bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Kartalizma belki de motorun tvs apache olduğu için cevap alamıyorsun, karbüratörlerimiz farklı olabilir. Bugün biraz dolaştım, çok sıkıştırmama rağmen 100km hızı geçemiyorum. Neyse hava ayarını dışarıda yapayım dedim, kıstım açtım gaz verdim pekte birşey anlamadım neyse , şu anda azcık normalden açık, gaz yemesi düzeldi fakat hala 100km hızı çok zor geçiyor. Yokuş aşağı bile geçemiyor. Neyse zaten motoru yenileyeceğim, bugün Ankara'daki meşhur bayiye gittim, 1.5 ay sonra gelecek motorlar dedi, 1000 lira kapora verirsem adıma dosyayı falan hazırlarlarmış vs, dedim bunlar 2012 model mi olacak, dedi hayır. 2011. Fırsattan istifade hava ayarı nasılmış diye motora bakarmış gibi inceleyeyim dedim, yenilerin karbüratör değişmiş, benim motordaki hava ve rölanti ayarı yapılan yerde fiş var, rölanti ayarını diğer tarafa almışlar ve elle ayarlanabiliyor. Sağ kütüklüğe motor stop düğmesi takılır mı dedim, olmaz kabloları uymaz vs dedi. Pek inanmadım uydurdu gibime geldi. Motorlar gelince boşta kalan olur mu dedim, adınızı yazayım ararım dedi, motorumu versem kaça sayarsınız dedim, görmem lazım dedi. Bilemiyorum, şimdi motorumu satıp 1.5 ay motorsuz kalıcam, hemde 1000 lirayı ellerine peşinen sayıcam falan, pek sarmadı yani. Belki de 2012 leri beklerim, biraz da piyasa doymuş olur belki. Ben de geçen seneden yaptığım yatırımı biraz eskitmiş olurum, ne de olsa satıcam yazık onca bakım yaptık eskitmeden başkasına yar olmasını istemeyiz bi burnout, wheelie, stoppie denemeden olmaz yalnız koltuğu nasıl rahat diyorsunuz anlamıyorum, bugün yine 2 saat dolaştım çomağım uyuştu resmen herhalde benimki anatomik değil acaba diyorum motoru servise bırakıp sübap ayarı debriyaj değişimi falan mı yaptırsam, kaça mal olur ki, yağını da yeni değiştirmiştim İsmailden haber yok dalacaktık motorlara ama neyse kafanızı ütülemeyim. Günlük gibi yazıyoruz hergün buraya hehehe
Sevgili günlük bugün hava güneşliydi, motorum 2 litre yaktı çok mutluyum, aliyle babası da geldi , ışıkta boşa geçmedi, sevgili günlük bugün çukura düştüm, dişimi gidona çarptım ...
kartalizma07 cbf 150 için hava ayarı diye başlamış ama
Koltuk konusunda haklısınız, ben fuarda 1100 tenere olması gerek öyle bir seleye oturmadım ömrü hayatımda (goldwing klasman dışı tabi paşa koltuğu o ) o zamanlar söyledim bir iki nasıl yaparız ederiz diye ama cevap çıkmadı. Çok pahalı olmasa gerek malzemesi, Zeytinburnundaki dericilerin orada bir tanıdık olsa güzel olurdu
motoru aldığımdan beri 550 km.oldu,ara ara yağına bakıyorum eksiltme varmı diye,şu anda eksiltme falan yok tabi daha 6500 devirlerin üzerine hiç çıkmadım..topikten takip ettiğim kadarı ile,bu yağ eksiltme olayı 2011 öncesi cbf lerde devir saati olmadığından olabilirmi.. bence olur,çünkü makina çok çabuk devir çeviriyor sen farkında olmazsanda motoru sıkıştırıp yağ yaktırır diye düşünüyorum.ama 2011 cbf lerde devir saati gözünün önünde heleki rodajda 500-5500 devirlere geldinmi gazı kesiyorsun böylece motorda rahat rahat çalışıyor..
Kimse kimseye yardım etmek zorunda değil, kimseyi bir fikri yok diye suçlayamazsınız ya da mesajındaki gibi bir şey diyemezsin. İğneleyici cümleler, insanların sana yardım edeceği varsa bile ( bu arada herkes 7/24 teknik destek vermek için yanıp tutuşmuyor) bundan sonra etmeyecektir.
Belki yanlış yönlendirmek istemedikleri için yorum yapmamışlardır, ama herkes görmüştür emin ol.
Bu arada admin özelden uyarı yapar renkli ve büyük yazılarda, devamı halinde sanırım bir haftalık ban yersin.
Kartalizma kaç tur çevirileceğini ben bilmiyorum. Arkadaşına söyle, bilmiyorlarmış de. 1114 sayfa yazı yazılmış ama ortda birşey yok, bi karbüratör hava ayarını anlamıyorlar de.
en azından bilgimiz yok vs bişey denilebilir. ben kimseyi suçlamıyoum suçlamıyorumda sadece sitem ettim.
cvp yazandanda yazmayandanda Allah razı olsun. canları sağolsun herkesin.
AMACIM ORTAMI GERMEK DEĞİL ÖYLE OLDUYSADA ÖZÜR DİLERİM.
ben bile bilmediğim konu hakkında yorum yapmam sadece tavsiye ederim.
3 yıldır buradayım kimseyle problem yaşamadım.
herkese hayırlı kazasız sürüşler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:38 ----------
saol
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
Takdir edersin ki 20 kişi civarında sürekli konuyu okuyan. kayıtlı 5-6 kişi olsa herkes birşeyler yazsa şimdi 1000 değil 5000 sayfa olurdu başlık, üstelik sürekli kendini tekrar ederdi. Kim okur 5000 sayfayı.
Bende arada soruyorum bazen bir süre sonra tekrar soruyorum, yine cevap olmazsa demekki kimsenin bir fikri yok. Yoksa beni takmadıklarından değil.
karbiratör hava ayarını 2.5 tur olarak biliyorum ama 100km yi gecmemesi enteresan ondan kaynaklanmıyodur belki öle olsa belli eder gaz yemez bogulur tekler ne bilim ha sakın senin apacheyle kıyaslama cbf i ben 4. viteste geciyodum arkadasımda var cbf deli oluyodu ama en azından 115km falan yapması lazım yagına bujisine fln hep bak bakım yap bide 5. vites rahatlama vitesi 4. viteste sonuna kadar bassın her viteste devri davan yapsın belki motoru kısık kalmıştır benim arkadaş kız gibi kullanıyo onda dolayı motoru kısık kaldı gitmiyo ana 110 fln yapıo yokuş aşşa hava filtresinede bak durumu ne
Motosiklet mucidi
Hava ayarını güzel yaptım bujiden olabilir, hava filtresi bujiye bir bakayım, çok da önemli değil aslında 100 ü geçmesi, zaten en fazla 80km yapıyorum, şehir içinde 80 bile fazla gaz yemesi düzeldi son yaptığım ayarla. Geçinip gidiyoruz Turunu bilemiyorum ama vida bulunduğu yerden hafif çıkıntılı duruyor, 1.5 tur kadar.
:D sen 80i geçmioyurum diyosan hiç bulaşma manzarayı izliye izliye git işte :D o karbiratör işi beter bişi ya o neki kle500 xf650 karbiratörülerini bi söktüm topluyabilene aşk olsun:D hele suzukide servisine gitmiştim adam topluyamamıştı netten şemasını indirip toplamıştım bi bozdunmu ayar tutmuyo daha en iyisi motor calısırken sesini dinliyip vidayı ayarlıcan 2 tur ac yeter şuan iyise öle bin gez
Motosiklet mucidi
Çok yakıyorsa debriyaj da kaçırıyor olabilir. Bence durduk yere karbüratör ayarıyla oynamayın, ben yaptım bi cahillik
Benim debriyaj da keçırıyor olabilir. Kilom 85 , motor gazlayınca fırlamıyor, tekteker falan yapanlar nasıl yapıyor bilmiyorum ama benim debriyaj kaçırıyor herhalde
slm arkadaşlar ufak bi sorum oluca gene
motor ilk çalıştırdığımda jikleyi açıyorum yakşalık 5 dk boyunca jikle açık motorun ısınmasını bekliyorum ama bu zaman içinde devir saatine baktığımda devir bir yükseliyor bir düşüyor bu normalmi acaba örnek 1000 den direk 5000e çıkıyor bi müddet sonra 1000e geri düşüyo ve bunu 5 dk boyunca yapıyor. dalgalanıyo resmen devir? fikri olan varmı acaba
5 dakka mı? 5 dakka mı ısıtmak gerekli ben daha hiç 2 dakkadan fazla ısıtmadım mesela bugün jiklesiz çalıştı ilk çalıştırmada gerek bile kalmadı yani jikleye 5 dakka çok yaw benzinin litresi kaç tl içiyor makine o ara benzini yanlışmıyım dostlar dalgalanma olayına gelince bende de oluyor zannımca normal anormal bi durum var gibi gelmedi bana bilen biri yazsa da bizde öğrensek. Bide bugün 500 km yi geçtim acep ne vakit zinciri yağlamalı ortalama olarak 1000 e kadar gider mi nasıl olsa gidecez servise erkese ii forumlar.
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
Fotoğraflar geldi
Aşşağıda izleyeceğiniz fotoğrafların telif hakları Onur Üzenli Photography'ye aittir.
Fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çekimlerde yardımcı olan Semih İnan'a ayrıca teşekkür ederim onun fotoğrafınıda eklemeden geçemedim
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2352550
Fotoğraf çektirmek isteyen olursa Özel Mesaj yolu ile iletişime geçebilir
[B][COLOR="Red"]2011 CBF 150 Kırmızı[/COLOR][/B] ::kalbim::::kalbim::::kalbim::
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)