Fiyat çok iyi, biz de isterük ilk fırsatta gelip yaptıralım, ama nereye gelcez kime gelcez.
Bi de farlar beyaz mı yoksa orjinali gibi sarı mı, ben beyaz far sevmiyom.
Fiyat çok iyi, biz de isterük ilk fırsatta gelip yaptıralım, ama nereye gelcez kime gelcez.
Bi de farlar beyaz mı yoksa orjinali gibi sarı mı, ben beyaz far sevmiyom.
hızlı bir tümsege girince o sis farları kırılmaz mı acaba? amöstörleri çok yumuşak sürücüye hissettirmiyor ama bence o sis farları orda fazla durmaz? emege saygı güzel olmuş ama.
benim amca oglu birol da motora dörtlü yaptı hemde kendisi motorcuya getirmiş abi bu motora dörtlü yap diye servis yapmıyo demiş o da servis yapmıyorsa ben hiç yapmam demiş birol da kendi yaptı, arkadaşlar valla dörtlü çok gerekli bişey de neden koymamışlar cbf 150 onu anlamdım valla,
98 Beygir.....
4 lü flaşör yapılmasını isteyenler için benim bir ustam var Ayazağada...Sedat Usta...beni mete olarak bilir...han bilmez...selamımı söyleyin size uygun fiyata yapar...hemde çok süper yapıyor...542 811 77 47...
kendisi serbest tamirci...dükkan haşat...ama bir işçiliği vardır akıllara zarar...yani el emeği göz nuru işçiliği vardır...bir tanede gözümün önünde yaptı...valla özendim...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Ben de cbf'lendim artık
Malum benim motorun bozulması sonucu servisten bir tane cbf ödünç aldım...
Bir süreliğine ben de cbf'liyim
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
ya aslında bu motor test motoru olduğundan sanırım ama cbr'ı bayağı özletti bol bol stop ediyor , hava sıcak olmasına rağmen ısınmıyor ve bazen gaz yemiyor , sonra bir anda fırlıyor vs... göstergeleri de tir tir...
kötü yanları bu , güzel yanlarını da sonra yazarım
bu arada bu motorun rolanti vidası nerede biliyor musunuz?
Luxor
Tamam daha ayrıntılı olarak karşılaştırma yapmaya çalışacağım biraz daha kullanayım cbf'i ... Bir de şu sorunlarını halledeyim...
Taraf tutmamak için biraz kasmam gerekecek
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Gorkem olurmu cbf 1 Numaradır auhauahuahauhauhauahauha
arkadaşlar 1 yıllık scooter kullanımından sonra motoru büyütmeye karar verdim honda cbf 150, ybr 125 ve 2. el cbr 125 r arasında karar veremiyorum profosyoneller olarak ne tavsiye edersiniz.
CBF150 derim tavsiyemdir...ama YBR125 de alınabilir....
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
ybr 125 daha ekonomik gibi geliyo ama hondanın servisi falan çok fazla açıkcası yamahanın servisini hiç görmediğim için güvenemiyorum servisi falan olsa yamaha almak isterim
Bu kullanım amaçlarına göre değişir... Senin isteklerin doğrultusunda cbr veya cbf-ybr karar verebilmene yardımcı olabiliriz...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
ne gerek var ybr125 gibi tipsiz bir motora. al cbf keyfine bak. şimdiye kadar cbf de sorunu çıkan birini görmedim.
arkadaşlar işte sis farlarım
merak edenlere duyrulur..25+10 = 35 YTL gibi bi maliyeti var..baska yerler bulabilirseniz belki daha aşağıyada halledebilirsiniz..sislerin rengi farlarınkiyle aynı..ama gece dehşet bi ışık veriyor..aküyü etkilememesi açısından sellektör butonuna bağlattık..ikaz amaçlı kullanıyorum ve çok etkili oluyor..hepsi bu kadar..yardımımı bekleyen yada ulaşmak isteyen olursa yardım esirgemeyiz..ulaşmak için 544 561 63 58
GAME OVER
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
arkadaşlar bugün cbf in 500 lüğünü sürmek nasip oldu bana sağolsun bi abimizin..sahilde bi test sürüşü yaptım..ne mübarek bi makinadır o öyle yaa..cbf gerçeğine işaret etmekte yarar var tabi
GAME OVER
Bugün ilk izlenimlerimi edindim motordan... Biraz sonra ufak tefek cbr-cbf arasındaki farklılıkları yazacağım...
Şimdi , ufak ufak aradaki farklara başlayayım...
Öncelikle bu 2 motorun tarzının çoook farklı olduğunu söyleyerek başlayabilirim... Hadi Ybr-Cbf dersek neyse , ama Cbf-Cbr çok farklı....
Cbf kullanması zevkli , altında oynatması gayet kolay bir motor. Cbr kadar kolay oynatılabiliyor , fakat cbr kadar iyi manevra kabiliyetine sahip değil. Bunun nedeni ise farklı ağırlık merkezi ve lastik yanaklarının yüksekliği. Yüksek süratte viraja girdiğimde bir problem yaşatmamasına karşın fazla güven vermedi , motoru fazla yatırmak istemedim.
Motorun 2. vitesiyle oynamak çok zevkli. Cbr'ın 1. vitesi çok ataktır , motor fırlar , cbf'in ise 1. vitesi güçsüz , ama 2. vitesinde motor fırlıyor. Bu dişlilerle ilgili bir olay. Motor torklu olmasa bile torklu gibi görünüyor. Bu güzel bir duygu. Şehir içinde trafikte çok atak kullanabiliyorsun motoru. Makas atması , oradan oraya sokması zevkli.
Sinyalleri çok görünür. Farkedilmemesi imkansız. Cbr'da daha az farkediliyor. Aynı şekilde aynalarda da durum bu şekilde... Hele ben cbr'ın aynalarını değiştirmiştim hiç görünmüyordu , bu motora binince arkası yayla gibi görünüyor aynalardan. Bu konuda çok güven verici , arkada ne olup bittiğini görebiliyorsunuz. Far konusunda yorum yapamayacağım çünkü bindiğim motorun aküsü bir garip , far kandil gibi yanıyor.
Viteslere gelince , vitesleri rahat ve yumuşak , aynı cbr gibi. Tabi konumu bambaşka. Vites göstergesi de güzel bir olay...
Devir göstergesinin olmaması ilk başta büyük bir eksiklikti fakat sonradan problem olmadı. Tek problem devir göstergesi olmadığı için motoru dinlemek zorunda kalmam, bu yüzden de müzik dinleyemem oldu.
Aslında şöyle diyebilirim. Cbr devirli kullanılan , yüksek devirli ve atak kullanılan , gerçekten supersport tarzda (olmasa da tarzı o şekilde) bir makine. Cbf ise çok daha şehir motoru , işleri halletmek , biryerden biryere gitmek için bire bir. Rahat ve kolay. Cbr'da devir göstergesi bana göre şart. Çünkü mükemmel vites atabilmek önemli. Neden? Çünkü performanslı kullanılan bir makine. Her dakika atak kullanılabilen bir makine. Ben ss makinelerde devir göstergesi ararım. Hatta diğer tarz büyük motorlarda da ararım , misal fazer. Dijital devir göstergesi berbat bir olay. Hatta dijital km göstergesi bile hoşuma gitmez... Peki bu Cbf'te gerekli mi? Tabiki hayır. Cbf'in olayı bambaşka. Cbf tam "işlerimi halledeyim" makinesi. Gençlik heveslerine pek uygun değil... Ha atak kullanılmıyor mu? Kullanılıyor tabiki... Çok da güzel...
Bugün hafif bir sürat denemesi yaptım , son olarak 130 gördüm...
Motorun freni iyi. Daha tam deneyemedim ama iyi görünüyor.
Süspansiyonları ise cbr'dan daha komforlu doğal olarak. Cbr tarzı dolayısıyla sert süspansiyonlara sahip. Cbf ise yumuşak.
Cbf'de en çok sevdiğim özelliklerden biri ise rezerve... Cbr'da rezerve yok , benzin bitince apışıp kalıyorsun. :D
Neyse , bu günlük bu kadar , kullandıkça yazacağım...
Ha bu arada , 130'la giderken motor gayet stabil ve sarsıntısız gidiyordu. Motorun üzerine yatınca (cbfin üzerine yatmış pozisyonumu dışardan görmek isterdim , komiktir heralde) cam rüzgarı oldukça engelliyor.
Bu forumda görmüştüm, yüksek touring cam takmak isteyenler vardı. Ama ben rüzgardan şikayetçi olmadım bugün hiç....
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
yorumlar için çok sağol görkem, gerçekten çok merak edilen 2 motoru çok güzel değerlendirmişsin.ellerine sağlık hakkaten.
2. vites olayına bende katılıyorum.cbf in 2. vitesi bence harika, şehir içinde %90 onu kullanıyorsun trafikte, başka vitese nerdeyse gerek kalmıyor.2-3 vitesler yetiyor bu motora.ben 2. viteste max 65 gördüm şimdiye kadar bu arada.
o km den sonra zaten alet devir kesiyor...
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
Evet , cbf'de devir kesiciye girdim 1-2 kere... Cbr'da bu hiç nasib olmamıştı... Çünkü cbf'de yüksek devirde dahi motor bağırmıyor , bu yüzden redline'a girmiş olsanız dahi farkedememiş olabiliyorsunuz ve devir kesiciye giriyor...
Cbr zaten 13.000 devir çeviriyor , 12.000'de devir kesici var , 10.000'e geldiğinizde motor bağırıyor ,11.000'de redline... Ben şimdiye kadar hiç 12.000'e çıkamadığım için cbr'ı devir kesiciye sokamadım.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (0 üye ve 30 misafir)