ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........
Dimi, teşekkürler, AMİN.!
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:14 ----------
Aynen bende siyah bulamadığım için Gri rengi tercih ettim. Şimdi memnunum siyahın yanında daha büyük duruyor
E370NT Şefaf Reflektörlü- MONOLOCK 39 LT.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:20 ----------
Teşekkürler, SHARK S500 Air Hellbel
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:25 ----------
Bu aralar çok yoğunsun Metehan abi, resimleri bile göremez oldun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:27 ----------
Hayırlı olsun..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:31 ----------
Hayırlı olsun
Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11
çok güzel bunlar ve ayrıca nerede satıldığını bildirdiğiniz için çok teşekkür ederim ama şunu söylemek istgerim ki fiyatta saçmalamışlar uyanıklar. bliyorsunuz ki dün itibari ile yeni motorumu bende teslim almış bulunmaktayım ve D&B motordan elcik koruma sorduğumda b ana çıkarıp gösterdkler şeyin kocaman bir elcik koruma yani ellerini sokuyorsun dirseklerine kadar geçriyorsun ona bile 25 lra istemişlerken bu iki plastik parçasına 5-10 liradan fazlası verilmez doğrusu. o zaman benim gördüklerim 100 lira olması lazım derim ben. yani kısacası bu fiyat saçmalık ama 25 lira da kim ne para değil elbet de olmaması gerekiyor yani
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:41 ----------
tek kelimeyle katılıyorum 2010 CBF imde vardı fakat dün aldığım motorumda çok şükür ki yok ellerimi bıraktığımda ip gibi gdiyorum yolda çok şükür
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:25 ----------
böyle bağlantı olmaz devgil dostum bu çanta uçar gider arkadan
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:29 ----------
her zaman arkanı kontrol et rampalarda bu durumda özellikle rampada seni tam olarak geçemeyeceğini düşünen ama seninde önünde olduğunda onun hızını kestiğin sanan bir şöför böyle yapar her zaman yol versende geçemezdi zaten
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:37 ----------
gerçekten katılıyorum sana hocam bende öyle
[COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]
bendede vardı onlar kardeş fakat 1000km den sonra şimdi yapmıyor daha rahatladı geçişler giderekte düzelicekmiş takma yani sorun değil o[/QUOTE]
ARKADAŞLAR MAKİNADA AÇILA AÇILA ALIŞIYOR, SİZDE MAKİNAYA ALIŞIYORSUNUZ. SONUÇTA SIFIR. İKİNİZDE YENİSİNİZ VE BİRBİRİNİZE ALIŞMANIZ BİRAZCIK SÜRER TABİ, KAFANIZA TAKMAYIN
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:52 ----------
hayırlı olsun... Kazasız, keyifli ve kasklı sürüşler...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:55 ----------
Istanbul' lu arkadaşlar takılın metehan abiye vallahi her hafta köfte yersiniz.:p
doğrusu orada olmak ve sizlerle gezinti yapmak isterdim ama yinede buradan takip etmekte güzel lakin, foto istiyorum. öyle kuru kuru olmaz babalar...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:02 ----------
BENİMDE CBF' M HAZIR, GİTİP GETİRMEK GEREK. ŞİMDİ AL BAYİDEN NAKLİYE İLE UĞRAŞ BİDE BEN MOTORSİKLETE BAKCAM O DA BANA... OLMAZ BİRADER HESABIMA GELMEDİ
D&B BAYİDEN İSTEDİM EVRAKLARI SAĞOLSUNLAR GÖNDERDİLER DÜN GELDİ. KISMETSE PAZARTESİ BAŞLIYACAĞIM İŞLEMLERE SALI VEYA ÇARŞAMBA GÜNÜ ÇIKARIM BURDAN, TABİ PLAKAM İLE BİRLİKTE. ÜMRANİYE' DEN ESENLER' E KADAR TADINI ÇIKARA ÇIKARA OTOGARA GÖTÜRECEĞİM. EĞER VAKİT BULURSAM 1-2 GÜN KALIRIM ALLAH KERİM. SONRA YÜKLERİZ OTÖBÜS BAĞAJINA VER ELİNİ MARDİN...
3 Hafta önce siparişini verdiğim CBF'im sonunda geldi, Dün Ankaraya gidip aldık
Nasılda sırıtıyor ortadan :D
Sıfır KM
Serviste son kontrolleri yapılıyor
Motorumun hazırlanmasını beklerken bi yandan Ankara MD'den Yakup abiyi arıyorum 2 Motorla geldiler, motorun hazırlıkları bittikten sonra akvaryuma geçtik
Planımıza göre saat 12'de motoru alıp 1 gibi eskişehire dönüş yoluna geçecektik
Saat 17.30 Civarı çıkabildik yola :D
İlk molamızdan, Sezgin Kalkan
Nasılda gülmüşüm :D
5.500 Deviri geçmeden, Yavaş yavaş rodajını yaparak gidiyoruz
Diğer bir mola'dan
Bu mola sırasında arka cebimdeki cüzdanı düşürdüğümü anlıyorum :D
Çok geçmeden Yakup abi arıyor cüzdanın poliste diyor :D
Bu benim motorum duruşu
Son olarak Sezgin Kalkan
Başta bu motosikleti alan Babama
Daha sonra Eskişehir'den Ankaraya gelip, Motorumu getiren Sezgin Kalkan'a
Bi telefon ile Ankara MD'yi toplayan, ve bizi en iyi şekilde ağarlayan Yakup Solak'a
Ve bir telefonla yanımıza gelen Kaan Can Kılıınç,Şevket Sağlam,Cihat Gökkaya, adını unuttuğum tüm gelenlere
Eldivenini ve dizliklerini bana veren Mertcan Aytüre ve Erman İyidirli'ye sonsuz teşekkür ederim
Buda link
http://www.motosiklet.net/forum/etki...ml#post2343525
[B][COLOR="Red"]2011 CBF 150 Kırmızı[/COLOR][/B] ::kalbim::::kalbim::::kalbim::
Yeni motor alanların motorları hayırlı olsun...
Güzel anlatım ve güzel fotolar... Onur güle güle kullan motorunu, kazasız belasız inşallah..
Arkadaşlar öncelikle şu çanta meselesini halledelim...o kancalar şu şekilde yaparsanız daha sağlıklı olacaktır...çünkü herkesin çantası full doludur o yüzden şu şekilde olmalıdır ...yanlışsam düzeltin...
vesileyle benim o aparatlardan birinden tıngır mıngır ses geliyordu...onu düzelteyim uygun bir vakit...
benimkiler zamanla oynamış yerlerinden...geçenlerde de bir yaya geldi bana çarptı...ben kaçtım resmen çarpmamak için koştuğu için çantama vurdu malako...son anda düşmeden dengemi korudum...o çarpmada çanta tabam yamuldu zaten ayarlar bozulmuş...
yani o zımbırtılar iki uctan o arka demire sabitlenmeli...bugüne kadar böyle sağlam bir çanta görmedim ben...motor kaç kez yattı banamısın demedi...Kappa hayat onda...
aga öyle demem inan bende alıştım vites göstergesine...skutır değil ki bu aga insan kaçtayım diye tereddüt ediyor ister istemez...
Onurum çok sevindim senin adına...
hayırlı uğurlu olsun tekrardan...ama koruma demiri neden yok anlayamadım...50 liraya kıyın sizi 250-300 lik grenaj hasarlarından koruyor namussuz işe yarıyor...
Sezgin biraderimde sağolsun...
ganga inan yoğunluktan değil zaten görücez kendislerini Allahın izniylen...sende dargınsın haklısın...alırım göynünü...
[QUOTE=SILWERBEAT;2343468]orada ne yiyelim usta...ne tavsiye edersin...
koruma demiride yolladılar dimi...yani takılmış vaziyette yolladılar inşallah...hayırlı uğurlu olsun...birşey lazım olursa söyle yardımcı olalım aga...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
600 km de olan motorumun artık ön tekerleği frene basınca titremiyo,giderken de sürat nolursa olsun ilk başlardaki vibrasyon kalmadı direksiyonda,herkesin söylediği gibi kalıcı bi sorun değilmiş bu....
ben sınır tanımam ama bütün sınırlar beni tanır........
bende şu aralar makinamın sağını solunu düzeltmek rötuşlar yapmak istiyorum...CİHAN biraderimi motorumu devralacak bir hafta sonu...jantları siyaha boyayacak...br pasta cila atacak...depo kılıfı 4.5 yıldır çıkmadı...
yan kapakları yan sanayi alıcam...bir kaç kare sizin için çektim...şimdi kim buna 2007 Ocak çıkışlı motor der...
tek kusurları şu an sele kenarlarındaki yırtıklar...oraya da yama yaptırıcam...
koruma demiri sıfırlandı...silindir kafası (üst silindir kapağı) sıfırlandı...
silindir piston sekman sıfırlandı.. ama sıfırlamaların çoğu garanti kapsamında oldu..parça uyumsuzluğu nedeniyle...cepten çok para çıkmadı..
sincir setim oring ve dişliler 54.000 de sıfırlandı...
egsoz keyfe keder sıfırlandı dış sacıyla birlikte...
lastikler zıfır... Allaha şükür sıkıntı yok...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:06 ----------
gidonum titreşim hissediyorum diyen arkadaşlar için tavsiyem şudur...
en önemli sebebi arka çanta bu titreşime sebep olur...çantayı çıkarın bi titreşim kesilecektir...
ikinciside lastik basıncı yüksek olabilir...standardın üzerindeki basınc lastiği beton gibi yapar ve titreşim artar...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Slm arkadaşlar, bende motorumu geçen çarşamba Güngör motordan teslim aldım. Yarın plakada çıkacak inşallah. Şu anda 65 km de henüz, 2009 model 25 bin km kullandım daha önce ve eski kasa ile yeni kasa arasındaki farkları yazayım fark ettiğimce: Olumlu yönleri:
1- Kontak açıldığında direk yanan farlar gayet olumlu, şarj dinamosuna bağlı değil, direk aküye bağlı ve devamlı sabit ful yanıyor, gösterge paneli aydınlatmasıda böyle.
2- Bence en olumlu yenilik jiklede yapılmış, motor soğukken jikleyi açmanız ve sadece ilk çalıştırma anında gaz vererek marşa basmanız yetiyor, motor çalışmaya başladığında gazı bıraksanız dahi 2000-3000 seviyelerinde çalışmaya devam ediyor.
3- Karbratör yapısının yeni modelde revize edilmesi eski kasa ile kendimce çok yüksek olmasada şöyle bir fark gözlemledim. Gaz yemesi, ara gaz çekmesi eski kasaya göre daha atik gibi. Gaza eski kasaya nazaran daha çabuk tepki veriyor sanki. Şu ana kadar 80 i geçmedim, son hız performansını bilmiyorum. Ama ara hızlanmaları ve kalkışı eski kasaya nazaran daha farklı ve daha canlı gibi.
4- Eksoz gaz çıkış ağız çapı eski kasalardan, gözle ayırt edilebilir şekilde daha büyük. Yan yana iki kasayı koyarak bakarsanız rahatlıkla fark edebiliyorsunuz. Bu farkında performansa olumlu bi etkisi olabilir.
Olumluz yanlarıda:
Stop anahtarının ve vites göstergesinin neden kaldırılmış olduğunu anlayamıyorum. Hele eski modelde stop düğmesine alışanlar için kontaktan kapatmak hayli zor, yani, elim devamlı şimdiki motorumda boş olan kısma gidiyor Durdurmak isterken mutlaka sağ el baş parmağımı bi boşa sallıyorum eski alışkanlıktan ötürü Sonra kontaktan kapatmam gerektiğinin farkına varıyorum
Yağ kesinlikle 10-40. Soğuk çalıştırmada, ilk çalıştırmada bi rahatsızlık yok ama ve 15-20 dk. dahi gezerek kaskınızı çıkarttığınızda şıkı şıkı motor sesini dinlemeye başlıyorsunuz. Şahsi yorumum 1000 bakımı beklenmeden yağı değiştirmek lazım. 10w-50 veya 15w50 ile. 10-40 için havalar artık sıcak sayılır. Ki rodaj döneminde, yani motorun aşınmaya karşı en hassas olduğu dönemde motorda 15-50 vb yağ olması 10-40 a nazaran mutlaka daha iyi olacaktır.
Ayrıca: Pendik Güngör motor yağ değişimlerinde tüm cbf 150 lere 1200 gram yağ koyuyor.
Kardeşim dün gitti ve tüm cbf lere böyle yapıyorlarmış. Sakarya serviste 1100-1150 gr seviyelerinde yağ koyuyordu her yağ değişiminde. Bende eski motorumda hep 100-150 gram seviyelerinde fazla yağ koyuyordum. Hiç bir olumsuzluğunu görmemiştim. Yine yağ değişimlerimi 1100 gram olarak yapacağım. 2000 km de bir değiştirdiğimden yağ seviyesi kontrolü yapmam gerekmeyecektir. 2000 km sonra bile motora yağ eksiltse bile 1100-1200 gram olarak motora koyulan yağ, motor için kritik seviyeye inecek kadar eksilme yapmayacaktır.
Motoruma serviste Ön arka michalen lastik. (Durodan başka lastik kullanan ve aradaki farkı gören kesinlikle bu motora durularla binmeyecektir)
46 lt kappa çanta ve çanta demiri
Sıklıkla gevşeyen dandik orj zincir yerine Oringli zincir aldım.Sarı sarı kalın baklaları var. (Zincir aşırı kalın baklalı olduğundan büyük motorlar gibi zincir sesi çıkıyor. Mahalle arası şehir içi kasksız sürdüğüm zamanlarda çok net duyuyorum. Kasklı iken duyulmuyor. Yani sorun yok. Memnunum.
Depo kılıfı.
Motor koruma ve ön kafa koruma demiri de aldım. Motor gayet şık oldu. Plaka yetişseydi kaçacaktık bi yerlere ama sadece kardeşimle 7-8 km lik kısa bir tur atabildik dağlara tepelere doğru Yarın akşam üzeri elimde olacak inşallah plakam.
Metocum, sende gecikmeden Güngör motordan duruları aldır veya al. Unutulmasın.
bırak yamayı metresi kaç kuruş. yakışmaz mabadına o yamalar.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
hayırlı uğurlu olsun tekrardan...inşallah yine yeni gezilere gaza açarız ...sen...kardeşin...teyzeoğlunla birlikte...nice güzel km ve köftelere...
lastikleri o polis arkadaşım aldı ve Samsuna kargoyla yollayacak...eski cbfsini babasına göndermişti...
acemi60 ustayada çok teşekkürler...onun lastikleride şu an aynı arkadaşın motorunda kullanılmakta...
abi dediğin gibi aslında haklısın ama bizim seleler 4.5 yılda beni sağlam taşıdı ve görünen hasar sadece bu...bak ne dicem...şimdi bi kaplama yaptırırcam ve biliyorum ki uyduruk bi iş olacak...rahat edemicem...
sbf 150 nin selesine bayılıyorum...ne çok sert ne çok yumuşak...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Metehan abi benim motoru D&B den aldım ben peki 1000 bakımına nereye gitsem önerirsin güzel bakılacağı bir servis olursa hani şu daha iyidir dediğin
http://istanbulmotoclub.com/enduroma...roducts_id/381
al sana cbf150 koltuğu satan bi site abi alırsın buradan istersen
D&B den aldıysan evine yakınsa servis içinde D&B ye git... Alemdağ Yolunda biliyosun Çakmak...ben kefilim bu servise...
Anesden aldıysan veya Otoseverden aldıysan oralara gitmenin pek anlamı yok...niye haybeye km yapasın...
evine ne kadar yakınsa oraya gitmen daha mantıklı...ama servislerde motoruna ne yapıldığını sadece DB de görürsün...orada müşteriye tavır daha ılımlı diye düşünüyorum...daha rahatsın...
Servisler hakkında edindiğim gözlemleri yazayım...
Mutluhan...Mototal...Pazarbaşı...motorundan uzaktasın...ya bırak git derler ya da sana hep yoğun olduklarını söylerler...biraz ağır abi ve sosyetik servislerdir...cbf 150 ve diğer küçük cclere gereken ilgi alakayı gösterdiklerini sanmıyorum...bu alakayı göremiyorum ki aga beni sokuyorsunuz müşteri bekleme yerine...ne oluyor ne bitiyor anlamıyorsun...parçayı değiştirdi mi yağı koydu mu...bilinmez...babamın oğlu mu güveneyim adamlara...
Pazarbaşında Engin abi ve Yeşim Hanım müşteriyle alakalı sevecen tavırlar içersinde...Engin abi bir başladı mı Hondanın köklü geçmişinden yedi düveline kadar anlatır markayı... haklı bir gurur taşır tabi...iyiniyetlidir...sempatikdir...
Anes...bekleme yeriyle servis arasında bir cam var...ustalarla diyalog mümkün değil...oturma yerleri karşılıklı servis sorumlusunun başında her zaman en az 15-20 kişi oluyor... genelde tüm kuryelerin uğrak yeri olduğundan orada işiniz sağlıklı yürümez... ben hayatımda bu kadar kalabalık bir servis görmedim aga...kuryelerin geneli Havalimanı bağlantılı çalışır...özellikle gümrükleme kuryeleri..o yüzden yol üstünde İSTOÇ içinde olduğunda bir nevi cbf 150 kuryeye özel servis...
Konşuk (Cevizlideki-D&B nin babası Mehmet Konşuk)...Konşuğa 2 kez gittim...ortamı beğenmedim...nesini derseniz müşteriyle ilişkiler çok zayıf...bana canım cicim desin kimse istemem ama ne bileyim işte pek elektrik alamadım...Mehmet Konşuk abi dişleri yaptırmış hiç konuşamıyor bu aralar...zaten pek konuşmayı sevmezdi...
Otoseverde E-5 üstü olduğu için bir nevi ARI KOVANI gibin...Anesten sonra 2.çok hareketli servis...tamam işleri açık belki ama ya aga dakkabaşı müşteri geliyor...TEM de nasıl ANES varsa E-5 te bu Otosever var...deli gibi çalışıyorlar..boşları yok...ha bu arada paso Motorize ekiplerin varaderoları geliyor rica mica derken sıklıkla araya giriyorlar... kalaba aga ...ama yardımsever ustalar...ilgileniyorlar...alaka var...
Güngör Motoru bilmiyorum gitmek nasip olmadı...ama sağolsunlar bu bayilerin hepsi CBF 150 yi liste fiyatına plaka ekleyerek sattılar...
DB ve Konşuk Motor sadece 3780 liraya plaka içinde halen satmaktalar...
beni sadece bu ilgilendirir...
Esengül Motor...bilmiyorum gitmek nasip olmadı...ama sıklıkla övülüyor...bir hikmeti olsa gerek...
benim servis D&B ile ustalarla ve patronuyla (Gökhan Konşuk) ikili ilişkilerim özel hayatımda devam eder...Gökhan Konşuğun düğününde bulundum yarışlarına gittim...kişisel ahbaplığımız vardır...servis sorumlusu direkt kankeitam olup beni hiç bir konuda kırmaz...adımı verip yardım isteyebilirsiniz...ustalarıyla gezilere gideriz sıklıkla...yedek parça sorumlusu Şevkide adamımdır...bu bağlamda kişisel dostluklar kurduğum bu kişilere sonuna kadar güvenirim...iş anlamında hata yapmış da olabilirler belki de ama o hatanın hep arkasında dururlar...marka olarak da servis olarak da...
müşteri çıkarları önceliklidir diyeceğim inanmayacaksınız belki ama öyle...müşteriye öncesi bilgi verirp aydınlatırlar...orada size bir yanlış yapılmışsa haberim olsun...gereken yapılır...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
koruma demiride yolladılar dimi...yani takılmış vaziyette yolladılar inşallah...hayırlı uğurlu olsun...birşey lazım olursa söyle yardımcı olalım aga...[/QUOTE]
metehan abi motor bayide full koruma demirleri ile beni bekliyor. otobüsle getireceğim için koruma demirleri şart.
çanta sordum, takalım dediler kappa 35lt. =175 tl ne dersiniz tavsiyeniz nedir acaba?
150-200 tl arası mont alcam ne olabilir?
bu mekanın (istanbul motoclub) sahibide benim samimi arkadaşımdır... ismi Latif olup bu arkadaşa da kefilim...size her konuda yardımcı olur...bir şirketin ofisboyuydu nakkaştepede ...2005 te tanıştık...işe başladığı dönemlerde alım satım yapıyordu sadece mekanı yoktu...benden innovayı satın aldı vs...kendisi aslında kros motorlar konusunda uzmandır...sonra yürü ya kulum hesabı güzel sermaye yaptı...ayrıca kendiside kroscudur...
sana bişey lazım olursa istersen sen beni ara aga...
orjinal alırım aga ben yav...ama haybeye para bayılmalıyım şimdi yaz geldi zaten...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (1 üye ve 5 misafir)