Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Mayıs 2011, 11:09
#22141
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Hocam senin şu dediğinden ne anlaşılıyor. Bu başlıktaki herkes marka fanatiği bir tek sen ve aykan marka fanatiği değilsiniz.
Titreşimsiz motosiklet var mı, o pistonun hareketi mekanik haliyle titreşim olacak. Ama muadili diğer motosiklere göre titreşim az. Bende bir dönem yaptı egzozdan gelen o ses, şimdi olmuyor niyeyse.
Sen şu başlığı baştan sonra bir oku, sonra gel buraya yorum yap bence..
Hocam bu başlığın başlarına doğru gidersen geçmişte kaç sayfa yazmışız çizmişiz görebilirsin bu benim 2 cbf im alığım 7 inci honda... yani ilk defa kullanmıyorum...2incisi marka fanatikliği diye bişiy zaten ortada fanatiklik yapılacak bir model yok...3üncüsü,bu modelde titreşim var kendim motor-mekanik teknisyenim zaten.. olayın neden kaynaklandığını yazdım 5000 devirde anlık titreşim oluştuğunu ve bunun sebebinin sözde katalitik konvertör zımbırtısından kaynaklandığınıda söyledim beni rahatsız etmediğinide söledim ancak egzosttan gelen zırıltının başkasında olmaması veya bikaç kişide olması şans meselesi...
Reklamlar
-
13 Mayıs 2011, 11:48
#22142
-
13 Mayıs 2011, 12:54
#22143
arkadaşlar merhaba, bir arkadaşım siyah CBF 150 alacak. 2007 model ve üstü 2600 TL'yi geçmeyen,siyah temiz bir motor arıyoruz. km çok yüksek olmazsa seviniriz. Güvenilir bildiğiniz, sizden birisi, bu fiyatlara satan varsa, yönlendirmenizi rica ederim.
Teşekkürler.
-
13 Mayıs 2011, 17:12
#22144
kizilkurt adlı üyeden alıntı
bi kaç sayfa önce bin km bakımımda anlatmıştım durumumu ama okuyamadın sanırım tekrar anlatayımarka frene basılı tuttuğunda periyodik olarak çekiçle vururmuş gibi ses duyuyorsan aynı sorundan muzdaribiz demektir. Sorunu anlatayım jantın kampana bölümünde fabrikasyon hatası ile sende de eğiklik var. Frene asılınca da sürtünme sırasında taklama sesi gelir. Yapacağın işi söyleyeyim ve gecikmeden yap fren balatana zarar vermeye başlamadan.
servise söyle hiç boşuna temizlemesinler temizleme ile düzelen sorun değil direkt garanti kapsamında honda gebzeye gönderilsin. zaten incelenir hemen ellerine ulaştığı gün yeni jant ını yollarlar.ben cuma günü bıraktığım motorumu salı gününe almıştım. Kargo pazartesi honda gebzede oldu aynı gün yeni jant yollandı. salı günü de jant gelir gelmez montajı yapıldı. Umarım sorunu boşa vakit kaybetmeden çözersin
mesajını okuduktan sonra servisle görüştüm bir arkadaşın motorunun da aynı sorun yüzünden jantı değiştirilmiş dedim. motoru getir fotoğrafını çekip hondaya göndeririz dedi. eğer jant değişimine gidilirse jantı bana göndermelerini isteyeceğim inş. kabul ederler. cevap için teşekkürler
Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin,
Uçmayı seviyorsan düşmeyi de bileceksin,
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin...
-
13 Mayıs 2011, 17:29
#22145
sezginkalkan adlı üyeden alıntı
kesinlikle öyle.ilk geldiğinde birşey sığmaz diyodum ama o yan çantanın bir tanesine kız arkadaşımın, bir tanesine de benim bütün 2 haftalık tatillik eşya sığdı..anlatamam yani...
hocam dur onunda linkini vereyim tam olsun
;
http://www.motosay.com/tekstilcantalar.html buradaki ilk 4-5 fotoda olan bnim depoüstü çanta.. full face kaskı çok rahat alıyor..
ya biraz kıl bi insanım.aldığım şey hem ucuz olucak hem kaliteli, o nedenle çook araştırıpta alıyorum ve aldıgım herşeyde gayet kullanışlı çıktı
hocam şu yan çantalar baya kullanışlı birşeye benziyor... bende bu çantaları almak için kadıköye gidebilirim. ancak gitmeden sana müsaydenle kafama takılan bir iki soru sorayım...
cantaların çiftimi 50 tl (eğer öyleyse çok çok iyi bir rakkam).........
çantaları alınca ayrı bir çanta demiri yada ona benzer birşeyde almak gerekiyormu.. çantayı al tak iş bitiyomu yani........
birde ben de eşimle beraber seyahat ediyorum artçıyı rahatsız edici bir durum oluyomu...
-
13 Mayıs 2011, 17:50
#22146
-
13 Mayıs 2011, 17:56
#22147
tayfun2609 adlı üyeden alıntı
hocam şu yan çantalar baya kullanışlı birşeye benziyor... bende bu çantaları almak için kadıköye gidebilirim. ancak gitmeden sana müsaydenle kafama takılan bir iki soru sorayım...
cantaların çiftimi 50 tl (eğer öyleyse çok çok iyi bir rakkam).........
çantaları alınca ayrı bir çanta demiri yada ona benzer birşeyde almak gerekiyormu.. çantayı al tak iş bitiyomu yani........
birde ben de eşimle beraber seyahat ediyorum artçıyı rahatsız edici bir durum oluyomu...
üstat çanta meselesinde sorulara ben de takılı kaldım demir falan gerekiyormu acaba bir de artçı artçı deyip durudunuz da bu arkadaki yolcumu yani biraz terimler yeni bende bu motor konusunda yeni idare edin teşekkürler
-
13 Mayıs 2011, 18:00
#22148
tayfun2609 adlı üyeden alıntı
hocam şu yan çantalar baya kullanışlı birşeye benziyor... bende bu çantaları almak için kadıköye gidebilirim. ancak gitmeden sana müsaydenle kafama takılan bir iki soru sorayım...
cantaların çiftimi 50 tl (eğer öyleyse çok çok iyi bir rakkam).........
çantaları alınca ayrı bir çanta demiri yada ona benzer birşeyde almak gerekiyormu.. çantayı al tak iş bitiyomu yani........
birde ben de eşimle beraber seyahat ediyorum artçıyı rahatsız edici bir durum oluyomu...
Tayfun bey önümüzdeki hafta içi bende almayı düşünüyorum siz ne zaman bakacaksınız bilmiyorum ama eger benden önce alırsanız yada Sezgin arkadasımız cevaplamamıs olursa sorularınızı bu soruların cevaplarını bende merak ettim şimdi gerçi verilen linkte tek fiyatıdır gibi bi ibare yok hiç bi yerdede öyle bi seye rastlamadım bu meletler hep çift satılıyor diye biliyorum.
Bunlar heybe oldugu için herhangi bişeye gerek yok direk asıyosunuz seleye kayışları var hatta sezgin bey bi mesajında bunları selenin altından geçirmiştim almak isteyen anca bunları keserek alabilir gibin bişey yazmıstı yanlış hatırlamıyosam hatta mesajı şöyleymiş "ya aslında ben hiç çanta üstünde motoru bırakmadım biyerde o nedenle bilemem ama şöyle bir özellği var çantanın..hem 2 adet birbirine bağlanan kayışı var, birde kalın cırt cırtlı bağlantı kayışı var..ben geçen yaz boluya giderken o 2 tane kayışı seleyi kaldırıp altından geçirmiştim, sonrada cırt cırtlı kalın kayışıda selenn üstünden geçirmiştim..sanırım böle olunca çantayı ancak kayışları keserek alırlar"
son olarak Sezgin de artçılı uzun yola çıkıyor eger rahatsız etse artçıyı o çantaları kullanmazdı diye düşünüyorum yani acaip ucuz ve işlevsel iş görecek çantalar bence alınır bu fiyata zaten Sezgin de tavsiye etmiş bi kullanıcı olarak.
Yani mantık dahilinde benimde araştırmadan resimlerden ve anlatılanlardan çıkardıklarım bunlardır yanlış olabilir eksik olabilir en doğru bilgiyi Sezgin verir ama oda sabah 4'te yola cıkacaktı acep nerelerdedir gittigi yerde nete girebilir mi belli değil bekeleyecez az daha nabalım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:58 ----------
taylanx7 adlı üyeden alıntı
üstat çanta meselesinde sorulara ben de takılı kaldım demir falan gerekiyormu acaba bir de artçı artçı deyip durudunuz da bu arkadaki yolcumu yani biraz terimler yeni bende bu motor konusunda yeni idare edin teşekkürler
Evet hocam artçı arkandaki yolcu olmakta
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
-
13 Mayıs 2011, 19:15
#22149
Sezgin KALKAN
A RH+
0554 776 76 64
-
13 Mayıs 2011, 19:30
#22150
CBF'nin kirli hali bile başka
-
13 Mayıs 2011, 21:16
#22151
dostum sezginkalkan iyi iş çıkartmıssın sana iyi eğlenceler kirli halide sıkı duruyor gerçekten arkadaşa katılıyorum(Acil12)
-
13 Mayıs 2011, 22:51
#22152
Sezgin abim güzel bi yolculuk olmuş,tekerine sağlık Keşke minderlerden bizde alsaydık Ankara'da
Dönüşte birlikte motorları parlatalım
[B][COLOR="Red"]2011 CBF 150 Kırmızı[/COLOR][/B] ::kalbim::::kalbim::::kalbim::
-
13 Mayıs 2011, 23:45
#22153
aykan adlı üyeden alıntı
Hocam bu başlığın başlarına doğru gidersen geçmişte kaç sayfa yazmışız çizmişiz görebilirsin bu benim 2 cbf im alığım 7 inci honda... yani ilk defa kullanmıyorum...2incisi marka fanatikliği diye bişiy zaten ortada fanatiklik yapılacak bir model yok...3üncüsü,bu modelde titreşim var kendim motor-mekanik teknisyenim zaten.. olayın neden kaynaklandığını yazdım 5000 devirde anlık titreşim oluştuğunu ve bunun sebebinin sözde katalitik konvertör zımbırtısından kaynaklandığınıda söyledim beni rahatsız etmediğinide söledim ancak egzosttan gelen zırıltının başkasında olmaması veya bikaç kişide olması şans meselesi...
bende yok ne titreşim nede zırıltı
ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........
-
14 Mayıs 2011, 00:16
#22154
Bendede şuan herhangi bir zırıltı yada titreşim yok 5500 de olur gibi oluyor ama direk kayboluyor.
-
14 Mayıs 2011, 00:20
#22155
Yamaha Ybr 125 Esd dede çoğu kimse 5200 devirde başlayıp 6500 deire kadar süren bir titreşimi farketmedi hadi ben 2008 Ybr kullanmamış olsam Ybr ler böyle derdim
Zannediyorum Euro3 normu yüzünden şimdide aynı durum var egzoz da bir zırıltı ve titreşim bu ani oluşan ve yüksek vitesde hissedilen bir durum
Bakalım Euro3 normlu Cbf 150 Ybr 125 Esd de olan durumun aynısı varmı haziranı bekliyorum
-
14 Mayıs 2011, 00:29
#22156
victorist adlı üyeden alıntı
Yamaha Ybr 125 Esd dede çoğu kimse 5200 devirde başlayıp 6500 deire kadar süren bir titreşimi farketmedi hadi ben 2008 Ybr kullanmamış olsam Ybr ler böyle derdim
Zannediyorum Euro3 normu yüzünden şimdide aynı durum var egzoz da bir zırıltı ve titreşim bu ani oluşan ve yüksek vitesde hissedilen bir durum
Bakalım Euro3 normlu Cbf 150 Ybr 125 Esd de olan durumun aynısı varmı haziranı bekliyorum
siz bu durumda cok hassasınız üzülüceksiniz çünkü titreşimsiz bir alet değil yani bakın burada söliyorum motoru alınca titreşim var diyiceksiniz çok azda olsa var:D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
14 Mayıs 2011, 00:32
#22157
victorist adlı üyeden alıntı
Yamaha Ybr 125 Esd dede çoğu kimse 5200 devirde başlayıp 6500 deire kadar süren bir titreşimi farketmedi hadi ben 2008 Ybr kullanmamış olsam Ybr ler böyle derdim
Zannediyorum Euro3 normu yüzünden şimdide aynı durum var egzoz da bir zırıltı ve titreşim bu ani oluşan ve yüksek vitesde hissedilen bir durum
Bakalım Euro3 normlu Cbf 150 Ybr 125 Esd de olan durumun aynısı varmı haziranı bekliyorum
sevgili dostum yamahadaki bu sorunun tamamem çok basit bir lastik ile arkadaşımın motorunda halletmiş bulunuyoruz. gerekçe ise motosiklet egzosu boğazdan çıktıktan sonra iki noktaya bağlantısı yapılmıştır ve bu bağlandılar arasında herhangi bir lastik parçası yoktur ve motor şase ile egzös biribrine direk bağlıdır fakat bu yeni ybr lerde bu sorunu görüp iki lastik şıkıştırmışlar araya fakat bunu cbf ise yıllardır yapıyor ama her nedense ybr öyle ucuz br motor ki yıllardır bunu hiç önemsemedi görmediler demiyorum onlar için bu motr hiç önemli bir şey değil sat gitsin politikasıydı fakat artık son 2-3 yıldır cbf kendini ıspatlamaya başlayınca yamaha artık bu işin böyle olmayacağını insanları bugüne kadar enayi yerine koyduklarını ama yanlış yaptıklarını mü,şteri kaybettiklerini fark ettiler ve 4 yılda 3 kasa değiştirdi tüm ybr ciler de bunu blir. ama cbf hala istikrarını ve çizgsini koruyor sözde bzim çok önemsediğimiz ufak tefek şeyler bile honda da hiç önemli değil 5 yılda daha yeni değiştirme ihtiyacı hissetti. onuda artık biraz değişelim dedikleri için yaptı. yoksa ağım şağım bir farklar ekstralar yok yeni cbf de ama ybr yıllardır zırt öyle zırt böyle yapsada yetişemedi bir türlü cbf kalitesine görüntüsüne performansına vs. sine hiçbi zamanda yetişemeyecek artık millet uyandı maymun gözünü açtı olay bitti yamaha ülkemzde tükenecek
[COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]
-
14 Mayıs 2011, 00:42
#22158
necdet_vv adlı üyeden alıntı
sevgili dostum yamahadaki bu sorunun tamamem çok basit bir lastik ile arkadaşımın motorunda halletmiş bulunuyoruz. gerekçe ise motosiklet egzosu boğazdan çıktıktan sonra iki noktaya bağlantısı yapılmıştır ve bu bağlandılar arasında herhangi bir lastik parçası yoktur ve motor şase ile egzös biribrine direk bağlıdır fakat bu yeni ybr lerde bu sorunu görüp iki lastik şıkıştırmışlar araya fakat bunu cbf ise yıllardır yapıyor ama her nedense ybr öyle ucuz br motor ki yıllardır bunu hiç önemsemedi görmediler demiyorum onlar için bu motr hiç önemli bir şey değil sat gitsin politikasıydı fakat artık son 2-3 yıldır cbf kendini ıspatlamaya başlayınca yamaha artık bu işin böyle olmayacağını insanları bugüne kadar enayi yerine koyduklarını ama yanlış yaptıklarını mü,şteri kaybettiklerini fark ettiler ve 4 yılda 3 kasa değiştirdi tüm ybr ciler de bunu blir. ama cbf hala istikrarını ve çizgsini koruyor sözde bzim çok önemsediğimiz ufak tefek şeyler bile honda da hiç önemli değil 5 yılda daha yeni değiştirme ihtiyacı hissetti. onuda artık biraz değişelim dedikleri için yaptı. yoksa ağım şağım bir farklar ekstralar yok yeni cbf de ama ybr yıllardır zırt öyle zırt böyle yapsada yetişemedi bir türlü cbf kalitesine görüntüsüne performansına vs. sine hiçbi zamanda yetişemeyecek artık millet uyandı maymun gözünü açtı olay bitti yamaha ülkemzde tükenecek
Siz hangi Ybr modelinden bahsediyorsunuz ben yeni Ybr Esd modelinden bahsediyorum buda tamamen Egzos içindeki odacıklardan oluşan durum giderme şeklini bağlantı yerlerine plastik takozmu koyuluyor anlamadım
Ben Ybr 125 Esd emden çok memnunum ve şunuda söyleyeyim Cbf almamdaki tek amaç tork un 5250 devirde vermesi birde rahat sele
Ybr 8000 km ye geldim zincir ayarı bile yapılmadı görüntü olarak benim için Esd yine Cbf den kat kat iyi
Cbf i sadece tork için kalitesinin düşük far ampulunu hala eski armut tip olduğuun bildiğim halde alıyorum
-
14 Mayıs 2011, 01:00
#22159
victorist adlı üyeden alıntı
Siz hangi Ybr modelinden bahsediyorsunuz ben yeni Ybr Esd modelinden bahsediyorum buda tamamen Egzos içindeki odacıklardan oluşan durum giderme şeklini bağlantı yerlerine plastik takozmu koyuluyor anlamadım
Ben Ybr 125 Esd emden çok memnunum ve şunuda söyleyeyim Cbf almamdaki tek amaç tork un 5250 devirde vermesi birde rahat sele
Ybr 8000 km ye geldim zincir ayarı bile yapılmadı görüntü olarak benim için Esd yine Cbf den kat kat iyi
Cbf i sadece tork için kalitesinin düşük far ampulunu hala eski armut tip olduğuun bildiğim halde alıyorum
ybr daha güzel dedinya bşey diyemiycem bizim otoparkta var yan yana koyunca ybr antika gibi geliyor yanlardan çıkan sinyallerle aynı zamanda küçükcük gövde ve bunu esd için söliyorum ybr için tek kabul ediceğim şey motoru dahauzun ömürlüdür diyer yönlerden cbf rakip bile değil benim fikrim bu
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
14 Mayıs 2011, 01:03
#22160
Alper görüntü zevk meselesi, bir yere varmaz bu muhabbet
Victorist. Birkaç günlüğüne motosikletini değiştirebileceğin cbf sahibi bir arkadaşın var mı, hayır yarın öbürgün buralarda pişmanım deme bak metehan dan örnek al, yamaha alın diye söylüyor herkese... Biz yaptık artık atsan atılmıyor satsan satılmıyor...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)
Bu Konudaki Etiketler