Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #22281

    Üyelik
    26 Nisan 2011
    Alıntı dincer59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 dakka mı? 5 dakka mı ısıtmak gerekli ben daha hiç 2 dakkadan fazla ısıtmadım mesela bugün jiklesiz çalıştı ilk çalıştırmada gerek bile kalmadı yani jikleye 5 dakka çok yaw benzinin litresi kaç tl içiyor makine o ara benzini yanlışmıyım dostlar dalgalanma olayına gelince bende de oluyor zannımca normal anormal bi durum var gibi gelmedi bana bilen biri yazsa da bizde öğrensek. Bide bugün 500 km yi geçtim acep ne vakit zinciri yağlamalı ortalama olarak 1000 e kadar gider mi nasıl olsa gidecez servise erkese ii forumlar.
    dalgalanmayı farkedince bakalım ne kadar sürecek diye bekledim 5 dk falan oldu bende bilmediğim için soruyorum umarım bilenler cevap verir


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22282
    Rebornx4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul-Altunizade
    Motosikleti
    CF Moto 150nk
    Alıntı kartalizma07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bişey soracam size

    arkadaşımın cbf 150 125krş yakıyor normal gibi değil. sizlerinki ne kadar yakıyor.
    nasıl düşürebiliriz yakıtı?????
    Arkadaşlar CBF 150'nin ortalama yakıt tüketimi 3Lt/100km dir.

    4000-7500 devir kullanılırsa 3.5,
    2000-5000 devir kullanılırsa 2,5 lt yakabilir.

    CBF ten 2Lt/100km gibi bir yakıt tüketimi beklemek hayal olduğu gibi, 3.5 lt ve üstü yakıt tüketimleri de "AŞIRI" sınıfına girer.

    Devir sayılarından kastımı tamamiyle dikkate almayınız. Gazı ne kadar açtığınız da oldukça önemlidir. Motoru 5000-5500 devirden 1 devir bile yukarı çıkarmasanız bile her kalkışta veya hızlanışta dipgaz yaparsanız o motor yakar beyler.

    Kıssadan hisse: 3.5 lt ve altı yakanlar endişelenmesin. Fazla ise büyük ihtimal kullanışınız aşırı agresif. Diğer türlü tüketim 4 e doğru uzanıyorsa ki çok imkansız sorun vardır. 360km de yedeğe geçen herkes 3lt gibi bir yakıt tüketimi yakalar ki oldukça normaldir. Motorunuz 300-320 den daha önce yedeğe geçiyorsa servise bir baktırınız...

  3. #22283

    Üyelik
    17 Eylül 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    2011 Cbf 150
    Alıntı Rebornx4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar CBF 150'nin ortalama yakıt tüketimi 3Lt/100km dir.

    4000-7500 devir kullanılırsa 3.5,
    2000-5000 devir kullanılırsa 2,5 lt yakabilir.

    CBF ten 2Lt/100km gibi bir yakıt tüketimi beklemek hayal olduğu gibi, 3.5 lt ve üstü yakıt tüketimleri de "AŞIRI" sınıfına girer.

    Devir sayılarından kastımı tamamiyle dikkate almayınız. Gazı ne kadar açtığınız da oldukça önemlidir. Motoru 5000-5500 devirden 1 devir bile yukarı çıkarmasanız bile her kalkışta veya hızlanışta dipgaz yaparsanız o motor yakar beyler.

    Kıssadan hisse: 3.5 lt ve altı yakanlar endişelenmesin. Fazla ise büyük ihtimal kullanışınız aşırı agresif. Diğer türlü tüketim 4 e doğru uzanıyorsa ki çok imkansız sorun vardır. 360km de yedeğe geçen herkes 3lt gibi bir yakıt tüketimi yakalar ki oldukça normaldir. Motorunuz 300-320 den daha önce yedeğe geçiyorsa servise bir baktırınız...
    Motorum 2011 CBF yaklaşık 52 liralık benzin aldım (sıfır motor)
    415 Km'de teklemeye başladı giderken yedeğe aldım
    Kullanırken çok düşük devirdede kullanmıyorum 6000 - 6500 Devire kadar çıkıyorum
    [B][COLOR="Red"]2011 CBF 150 Kırmızı[/COLOR][/B] ::kalbim::::kalbim::::kalbim::

  4. #22284
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı _10ur_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorum 2011 CBF yaklaşık 52 liralık benzin aldım (sıfır motor)
    415 Km'de teklemeye başladı giderken yedeğe aldım
    Kullanırken çok düşük devirdede kullanmıyorum 6000 - 6500 Devire kadar çıkıyorum
    oh sonunda benim gibi yakan biri çıktı :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  5. #22285
    abolgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CBF 150 (GRİ)
    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    necdet abicim sana demedim abolgi nickli adını bilmiyorum abime dedim o neye göre diye sorduda bu arada yaş olarak benden büyüksünüz diye abi diyorum cbf 150 kullananların geneli benden büyük herkeze diyormuşum gibi oluyor yasım 20
    kardeşim bak, sanayii ve ticaret bakanlığı ithalat izni verirken malın türkçe kullanım klavuzununda verilmesini şart koşuyor. çine değil isterse marsa göre hazırlansın seni beni ırgalamaz. o klavuzda eğer 4.000km de bir yağ değişimi diyorsa 4000km dir. bunun çini japonu olmaz. servis öyle diyorsa burada tartışmaya harcayacağın zamanın 1/10 unda honda türkiye ye yaz , anlat durumu ve onların cevabını bekle. eğer 2000de değişecek derlerse hep beraber hondayı öttürürüz. yok 4000 derlerse o zaman sen git servisini öttür. yaş konusuna gelince yaşının 2.2 katı yaşa sahibim ;) bu arada geç yağ değişimi nedeniyle ( eksik yağ değil buna dikkat) motorunuz hasar görürse ( buna imkan yok yeterki önerilen yağı kullan ) onun sorumluluğu honda türkiyede dir. ayrıca yağ kontrolü yaptığınızda yağ çubuğundaki yağı baş parmağınıza sürün, işaret parmağınızı yağladığınız yere dokunduruğ yavaşça çekin. yağ kopmadan bir miktar uzayacaktır. bu yağın iş görür olduğunu viskositesinin olduğunu gösterir. eğer uzamayıp koparsa ( ne kadar uzayacak diye sormadan önce yeni yağda deneyin, motordaki yağ ile kıyaslarsınız) o zaman yağı değiştirmeniz gerekir. şuda varki motorun kullanım şartları, kullanılan alandaki toz vs yağ olayını etkileyebilir, o nedenle yağ seviyesini kontrol ederken yağın viskositesinide kontrol edip ona göre davranmak en mantıklısıdır. olay sadece 1litre yağ parasından kaçmak değil, bunu yanlış anlamayın, servislere kaptırılan paradan, yağın ithalinde ödenen dövize ( biz 3liraya domates yerken ırak a 30 kuruşa satıyorduk döviz gelsin diye), o yağın oluşturacağı çevre kirliliğinr kadar pek çok etken var.
    Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]

  6. #22286
    Rebornx4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul-Altunizade
    Motosikleti
    CF Moto 150nk
    Alıntı _10ur_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorum 2011 CBF yaklaşık 52 liralık benzin aldım (sıfır motor)
    415 Km'de teklemeye başladı giderken yedeğe aldım
    Kullanırken çok düşük devirdede kullanmıyorum 6000 - 6500 Devire kadar çıkıyorum
    Gerçekten az yakıyormuş motorun. Benim motor 380 de yedeğe 450de dibine

    Tamam yalnız bir hususu daha bildireyim. Benzin musluğu bozuk kişiler ( ki genelde farkında olmuyoruz) 420 km lere kadar gelip hala yedeğe geçmediğinden az yaktıgınızı zannedebilirsiniz. Bunun sonucunda benzininiz bitip, yolda kalıp ( benim gibi ) perişan olabilirsiniz buna dikkat edin.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 ----------

    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim bak, sanayii ve ticaret bakanlığı ithalat izni verirken malın türkçe kullanım klavuzununda verilmesini şart koşuyor. çine değil isterse marsa göre hazırlansın seni beni ırgalamaz. o klavuzda eğer 4.000km de bir yağ değişimi diyorsa 4000km dir. bunun çini japonu olmaz. servis öyle diyorsa burada tartışmaya harcayacağın zamanın 1/10 unda honda türkiye ye yaz , anlat durumu ve onların cevabını bekle. eğer 2000de değişecek derlerse hep beraber hondayı öttürürüz. yok 4000 derlerse o zaman sen git servisini öttür. yaş konusuna gelince yaşının 2.2 katı yaşa sahibim ;) bu arada geç yağ değişimi nedeniyle ( eksik yağ değil buna dikkat) motorunuz hasar görürse ( buna imkan yok yeterki önerilen yağı kullan ) onun sorumluluğu honda türkiyede dir. ayrıca yağ kontrolü yaptığınızda yağ çubuğundaki yağı baş parmağınıza sürün, işaret parmağınızı yağladığınız yere dokunduruğ yavaşça çekin. yağ kopmadan bir miktar uzayacaktır. bu yağın iş görür olduğunu viskositesinin olduğunu gösterir. eğer uzamayıp koparsa ( ne kadar uzayacak diye sormadan önce yeni yağda deneyin, motordaki yağ ile kıyaslarsınız) o zaman yağı değiştirmeniz gerekir. şuda varki motorun kullanım şartları, kullanılan alandaki toz vs yağ olayını etkileyebilir, o nedenle yağ seviyesini kontrol ederken yağın viskositesinide kontrol edip ona göre davranmak en mantıklısıdır. olay sadece 1litre yağ parasından kaçmak değil, bunu yanlış anlamayın, servislere kaptırılan paradan, yağın ithalinde ödenen dövize ( biz 3liraya domates yerken ırak a 30 kuruşa satıyorduk döviz gelsin diye), o yağın oluşturacağı çevre kirliliğinr kadar pek çok etken var.

    Yağın 2000 de bir değişim sebebi özelliğini yada vizkositesini kaybetmesi değil, bizim motorların zamanında deli gibi yağ yakmasıdır. Servisler baktı bizim motorlar 4000km de bir servise 400-500 gr yağ ile dönüyor, yağsızlıktan-yüksek devirden hasar gören motorların haddi hesabı yok, bunun sonucunda 2000kmde bir yağ değişimi kararı alındı.

  7. #22287
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı Rebornx4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerçekten az yakıyormuş motorun. Benim motor 380 de yedeğe 450de dibine

    Tamam yalnız bir hususu daha bildireyim. Benzin musluğu bozuk kişiler ( ki genelde farkında olmuyoruz) 420 km lere kadar gelip hala yedeğe geçmediğinden az yaktıgınızı zannedebilirsiniz. Bunun sonucunda benzininiz bitip, yolda kalıp ( benim gibi ) perişan olabilirsiniz buna dikkat edin.
    Ben de kontrollü giderim hep benzin konusunda, yolda kalmak da var. Hani benzin musluğu bozuk olsa 460 olduktan sonra yedeğe geçsem yolda kalırdım gecenin bir saati tekirdağ taraflarında bir yerde yine de 300-500 arası diyebilirim. biri vardı bu forumda jr sanırım o da 400 küsürlerde yedeğe geçiyordu her seferinde.
    Genelde yalnız gittiğim için birine yetişme derdim de olmaz, emin olun otobüsten daha çabuk gidiyorsunuz her halükarda.

  8. #22288

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Merhaba arkadaşlar,

    Ufak bir operasyon geçirdiğim için biraz uzak kaldım sizlerden. (Burundan ameliyat oldum.)

    Bu ara benim motorda hastalanmıştı, sıfırlandı. Kendisi 2008 model ama büyük ihtimal ilk çıkan, 2007 model. Usta silindirin oldukça aşınmış olduğunu söylüyordu. Buna karşın piston ise nispeten iyi durumda imiş.

    Yani sizin kadar olmasa da bende de rodaj heyecanı var. Devir göstergem olduğu için ona göre fazla devirli kullanmamaya çalışıyorum.

    Bizim motor için ekonomik aralık olan 3000-4000 aralığı yokuş yukarı için geçerli değil galiba. Motor o devirlerde bayılacakmış gibi oluyor. 5250 devir yokuş yukarı en iyi devir, rodajda bile olsak.

    Motorun sıfırlanmasında ufak da olsa Hondanın payı olduğunu düşünüyorum, ilk çıkan modellerin yağ eksiltmesinin fazla olduğunu Metehan abi bayağı bir anlatmıştı. Yalnız bende de şöyle bir kusur var. Motora katkı maddesi koymuştum, Bor power. Bundan da olabilir. Yani diyeceğim katkı maddelerine para vermeyin derim.

    Eski modellerde gaz kesici olabilir, oda karbüratörden kaynaklanmakta idi. Karbüratör değişince devir limitleyici de kalmamış olabilir.

    Arka selemize çanta bağlama işi biraz zor, bu sebeple ben arka seleyi değiştirtmiştim, hem yan çanta demirleri için arka selenin de değişmesi gerekiyordu.

    Samsunda yollar genelde eğimli. Bu sebeple orta sehpaya motoru bırakmak akıl karı değil. Yan sehpada bile düşecekmiş gibi durabiliyor, eğimli yüzeylerde.

    Hondaya kızdığım en önemli nokta, normalde 4000 de bir değişmesi gereken yağın bize 2000 de bir değiştirtmesi. Acaba niye böyle oluyor? Yağ eksilttiği için diyemiyorlar ya o kesin.

    Neyse eski konuları deşmeyelim, ama size tavsiyem 500 km de bir yağınızı kontrol edin.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  9. #22289
    dincer59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Istanbul ama kalbi Tekirdağ'da
    Motosikleti
    2011 CBF150 GRI
    Alıntı mmucit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Ufak bir operasyon geçirdiğim için biraz uzak kaldım sizlerden. (Burundan ameliyat oldum.)

    Bu ara benim motorda hastalanmıştı, sıfırlandı. Kendisi 2008 model ama büyük ihtimal ilk çıkan, 2007 model. Usta silindirin oldukça aşınmış olduğunu söylüyordu. Buna karşın piston ise nispeten iyi durumda imiş.

    Yani sizin kadar olmasa da bende de rodaj heyecanı var. Devir göstergem olduğu için ona göre fazla devirli kullanmamaya çalışıyorum.

    Bizim motor için ekonomik aralık olan 3000-4000 aralığı yokuş yukarı için geçerli değil galiba. Motor o devirlerde bayılacakmış gibi oluyor. 5250 devir yokuş yukarı en iyi devir, rodajda bile olsak.

    Motorun sıfırlanmasında ufak da olsa Hondanın payı olduğunu düşünüyorum, ilk çıkan modellerin yağ eksiltmesinin fazla olduğunu Metehan abi bayağı bir anlatmıştı. Yalnız bende de şöyle bir kusur var. Motora katkı maddesi koymuştum, Bor power. Bundan da olabilir. Yani diyeceğim katkı maddelerine para vermeyin derim.

    Eski modellerde gaz kesici olabilir, oda karbüratörden kaynaklanmakta idi. Karbüratör değişince devir limitleyici de kalmamış olabilir.

    Arka selemize çanta bağlama işi biraz zor, bu sebeple ben arka seleyi değiştirtmiştim, hem yan çanta demirleri için arka selenin de değişmesi gerekiyordu.

    Samsunda yollar genelde eğimli. Bu sebeple orta sehpaya motoru bırakmak akıl karı değil. Yan sehpada bile düşecekmiş gibi durabiliyor, eğimli yüzeylerde.

    Hondaya kızdığım en önemli nokta, normalde 4000 de bir değişmesi gereken yağın bize 2000 de bir değiştirtmesi. Acaba niye böyle oluyor? Yağ eksilttiği için diyemiyorlar ya o kesin.

    Neyse eski konuları deşmeyelim, ama size tavsiyem 500 km de bir yağınızı kontrol edin.
    Murat Bey geçmiş olsun bende üniversite yıllarımda olmustum ama pek bi faydasını göremedim hala tıkalı diyebilirim burnum umarım sizin daha iyi durumdadır. Rodaj hayırlı olsun güle güle kullanın bu arada rampadan rampaya fark vardır unutmadan söyliim 4000 devirle cıkılacak rampalarda olabilir 5000 devirle cıkılacak olanlarda direk rampa diye genellemek yanlış olur kanaatindeyim saygılar.
    Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
    ONE LIFE LIVE IT

    Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)

  10. #22290
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Onurun fotoğraflar beni gaza getirdi bugün bende kırmızı cbf150 siparişi verip kaporasını verdim. Bu arada Ankara'dan uygun fiyata kelepir motor arayan olursa eski motorumu satacağım. Hepinize iyi forumlar. Artık kafanızı benim sorulara yormanız gerekmiycek

  11. #22291

    Üyelik
    26 Nisan 2011
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    honda cbf 150 silver 2011
    ben bugün 800 km de 1000 bakımına gittim yağ değişimine,gram yağ eksiltmemişti..
    tam 100 km yol gittim toplam 3-3,5 litre arası yaktı ama şansımaki giderkende gelirken de rüzgar karşıdan esti :D:D arkamda 46 litrelik en az 4-5 kilo ağırlığında çantam da vardı ama..yine de rüzgara karşı bile olsa 110 dan aşşağı hiç düşmedim,110-115 falan gittim hep,bazen 120 ye çıktım,inanılmaz rüzgar direnci vardı ama öyle bi esiyodu ki,yani rüzgarsız hava da ve çantasız olarak 130 rahatlıkla görebilicem tahminim..benim devir saatinin sonu yok bu arada 2. viteste 13-14 bine kadar çıkıyo göz hesabı nerdeyse ters döncekti ibre:D daha da denemem sonu yok devrin sanki 120 yi 8500 devirde yakaladım...

    bi de serwisteki göreviye ne danıştıysam olur okadar sorun olmaz dedi hep :D:D blok üstündeki kavuçuk dbi şey düşmştü boşver dedi,atıklık vardı dedm jantta ama azaldı dedim o da normal dedi..genel olarak hiçbi problem yoktu ama ilk vites dişlilerinin olduğu honda yazısının etrafındaki vidaları sıktı gevşiyolarmış 1000 ilk bakımına kadar bidaha gevşemiycekler dedi..

    son olarak ta 20-40 yağ koydu ısrarla yeni gelmiş adam eğitimden ben 15-50 koydrmayı düşünüyordum dedim ama okdar emindi ki ısrar etmedim...
    ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........

  12. #22292
    dincer59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Istanbul ama kalbi Tekirdağ'da
    Motosikleti
    2011 CBF150 GRI
    Alıntı coolizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bugün 800 km de 1000 bakımına gittim yağ değişimine,gram yağ eksiltmemişti..
    tam 100 km yol gittim toplam 3-3,5 litre arası yaktı ama şansımaki giderkende gelirken de rüzgar karşıdan esti :D:D arkamda 46 litrelik en az 4-5 kilo ağırlığında çantam da vardı ama..yine de rüzgara karşı bile olsa 110 dan aşşağı hiç düşmedim,110-115 falan gittim hep,bazen 120 ye çıktım,inanılmaz rüzgar direnci vardı ama öyle bi esiyodu ki,yani rüzgarsız hava da ve çantasız olarak 130 rahatlıkla görebilicem tahminim..benim devir saatinin sonu yok bu arada 2. viteste 13-14 bine kadar çıkıyo göz hesabı nerdeyse ters döncekti ibre:D daha da denemem sonu yok devrin sanki 120 yi 8500 devirde yakaladım...

    bi de serwisteki göreviye ne danıştıysam olur okadar sorun olmaz dedi hep :D:D blok üstündeki kavuçuk dbi şey düşmştü boşver dedi,atıklık vardı dedm jantta ama azaldı dedim o da normal dedi..genel olarak hiçbi problem yoktu ama ilk vites dişlilerinin olduğu honda yazısının etrafındaki vidaları sıktı gevşiyolarmış 1000 ilk bakımına kadar bidaha gevşemiycekler dedi..

    son olarak ta 20-40 yağ koydu ısrarla yeni gelmiş adam eğitimden ben 15-50 koydrmayı düşünüyordum dedim ama okdar emindi ki ısrar etmedim...
    Topraam sende satacan mı motoru satmayacan mı anlamadım satsan böyle de satardın sen gitmişsin daha 1000 olmadan bakım yaptırmıssın. bakıyorum nasılsa satacam bari biraz devir çevireyim mi diyon denemeler falan neyse saolasın sayende bizde öğrenmiş oluyoz.

    Bu arada bende hiç kasmıyorum o yagı mı koyayım bu ayarı mı yapayım garantisi devam ederken götürürüm servise kaydını tuttururum artık ne yağı koyacakları, nasıl bakım yapacakları onlara kalmıs garantisi biter dahada servise elletmem kendim alır yağını da suyunuda koyarım
    Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
    ONE LIFE LIVE IT

    Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)

  13. #22293

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı dincer59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Murat Bey geçmiş olsun bende üniversite yıllarımda olmustum ama pek bi faydasını göremedim hala tıkalı diyebilirim burnum umarım sizin daha iyi durumdadır. Rodaj hayırlı olsun güle güle kullanın bu arada rampadan rampaya fark vardır unutmadan söyliim 4000 devirle cıkılacak rampalarda olabilir 5000 devirle cıkılacak olanlarda direk rampa diye genellemek yanlış olur kanaatindeyim saygılar.
    Teşekkür ederim. İnş. zamanla daha iyi olacağız.

    O devri max tork o devirde olduğu için verdim. Bir de sanki 3000-4000 devir aralığında motor bayılıyor gibi hissettim.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  14. #22294

    Üyelik
    26 Nisan 2011
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    honda cbf 150 silver 2011
    Alıntı dincer59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Topraam sende satacan mı motoru satmayacan mı anlamadım satsan böyle de satardın sen gitmişsin daha 1000 olmadan bakım yaptırmıssın. bakıyorum nasılsa satacam bari biraz devir çevireyim mi diyon denemeler falan neyse saolasın sayende bizde öğrenmiş oluyoz.

    Bu arada bende hiç kasmıyorum o yagı mı koyayım bu ayarı mı yapayım garantisi devam ederken götürürüm servise kaydını tuttururum artık ne yağı koyacakları, nasıl bakım yapacakları onlara kalmıs garantisi biter dahada servise elletmem kendim alır yağını da suyunuda koyarım
    ben bikere denemek istedim kesici kaçta devreye giriyo diye ama kesici yok diyolardı doğruymuş,ben titizimdir çok çalışıyo olmasam 500 de gidip değiştirirdim:D para değil ya 15 lira ilk bakımı 2. 30 olsun 2000 de bir gider değiştiririm sağlıklı olsun sonuçta zararı olcak değil ya bana kalırsa 4000 km çok uzun gerek yok okadar yağı eskitmeye,2 zamanlı bws nin benzinine de yağ katıyordum,yüzde 15 karıştırıyordu orjinali,ben yüzde 35-40 katıyordum,çevre kirliliği olayına sınırlamışlardı yüzde 15 le fabrika çıkışı öyleydi,ben motorumu düşünürüm nolcak onun kirliliğinden.yamaha bile motordan önce çevre diyosa honda da kesin düşünmştür saçma sapan bişeyler çevre kirlenmesin yağlar hemen atılmasın vs,yada ömür boyu kullanın da hiç motor satamasınmı honda :D 1milyon km tempra gördüm adam 2binde bir yağ değiştirir ve hiç ısıtmadan binmemiş,devrini aşmamış,1.750 bin de mercedes gördüm daha motoru açılmamış ama o da aynı şekil 1500 en çok 2000 de yağ değiştiriyomuş adam kamyoncu 50 tane tırı vardı ona yağ değişimi bedavaydı tonlarca aldığı için her sene :D çok yakın arkadaşımın babasıydı hatta genelde de uzun yolda gitti 10 sene içinde yaptı o km yi,bence yağ çok öenmli ve ben 4000 km yi kesinlkle beklemycem 2000 i gördüğm zaman değiştiricem...taze kan çeksin motorum :D:D ilk çin malı motorum bile 125 lik ramzey qm falan filan scooter modeli şuan 25 bin de :D sattığım arkadaşım allah razı olsun diyo bni her gördüğünde:D:D bws mi 12 bin de sattım 3.250 liraya 2007 model okadar temizdi motor sıfırmı diye soruyolarmış sattığım elemana..ben motoruma acayip bakarım,hiçbişeyi de kıskanmam masrafını düşünmem uğraş olarak üşenmem o benm en büyük zewkim sonuçta ben zewkime çok düşkünümdür...:D:D
    ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........

  15. #22295

    Üyelik
    28 Mart 2011
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Slm. Metehan abi yine yardırmış ya... bursa'dan kareler teşekkürler abi.
    Yeni alan arkadaşlarada hayırlı olsun kazasız belasız inşallah.
    Bende aldım şuan 125 km.
    Istanbuldan mardine travego otöbüs ile getirdim 0 çizik.
    1000 km ye kadar birbirimize alşacağımızı düşünüyorum cbf'mle...
    Tabii ki burada hepiniz sayesinde çok bilgilendim ama,


    ''bana özellikle yardımcı olan metehan abiye huzurunuzda teşekkür ediyorum.''


    istanbul'daydım uzak kaldım, en kısa zamanda fotoğraflarıda yükleyeceğim.

    Arkadaşlar abartısız söylüyorum seyir halindeyken herkes bana bakıyor
    durduktan sonrada üstüme çullanıyorlar soru soran sorana.

    şuan a kadar memnunum daha iyi olacak inşallah.
    Herkese kazasız keyifli sürüşler ve saygılar...

  16. #22296

    Üyelik
    06 Ocak 2010
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    honda cbf150
    Alıntı juno adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm. Metehan abi yine yardırmış ya... bursa'dan kareler teşekkürler abi.
    Yeni alan arkadaşlarada hayırlı olsun kazasız belasız inşallah.
    Bende aldım şuan 125 km.
    Istanbuldan mardine travego otöbüs ile getirdim 0 çizik.
    ...
    Otobüsle nasıl götürüyorsunuz acaba.Yan mı koyuluyor motor.Ayrıca firmalar nasıl alıyor bagaja??

  17. #22297
    gedelekli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    HONDA CBR250
    arkadaşlar bugün motorun 1000 bakımını yaptırdım bakımda yagını değiştirdiler castrol yağ kullandılar. fren kontrolleri yapıldı. lastik havaları kontrol edildi. vidalar kontrol edildi. zincir yağlandı. toplamda 20 tl ödedim ve bir kaç resim çekmiştim onları paylaşmak istedim

  18. #22298
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Herkeze merhabalar,

    Ben sonunda askerliği bitirdim dün eve geldim tabi direk motoruma baktim :D Akü bitmiş sanirim vurdurdum calıştı ama gaza yüklenince gaz yemiyor gibi oluyor. jigleyi biraz acınca normale donuyor rolantisi düşmüş galiba gaz vermeden jigleyi kapatınca motor stop ediyor. Sebebi ne olabilir?

    Aklimdaki sewrvise götürüp bakimlarini yaptırmak yağını falan değişmek sizin aklinizda olan var mi? Ne yapabilir?
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  19. #22299
    gedelekli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    HONDA CBR250


    Uploaded with ImageShack.us

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:36 ----------



    Uploaded with ImageShack.us

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------



    Uploaded with ImageShack.us

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:42 ----------



    Uploaded with ImageShack.us

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:44 ----------

    sanırım resimler biraz büyük olmuş kusuruma bakmayın :( pek beceremedim sanırım

  20. #22300

    Üyelik
    26 Nisan 2011
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    honda cbf 150 silver 2011
    Alıntı gedelekli adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Uploaded with ImageShack.us

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:36 ----------



    Uploaded with ImageShack.us

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------



    Uploaded with ImageShack.us

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:42 ----------



    Uploaded with ImageShack.us

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:44 ----------

    sanırım resimler biraz büyük olmuş kusuruma bakmayın :( pek beceremedim sanırım
    çok güzel güle güle kullan
    ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 29 kullanıcı var. (0 üye ve 29 misafir)

Bu Konudaki Etiketler