Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Mayıs 2011, 13:34
#22541
dincer59 adlı üyeden alıntı
Benimde 500 km yi yeni geçti bugün acık gezecem bende sıkıştırayım bakayım nefesi açılsın 4 gündür yatıyor zati kerata.
Bu arada herkes su yedeğe düşmekten bahsedip duruyor nedir bu yahu hangi şeklide kalması gerekli o okun bilen biri söylesin lütfen bide ok diyelim yedek kısmında duruyor yakıt bitince motor stop etmez mi bana pek güvenli gelmedi açıkçası sollarken falan bitti naapçaz vallahi bilmediğimden böyle konuşuyorum çok cahilce olduysa affola.
ok aşağı gösterirken yedek, yukarı gösterirken full depo, yarıdayken kapalı. adamlar güvenlik için daha ne yapsın yahu yedek depo bir de musluk koymuş katı, sıvı yada gaz yakıtla çalışıp ta yakıt bittiğinde abi biraz daha gayret etsende işim yarıda kalmasa gibisinden istekte bulunabilceğin bir araç bilmiyorum dikkat etmemiz gereken nokta mühendislik harikası motorumuza yakıt alırken musluk yönünü kontrol etmek ve yukarı getirmek. bunu alışkanlık haline getirmek lazım
Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin,
Uçmayı seviyorsan düşmeyi de bileceksin,
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin...
Reklamlar
-
25 Mayıs 2011, 14:20
#22542
Ben hep yukarıda kullandım ve hiç yedeğe düşmedim. Zenginliğin gözü kör olsun
-
25 Mayıs 2011, 14:31
#22543
arkadaşlar planladığım geziyi tamamladım.. umarım pazar günüde Yuvacık'a gelebilirim..
http://www.motosiklet.net/forum/etki...-oludeniz.html
Sezgin KALKAN
A RH+
0554 776 76 64
-
25 Mayıs 2011, 14:52
#22544
ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........
-
25 Mayıs 2011, 14:58
#22545
coolizma adlı üyeden alıntı
cbf i sattık..
Hayırlısı olsun , umarım tez zamanda yenisine kavuşursun
Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
-
25 Mayıs 2011, 15:16
#22546
bende 1600km lerdeyim tek sorunum ön freni sıktığımda arka stop parlamıyor servise gidince göstericem arkadaşlar sizde varmı ole bişey baın kontrol edin fabrikasyon heralde bağlantılarda bi problem olabilir
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
25 Mayıs 2011, 15:22
#22547
coolizma adlı üyeden alıntı
cbf i sattık..
Hayırlı olsun. Biraz ayrıntı kaça sattınız, tanıdık birine mi sattınız...
-
25 Mayıs 2011, 15:59
#22548
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
-
25 Mayıs 2011, 16:08
#22549
dincer59 adlı üyeden alıntı
valla haklısında işte o foto ilk eğitimdeyken çekildi adam gbi ilk motor kullandığımda.cbf le dha dogru dürüst fotom yok.umarım yakında eklicem.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:00 ----------
trafik konusunda genelde şanslıyım herhalde ama kılık kıyafetin de etkisi var sanırım. Kaskım beyaz nolan,motor montunun üzerine herzaman sarı renk reflektörlü yelek giyiyorum,kimi zaman yol veren bile çıkıyor açıkcası tavsiye ederim
-
25 Mayıs 2011, 19:14
#22550
Arkadaşlar, yeni kasalarda olan ısınıca aşırı şıkırtılı çalışma olayını 1000 bakımına giripte servise soran, veya haricen servise soran varmı ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------
seyitster adlı üyeden alıntı
o zaman arka dişliyi 1 diş ufaltmak güzel olur motor daha rahatlar uzun yolda düşük devirle 100 km de rahat rahat gider
Arkayı 1 diş ufalttığınızda çok ta fazla fark etmiyor, farkı hissediyorsunuz tabiki ama 1 diş olduğu için sadece elbette 43 ise 42 yapmak iyi. 42 t diş eski kasaların orjinal dişi zaten. Yeni kasanın arka dişini 43 t yapmışlar, sözde tork kazandırmışlar. Teknik uygunluk belgesine baktım benim motorun ruhsat çıkartma aşamasında. Son sürat: 99 km/h yazıyordu. Eski motorumun aynı yerde yazan hızı 103-105 gibi 100-110 arası bişeydi. Tam hatırlayamadım.
Yani sözde bir diş oynayarak torku arttırmışlar ama hızıda otomatikman düşürmüşler ve teknik uygunluk belgesine de yansıtmışlar.
100 km/h la giderken düşük devir vb kullanım için en az 41 veya 40 t dişli takman lazım. Buda kalkışı ağırlaştırdığı ve ivmelenmeyi hissedilir seviyede zayıflattığı için pek tavsiye etmiyorum. Özellikle arkanıza yolcu alarak kullnımınız var ise hiç mi hiç tavsiye etmiyorum. 41-40-42-43 t dişlerle cbf i kullandım. Bir diş. veya en fazla 2 diş oynayın. piyasada 38 t dişli de var.
Hiç denemeyin bile. 43 t den 42 t ye geçince 0,3-0,4 devir gibi bi kazanımım oldu. 80 km/h ile 5. viteste 43 t dişte 6500-6700 devir gibi giden motor şimdi 42 t ile aynı hızda yine 5. viteste 6100-6400 devir seviyelerine düştü. 1 diş ile kazanımımın bu kadar küçük olacağını zaten biliyordum. Bunu bilinçli olarak yaptım. Şimdi vites aralıklarım ve aynı viteslerde ve hızlarda motorun kullandığı devirler eski kasalarla aynı.
-
25 Mayıs 2011, 20:25
#22551
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, yeni kasalarda olan ısınıca aşırı şıkırtılı çalışma olayını 1000 bakımına giripte servise soran, veya haricen servise soran varmı ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------
Arkayı 1 diş ufalttığınızda çok ta fazla fark etmiyor, farkı hissediyorsunuz tabiki ama 1 diş olduğu için sadece elbette 43 ise 42 yapmak iyi. 42 t diş eski kasaların orjinal dişi zaten. Yeni kasanın arka dişini 43 t yapmışlar, sözde tork kazandırmışlar. Teknik uygunluk belgesine baktım benim motorun ruhsat çıkartma aşamasında. Son sürat: 99 km/h yazıyordu. Eski motorumun aynı yerde yazan hızı 103-105 gibi 100-110 arası bişeydi. Tam hatırlayamadım.
Yani sözde bir diş oynayarak torku arttırmışlar ama hızıda otomatikman düşürmüşler ve teknik uygunluk belgesine de yansıtmışlar.
100 km/h la giderken düşük devir vb kullanım için en az 41 veya 40 t dişli takman lazım. Buda kalkışı ağırlaştırdığı ve ivmelenmeyi hissedilir seviyede zayıflattığı için pek tavsiye etmiyorum. Özellikle arkanıza yolcu alarak kullnımınız var ise hiç mi hiç tavsiye etmiyorum. 41-40-42-43 t dişlerle cbf i kullandım. Bir diş. veya en fazla 2 diş oynayın. piyasada 38 t dişli de var.
Hiç denemeyin bile. 43 t den 42 t ye geçince 0,3-0,4 devir gibi bi kazanımım oldu. 80 km/h ile 5. viteste 43 t dişte 6500-6700 devir gibi giden motor şimdi 42 t ile aynı hızda yine 5. viteste 6100-6400 devir seviyelerine düştü. 1 diş ile kazanımımın bu kadar küçük olacağını zaten biliyordum. Bunu bilinçli olarak yaptım. Şimdi vites aralıklarım ve aynı viteslerde ve hızlarda motorun kullandığı devirler eski kasalarla aynı.
ethem kardeş bak şimdi içime kurt düşürdün ben 2011 CBF GRI Renk siparişini verdim bekliyorum. Dişliyi bende 1 diş ufaltayım mı??? Hafta içi genellikle şehir içi, hafta sonlarıda uzun yol yapacağım... Bu arada birisinde gördüm zinciri değiştirmiş hafif sarı renkli biraz daha kalındı??? 2011 CBF lerin zinciri hakkında bilgisi olan var mı? O sarıya benzeyen zincir benm çok hoşuma gitti valla. Makina bu ay sonu geliyo kısmetse önerilerinizi e tasiyelerinizi bekliyorum..... Teşekkürler herkese.... İyi sezonlarr
-
25 Mayıs 2011, 21:26
#22552
4 buçuğa sattım profesyonel yarışçı arkadaş güner hatipoğlu
http://www.avrupayakasi-gazetesi.com/oku.php?haber=6823
ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........
-
25 Mayıs 2011, 22:12
#22553
qenc_motorcu adlı üyeden alıntı
ethem kardeş bak şimdi içime kurt düşürdün
ben 2011 CBF GRI Renk siparişini verdim bekliyorum. Dişliyi bende 1 diş ufaltayım mı??? Hafta içi genellikle şehir içi, hafta sonlarıda uzun yol yapacağım... Bu arada birisinde gördüm zinciri değiştirmiş hafif sarı renkli biraz daha kalındı??? 2011 CBF lerin zinciri hakkında bilgisi olan var mı? O sarıya benzeyen zincir benm çok hoşuma gitti valla. Makina bu ay sonu geliyo kısmetse önerilerinizi e tasiyelerinizi bekliyorum..... Teşekkürler herkese.... İyi sezonlarr
Servisten çıkmadan bence 42 t dişlini taktır. Elerinde kesinlikle vardır. Zaten 2010 model ve öncesinin, yani eski kasaların orjinal arka dişlisi 42 t.
O bahsettiğin zincir sanırım oringli zincir, ben motoru aldığım gün serviste zincirinide değiştirtmiştim. Orjinal zinciri kadar sık esneme yapmıyor. Sırf bu yüzden değiştirdim zaten. Daha kalın baklalı ve sarı renkte.
-
26 Mayıs 2011, 00:24
#22554
Yahu arkadaşlar benim makina 5000-6000 devir arasında sabit bir hızda giderken sanırım ateşlemeyi kesiyor.
Ben fena rüzgar yiyorum ondan kesiliyor çekiş diyordum ama bugün çok rüzgar yokkende aynısını yaptı üstelik bir ara o devirlerdeyken debriyajı sıkınca stop etti.
Böyle bir şikayet daha vardı forumda sanki , fikirleriniz nedir?
Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
-
26 Mayıs 2011, 00:39
#22555
unsaloc adlı üyeden alıntı
Yahu arkadaşlar benim makina 5000-6000 devir arasında sabit bir hızda giderken sanırım ateşlemeyi kesiyor.
Ben fena rüzgar yiyorum ondan kesiliyor çekiş diyordum ama bugün çok rüzgar yokkende aynısını yaptı üstelik bir ara o devirlerdeyken debriyajı sıkınca stop etti.
Böyle bir şikayet daha vardı forumda sanki , fikirleriniz nedir?
debriyajı kendne göre bidaha yarla bence kesinti ondan da olabilir çok sıkıysa..ben öle yaptım düzldi,,elimi manete koyunca bile kavrıyodu :D ayarladım biraz mesafe bıraktım ...
abi bide 20 bin de pegaso var orjinal makine çok temiz 93 model ama yatmış genelde yazlıkçı makinesi alınırmı 4000e ?
ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........
-
26 Mayıs 2011, 00:47
#22556
unsaloc adlı üyeden alıntı
Yahu arkadaşlar benim makina 5000-6000 devir arasında sabit bir hızda giderken sanırım ateşlemeyi kesiyor.
Ben fena rüzgar yiyorum ondan kesiliyor çekiş diyordum ama bugün çok rüzgar yokkende aynısını yaptı üstelik bir ara o devirlerdeyken debriyajı sıkınca stop etti.
Böyle bir şikayet daha vardı forumda sanki , fikirleriniz nedir?
Hoppa rinni işte forumda ilk defa yahu bu banada oluyor dediğim ilk şey. Bende rüzgardan sanmıstım daha sonra rüzgarsız yerde yaptıgında da gazı ayarlayamadım herhalde demiştim ama bende stop etme falan olmadı Ünsal. Nedir acep bende merak ettim şimdi.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 ----------
[QUOTE=coolizma;
abi bide 20 bin de pegaso var orjinal makine çok temiz 93 model ama yatmış genelde yazlıkçı makinesi alınırmı 4000e ?[/QUOTE]
Hacım malum sitede muğla marmariste olan bu ilandaki makineden mi bahsediyon gayet hoş gözüküyor ama CBF ten sonra çok yakmaz mı bu beyaaa yaşına göre çok yakışıklı makineymiş alınır ha gayet güzelmiş enduro be gerisi yalan vallahi.
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
-
26 Mayıs 2011, 00:47
#22557
Jikle açık kalmış olmasın??
[COLOR="DarkOrchid"]CBF 150...... Burak[/COLOR]
-
26 Mayıs 2011, 00:50
#22558
coolizma adlı üyeden alıntı
debriyajı kendne göre bidaha yarla bence kesinti ondan da olabilir çok sıkıysa..ben öle yaptım düzldi,,elimi manete koyunca bile kavrıyodu :D ayarladım biraz mesafe bıraktım ...
abi bide 20 bin de pegaso var orjinal makine çok temiz 93 model ama yatmış genelde yazlıkçı makinesi alınırmı 4000e ?
abi haftada bigün gezeym onla yeter tek silndir olması düşündürüyo beni yoksa gerisi yalan ünsal abide varmış ondan görüş alsam isterse kars ta olsa gider biner gelirim
ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........
-
26 Mayıs 2011, 00:56
#22559
brkcrdk adlı üyeden alıntı
Jikle açık kalmış olmasın??
Yok hocam fazla yakar korkusuyla kapalı garajdan jikleyi kapamadan çıkmıyorum zaten
coolizma adlı üyeden alıntı
abi haftada bigün gezeym onla yeter tek silndir olması düşündürüyo beni yoksa gerisi yalan
ünsal abide varmış ondan görüş alsam isterse kars ta olsa gider biner gelirim
Valla zannımca onu satmadı diye biliyorum CBF i alırken satmadığına göre memnundur herhalde bence motor diri gözüküyor ama beni düşündüren aynı sitede ondan tam 10 yaş genç ve hemem hemen aynı km deki motorları 2000 tl farkla veriyolar 2000 tl 10 yaş az değil aga yinede bi bilene sormalı tabi.
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
-
26 Mayıs 2011, 01:08
#22560
dincer59 adlı üyeden alıntı
Yok hocam fazla yakar korkusuyla kapalı garajdan jikleyi kapamadan çıkmıyorum zaten
Valla zannımca onu satmadı diye biliyorum CBF i alırken satmadığına göre memnundur herhalde bence motor diri gözüküyor ama beni düşündüren aynı sitede ondan tam 10 yaş genç ve hemem hemen aynı km deki motorları 2000 tl farkla veriyolar 2000 tl 10 yaş az değil aga yinede bi bilene sormalı tabi.
evet fiyatlar anormal oyüzden cevap bekledm ama yarın görürse yazar ünsal abi artık
ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler