Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #22841
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Motorum pazartesi günü geldi, fırsat olup da gidip teslim alamadım inşallah çok kurcalanmamıştır galeride, çünkü sahibi gelip almayan tek motor benimkidir herhalde bu hafta gidip almayı planlıyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22842
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abey benim kanaatim şu...bildiğim kadarıyla cbf 150 senin ilk motorun ve henüz motorunu tanımıyorsun...motosiklet tecrübenin geçmişinin olmadığını varsayarsak bazı şeyleri farketmemen çok doğal...

    ve 4000 den önce yağını değiştirir veya ekleme yaparsan mahşerde iki elim yakanda olsun... bakalım 4000 km sonra ne olacak...bende merak ediyorum...sen Ağustosun ortasında 110-120 yardırmaya başla... vites geçişlerinde bir sertlik hissedersen bil ki yağ 500 gr altına inmiştir...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:04 ----------



    evet biriniz yağ ölçümünü canlı canlı fotoğraflı olarak buraya taşıyıversin...ben üşeniyorum...insanlar nasıl anlayacak yağ durumunu...hadi bakam...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:06 ----------



    herkes bunu söylüyor ganga...devir kesici olmadığına eminmisin aga...
    Valla meto dip gaz yaptım 530 km de hissettiğim şey rüzgar önden gelmese kol çıkartmaya kadar yolu var.. makine red line çalışıyor 100lerde.. ben max 122 gördüm bugün eğimde rüzgar gelmese 130 civarı görürdü ama düzde traş 100 sabit devir kesici bunda yok eminim artık yeni başlayanlar ilk cbf i olanlar dikkat etmeli, her an kol çıkarabilir krak elinde kalabilir.. hondanın kol centeriyle sorun çözülmüyorcbf in parça fiyatlarıda artmış yeni bi modelya güya bildiğin cbf işte 2007 de neye bindiysek o ne uzamış ne kısalmış km ibre titriyor eklenen yeni derdide motor 110 larda kesiklik benzeri abuk sabuk bişiy yapıyor beyinle alakalı olabilir cpu su bozulmuş olabilir honda tr Allah cezanı vere yutturdunya cbf i bizeahhh c 90 nım ahhh...olsun ben cbf ide seviyorum ne olursa olsun bu fiyata bu konforu veren bir seçenek yok ondan bu durumdayız zaten...

  3. #22843
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    cbf ye şimdi yazılsam ne kadar zamanda gelir, fikri olan varmı. ikinci ellerine bakıyorumda uçmuş vatandaşlar. o paralar verildikten sonra sıfır alırımda ne zaman gelir acaba

  4. #22844
    Cazador45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2010
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    HONDA Spacy Alfa
    Arkadaşlar öncelikle zincir öyle 500 km yada 1000 kmrelerde uzamaz zamanla uzadığını sizde göreceksiniz ama fazla uzun sürmeyecek tabiki iğnelerin titremeside hemen hemen hepsinde var buna bile çare bulamıyor bu honda mühendisleri 2011 modellerde kesici yok bir arkadaşımız bahsetmiş sanki benzin gelmiyormuş gibi kasıyor motor demiş daha önceki yorumlarımdada bahsetmiştim bu olaydan benim tüm cbf lerimde bu sorunu yaşamıştım motor gaz yemiyor sanki birileri arkadan çekiyormuş hissi veriyor demek 2011 modellerdede var bu sorun sizce sıfır bir motorun daha ilk 300 500 lü km relerde yok yağ eksiltmişmi yok zincir uzamışmı yok iğneler titriyor titremiyor yok motor gaz yemiyor kasıyor gibi eleştirilere mağruz kalması normalmi bence değil almayacam ulen bu motordan

  5. #22845
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    En iyisi yakalım cbf'leri kurtulalım ya. Nedir bu çektiğimiz!

  6. #22846
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla meto dip gaz yaptım 530 km de hissettiğim şey rüzgar önden gelmese kol çıkartmaya kadar yolu var.. makine red line çalışıyor 100lerde.. ben max 122 gördüm bugün eğimde rüzgar gelmese 130 civarı görürdü ama düzde traş 100 sabit devir kesici bunda yok eminim artık yeni başlayanlar ilk cbf i olanlar dikkat etmeli, her an kol çıkarabilir krak elinde kalabilir.. hondanın kol centeriyle sorun çözülmüyorcbf in parça fiyatlarıda artmış yeni bi modelya güya bildiğin cbf işte 2007 de neye bindiysek o ne uzamış ne kısalmış km ibre titriyor eklenen yeni derdide motor 110 larda kesiklik benzeri abuk sabuk bişiy yapıyor beyinle alakalı olabilir cpu su bozulmuş olabilir honda tr Allah cezanı vere yutturdunya cbf i bizeahhh c 90 nım ahhh...olsun ben cbf ide seviyorum ne olursa olsun bu fiyata bu konforu veren bir seçenek yok ondan bu durumdayız zaten...
    garantiden değişir aga sıkıntı yok yardır sen rahatca... yani İstanbulda olsan garanti işi kolaydı... bence de beyin...

    yeni cbf alan arkadaşlar ybr yeni kasayıda bir incelesinler...hadi benim kilo sorunum var...şartlar gereği cbfye mahkumum...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  7. #22847
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    garantiden değişir aga sıkıntı yok yardır sen rahatca... yani İstanbulda olsan garanti işi kolaydı... bence de beyin...

    yeni cbf alan arkadaşlar ybr yeni kasayıda bir incelesinler...hadi benim kilo sorunum var...şartlar gereği cbfye mahkumum...
    Meto 2006 da 0 km simsiyah bir ybr almıştım, başta çok güzel gelmişti ama yol tutuş desen motor viraj yapmıyor... güç desen yok sadece bağırıyor.. ne olursa olsun cbf bu paraya yenilebilecek en iyi köfte! bunu 2 motoruda kullanmış 1 ybr eskitmiş 1 cbf 1 innova eskitmiş biri olarak diyorum...bir tavsiye eğer yeni motor alacak, hiçbir kronik problemi olmayan, max torkunu 3000 gibi bir devirde 10.1 nm veren 3.7 lt benzinle 180 km gidebilen bir makina istiyorlarsa kilo sorunları yoksa innovayı şiddetle tavsiye ediyorum yeni başlayacak veya motor şehir içinde benim herşeyim diyenlere tavsiyemdir....ne ybr ne cbf innova alın ..

  8. #22848
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Alıntı Cazador45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar öncelikle zincir öyle 500 km yada 1000 kmrelerde uzamaz zamanla uzadığını sizde göreceksiniz ama fazla uzun sürmeyecek tabiki iğnelerin titremeside hemen hemen hepsinde var buna bile çare bulamıyor bu honda mühendisleri 2011 modellerde kesici yok bir arkadaşımız bahsetmiş sanki benzin gelmiyormuş gibi kasıyor motor demiş daha önceki yorumlarımdada bahsetmiştim bu olaydan benim tüm cbf lerimde bu sorunu yaşamıştım motor gaz yemiyor sanki birileri arkadan çekiyormuş hissi veriyor demek 2011 modellerdede var bu sorun sizce sıfır bir motorun daha ilk 300 500 lü km relerde yok yağ eksiltmişmi yok zincir uzamışmı yok iğneler titriyor titremiyor yok motor gaz yemiyor kasıyor gibi eleştirilere mağruz kalması normalmi bence değil almayacam ulen bu motordan
    Valla helal olsun sonunda doğru yolu buldunuz mesajlarınızı takip ediyorum hala daha bi tanede 2011 alıcam dedikçe hayret ediyordum size tam yazıcaktım almayın o zaman die ama gerek kalmamış bu arada okudukça bende soğudum artık yeni kasadan artık başka ufuklara bakıcaz
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  9. #22849
    dincer59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Istanbul ama kalbi Tekirdağ'da
    Motosikleti
    2011 CBF150 GRI
    Evet arkadaşlar uzun süreden beri yazamamıstım tatil modundaydım ama artık döndük yarın 1 haftadır ayrı kaldığım motorumla felekten bir gün geçirecez 1000 bakımını yapacaz servise gidecez servis ne yağ koyarsa alacaz benimde ilk motorum belki benimde bilmediğimdendir ama ne bi şakırtı ne zincir gevşemesi var sadece 1-2 kere yukarda bahsi geçen teklemeyi yaptı varsın onuda yapsın nabiim bizim oralarda bi söz var ne kaa ekmek o kaa köfte diye madem öyle verin 20-25 bin lirayı sorunsuz motor alın tabi bulabilirseniz motoru geçtim etrafınızdan bana mükemmel bişeye örnek verin mümkünse elbet herşeyin kusuru kötü yanları var önemli olan bardağın dolu tarafını görebilmek geri kalanıyla mutlu olabilmektir kanaatindeyim umarım herkes kazasız belasız ufak tefek arızalarda olsa CBF lerini mutlu mesut kullanır. Yeni motor alan arkadaşlara ayırlı uurlu olsun diyorum vazgeçen arkadaşlara da hayatta başarılar diliyorum umarım sorunsuz kendilerini mutlu edecek motoru bulurlar güle güle kullanırlar

    Sorun var diye yazan arkadaşlardan da ricam servisteki diyaloglarını servise gittikten sonraki gözlemlerini de buraya yazarlarsa aynı problemi yaşama potansiyeline sahip biz yeni motor kullanıcılarıda ne demek ne yapmak gerektiğini biliriz aydınlanmış oluruz sevgiyle kalın.
    Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
    ONE LIFE LIVE IT

    Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)

  10. #22850
    Cazador45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2010
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    HONDA Spacy Alfa
    (egelim 45 ) doğru söylüyorsun doğru yolu bulduk ne bu yaa cbf lerin hali salı günü nasipse gidicem yamahaya YBR 125 ESD alıcam hem bekleme derdide yok bayiilerde bolca var hiç olmazsa kafamda soru işareti olmaz katır gibi dağa taşa vur ybr yi yağ yakmaz zincir uzatmaz gösterge iğneleri titremez ayak marşıda var daha az yakar eee daha ne olsun dimi

  11. #22851
    abolgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CBF 150 (GRİ)
    Alıntı EGELİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Al bendende o kadar gerçi 625 km.oldu daha ama ne şakırtı ne şukurtu nede zincir uzaması,3-4 günde bir yağına bakıyorum nede eksiltme var..
    Abolgi bir ara Gezgin motora uğra (Mevlana bulvarından Aştiye giderken radarın altından geçip Opete gelmeden sağa dönüyorsun görürsün zaten.),emekli yb.mehmet bey var birde taa eryamandan sabahattin var birde ben,ara sıra muhabbete oraya takılıyoruz 3 müzdede 2011 cbf var. hiçbirindede şikayet yok..
    egeli orayı biliyorum . hatta pantolonu oradan almıştım. özelden ne zaman orada olduğunu yazarsan görüşürüz eğer bende uygun olursam.
    Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]

  12. #22852
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Alıntı Cazador45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    (egelim 45 ) doğru söylüyorsun doğru yolu bulduk ne bu yaa cbf lerin hali salı günü nasipse gidicem yamahaya YBR 125 ESD alıcam hem bekleme derdide yok bayiilerde bolca var hiç olmazsa kafamda soru işareti olmaz katır gibi dağa taşa vur ybr yi yağ yakmaz zincir uzatmaz gösterge iğneleri titremez ayak marşıda var daha az yakar eee daha ne olsun dimi
    Arkadaşta Bursa ve Eskişehirde servislerde ESD leri hep kol çıkarmış vaziyette gördüğünü söylüyor onada korkar oldum şöyle ufak yollu ayağımızı yerden kesmeye ne alcazki cup var ş.içi mükemmel hatta ufak tefek uzun yolda yapıyorum fakat eti ne budu ne kıyamıyorum uzun yola
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  13. #22853

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Arkadaşlar benim tavsiyem motora 1 lt değil 1.2 lt yağ koyun ve 500 km de bir kontrol edin. Asla ve kattta düz yolda 100 ü geçmeyin ve bol bol dua edin, motorum sorun çıkarmasın diye.

    Şimdi olsa ben de bir innova alırdım, diyorum ama cup işte.

    Ben de gittiği kadar gider modundayım, sonrasına Allah kerim.

    Bu ara 25 Haziran da düğünüm var, Samsun a yolu düşen arkadaşları beklerim. Akaşam yemeği pilav üstü döner+ tatlı ve pasta müessemize aittir.

    Alıntı Cazador45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amin arkadaşım amin nasipse temmuz 15 gibi bende alıyorum bir tane cbf 150 2011 modelinden 5 . cbf im olacak bundada aynı sorunları yaşayacağıma eminim ama ne yapalım gülü seven dikenine katlanır aşığım ben bu motora ybr hiç zevk vermez oldu cbf den sonra iyice soğudum ondan yağ yaksada öksürsede yine cbf alıcam yapacak bişi yok başa gelen çekilir
    Tipi ve konforu beni cezbetmişti.

    Alıntı piranha dört adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    35.000 km de garantiden degişti.80-90 bin km lerde ekzantrik set degişti.120 binde ikinci piston seti.15 bin km geçmeden bariz yag eksiltmesi başladı.Şuan 1000 km de 200 gran kadar eksiltiyor.Yağ yakmasın diye 80-100 max kullanıyorum.Yani 150 cc olmasının hiçbir avantajını yaşayamıyorum.125 cgl ile bile 100 den aşagı düşmüyor her hafif egimde 120 leri dayıyordum.Hatda 11bin olan devir saatini geçip 12 binlere dogru gidiyordu.Yağ yakması normal diyenlere gülüyorum.Teknoloji çevreye duyarlı gelişmeli.Aynı motor ömründe bir model muadilinin 2 katı atmosfere yağ yakıp karıştırıyorsa markanın modelde teknoloji kullandığı söylenemez.Egr yi katalizörü euro 3-4-5 i niye zorunlu tutup fiyatları yükseltiyorlar öyleyse.Amaç yalnızca halkı kazıklamak mı.Araç euro-3 belgeli fakat kullanım ömrünün %80 inde yağ yakıyor.Espirimi bu.Zincire sıktıgım yagın asfalta ve topraga yapışmasına sinir olurken eksozundan da yag atıyor olması tepemi hep attırıyor.Bide çevre uyumundan yasalarından bakanluıgından bahsederler.İnsanlar çevre için yürür polis terörist muamelesi yapar içeri atar.Haber verin çevre bakanlıgına gelsin vatandaşın derdini dinlesin.Birlikte ne yapabiliriz diye görüş sunsun......Araçlar yağ yakmamalı.Yakıyorsa teknik-malzeme yada rant hatası kaygısı vardır.FAZLADAN SATILACAK YAĞ KİME YARAR.Olsa olsa bütceye ve çevreye zarar kısaca.
    Sana katılıyorum, hatta bununla i,lgili mail bile attım hondaya, gelen cevap benim yağ değişimlerine gelmediğim yönündeydi

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu tespitler aynen doğrudur ve ben yıllardır yaşadım...hatta ilk zamanlardan beri bu detaylara o kadar kafayı taktım ki sonrası baktım ki psikolojim bnozuluyor kafayı yiyorum motordan soğuyorum herşeyi olduğu gibi kabullenmeye başladım...halen rodajda 1500 km de 250 gr yalan olmuş...ve karar almış bir daha 100 ü geçmeyeceğime kendi kendime söz vermeme rağmen durum bu...ben yağ taşıyacak adam değilim...eksilir nerde trak orda bırak olayına girerim 2000 de bir serviste ne gördüysem odur...yapacak galiba birşey yok...

    kronik bir sorun bu yağ eksiltme...yağ eksiltmeyen motor yoktur olayını şöyle anlarım...kullandığım Audı A4 2.0 motor 143 hp arac yağ eksiltebilir...ama 150 cc makinanın çıkabileceği maksimum sıcaklık nedir...kaç derecedir ki yağ eksiltsin...yani bu ccde teknoloji bu kadar mı acz içinde...işçilik bu kadar mı zayıf...

    hemen kıyaslama yapalım aynı segmentte en yakın rakibiyleneden ybr 125 yağ eksiltmez...neden ybrciler 4000 de bir yağ değişimi yaptıklarında 50 gr dan fazla bir sürpriz yaşamaz...ybr bisiklettir zarttır zurttur diye her türlü çamuru atalım ama cbf 200 cc değil ki...ybenin apaçisi daha fazla Anadoluda...ne yazık ki durumu kabullenmek zorundayız...neden...daha rahat bir sele daha uzun bir kasa daha şık bir gösterge azıcık bir tork için...eyvallah deyip her güzelin bir ksuru vardır deyip geçiyoruz...



    Ahmet abi bu konuda ısrarcı ve bildiğini okumaya devam edeceği için 4000 km sonra yağ değiştirmeye gitsin... sonra motorunun ömründen yer...olan aslında kendine olur...ama o kılavuzdakine inanıyor...hayat ona iyi bir ders verecektir...



    kimsenin cbfyi ss gibi kullandığı yok...eğer devrinde kullanırsan 100 ü geçmezsen sıkıntı yok...her yağ eksilteni apaçi statüsüne soktun be aga...

    zincir kalitesi hususunda zaman içersinde sende bu tarz sıkıntıları yaşayacaksın ama satacağın için ne yazık ki bunu göremeyeceksin...


    1500 km 80 i geçmeyen rodajdaki motorum 250 gr yağ eksiltti...ötesi var mı...

    ben üst düzey bir teknoloji falan göremiyorum...maliyetleri düşürmek için işçilikten çalınmış...keşke üst düzey mühendislik ürünü olan bir motor bloğu olsa da diğer grenaj kısmı tel tel dökülse...

    bakarsan bağ bakmazsan dağ olur formatı ve bakıç açısı bu motor için uygun bir kelam değil...
    Abi sen 1,5 lt koy yağı.

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abey benim kanaatim şu...bildiğim kadarıyla cbf 150 senin ilk motorun ve henüz motorunu tanımıyorsun...motosiklet tecrübenin geçmişinin olmadığını varsayarsak bazı şeyleri farketmemen çok doğal...

    ve 4000 den önce yağını değiştirir veya ekleme yaparsan mahşerde iki elim yakanda olsun... bakalım 4000 km sonra ne olacak...bende merak ediyorum...sen Ağustosun ortasında 110-120 yardırmaya başla... vites geçişlerinde bir sertlik hissedersen bil ki yağ 500 gr altına inmiştir...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:04 ----------



    evet biriniz yağ ölçümünü canlı canlı fotoğraflı olarak buraya taşıyıversin...ben üşeniyorum...insanlar nasıl anlayacak yağ durumunu...hadi bakam...

    herkes bunu söylüyor ganga...devir kesici olmadığına eminmisin aga...
    Abi kesici bizim motorlarda karbüratörde vardı, ee o değişti. Sonuç: kesici iptal

    Alıntı piranha dört adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamirci arkadaşlar varsa aramızda belki deneyen de vardır görüş bekliyorum. dylan ın pistonu 58 x 57.8mm cbf in 57.3 X 57.8mm .0.7 mm çapı büyük.Dylan da sıkıştırma daha fazla ve dolayısı ile daha fazla ısıya maruz kalıyor.süboplar için daha fazla mesafede oyuğu var.Bence cbf in pistonundan ve segmanından daha randumanlı olur ne dersiniz.Piyasada cbf 0.25-0.50 si var fakat ne kadar sağlam olabilir heleki dylan dan......yaklaşık 250 lira cbf set.120 lira civarı da dylan piston.Tatlı sıkı bir rektefe ve ...... Evet yorumlar.
    Aslında yapılabilir, ama ben de anlamam bu işlerden.

    Ben bir ara yan sanayiye(muadil parça) bile bakmıştım, orjinalden daha iyi olur diye.

    Alıntı kudret696 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün bir solukta 100 km yaptım motorumla yeni olduğu için uzun yolda rodaja çıktım.

    herşey yolunda yağda zincirde bir sorun yok gidişi çok güzel rampalarda tork'unu konuşturuyor. yakıtı şimdilik biraz fazla dahada düşer diye umuyorum. redline bir kere geçildi orda da 110 ancak gördü. redline girmede bu hızı görür diye umuyorum. rodajdan sonra genelde artçı ile bineceğim. iyiki cbf almışım dedim bugün.......
    Seni mutlu görmek beni de mutlu etti.

    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorum pazartesi günü geldi, fırsat olup da gidip teslim alamadım inşallah çok kurcalanmamıştır galeride, çünkü sahibi gelip almayan tek motor benimkidir herhalde bu hafta gidip almayı planlıyorum.
    Hayırlı olsun.

    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Meto 2006 da 0 km simsiyah bir ybr almıştım, başta çok güzel gelmişti ama yol tutuş desen motor viraj yapmıyor... güç desen yok sadece bağırıyor.. ne olursa olsun cbf bu paraya yenilebilecek en iyi köfte! bunu 2 motoruda kullanmış 1 ybr eskitmiş 1 cbf 1 innova eskitmiş biri olarak diyorum...bir tavsiye eğer yeni motor alacak, hiçbir kronik problemi olmayan, max torkunu 3000 gibi bir devirde 10.1 nm veren 3.7 lt benzinle 180 km gidebilen bir makina istiyorlarsa kilo sorunları yoksa innovayı şiddetle tavsiye ediyorum yeni başlayacak veya motor şehir içinde benim herşeyim diyenlere tavsiyemdir....ne ybr ne cbf, innova alın ..
    İnnova güzel makina, tip yok ama güzel.

    Alıntı Cazador45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O şıkırtıyı yapmayan cbf yok arkadaşım ben 2007 den itibaren her modelini kullandım ve hepsinde aynı sorunla karşılaştım yağıda değiştirsen sübap ayarıda yapsan değişen bişey yok hep aynı o ses ebediyen olacak cbf lerde cbf150 nin reklamını gören ulan adamlar amma motor yapmışlar haa diyerek gidip hemen bir cbf alası geliyor adamın ama sonuç hüsran cbf ler yağ yakar ısınınca çatır çatır ses yapar rampalarda zorladığınızda bloktan kol çıkaracakmış gibi lakırtı gelir bu motosikletler gerçekten çok nazik ve kronik sorunları bol olan bir motor 4 model ve 4 senelik cbf 150 tecrübeme dayanarak söylüyorum arkadaşlar 30 bin km den sonra demiyorum çünkü bakıyorumda 2011 modeller daha 2 bin km leri görmeden yağ eksiltmeye başlamışlar bile bende 40 bin km de vardı 2007 model çantamda yağ şişesiyle dolaşıyordum zincirleride çok kötü hemen uzuyor belli süratlerde hiç ummadığınız bir anda sanki benzin gelmiyormuş gibi motor kasma yapıyor tabi bu herzaman olmuyor sanki birileri arkanızdan çekiyormuş gibi çok derdiniz var çook ama lanet olsun yine alıcam 2011 olanlardan :D
    Al hocam al, honda hayat onda.

    Sınıfının en rahat, kaslı motoru.

    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepsini geçtim şu km ibresinin titreme olayı geçmemişya sinir oldum 2007 modeli varkende titriyordu km iğnesi 2011 aldım gene aynı çok saçma sapan bi durum 40 km ye geldiğimde inip kalkamaya başlıyor 80 den sonra 80 90 gidip geliyor kafasına göre takılıyor........
    Jantın yanında duran zımbırtıyı kontrol ettirseniz, o tam oturmayınca bu titreme olabiliyor.

    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim km göstergem gayet güzel, eski motorda da bu problem yoktu. Bence bu kronik değil, bi arıza ve garanti kapsamında hallolur, nerede problem varsa değiştirilir, ama motorun garantiye girebilmesi için yağ değişimin 1000 km de servise yaptırman lazım. Karter tapasında işaret var. Mavi kalemle işaretlemişler. Bi kaç servisi ara, teknik servis kısmından bilgili bi ustayla görüş. Mutlaka bi fikir vereceklerdir. Sırf şu garantim devam etsin diye sanırım 4000 km den itibaren 4000 de bir bakıma gidicem.
    Abi garanti lazım, bencede çıkma garantiden.

    Alıntı qenc_motorcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bnde plaka yok ve servis 143 km ama gideceğim servisime her şeyi göze alıp..
    Çok riskli, bence yapma.

    Alıntı Cazador45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    (abolgi) Sayın arkadaşım sen o motoru bahsettiğin gibi 4000 8000 12000 ve 16000 km lerde yağını değiştir ve devir saatindeki kırmızı çizginin üstünde kullan seri ve bahsettiğin gibi sıkıştır bak bakalım yağ kalacakmı o motorda ben çok nazik kullandığım halde süratle işim olmaz 80 i geçmem tekere kaldırmam kıçını kaydırmam 4 motosikletimde 1 kez bile patinaj bile yapmamıştır genelde tek kişi binerdim bukadar nazik kullanmama rağmen 2007 den tut 2010 modeline kadar hepsi 2000 km yağı değiştirmeme rağmen her seferinde yağı 100 ila 200 gram arası eksiltiyordu eğer bahsettiğin gibi 4000 km de bir yağ değişimi yaparsan benim tahminim en az 350 gram eksik olacaktır fazlası olur azı olmaz bu rakkamın
    4000 de bir değiştirin ama azami 500 de kontrol ederek ve gerekiyorsa yağ ekleyerek.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  14. #22854

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı mmucit adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Bu ara 25 Haziran da düğünüm var, Samsun a yolu düşen arkadaşları beklerim. Akaşam yemeği pilav üstü döner+ tatlı ve pasta müessemize aittir.
    Allah hayırlı uğurlu etsin Murat, sevindim senin adına.
    Ömür boyu mutluluklar dilerim şimdiden
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  15. #22855

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    CBF150-2011-Silver
    yahu arkadaşlar işiniz gücünüz gırgır şamata Motorun yağı motor orta sehpada iken mi kontrol edilir ve yağın yağ çubuğunun neresinde olması gerekir?
    olumune bu sevda..

  16. #22856
    abolgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CBF 150 (GRİ)
    kitapçık diyorki ; motorunuzu düz bir zemine alın, yağ çubuğunu çıkarın temizleyin , vidalamadan yerine takıp çıkarın.yağ seviyesi işaretli alanın ortalarında olmalıdır.
    Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]

  17. #22857

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    CBF150-2011-Silver
    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kitapçık diyorki ; motorunuzu düz bir zemine alın, yağ çubuğunu çıkarın temizleyin , vidalamadan yerine takıp çıkarın.yağ seviyesi işaretli alanın ortalarında olmalıdır.
    eyvallah kardeşim o zaman orta sehpada olmayacak demekki.. ben işaretli alanın en üstünde olacak zannediyordum
    olumune bu sevda..

  18. #22858

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kitapçık diyorki ; motorunuzu düz bir zemine alın, yağ çubuğunu çıkarın temizleyin , vidalamadan yerine takıp çıkarın.yağ seviyesi işaretli alanın ortalarında olmalıdır.
    Abi yağ seviyesi en üst seviyede olacak, bana sorsan daha da yukarıda olsa iyi olur derim, yok sormazsan öyle.

    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah hayırlı uğurlu etsin Murat, sevindim senin adına.
    Ömür boyu mutluluklar dilerim şimdiden
    Teşekkür ederim abi, müsait olan arkadaşları beklerim.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  19. #22859
    abolgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CBF 150 (GRİ)
    Murat Allah mesut bahtiyar etsin. herşey gönlünce olsun.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 ----------

    yanlız üst seviyede olunca motot fazlasını atar murat. arabalarda da durum aynıdır. işin normali max-min çizgilerinin arasıdır . motora 1.5 litre yağ koy 200km dolaş boşalt ölç baya bi yağın eksildiğini görürsün.

    motoru aldığımda da içindeki yağ ortadaydı , 900km yi geçtim hala ortada . bu yağ eksiltiyor muhabbeti bu mudur ki acaba ( istisnalar hariç) fazla yağ koyup nerde bu yağ mı deniyor?
    Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]

  20. #22860

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Murat Allah mesut bahtiyar etsin. herşey gönlünce olsun.
    Teşekkür ederim abi, müsaitseniz beklerim.

    Arkadaşlar davetiyeniz aşağıda

    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler