Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Haziran 2011, 22:23
#22741
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Reklamlar
-
05 Haziran 2011, 22:47
#22742
Herkese merhabalar uzun süredir foruma bakmıyordum
Kardeşler motorda işe başladım
Dün bi scooter'a beyaz ampül taktıklarını gördüm zenonada benzer bi görüntüsü vardı
bende direk Cbf'e taktırdım tabi hoş durdu felan bugün eve geldim ampül yanmıyor
Söktüm duyu, H1 ampül Duyu eritmiş,
Eskişehirde duy bulamıyorum bulabileceğim bi yer yada bi link atarsanız çok sevinirim
[B][COLOR="Red"]2011 CBF 150 Kırmızı[/COLOR][/B] ::kalbim::::kalbim::::kalbim::
-
06 Haziran 2011, 00:33
#22743
_10ur_ adlı üyeden alıntı
Herkese merhabalar uzun süredir foruma bakmıyordum
Kardeşler motorda işe başladım
Dün bi scooter'a beyaz ampül taktıklarını gördüm zenonada benzer bi görüntüsü vardı
bende direk Cbf'e taktırdım tabi hoş durdu felan bugün eve geldim ampül yanmıyor
Söktüm duyu, H1 ampül Duyu eritmiş,
Eskişehirde duy bulamıyorum bulabileceğim bi yer yada bi link atarsanız çok sevinirim
Ah ah ben boşa demiyorum herşey orjinaliyle daha güzel diye sonra böyle uğraşır durursunuz bozmayın makinelerinizin orjinallerini nacizane fikrimdir saygılar.
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
-
06 Haziran 2011, 00:54
#22744
dincer59 adlı üyeden alıntı
Ah ah ben boşa demiyorum herşey orjinaliyle daha güzel diye sonra böyle uğraşır durursunuz bozmayın makinelerinizin orjinallerini nacizane fikrimdir saygılar.
Bi daha alırsamda gider orjinal Xenon alırım
Çin malı mı aman aman
[B][COLOR="Red"]2011 CBF 150 Kırmızı[/COLOR][/B] ::kalbim::::kalbim::::kalbim::
-
06 Haziran 2011, 01:14
#22745
Metehan bir gün İstanbula gelir de park etmiş senin motoru görürsem jelatinini alıcam hatıra olarak
-
06 Haziran 2011, 01:16
#22746
Mete han üstat yukarda cbf yerine ybr daha iyi demissin önceden de takip ederdim mesajlarını (son 1 ay) bu şekilde bahsetmededin yada ben atladım demem o ki 2011 e kaporo verdim .buradaki yazışmalardan sonra kararım bu yönde oldu.sence bu kötü bir fikirmiydi.ben fazla zorlamam arada sırada basarız o kadar. Şİmdi sıkı bir motorcusun belli deneyimlerine göre bu makina zırt bırt sinir bozucu arızalar verirmi beni servisten beri gelmez edermi(bariz kullanıcı hatalarını saymassak ) fazla derine girmene gerek yok zamanın kısıtlı farkındayım ilk fırsatta bir kaç cümle yeter teşekkürler
-
06 Haziran 2011, 01:44
#22747
Arkadaşlar Nisan da 100 tl kapora vererek sipariş ettiğim cbf 150 için oluşturulan ARAÇ SATIŞ FORMU'nda Tarih olarak 01.06.2011 olarak verilmiş ben bunu o zaman teslim tarihi zannederek üzerinde durmadım
Şimdi zam yapıldı ve 1 Haziranda oldu yani bunu Bayi biliyordu ve bilerek bu tarih verildi
Ben tam tamına 2 aydır motor bekliyeyim ve bana zamanında bayi zam olmayacakdır Honda düşünmüyor dedi yani yalan!!!
Şimdi bugün itibariyle Honda Türkiye irtibata geçip olayı çözümlemeye çalışacağım bayi bana yansıtacakmı gerçi bilmiyorum ama ben işimi sağlama alıcağım
Bayinin ismini vermiyorum bu yaptığı hiç hoş değil
-
06 Haziran 2011, 12:56
#22748
Mete han abi fotoğraftan net göremiyorum ama alt tabla ya takılan somunlar eğer "fiberli somun" değilse,(tablanın altına eğilip baktığında somunların iç kenarlarında mavi plastik parça gibi birşey yoksa) bir nalbura gösterip somunları fiberlisini tak (3 tanesi 1 lira fln bile tutmaz), asla boşluk yapmaz ileride. fiberli somun sarsıntı vs. den boşalmaz.
-
06 Haziran 2011, 13:48
#22749
-
06 Haziran 2011, 18:42
#22750
victorist adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Nisan da 100 tl kapora vererek sipariş ettiğim cbf 150 için oluşturulan ARAÇ SATIŞ FORMU'nda Tarih olarak 01.06.2011 olarak verilmiş ben bunu o zaman teslim tarihi zannederek üzerinde durmadım
Şimdi zam yapıldı ve 1 Haziranda oldu yani bunu Bayi biliyordu ve bilerek bu tarih verildi
Ben tam tamına 2 aydır motor bekliyeyim ve bana zamanında bayi zam olmayacakdır Honda düşünmüyor dedi yani yalan!!!
Şimdi bugün itibariyle Honda Türkiye irtibata geçip olayı çözümlemeye çalışacağım bayi bana yansıtacakmı gerçi bilmiyorum ama ben işimi sağlama alıcağım
Bayinin ismini vermiyorum bu yaptığı hiç hoş değil
Katılıyorum, işin içine para girince böyle durumlar olabiliyor, maalesef.
_10ur_ adlı üyeden alıntı
Herkese merhabalar uzun süredir foruma bakmıyordum
Kardeşler motorda işe başladım
Dün bi scooter'a beyaz ampül taktıklarını gördüm zenonada benzer bi görüntüsü vardı
bende direk Cbf'e taktırdım tabi hoş durdu felan bugün eve geldim ampül yanmıyor
Söktüm duyu, H1 ampül Duyu eritmiş,
Eskişehirde duy bulamıyorum bulabileceğim bi yer yada bi link atarsanız çok sevinirim
İşin hayırlı olsun, trafikde dikkatli ve kurallara uygun kullan.
Lambanın gücü yüksekse duyu eritebilir, far tasına ve o parlak yüzeye zarar verebilir.
mete_han adlı üyeden alıntı
aga var ya iyi güldürdün beni makaraya sardın he...
zengin olsam var ya o naylon jelatini çıkarana 100.000 tl ödül verecem...
jelatinde zaten galiba oraya çakılı kaldı...artık istesek de çıkaramayız...
yeni motora terfi hayal gibi aga...
Konuyu Toplam 15 Üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 14 Misafir) mete_han
bu arada topac nanay ...neyse Allah kaza bela sıkıntı vermesin de yazacak bişeyde olmasın...
O jelatin çıkar da boşver böyle daha orjinal duruyor.
canekin adlı üyeden alıntı
Mete han abi fotoğraftan net göremiyorum ama alt tabla ya takılan somunlar eğer "fiberli somun" değilse,(tablanın altına eğilip baktığında somunların iç kenarlarında mavi plastik parça gibi birşey yoksa) bir nalbura gösterip somunları fiberlisini tak (3 tanesi 1 lira fln bile tutmaz), asla boşluk yapmaz ileride. fiberli somun sarsıntı vs. den boşalmaz.
Çok güzel bir bilgi, sanırım çantaların somunu ondan oluyor.
alper150zc adlı üyeden alıntı
YA BUGUN APARTMANIN KAPALI OTOPARKINDAN DEBRİYAJIMI PARÇALAMIŞLAR TEL KAYIP YANI MOTORDA DEBRİYAJ ADINA BİŞEY KALMAMIŞ GÖRSE İNSAN KATİL OLUR YA KAPALI OTOPARKTA OLANA BAK ORJİNAL DEBRİYAJ TELI NE KADAR BILEN VARMI MOTOR YATIYOR DEBRİYAJ OLMADIĞINDAN
Geçmiş olsun, başka şeyler de olabilirdi. Debriyaj çok pahalı değil.
Benim de bugun ayna bükülmüş, üzerindeki kör alan aynası kayıp.
rialli.com ve velomoto.com.tr a bak istersen tel fiyatları için.
mete_han adlı üyeden alıntı
Dünyanın etrafı 40.000 km biliyorsun yani 10.000 km sonra dünyayı 2 kez dolaşmış olacağım...
birşey dikkatimi çekiyor ben 1-2 aydır buralara uğrayamıyorum...uğradığımda da yüzeysel bakıp birşeyler karalıyorum son birkaç haftadır paylaşımlarınız azaldı...bi nazar değdi galiba...bazen koca gün bir sayfa bile ilerlemiyor topik...yeni makina alan sayısı da fazla...sizi mobil olarak cepten takip ediyorum gündüzleri...
valla çilesini biz çektik kaymağını bu yeni model 2001 kasa alan arkadaşlar yiyor...
[/COLOR]yeni arkadaşlar motoruna gerçekten çok alaka ile bakıyor üzerine titiriyor...doğal olarak bu makinanın sahibini üzmesi beklenemez...kronik sorunların önemli kısmı motora yüklenildiğinde oluyor...ben eski motorcu olarak cbfyi titanlara kıyasladığımda veya eski sağlamlıkları varmı diye düşündüğümde tabi ki bu seviyeye ulaşmaları mümkün değil...ve gerçek motor her şarta karşı direnç gösteren makinadır...unutmayın kuryelerin öncelikli tercihi cbfdir ama bunun nedeni sadece beklenen torkdur...o tork için her 1000 kmde bir yağ takviyesi yaparlar...kuryeler baz alınmalıdır...yanlış anlamayın burada ki arkadaşların değil de bir kuryenin cbf hakkında ki düşüncelerine daha çok önem veririm...ve kendi tecrübelerimi önemserim...yaşadığım sıkıntıları ben bilirim...kronik sorun var dediğimde mıymıylanan dangalaklar vardı bir zamanlar ama motorlarını servise eksik yağ nedeniyle getirip 50 km daha gitse motoru yakmadan getiren kişiler biliyorum bu ortamda...2007 dönemleri için söylüyorum...Adam servise bir koku var diye getiriyor o kadar salak ki motoru neredeyse yakacak...kafası çalışsa yağ çubuğunda görecek ama kafa yok...
bu sıkıntılar bizim 2007-2008 dönemi için geçerlidir...tekrar söylüyorum..yeni kasalarda bu tarz sorunla karşılaşılma olasılığı daha düşüktür...devir saati önünde motora basmıyorsun 65-70 de 5 e atıyorsun bu motor daha bilinçli kullanılmakta artık...biz yardırmaya alışmışız...ama artık 100 bile benim için yüksek hız...80/90 ı geçmiyorum...
Öyle abi, ilk çıkan malı iyice anlamak lazım. O da zamanla oluyor.
Ki hakkaten ilk çıkan makinlarda bir gariplikler sisilesi vardı. Yağ değişiminin
gayriresmi 4000 den 2000 e düşürülmesi bence bize yapılan en büyük ayıptır.
Honda tr yi genelde severim, arkadaşlar ilgililerdir ama ayıplı mal satmak, bilemiyorum. Zaten artık eskisi gibi de yağ yakmıyor motosikletler. Biz de daha nazik kullanmayı öğrendik. Devir saati olaydı, böyle yapar mıydık? desem konu uzar gider.
Hayırlısı.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
06 Haziran 2011, 23:25
#22751
cbr250r kullanıyorum.(tricolor). Bugün yoğun trafikte grenajıma çarptı bir araba. cbf 150 kullanan bir arkadaş yardımcı olmaya çalıştı. Araba sürücüsünün iş yerine giderken izlerini kaybettim. O arkadaş buralardaysa lütfen bana ulaşsın. Karşı tarafın hatasıydı ve masrafımı karşılaması gerekiyordu.
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1OWdoI0Ud
-
07 Haziran 2011, 09:11
#22752
pol@ris adlı üyeden alıntı
cbr250r kullanıyorum.(tricolor). Bugün yoğun trafikte grenajıma çarptı bir araba. cbf 150 kullanan bir arkadaş yardımcı olmaya çalıştı. Araba sürücüsünün iş yerine giderken izlerini kaybettim. O arkadaş buralardaysa lütfen bana ulaşsın. Karşı tarafın hatasıydı ve masrafımı karşılaması gerekiyordu.
Kaynak:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1OWdoI0Ud
Geçmiş olsun, inşallah bulursun.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
07 Haziran 2011, 09:22
#22753
pol@ris adlı üyeden alıntı
cbr250r kullanıyorum.(tricolor). Bugün yoğun trafikte grenajıma çarptı bir araba. cbf 150 kullanan bir arkadaş yardımcı olmaya çalıştı. Araba sürücüsünün iş yerine giderken izlerini kaybettim. O arkadaş buralardaysa lütfen bana ulaşsın. Karşı tarafın hatasıydı ve masrafımı karşılaması gerekiyordu.
Kaynak:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1OWdoI0Ud
çok geçmiş olsun.umarım sizde birşey yoktur.bulunduğunuz yerde mobese var ise daha fazla zaman kaybetmeden polise bildirin.belki o şekilde bulunabilir çarpan araç... tekrar çok geçmiş olsun.iyi şanslar.
-
07 Haziran 2011, 13:29
#22754
arkadaşlar cbf in arka stop camını sökebilen yada deneyen oldu mu hiç aramızda?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:40 ----------
yada uygun çıkma ön far ve arka stop nereden temin edilebilir?
-
07 Haziran 2011, 14:28
#22755
-
07 Haziran 2011, 14:44
#22756
arkadaşlar yeni aldığım motorumu bana maliyetinden daha aşşağı vericem ihtiyacı olan kaçırmasın derim. üzerindeki ekstraları hesaplarsanız fiat ortada zaten.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1307159/detay/
-
08 Haziran 2011, 00:04
#22757
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, 2011 cbf 150 motorum var. 1750 km de, daha önce motor soğukken belli olmayan ama ısınınca aşırı artan ve özellikle sıcak havalarda kaskın içinden bile duyularak rahatsız eden şıkırdama sesinden bahsetmiştim. 250 km de 15-50 yağ koymuştum, keser veya azalır umuduyla kesmemişti ve bu gün Sakarya servise gittim. Motora sibop ayarı yapıldı. Motorda sibop sesi adına hiç bi şey kalmadı. Çok tatlı oldu. Sibpo ayarı için 4000 km bakımını beklemeyin. Isınınca aşırı arttığı ve belirginleştiği halde soğukken veya ilk çalıştırmada var olmayan şıkırdama dahi sibop ayarı gereksinimiymiş. Şahsen sdibop ayarını şimdiye kadar hep motor soğukken yada ilk çalıştıldığında şıkırdarsa ayarı bozuktur. Isınınca artan şıkırdama normal diye biliyordum ama böyle değildi. Daha öncede 40 bin km cbf 150 kullandım. Ne kadarı normal, ne kadarı anormal biliyorum. Bilginize. Şu anda motor ısındığında dahi çıkı+çıkı...
Kesinlikle yok, sadece tok bir motor sesi. Birde sibop kapağı jontasından yağ kacağı vardı az bişey. Onuda değiştirttim. Yağınıda biraz önce eve gelince kendim değiştirdim. Castrol Power Raceing 10w-50 tam sentetik. Feyizoğlundan almıştım. Motor canavar oldu. 4000 e kadar. Durmak yok yola devam
veYağ değişimini kendim yaptığım için ilk kez servise gitti motor.
bu şıkırdama bendede vardı 1000 bakımını yaptırdığımda sübap ayarını yaptılar ses oldukça azaldı ama yinede bana var gibi geliyo acaba çok az oluyomu normalindede hiç başka bi cbf te denemediğim için bilmiyorum
-
08 Haziran 2011, 09:10
#22758
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, 2011 cbf 150 motorum var. 1750 km de, daha önce motor soğukken belli olmayan ama ısınınca aşırı artan ve özellikle sıcak havalarda kaskın içinden bile duyularak rahatsız eden şıkırdama sesinden bahsetmiştim. 250 km de 15-50 yağ koymuştum, keser veya azalır umuduyla kesmemişti ve bu gün Sakarya servise gittim. Motora sibop ayarı yapıldı. Motorda sibop sesi adına hiç bi şey kalmadı. Çok tatlı oldu. Sibpo ayarı için 4000 km bakımını beklemeyin. Isınınca aşırı arttığı ve belirginleştiği halde soğukken veya ilk çalıştırmada var olmayan şıkırdama dahi sibop ayarı gereksinimiymiş. Şahsen sdibop ayarını şimdiye kadar hep motor soğukken yada ilk çalıştıldığında şıkırdarsa ayarı bozuktur. Isınınca artan şıkırdama normal diye biliyordum ama böyle değildi. Daha öncede 40 bin km cbf 150 kullandım. Ne kadarı normal, ne kadarı anormal biliyorum. Bilginize. Şu anda motor ısındığında dahi çıkı+çıkı...
Kesinlikle yok, sadece tok bir motor sesi. Birde sibop kapağı jontasından yağ kacağı vardı az bişey. Onuda değiştirttim. Yağınıda biraz önce eve gelince kendim değiştirdim. Castrol Power Raceing 10w-50 tam sentetik. Feyizoğlundan almıştım. Motor canavar oldu. 4000 e kadar. Durmak yok yola devam
veYağ değişimini kendim yaptığım için ilk kez servise gitti motor.
Hayırlı olsun, iyi olmuş. Bu sübaplar ayarsız mı geldiydi acaba? Yoksa bizim motorun sübap ayarı çabuk mu kaçıyor?
LASTROMANTIC adlı üyeden alıntı
Hayırlı satışlar dilerim.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
08 Haziran 2011, 11:35
#22759
merhaba uzun süredir konuları takip ediyordum .mutluhan motordan motorumun siparişini verdim cumartesi teslim olacakmış bir iki sorum olacak 46 lt lik bir arka çanta kappa mı yoksa givi mi tavsiye edersiniz .çene açılır kask shoei mi alayım nolan mı
michilen sporty lastik taktıracağım buz motor kabataş hangi ölçülerde taktırayım o kadar okumuştuk ölçülerrini unutmuşum motor kilidi branda tavsiyelerinizi de alyım lütfen yeni motor alanlar için başka alınması gerreken tavsiyeleriniz varsa beklerim o kadar çok sayfa var ki
geriye doğru aradım fakat çok karışık olduğu için yazıyorum saygılar sunuyrum tüm motor severlere
-
08 Haziran 2011, 11:36
#22760
arkadaşlar dün 50 km yoldan geldim ayagımda terlik vardı motoru sehpaya aldım yamuk durdu düzeltigim derken baktım motor yan yatıo motoru kurtarayım derken ayagımı motorun alltına atmışım baktım motoru düzeltemiorum yavas yavas yere bırakayım dedim yere bırakıodum ayagım yanmaya başladı beş santim kala acıya dayaanamadım attım motoru yere şimdide 10 gün pansumanlı gezecem
saglık olsun olacaga care yok bidaakine daha dikkattli oluruz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 41 kullanıcı var. (0 üye ve 41 misafir)
Bu Konudaki Etiketler