Motorum pazartesi günü geldi, fırsat olup da gidip teslim alamadım inşallah çok kurcalanmamıştır galeride, çünkü sahibi gelip almayan tek motor benimkidir herhalde bu hafta gidip almayı planlıyorum.
Motorum pazartesi günü geldi, fırsat olup da gidip teslim alamadım inşallah çok kurcalanmamıştır galeride, çünkü sahibi gelip almayan tek motor benimkidir herhalde bu hafta gidip almayı planlıyorum.
Valla meto dip gaz yaptım 530 km de hissettiğim şey rüzgar önden gelmese kol çıkartmaya kadar yolu var.. makine red line çalışıyor 100lerde.. ben max 122 gördüm bugün eğimde rüzgar gelmese 130 civarı görürdü ama düzde traş 100 sabit devir kesici bunda yok eminim artık yeni başlayanlar ilk cbf i olanlar dikkat etmeli, her an kol çıkarabilir krak elinde kalabilir.. hondanın kol centeriyle sorun çözülmüyorcbf in parça fiyatlarıda artmış yeni bi modelya güya bildiğin cbf işte 2007 de neye bindiysek o ne uzamış ne kısalmış km ibre titriyor eklenen yeni derdide motor 110 larda kesiklik benzeri abuk sabuk bişiy yapıyor beyinle alakalı olabilir cpu su bozulmuş olabilir honda tr Allah cezanı vere yutturdunya cbf i bizeahhh c 90 nım ahhh...olsun ben cbf ide seviyorum ne olursa olsun bu fiyata bu konforu veren bir seçenek yok ondan bu durumdayız zaten...
cbf ye şimdi yazılsam ne kadar zamanda gelir, fikri olan varmı. ikinci ellerine bakıyorumda uçmuş vatandaşlar. o paralar verildikten sonra sıfır alırımda ne zaman gelir acaba
Arkadaşlar öncelikle zincir öyle 500 km yada 1000 kmrelerde uzamaz zamanla uzadığını sizde göreceksiniz ama fazla uzun sürmeyecek tabiki iğnelerin titremeside hemen hemen hepsinde var buna bile çare bulamıyor bu honda mühendisleri 2011 modellerde kesici yok bir arkadaşımız bahsetmiş sanki benzin gelmiyormuş gibi kasıyor motor demiş daha önceki yorumlarımdada bahsetmiştim bu olaydan benim tüm cbf lerimde bu sorunu yaşamıştım motor gaz yemiyor sanki birileri arkadan çekiyormuş hissi veriyor demek 2011 modellerdede var bu sorun sizce sıfır bir motorun daha ilk 300 500 lü km relerde yok yağ eksiltmişmi yok zincir uzamışmı yok iğneler titriyor titremiyor yok motor gaz yemiyor kasıyor gibi eleştirilere mağruz kalması normalmi bence değil almayacam ulen bu motordan
En iyisi yakalım cbf'leri kurtulalım ya. Nedir bu çektiğimiz!
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Meto 2006 da 0 km simsiyah bir ybr almıştım, başta çok güzel gelmişti ama yol tutuş desen motor viraj yapmıyor... güç desen yok sadece bağırıyor.. ne olursa olsun cbf bu paraya yenilebilecek en iyi köfte! bunu 2 motoruda kullanmış 1 ybr eskitmiş 1 cbf 1 innova eskitmiş biri olarak diyorum...bir tavsiye eğer yeni motor alacak, hiçbir kronik problemi olmayan, max torkunu 3000 gibi bir devirde 10.1 nm veren 3.7 lt benzinle 180 km gidebilen bir makina istiyorlarsa kilo sorunları yoksa innovayı şiddetle tavsiye ediyorum yeni başlayacak veya motor şehir içinde benim herşeyim diyenlere tavsiyemdir....ne ybr ne cbf innova alın ..
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Evet arkadaşlar uzun süreden beri yazamamıstım tatil modundaydım ama artık döndük yarın 1 haftadır ayrı kaldığım motorumla felekten bir gün geçirecez 1000 bakımını yapacaz servise gidecez servis ne yağ koyarsa alacaz benimde ilk motorum belki benimde bilmediğimdendir ama ne bi şakırtı ne zincir gevşemesi var sadece 1-2 kere yukarda bahsi geçen teklemeyi yaptı varsın onuda yapsın nabiim bizim oralarda bi söz var ne kaa ekmek o kaa köfte diye madem öyle verin 20-25 bin lirayı sorunsuz motor alın tabi bulabilirseniz motoru geçtim etrafınızdan bana mükemmel bişeye örnek verin mümkünse elbet herşeyin kusuru kötü yanları var önemli olan bardağın dolu tarafını görebilmek geri kalanıyla mutlu olabilmektir kanaatindeyim umarım herkes kazasız belasız ufak tefek arızalarda olsa CBF lerini mutlu mesut kullanır. Yeni motor alan arkadaşlara ayırlı uurlu olsun diyorum vazgeçen arkadaşlara da hayatta başarılar diliyorum umarım sorunsuz kendilerini mutlu edecek motoru bulurlar güle güle kullanırlar
Sorun var diye yazan arkadaşlardan da ricam servisteki diyaloglarını servise gittikten sonraki gözlemlerini de buraya yazarlarsa aynı problemi yaşama potansiyeline sahip biz yeni motor kullanıcılarıda ne demek ne yapmak gerektiğini biliriz aydınlanmış oluruz sevgiyle kalın.
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
(egelim 45 ) doğru söylüyorsun doğru yolu bulduk ne bu yaa cbf lerin hali salı günü nasipse gidicem yamahaya YBR 125 ESD alıcam hem bekleme derdide yok bayiilerde bolca var hiç olmazsa kafamda soru işareti olmaz katır gibi dağa taşa vur ybr yi yağ yakmaz zincir uzatmaz gösterge iğneleri titremez ayak marşıda var daha az yakar eee daha ne olsun dimi
Arkadaşta Bursa ve Eskişehirde servislerde ESD leri hep kol çıkarmış vaziyette gördüğünü söylüyor onada korkar oldum şöyle ufak yollu ayağımızı yerden kesmeye ne alcazki cup var ş.içi mükemmel hatta ufak tefek uzun yolda yapıyorum fakat eti ne budu ne kıyamıyorum uzun yola
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Arkadaşlar benim tavsiyem motora 1 lt değil 1.2 lt yağ koyun ve 500 km de bir kontrol edin. Asla ve kattta düz yolda 100 ü geçmeyin ve bol bol dua edin, motorum sorun çıkarmasın diye.
Şimdi olsa ben de bir innova alırdım, diyorum ama cup işte.
Ben de gittiği kadar gider modundayım, sonrasına Allah kerim.
Bu ara 25 Haziran da düğünüm var, Samsun a yolu düşen arkadaşları beklerim. Akaşam yemeği pilav üstü döner+ tatlı ve pasta müessemize aittir.
Tipi ve konforu beni cezbetmişti.
Sana katılıyorum, hatta bununla i,lgili mail bile attım hondaya, gelen cevap benim yağ değişimlerine gelmediğim yönündeydi
Abi sen 1,5 lt koy yağı.
Abi kesici bizim motorlarda karbüratörde vardı, ee o değişti. Sonuç: kesici iptal
Aslında yapılabilir, ama ben de anlamam bu işlerden.
Ben bir ara yan sanayiye(muadil parça) bile bakmıştım, orjinalden daha iyi olur diye.
Seni mutlu görmek beni de mutlu etti.
Hayırlı olsun.
İnnova güzel makina, tip yok ama güzel.
Al hocam al, honda hayat onda.
Sınıfının en rahat, kaslı motoru.
Jantın yanında duran zımbırtıyı kontrol ettirseniz, o tam oturmayınca bu titreme olabiliyor.
Abi garanti lazım, bencede çıkma garantiden.
Çok riskli, bence yapma.
4000 de bir değiştirin ama azami 500 de kontrol ederek ve gerekiyorsa yağ ekleyerek.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
yahu arkadaşlar işiniz gücünüz gırgır şamata Motorun yağı motor orta sehpada iken mi kontrol edilir ve yağın yağ çubuğunun neresinde olması gerekir?
olumune bu sevda..
kitapçık diyorki ; motorunuzu düz bir zemine alın, yağ çubuğunu çıkarın temizleyin , vidalamadan yerine takıp çıkarın.yağ seviyesi işaretli alanın ortalarında olmalıdır.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
Murat Allah mesut bahtiyar etsin. herşey gönlünce olsun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 ----------
yanlız üst seviyede olunca motot fazlasını atar murat. arabalarda da durum aynıdır. işin normali max-min çizgilerinin arasıdır . motora 1.5 litre yağ koy 200km dolaş boşalt ölç baya bi yağın eksildiğini görürsün.
motoru aldığımda da içindeki yağ ortadaydı , 900km yi geçtim hala ortada . bu yağ eksiltiyor muhabbeti bu mudur ki acaba ( istisnalar hariç) fazla yağ koyup nerde bu yağ mı deniyor?
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)