Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Nisan 2011, 23:59
#21561
coolizma adlı üyeden alıntı
ben full ünü aldım toplamda 5 i buluyo ne varsa takılabilicek taktım hiç fiyattan kaçmadım..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7651427/detay/
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:14 ----------
aküden çıkan kabloların oraya ekledim ben düğmeyi,ekstra kablo kullanmadan motorun orjinalini bozmadan deponun altında akü kapağının arasına taktım düğmeyi..
ama önemli olan benim motorun resmi değil senin yollayacağın farın resmi,mercek mesafesi aynımı,aydınlatması nasıl ben eklemiştim mercek düzgün takılmassa hiçbi işe yaramıyo xenon
http://img851.imageshack.us/img851/8374/grnt0589.jpg
Henüz ben farı görmedim far çinden geliyormuş aydınlatmayı görebilmem için benim motoruma taktırmam gerekiyor yada takılan bir cbf150 de görmem gerekiyor. Herhangi bir sorun olacağını sanmıyorum çünkü türkiyenin çoğu honda bayisine bu farlardan dağıtım yapılmış eğer sen de bayiden aldıysan aynı kişinin vermiş olma olasılığı yüksek çünkü bu kişi toptan satış yapıyor
Reklamlar
-
30 Nisan 2011, 00:05
#21562
JustRebelde adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar birşey sormak istiyorum ;
Motorumu bu hafta başı teslim aldım şuan 51 km deyim
5. vites 5000dd de 60kmh hıza ulasıyorum bu durum sizde nasıldır siz 5. vites kac bin devirde 60kmh ulaşıyorsunuz motoru zorlamak istemıyorum ondan 60 ın üstüne cıkmadım hiç kaç bin devirde vites degiştirmemi ve kaç bin devire kadar çıkmamı öneririsiniz ? bazen 1 den boşa alırken yada 2 den boşa alırken viteslerde problem yaşıyorum kimi zaman geçiyor kimi zaman geçmiyor bu bir sorunmudur yoksa sizlerdede böylemi .. Son sorum 2 kişi binsem acaba rodajda sorun olurmu motora sıkıştırmadan gezsem problem olurmu şimdiden cevaplar için teşekkürler
vabisciler geçmiş olsun dostum aman dikkat edelim...
Arkadaşlar konuyla ilgili bilgisi olan yokmu acaba
-
30 Nisan 2011, 00:14
#21563
JustRebelde adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar konuyla ilgili bilgisi olan yokmu acaba
-Rodaj süresince vites aralıklarını 3-4 bin devir bazen 5 bin devire kadar çıkarabilirsin.
-Motorunun devir-hız uyumu normal.
-Şehir içi 60-70 km hız idealdir. 2 kişi elbette rodaj yapabilirsin ama yukarıdaki devirlerin üzerine çıkmazsan daha iyi olur.
-Şehirlerarası kullanırsan 90-100 km ye kadar çıkabilirsin ama 80 km yine ideal hızdır.
-250 km de bir motoru 5-10 dk sürecek kadar 5. viteste sıkıştırabilirsin motorun sağır kalmaması için (kendi yaptığım rodajlardan örnek veriyorum ve bana da servis önerdi)
-1. ve 2. vites arası boş vitese geçiş hep o şekilde olabilir tamamen alışmakla alakalı bir durum ben alıştığım için boşa atmakta hiç zorluk çekmiyorum 2 deyken hafif aşağı basarsan boşa geçtiğini göreceksin. 1 den 2 ye geçişte biraz daha güç kullanarak vitesi değiştir boşta kalmayacaktır.
Not: Rodaj sürem iyi geçti motorumu zorlayınca 130 km yi görüyor. Şükür sağlıklı yağ eksiltme problemi olmamış. bugün bin km bakıma soktum arka kampanadan gelen ses janttan kaynaklıymış jantı garantiden değiştiriyorum malesef salı veya çarşamba gününe kadar motorumdan ayrı kalıcam
-
30 Nisan 2011, 00:16
#21564
[QUOTE=vabisciler;2334828]slm arkadaşlar bu gün bir virajda sağlam yatırdım . resmen motor altımdan kaydı gitti. çok tecrübeli olmadığım için acaba ne zaman motordan düşücem diye düşünüp dururken bugüne nasipmiş. neyse bu safhayıda atlatmış bulunuyoruz. şunu anladımki orjinal lastikleri beş para etmezmiş ibreti alem için fotoları yayınlıyorum. allah kimseye kaza bela vermesin. motorda oluşan hasarıda sonra ekliyeceğim. motorun ön çamurluk çok az çizildi sol elçik çizildi deforme oldu sol arka grenaj sağlam çizildi ama motorun rengi gri olunca fazla belli olmuyor sol arka sinyal ucundan koptu gitti . karizmayıda öyle bir yerde çizdirdimki bir bayanın önüne yattım resmen . ama sağolsun ilgilendi benimle birşeyin varmı felan .
Geçmiş olsun dostum,Allah beterinden korusun...
Hep Pür Dikkat...
-
30 Nisan 2011, 00:19
#21565
kizilkurt adlı üyeden alıntı
-Rodaj süresince vites aralıklarını 3-4 bin devir bazen 5 bin devire kadar çıkarabilirsin.
-Motorunun devir-hız uyumu normal.
-Şehir içi 60-70 km hız idealdir. 2 kişi elbette rodaj yapabilirsin ama yukarıdaki devirlerin üzerine çıkmazsan daha iyi olur.
-Şehirlerarası kullanırsan 90-100 km ye kadar çıkabilirsin ama 80 km yine ideal hızdır.
-250 km de bir motoru 5-10 dk sürecek kadar 5. viteste sıkıştırabilirsin motorun sağır kalmaması için (kendi yaptığım rodajlardan örnek veriyorum ve bana da servis önerdi)
-1. ve 2. vites arası boş vitese geçiş hep o şekilde olabilir tamamen alışmakla alakalı bir durum ben alıştığım için boşa atmakta hiç zorluk çekmiyorum 2 deyken hafif aşağı basarsan boşa geçtiğini göreceksin. 1 den 2 ye geçişte biraz daha güç kullanarak vitesi değiştir boşta kalmayacaktır.
Not: Rodaj sürem iyi geçti motorumu zorlayınca 130 km yi görüyor. Şükür sağlıklı yağ eksiltme problemi olmamış. bugün bin km bakıma soktum arka kampanadan gelen ses janttan kaynaklıymış jantı garantiden değiştiriyorum malesef salı veya çarşamba gününe kadar motorumdan ayrı kalıcam
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim gerçekten çok aydınlatıcı oldu ellerinze sağlık kazasız sürüşler dilerim
-
30 Nisan 2011, 00:21
#21566
-
30 Nisan 2011, 00:25
#21567
kizilkurt adlı üyeden alıntı
Rica ederim size de dilerim
Şu sıkıştırma maddesini kesinlikle uzun yolda yapın çünkü şehir içi yaparsanız dur-kalk sorunu olmamalı motor ısındıkça rüzgar ile daha kolay soğuyabilmeli ben sadece izmir-kuşadası yolunda sıkıştırdım
Evet gerçekten ş içi çok sıkıcı oluyor devamlı yavaşlamak devamlı 1-2. vites motoru gerçekten rahatsız ediyor şöyle uzun bir yola cıkmayı düşünüyorum 5. vites sabit hızla gidebilecegim.Ben max 5000-5500 dd gelince vites degiştiriyordum demek normalmiş o açıdan sorun yok umarım sağlıklı bir rodaj olur ama şuanki iş durumum gezmeme engel oluyor 2 günde bir anca cıkıyorum oda 20km falan oluyor anca zaman sorunum var sali günü teslim aldım daha 51 km yapabildim bugune kadar
-
30 Nisan 2011, 00:29
#21568
vabisciler adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar bu gün bir virajda sağlam yatırdım . resmen motor altımdan kaydı gitti. çok tecrübeli olmadığım için acaba ne zaman motordan düşücem diye düşünüp dururken bugüne nasipmiş. neyse bu safhayıda atlatmış bulunuyoruz. şunu anladımki orjinal lastikleri beş para etmezmiş ibreti alem için fotoları yayınlıyorum. allah kimseye kaza bela vermesin. motorda oluşan hasarıda sonra ekliyeceğim. motorun ön çamurluk çok az çizildi sol elçik çizildi deforme oldu sol arka grenaj sağlam çizildi ama motorun rengi gri olunca fazla belli olmuyor
sol arka sinyal ucundan koptu gitti . karizmayıda öyle bir yerde çizdirdimki bir bayanın önüne yattım resmen . ama sağolsun ilgilendi benimle birşeyin varmı felan .
Geçmiş olsun En kısa zamanda kendinize korumalıklı bir motor montu ve dizlikler alın Allah beterinden saklasın..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:27 ----------
JustRebelde adlı üyeden alıntı
Evet gerçekten ş içi çok sıkıcı oluyor devamlı yavaşlamak devamlı 1-2. vites motoru gerçekten rahatsız ediyor şöyle uzun bir yola cıkmayı düşünüyorum 5. vites sabit hızla gidebilecegim.Ben max 5000-5500 dd gelince vites degiştiriyordum demek normalmiş o açıdan sorun yok umarım sağlıklı bir rodaj olur ama şuanki iş durumum gezmeme engel oluyor 2 günde bir anca cıkıyorum oda 20km falan oluyor anca zaman sorunum var
sali günü teslim aldım daha 51 km yapabildim bugune kadar
Ben iki kere uzun yol yaptım 250+250 km olarak 500 ü de şehir içi yapmışım ama hiç farkına varmadım çabuk geçiyor rodaj süresi 950 km kalmış ha gayret
-
30 Nisan 2011, 00:31
#21569
kizilkurt adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun
En kısa zamanda kendinize korumalıklı bir motor montu ve dizlikler alın Allah beterinden saklasın..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:27 ----------
Ben iki kere uzun yol yaptım 250+250 km olarak 500 ü de şehir içi yapmışım ama hiç farkına varmadım çabuk geçiyor rodaj süresi 950 km kalmış ha gayret
Aslında trakyaya memlekete gitme projem var ama oda 1 aydan önce olmaz 200km falan git gel 400 olur ... damlaya damlaya göl olur misali bizimkide 10 ordan 5 ordan 25 ordan tamamlıcaz inşallah
-
30 Nisan 2011, 01:53
#21570
-
30 Nisan 2011, 02:06
#21571
EGELİ adlı üyeden alıntı
benim motordaki duro lastikler farklı galiba,Ankara son günlerde sürekli yağmurlu ve ben ara ara o yağmur altında şehiriçi yol yapıyorum en ufak bişi yok..ayrıca bu CBF ler öyle yatma sürat makinası falan değil,kısa yolculuklar ve şehiriçi için üretilmiş max.70-90 sürat aralığında kullanılması tavsiye edilmiş motorlar ne o öyle yatırmalar,120 km lere varan sürat yapmalar..arkadaşlar altınızdaki motorların hangi amaç için kullanılması gerektiğini bilmeniz gerekir..önce kendi limitlerinizi sonrada motorun limitlerini öğrenin ve asla o limitleri zorlamayın sonra üzülürsünüz..
çok doğru ... yaşanması gerekiyordu bir musibet bin nasihatten hayırlıdır. motorun şakası yok. şimdi düşünüyorumda arkamdan bir araba gelmiş olsaydı o virajda resmen altındaydım. dilekleriniz için tekrar teşekkürler. şimdiki ilk işim korumalı mont eldiven ve dizlik canımdan önemli değil. yakın zamandada arkaya yan çantalık taktıracam ama çantalar olmayacak. ve ön grenaj koruma.
-
30 Nisan 2011, 04:12
#21572
mstf_gnc adlı üyeden alıntı
BU gün Anes motordan gittim aldım, monte ettiler sağolsunlar. Çay içerkende kask aldım 12 taksit dedik aldık bakalım ...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:04 ----------
unsaloc adlı üyeden alıntı
Bu sabah benzinliğe 50m kala Karakaçan benzini bitirdi. Yedek depoya alana kadar benzinliğe girmiş bulundum
10lt benzin aldı takometre 340km yi gösteriyordu.
İlk340km'sinde yaklaşık 3,14lt yakmış Karakaçan. Sanırım sürekli jikleyi açık unutmamın etkisi var
Bende aldığımda depoyu doldurdum, şimdi 322 km idi, benzin her an yedeğe geçebilir. Rodaj döneminde normal karşılamak lazım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:06 ----------
antilop_skul adlı üyeden alıntı
arkadaslar pazarbası yeniköy motordan cbf150 icin fiyat aldım isim yazdırdım motorlar gelmeden bitmiş ilk gelcek partiye bende girdim 4350 tl plaka dahil 500 tl peşin 8+3 taksit taksitler 350 tl olcak sekilde anlastık . sizce nasıl fiyat oalrak ve yan sehpaha + olarak ilave ediliyormus 25 tl miş onun ne alakası var onuda anlmıs değilim fiyat sizce nasıl ?
Hayırlı olsun, bende gelen partiden aldım. Beklemekten başka çare yok, motoru teslim alırken 30 dk ders görmen gerekecek
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:10 ----------
vabisciler adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar bu gün bir virajda sağlam yatırdım . resmen motor altımdan kaydı gitti. çok tecrübeli olmadığım için acaba ne zaman motordan düşücem diye düşünüp dururken bugüne nasipmiş. neyse bu safhayıda atlatmış bulunuyoruz. şunu anladımki orjinal lastikleri beş para etmezmiş ibreti alem için fotoları yayınlıyorum. allah kimseye kaza bela vermesin. motorda oluşan hasarıda sonra ekliyeceğim. motorun ön çamurluk çok az çizildi sol elçik çizildi deforme oldu sol arka grenaj sağlam çizildi ama motorun rengi gri olunca fazla belli olmuyor
sol arka sinyal ucundan koptu gitti . karizmayıda öyle bir yerde çizdirdimki bir bayanın önüne yattım resmen . ama sağolsun ilgilendi benimle birşeyin varmı felan .
[IMG]
[/IMG]
Çok geçmiş olsun... Motora bir şey olmaz nasıl olsa..
Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11
-
30 Nisan 2011, 09:58
#21573
JustRebelde adlı üyeden alıntı
Evet gerçekten ş içi çok sıkıcı oluyor devamlı yavaşlamak devamlı 1-2. vites motoru gerçekten rahatsız ediyor şöyle uzun bir yola cıkmayı düşünüyorum 5. vites sabit hızla gidebilecegim.Ben max 5000-5500 dd gelince vites degiştiriyordum demek normalmiş o açıdan sorun yok umarım sağlıklı bir rodaj olur ama şuanki iş durumum gezmeme engel oluyor 2 günde bir anca cıkıyorum oda 20km falan oluyor anca zaman sorunum var
sali günü teslim aldım daha 51 km yapabildim bugune kadar
ben de alalı 1 hafta oldu ama 500 km oldu nerdeyse :D:D servise demiştim alırken 1000 bakımına 2 hafta sonra gelirim dye şaşırmışlardı:D
-
30 Nisan 2011, 12:22
#21574
kizilkurt adlı üyeden alıntı
-Rodaj süresince vites aralıklarını 3-4 bin devir bazen 5 bin devire kadar çıkarabilirsin.
-Motorunun devir-hız uyumu normal.
-Şehir içi 60-70 km hız idealdir. 2 kişi elbette rodaj yapabilirsin ama yukarıdaki devirlerin üzerine çıkmazsan daha iyi olur.
-Şehirlerarası kullanırsan 90-100 km ye kadar çıkabilirsin ama 80 km yine ideal hızdır.
-250 km de bir motoru 5-10 dk sürecek kadar 5. viteste sıkıştırabilirsin motorun sağır kalmaması için (kendi yaptığım rodajlardan örnek veriyorum ve bana da servis önerdi)
-1. ve 2. vites arası boş vitese geçiş hep o şekilde olabilir tamamen alışmakla alakalı bir durum ben alıştığım için boşa atmakta hiç zorluk çekmiyorum 2 deyken hafif aşağı basarsan boşa geçtiğini göreceksin. 1 den 2 ye geçişte biraz daha güç kullanarak vitesi değiştir boşta kalmayacaktır.
Not: Rodaj sürem iyi geçti motorumu zorlayınca 130 km yi görüyor. Şükür sağlıklı yağ eksiltme problemi olmamış. bugün bin km bakıma soktum arka kampanadan gelen ses janttan kaynaklıymış jantı garantiden değiştiriyorum malesef salı veya çarşamba gününe kadar motorumdan ayrı kalıcam
Teşekkürler ben ve benim gibi rodajı bitmemiş arkadaslar için çok faideli bilgiler.
necdet_vv adlı üyeden alıntı
MÜTHİŞ para D&B motordan 600TL daha fazla mükemmel harkulade
) 3,765 LİK MOTORA 600 lira fazla vermek neredeyse %20 faiz yemek demek
Necdet bey sizin aldığınız zamanki fiyatları aramayın bosuna kalmadı o fiyatlar malesef bi ürüne talep fazlaysa otomatik olarak fiyatı artıyor isteyen bu fiyata alır isteyen almaz adamlarda maşşallah hiç zorluk çekmiyorlar alıcı bulmakta netekim banada alırken plaka dahil çıplak motora 4100 tl istediler gerçi motor hazırdı beklemeyecektim işin bide bu tarafı var
superkaos adlı üyeden alıntı
Hayırlı satışlar olsun.
vabisciler adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar bu gün bir virajda sağlam yatırdım . resmen motor altımdan kaydı gitti. çok tecrübeli olmadığım için acaba ne zaman motordan düşücem diye düşünüp dururken bugüne nasipmiş. neyse bu safhayıda atlatmış bulunuyoruz. şunu anladımki orjinal lastikleri beş para etmezmiş ibreti alem için fotoları yayınlıyorum. allah kimseye kaza bela vermesin. motorda oluşan hasarıda sonra ekliyeceğim. motorun ön çamurluk çok az çizildi sol elçik çizildi deforme oldu sol arka grenaj sağlam çizildi ama motorun rengi gri olunca fazla belli olmuyor
sol arka sinyal ucundan koptu gitti . karizmayıda öyle bir yerde çizdirdimki bir bayanın önüne yattım resmen . ama sağolsun ilgilendi benimle birşeyin varmı felan .
[IMG]
[/IMG]
Geçmiş olsun kardeşim gerçekten ucuz atlatmıssın koruma ekipmanların yoksa hemen al tavsiye ederim ben işi abarttım knox'un kross dizliklerinden aldım komple bacağı koruyor melet mont eldiven ve kask olmadan sürmüyorum zati.
JustRebelde adlı üyeden alıntı
Evet gerçekten ş içi çok sıkıcı oluyor devamlı yavaşlamak devamlı 1-2. vites motoru gerçekten rahatsız ediyor şöyle uzun bir yola cıkmayı düşünüyorum 5. vites sabit hızla gidebilecegim.Ben max 5000-5500 dd gelince vites degiştiriyordum demek normalmiş o açıdan sorun yok umarım sağlıklı bir rodaj olur ama şuanki iş durumum gezmeme engel oluyor 2 günde bir anca cıkıyorum oda 20km falan oluyor anca zaman sorunum var
sali günü teslim aldım daha 51 km yapabildim bugune kadar
oooooooo iyi km yapmıssın müdür. Ben motoru alalı 10 gün oluyor daha 27 km de sıfırdan farksız, sahibinden az kullanıulmıs Düne kadar plaka dahi yoktu motorda gezemiyodum yakalanma korkusuyla, ehliyette yok bi yakalansam yanmıstım yani neyseki dün motora plakayı taktım gezdim biraz rahat rahat hatta bi ekip aracının önünden bile geçtim ama göreceniz beni yusuf yusuf
JustRebelde adlı üyeden alıntı
Aslında trakyaya memlekete gitme projem var ama oda 1 aydan önce olmaz
200km falan git gel 400 olur ... damlaya damlaya göl olur misali bizimkide 10 ordan 5 ordan 25 ordan tamamlıcaz inşallah
Ehliyeti alabilirsem hazirana kadar yıllıık iznim var Haziranda benimde bi Tekirdağ projem var beraber yapalım ne güzel olur be iki motor rodajları tamamlarız artık git gel yapıp o zamana kadarda burda kullandıgımızla ne dersin Tekirdağlıyım ben bu arada sen nerelisin?
coolizma adlı üyeden alıntı
ben de alalı 1 hafta oldu ama 500 km oldu nerdeyse :D:D servise demiştim alırken 1000 bakımına 2 hafta sonra gelirim dye şaşırmışlardı:D
Hacım sen anladıgım kadarıyla canavarı İstanbuldan almıssın ve Burgaz'a motoru binerek götürmüşssün zaten dakka bir gol bir 200 km. Bizim öyle bi imkanımız daha olmadı bakalım hayırlısı bizde tamamlayacaz elbet rodajı sonra ver kamçıyı ver kamçıyı gerçi ben dayanamıyom şimdiden hafifçe veriyom kamçıyı alışsın sonra noluyoz demesin yavrucak
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
-
30 Nisan 2011, 12:55
#21575
-
30 Nisan 2011, 12:59
#21576
Bilgisi olan cevaplayacaktır hocam bende üstümü giyiniyordum çıkacam motorumla başbaşa bi saat geçitreyim diyorum gelince yazarım 2. viteste noluyo 3. viteste noluyo az sabret
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
-
30 Nisan 2011, 13:11
#21577
-
30 Nisan 2011, 13:43
#21578
kartalizma07 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bir sorum olacak
cbf150 2. viteste 50 3.viteste 70 zorlayarak, bu normalmi???
5. viteste giderken motorda frenleme ve sonrasında tekrar hızlanma yapıyor.
karbüratör ayarı ve süpap ayarından sonra böyle oldu
sevgili arkadaşım bu hızlanmalar çok normal fakat ben bunu yinede yapmıyorum 20-40-60-80 diye değiştiriyorum 12.000 km ye geldim ve sanırım yinede senin dediğin gibi aynı şey bende de var. 125 km ye geldiğinde hız motoru sanki arkadan biri çekiyormuş gibi oluyor biraz yavaşlıyor 120 civarına sonra yine aynı 125-120-125-120- böyle gidiyor 130 hiç yapmadım ve kendi kendime herhalde limitör var diyorum ama hiçde merak edip servise e falan da srmadım yani çünkü dedim zaten gideceği bu kadar ne yapsın artık bu motor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:41 ----------
coolizma adlı üyeden alıntı
ben de alalı 1 hafta oldu ama 500 km oldu nerdeyse :D:D servise demiştim alırken 1000 bakımına 2 hafta sonra gelirim dye şaşırmışlardı:D
ben bin bakımına geçen sene 6 gün sonra gittim ) çünkü aldığım hafta bursaenduro.com'un düzenlediği yayla da bahar şenliği vardı yüzlerce motorcu yüzlerce araba binlerce insan ordaydı oraya gidip geldim bir gece kamp yaptım zaten oraya git-gel 650km yyaptım
[COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]
-
30 Nisan 2011, 14:42
#21579
-
30 Nisan 2011, 14:54
#21580
dincer59 adlı üyeden alıntı
Bu arada benzin aldım bugün benzin depo kapaanı açtım benzini doldurduk sonra kapaa yerine taktım ama sanki tam oturmadı gibin geldi bana ilkine göre daha bi açık kaldı sanki acep tam oturmaması normalmi ustaya sordum hava alması lazım normal o dedi bilemedim ben onu
İkinci benzin aldığım zaman banada öyle geldi . Normal bişii galiba
Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler