Hoşbuldum
Subap ayarını ebayden aldığım sentil ile tam milimetrik olarak düzgün yaptım bu sefer;
Emme : 0,08 mm
Egsoz : 0,12 mm.
Önceki sentil çakımda bu değerler olmadığı için tam net bir ayar olmamıştı.
Bu sefer motorun sesinden belli oldu, subap ayarının düzeldiği.
Bugün işe gelirkende farkettimki, motor resmen atikleşti. Gaza daha iyi tepki veriyor. İlk başlarda psikolojiktir heralde dedim ama öyle değil. Çünkü hergün aynı yollardan aynı km. hızlarla geçiyorum
Atikliği net olarak gaz kolundan farkedebiliyorum.
Debriyaj balatası yine kaldı, vicdansız rialli yanlış debriyaj sökme aparatı göndermiş, yine bir dahaki yağ değişimine kaldı.
Bu arada yağ olarakta
ALPET'in Rider 4T 20w-40 yağını kullandım.
API SJ ve JASO MA standartlarında. Kılavuz değerlerini karşılıyor.
Kipa'da tanesini 9,90 TL'ye aldım.
Aslında Texaco Motex 4T denemeyi düşünüyordum ama bulamadım. İstanbul ve Ankara'daki ithalatçılarda bile bu yağ yokmuş.
Castrol Power1 10w-50 veya 15w-50 bulabilseydim kullanabilirdim ama Ankara'da baktığım yerlerde bunlar da yoktu ne yazık ki.
Alpet hakkında ilk izlenimim iyi gibi, vitesler aşırı yumuşadı, önceki 10w-40 ile baya kemikli geçişler vardı.
Bakalım kullandıkça sonuçlar nasıl olacak.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:19 ----------
Kırmızı temizken ve güneşli havadayken feci parlıyor
Gride bu durum nasıl olur bilmiyorum.
Grinin temiz tutma yönünden çok avantajlı olacağını düşünüyorum.
Kiri tozu pek belli etmeyecek bir renge benziyor.