bende yaklaşık 1000km kadar 40 dişli ile kullandım. Son hızım sadece 5km farketti o da rüzgarsız havada. Fakat çekiş düştü , dolayısıyle debriyaj kullanımı arttı , sonuç olarak tekrar 43 dişliye döndüm.
Motor ufak olduğu için hava şartlarından çok etkileniyor. Rüzgar , havanın nemi gibi değişkenler motorun karakteristiğini farkedilir derecede etkiliyor.
Bizim coğrafyada (tekirdağ-çorlu) motor 40 dişli ile düz yolda 105-110km max hız yaparken , bursa'ya gidişim esnasında (hangi bölge olduğunu tam hatırlamıyorum) çok hızlı bir şekilde 120km/s hızı gördüğü zamanlar oldu.
Fakat çorlu'ya döndükten sonra yine çekiş ve hız düşüklüğü yaşandı.
40 dişli , kullanım ve coğrafyaya göre bir tercih sebebi olabilir ama bizim burada benim kullanımımda ben fayda-zarardan ziyade, zevk alamadığım için 43 e geri döndüm . Belki ilerleyen zamanlarda birde 42 denerim ;)
[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 09:32 ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 09:24 ----------[/sıze]
650 var ama parçalarını geç benzin yetişmiyor
Zaten canı çıksa ne olur ki 200lük bir silindir yaparız modifiye bahanesi olur
Bahsettiğim tüketim değerleri 40dişli için geçerliydi , geçengün 43'e geri döndüm sanki tüketim daha da düştü gibi. Yeni benzin alırken farkı göreceğiz.