Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Haziran 2011, 12:57
#22761
sensar adlı üyeden alıntı
arkadaşlar dün 50 km yoldan geldim ayagımda terlik vardı motoru sehpaya aldım yamuk durdu düzeltigim derken baktım motor yan yatıo motoru kurtarayım derken ayagımı motorun alltına atmışım baktım motoru düzeltemiorum yavas yavas yere bırakayım dedim yere bırakıodum ayagım yanmaya başladı beş santim kala acıya dayaanamadım attım motoru yere şimdide 10 gün pansumanlı gezecem
saglık olsun olacaga care yok bidaakine daha dikkattli oluruz
Geçmiş olsun.Ama ayakkabı önemli ben kışlık botsuz binmiyorum.Geçen ayakkabı ile bindiğimde ayağım çıplak gibi hissettim.Terlikle hiç binmedim.
Justice for all.Herkes için adalet.Emmim,dayım,hısımım,akrabam olmasa da.Ha,bizim aşiretten olmasa da...
Reklamlar
-
08 Haziran 2011, 14:44
#22762
sensar adlı üyeden alıntı
arkadaşlar dün 50 km yoldan geldim ayagımda terlik vardı motoru sehpaya aldım yamuk durdu düzeltigim derken baktım motor yan yatıo motoru kurtarayım derken ayagımı motorun alltına atmışım baktım motoru düzeltemiorum yavas yavas yere bırakayım dedim yere bırakıodum ayagım yanmaya başladı beş santim kala acıya dayaanamadım attım motoru yere şimdide 10 gün pansumanlı gezecem
saglık olsun olacaga care yok bidaakine daha dikkattli oluruz
Öncelikle geçmiş olsun kısa sürede iyileşmen dileğiyle. Ancak motosiklet,motor botu yada ayakkabısı giyilmeden ,en azından kapalı bir ayakkabı,binilecek bir araç değil kaldı ki siz 50km yolculuk tan bahsediyorsunuz. Bu yüzden hiç birşey kendi kendine olmaz bizler aldığımız kararların neticelerini yaşarız olumlu yada olumsuz. Ayrıca motordan inmeden herzaman yan ayaklığı açıp inmeyi alışkanlık edinmek lazım. Ve yan ayak açıkken orta sehpaya almalı ve yan ayağı bu esnada da açık bırakmak doğru karar olacaktır olası yan yatmaları önlemek için.
-
08 Haziran 2011, 14:56
#22763
mmucit adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun, iyi olmuş. Bu sübaplar ayarsız mı geldiydi acaba? Yoksa bizim motorun sübap ayarı çabuk mu kaçıyor?
Beni sübap ayarı ilk günden beri sorunluydu. Şıkırdama ilk aldığın anda da vardı ve motor ısınınca ayyuka çıkıyordu. Şu an ısınıncada şıkırdama yok.
-
08 Haziran 2011, 15:22
#22764
bende de var şıkırdama değilde zırıltı şeklinde daha çok her zaman değil arada ve bazı devirlerde yapıyor. bi ara istanbula gidip d&b de yaptıracağım ama fırsat bulabilirsem.
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
-
08 Haziran 2011, 19:00
#22765
bugün bir baktım yoldan bir cbf geçiyor plakasız nesiz ilerde park halinde gördüm ,7 km de daha .yeni almış belli bakarken orasına burasına sahibi çıkageldi geçen ay yazdırmış kendini bugünde almış bana ayn 10 u 20 si gelcek dedilerdi acaba bir ayda iki parti mi yapıyorlar ne ise hayırlısı be . bekliyoruz
-
08 Haziran 2011, 22:02
#22766
Bende geçen gün gördüm daha kutusundadı geldi herhalde dedim , 3 gün geçti ses çıkmadı. Dayanamadım aradım 4 tane gelmiş onlarda bir buçuk aydır bekleyenlere verilmiş hemen. Bizimkilerde haziran ortası ile sonu arasında gelecekmiş.
Metehan abi Manisa merkezdenim uzun zamandır giremedim kusura bakma
-
08 Haziran 2011, 22:06
#22767
Bazı motorlarda var bu, supap ayar olayının erken bozulması.. bende 2007 cbf varken eksantrik çok can sıkıcı zırıldıyordu bunda pek yok gibi zamanla artarmı bilmem ancak şu an bir sorun yok...zırıltı aşırı artıyorsa eksantrik gergisini değiştirmeyi denemeyin hiçbir işe yaramıyor tecrübe ile sabittir ...
-
08 Haziran 2011, 23:06
#22768
bugün gri cbf 150 mi teslim aldım... mutlu ve uzun bir yol arkadaşlığımız olur inşallah..
önce MZ251 gitti, sonra ACTİVA....
YENİSİ CBF 150
-
08 Haziran 2011, 23:55
#22769
pol@ris adlı üyeden alıntı
cbr250r kullanıyorum.(tricolor). Bugün yoğun trafikte grenajıma çarptı bir araba. cbf 150 kullanan bir arkadaş yardımcı olmaya çalıştı. Araba sürücüsünün iş yerine giderken izlerini kaybettim. O arkadaş buralardaysa lütfen bana ulaşsın. Karşı tarafın hatasıydı ve masrafımı karşılaması gerekiyordu.
Kaynak:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1OWdoI0Ud
Geçmiş olsun, kamera vs. varsa oralarda onu araştırın bence, MOBESE veya dükkanların güvenlik kameralarından plakayı yakalayabilirsiniz.
-
09 Haziran 2011, 00:59
#22770
kudret696 adlı üyeden alıntı
bugün gri cbf 150 mi teslim aldım... mutlu ve uzun bir yol arkadaşlığımız olur inşallah..
güle güle kullanın kazasız belasız cezasız. tekeriniz düz bassın.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
09 Haziran 2011, 01:15
#22771
kudret696 adlı üyeden alıntı
bugün gri cbf 150 mi teslim aldım... mutlu ve uzun bir yol arkadaşlığımız olur inşallah..
kazasız sürüşler dostum. benim makinada gelse idi of
-
09 Haziran 2011, 01:24
#22772
yeni alanlara hayırlı uğurlu olsun.....
1150 oldu benim 1 aydır. yağını yarın değiştireceğim kısmetse. castrol 15-50 istetmiştim yarın elimde olur herhalde. 150 km. fazla yaptım ama sakin kullanıyorum.
mardin´de bir tek bende 2011 cbf var gururunu yaşıyorum.
eski kasalardan vardır bi 4-5 tane...
-
09 Haziran 2011, 09:03
#22773
metanecho adlı üyeden alıntı
bende de var şıkırdama değilde zırıltı şeklinde daha çok her zaman değil arada ve bazı devirlerde yapıyor. bi ara istanbula gidip d&b de yaptıracağım ama fırsat bulabilirsem.
O zırıldama iyi birşey değil, bence ivedi olarak çöz o sorunu.
kudret696 adlı üyeden alıntı
bugün gri cbf 150 mi teslim aldım... mutlu ve uzun bir yol arkadaşlığımız olur inşallah
İnş. hayırlı bir birliktelik yaşarsınız.
juno adlı üyeden alıntı
yeni alanlara hayırlı uğurlu olsun.....
1150 oldu benim 1 aydır. yağını yarın değiştireceğim kısmetse. castrol 15-50 istetmiştim yarın elimde olur herhalde. 150 km. fazla yaptım ama sakin kullanıyorum.
mardin´de bir tek bende 2011 cbf var gururunu yaşıyorum.
eski kasalardan vardır bi 4-5 tane...
Kısa zamanda yağını değiştirirsen iyi olur, yeni motor iyidir ama çok da gururlanmaya gerek yok.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
09 Haziran 2011, 12:01
#22774
aykan adlı üyeden alıntı
Bazı motorlarda var bu, supap ayar olayının erken bozulması.. bende 2007 cbf varken eksantrik çok can sıkıcı zırıldıyordu bunda pek yok gibi zamanla artarmı bilmem ancak şu an bir sorun yok...zırıltı aşırı artıyorsa eksantrik gergisini değiştirmeyi denemeyin hiçbir işe yaramıyor tecrübe ile sabittir ...
35bin km oldu yahu erken demek olmaz :D
mmucit, burdaki ustaya gösterdim bi sorun yok dedi, kim baksa bişey yok diyor belkide hakikaten bişey yok ben kuruntu yapıyorum ama gideceğim bi ara istanbula servise.
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
-
09 Haziran 2011, 14:50
#22775
az önce 86 bin de bir cbf gördüm :D motor hala dimdik sorunsuz gidiyor fakat eleman yağdanlıkla geziyor :D
-
09 Haziran 2011, 17:04
#22776
Baba'nın eylemci ruhu kabardı HES lere karşı yapılan eyleme katılmaya karar verdi. Yavru enduro hazır.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
09 Haziran 2011, 22:37
#22777
Malesef bende 165 bindeyim üçüncükez motor attırmamak için direniyorum.Artık açık yag alıyorum ve 1000 km degişiyorum.ekleyeceksemde eski yağdan ekleyip bir iki gün daha kullanıyorum.Cbf için cbf olmayan 0.25 -0.50 muadil piston segman bulamadıkca bu sorunlar devam eder gibi.Ya segmanın suyunda yada gömlekte bir malzeme sorunu var.Aslında çapı biraz farklı olsada boyu aynı(kurs buyunu tutturup uğraşmamak için) piston bulsam yeni gömlek çaktırıp deneyecegim.Ve olursa cbf rektefe 150 tl ye anca çıkar.
-
09 Haziran 2011, 22:40
#22778
piranha dört adlı üyeden alıntı
Malesef bende 165 bindeyim üçüncükez motor attırmamak için direniyorum.Artık açık yag alıyorum ve 1000 km degişiyorum.ekleyeceksemde eski yağdan ekleyip bir iki gün daha kullanıyorum.Cbf için cbf olmayan 0.25 -0.50 muadil piston segman bulamadıkca bu sorunlar devam eder gibi.Ya segmanın suyunda yada gömlekte bir malzeme sorunu var.Aslında çapı biraz farklı olsada boyu aynı(kurs buyunu tutturup uğraşmamak için) piston bulsam yeni gömlek çaktırıp deneyecegim.Ve olursa cbf rektefe 150 tl ye anca çıkar.
reis sen ilk rektefiyeye kaç binde soktun motoru?
-
09 Haziran 2011, 23:48
#22779
Selam arkadaşlar bende 2007 den itibaren cbf 150 sahibiydim taaki şu ötv indiriminden 1 ay öncesine kadar ben 2007 2008 2009 2010 olmak üzre her sene cbf imi sıfırlamıştım ve bu şıkırdama her motosikletimdede vardı bu cbf 150 nin kronik bir sorunu 2007 30 bin km den sonra aşırı derecede yağ eksiltmeye başlamıştı şıkırtı haddinden fazlaydı sattım 2008 aldım oda aynı çıktı ondada şıkırt vardı onuda sattım 2009 aldım sonuç yine hüsran sattım ve 2010 aldım bu son cbf im dedim ama 1000 km den sonra oda aynı şıkırtıyı başlattı ben manisalıyım ordu aş ye honda servisine gittiğimde bana halim usta tarafından verilen cvp motor ısınınca yapması normal parçalar genleşiyor yağ inceliyor bu sebepten dolayı bu şıkırtıyı yapıyor demişti ısrarla sübap ayarı yap dediğim halde hayır sübap ayarı gerekli değil bu cbf lerin hepsinde bu şıkırtı var normal kafaya takılacak bişey değil diyordu ama gelde takma 4 adet cbf im oldu ve hepsindede aynı sorunu yaşadığım için hepsini satmak zorunda kaldım şuan motosikletim yok YBR 125 ESD almayı düşünüyordum ama geçen manisada cbf 150 nin yeni kasasını gördüm 2011 model sordum arkadaş nakit 3700 tl ye almış tekrar cbf e aşık oldum siyahı çok hoş duruyordu sinyallet şeffaf çok yakışmış tabii extralarda var biliyorsunuz hemen gitiim hondaya varmı elinizde yok dediler sipariş alıyoruz dediler 3700 tl olur peşin dediler hergün formu takip ediyorum ama bu şıkırtı sorunu halaa giderilmemiş 2011 modellerdede var bence ustanın dediği gibi değil yani büyütülecek bir sorun özellikle sıcak havalarda o şıkırtı adamı delirtiyor yeni alan arkadaşlar ilerleyen günlerde bu sorunla karşılaştıklarında beni daha iyi anlayacaklar şuan nakit param var gönlüm cbf 150 den yana ama sadece o şıkırtıdan dolayı tereddütteyim 45 bin km ye kadar ybr 125 kullandım hiç sorun yaşamadım ne şıkırtı nede başka bir sorun 4 senelik cbf tecrübeme dayanarak söylüyorum cbf150 ybr 125 ten konfor ve uzun yol açısından çok çok daha üstün bir motosiklet daha seri daha atak daha güçlü kullanımıda bir okadar zevkli ben hergün 30 km yol yapıcam diğer eski cbf lerimlede hergün 30 35 km yol yapıyordum birkez olsun sorun yaşamadım ama bu şıkırtıdan ötürü çok geriliyordum ve bir çözüm bulamıyorları şimdi karar aşamasındayım ybr yada cbf ama cbf aklımdan çıkmıyor ybr çok dayanıklı ve sorunsuz bir makine cbf çok nazlı zincir uzar yağ yakar şıkırtı yapar bu sorunların hiç biri ybr de yok tekrar hayal kırıklığına uğramak istemiyorum derken dün arkadaşım sıfır YBR 125 ESD le geldi yanıma al bakalım dene nasıl dedi ama hiç zevk alamadım cbf gibi seri atak değil ve cbf den sonra bisiklet havası verdi bana hiç hoşuma gitmedi ama şöyle birşey var ybr sorunsuz bir makine ama cbf kadar rahat ve seri atak değil ben her ikisinlede uzun yol yaptım ybr ile
3 kez dinlendiğim yolda cbf ile 1 kez bile dinlenmeden gideceğim yere ulaştım çok kararsızım konfora rahata düşkün biriyim ben sorun yaşamak istemiyorum dersem ybr yok konfor olsun o şıkırtıya razıyım dersem cbf ama bir süre daha takip edicem formu bakalım bu şıkırtı tüm 2011 modellerde patlak verecekmi sizinde düşüncelerinizi bekliyorum herkeze hayırlı günler hayırlı formlar arkadaşlar CAKAL45 realden görüşelim arkadaşım
-
10 Haziran 2011, 00:03
#22780
Cazador45 adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar bende 2007 den itibaren cbf 150 sahibiydim taaki şu ötv indiriminden 1 ay öncesine kadar ben 2007 2008 2009 2010 olmak üzre her sene cbf imi sıfırlamıştım ve bu şıkırdama her motosikletimdede vardı bu cbf 150 nin kronik bir sorunu 2007 30 bin km den sonra aşırı derecede yağ eksiltmeye başlamıştı şıkırtı haddinden fazlaydı sattım 2008 aldım oda aynı çıktı ondada şıkırt vardı onuda sattım 2009 aldım sonuç yine hüsran sattım ve 2010 aldım bu son cbf im dedim ama 1000 km den sonra oda aynı şıkırtıyı başlattı ben manisalıyım ordu aş ye honda servisine gittiğimde bana halim usta tarafından verilen cvp motor ısınınca yapması normal parçalar genleşiyor yağ inceliyor bu sebepten dolayı bu şıkırtıyı yapıyor demişti ısrarla sübap ayarı yap dediğim halde hayır sübap ayarı gerekli değil bu cbf lerin hepsinde bu şıkırtı var normal kafaya takılacak bişey değil diyordu ama gelde takma 4 adet cbf im oldu ve hepsindede aynı sorunu yaşadığım için hepsini satmak zorunda kaldım şuan motosikletim yok YBR 125 ESD almayı düşünüyordum ama geçen manisada cbf 150 nin yeni kasasını gördüm 2011 model sordum arkadaş nakit 3700 tl ye almış tekrar cbf e aşık oldum siyahı çok hoş duruyordu sinyallet şeffaf çok yakışmış tabii extralarda var biliyorsunuz hemen gitiim hondaya varmı elinizde yok dediler sipariş alıyoruz dediler 3700 tl olur peşin dediler hergün formu takip ediyorum ama bu şıkırtı sorunu halaa giderilmemiş 2011 modellerdede var bence ustanın dediği gibi değil yani büyütülecek bir sorun özellikle sıcak havalarda o şıkırtı adamı delirtiyor yeni alan arkadaşlar ilerleyen günlerde bu sorunla karşılaştıklarında beni daha iyi anlayacaklar şuan nakit param var gönlüm cbf 150 den yana ama sadece o şıkırtıdan dolayı tereddütteyim 45 bin km ye kadar ybr 125 kullandım hiç sorun yaşamadım ne şıkırtı nede başka bir sorun 4 senelik cbf tecrübeme dayanarak söylüyorum cbf150 ybr 125 ten konfor ve uzun yol açısından çok çok daha üstün bir motosiklet daha seri daha atak daha güçlü kullanımıda bir okadar zevkli ben hergün 30 km yol yapıcam diğer eski cbf lerimlede hergün 30 35 km yol yapıyordum birkez olsun sorun yaşamadım ama bu şıkırtıdan ötürü çok geriliyordum ve bir çözüm bulamıyorları şimdi karar aşamasındayım ybr yada cbf ama cbf aklımdan çıkmıyor ybr çok dayanıklı ve sorunsuz bir makine cbf çok nazlı zincir uzar yağ yakar şıkırtı yapar bu sorunların hiç biri ybr de yok tekrar hayal kırıklığına uğramak istemiyorum derken dün arkadaşım sıfır YBR 125 ESD le geldi yanıma al bakalım dene nasıl dedi ama hiç zevk alamadım cbf gibi seri atak değil ve cbf den sonra bisiklet havası verdi bana hiç hoşuma gitmedi ama şöyle birşey var ybr sorunsuz bir makine ama cbf kadar rahat ve seri atak değil ben her ikisinlede uzun yol yaptım ybr ile
3 kez dinlendiğim yolda cbf ile 1 kez bile dinlenmeden gideceğim yere ulaştım çok kararsızım konfora rahata düşkün biriyim ben sorun yaşamak istemiyorum dersem ybr yok konfor olsun o şıkırtıya razıyım dersem cbf ama bir süre daha takip edicem formu bakalım bu şıkırtı tüm 2011 modellerde patlak verecekmi sizinde düşüncelerinizi bekliyorum herkeze hayırlı günler hayırlı formlar arkadaşlar CAKAL45 realden görüşelim arkadaşım
eevet dertlisin dostum anlaşılıyor açık şekilde .burada hemen hemen herkesin şıkırdama dan bahsettiği açık kimi yağı kalınlaştırıyor kimi sübap ayarı ikisininde birlikte yapılması teoride fayda sağlayacağı açık bence.genleşme falan doğrudur bu iki ayar işe yarayacak bence ben cbf e güvendim verdim kaporoyu sevdim birkere elden ne gelir ki...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 39 kullanıcı var. (0 üye ve 39 misafir)
Bu Konudaki Etiketler