[/COLOR]http://img26.imageshack.us/img26/6795/grnt0577.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/1494/grnt0579.jpg
http://img651.imageshack.us/img651/2932/grnt0582.jpg
http://img690.imageshack.us/img690/4396/grnt0587.jpg
http://img851.imageshack.us/img851/8374/grnt0589.jpg
http://img84.imageshack.us/img84/813/grnt0581s.jpg
http://img812.imageshack.us/img812/10/grnt0578.jpg
http://img832.imageshack.us/img832/2287/grnt0575.jpg
Kadrandaki son rakamlara takılmamak lazım. Cbf150'yi ele alırsak kadranda 160km/s yazıyor diye devir saati sona dayandığında 160km/s yazacak diye bir kaide yok. Aynı şekilde hız mucizevi bir şekilde 160km/s'e çıkınca devirde o oranda artacak diye bir kural yok. Cbf150'de hız 160km/s'e bir şekilde çıkarsa sanırım motoru çoktan ele almış oluruz
Son vitesler genelde motoru rahatlatmak , aracın kazanılan mevcut ivmesi ile motorun rahat çalışmasını sağlamaktır. O yüzden son viteslerde tork yok denecek kadar azdır ve o yüzden hiç bir araç son viteste kalkış yapamaz
Genelde tüm araçlar son viteste sadece arka rüzgar ve aşağı eğim gibi hallerde kadranı devir saatinin sonlarına yaklaştırabilirler , onun haricinde standart , fabrikasyon bir aracın son viteste devir saatini dibe yaklaştırması yalnızca kadran kalibre değilse , bozuksa veya motor yağ yakıyorsa gerçekleşebilir.
Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
Öncelikle hayırlı olsun
Bende eskişehirdendim
Fiyat konusunda bi bilgim yok ama bende Ankara'dan sipariş ettim motoru nasıl getireceğimi düşünüyordum kuzen'iniz banada yardımcı olabilirmi acaba tabiki masrafları karşılayacağım
Msn adresimi veriyim konuşma fırsatı buluruz belki
m.d.10_ur@hotmail.com
Siyah yada kırmızı istiyorum ikiside olur benim için ama yeterki gri olmasın.
20 Mayıs'da bi sonuç alamazsam buraya yazacağım tavsiye edeceğiniz bayi'den alacağım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:20 ----------
Gri sevmem ama motorunuza hayran kaldım
Özellikle Angel'a bittim
Kazasız sürüşler
Fatih_005 , demek istediğimi anladığına ve üzerine alınmadığına sevindim. Ben bilgilendirme amaçlı yazdım çünkü. Şimdi bizim motorların gücü belli, rüzgar ciddi bir direnç kaynağı, bazen düz gibi görünen yollar bile hafif rampa olabilir, karşıdan esen rüzgarı motor hareket halinde ilen pek anlayamazsın. Bu da aracın son hızını düşürür. Motorumuz sonuçta 100bg değil, 10 bg in 2 si rüzgardan giderse son hızı da 10-20km düşer haliyle. Bu kadar kafanıza takmayın. Eski bisikletçi olduğumdan iyi bilirim rüzgarın ne kadar büyük etkisi olduğunu. Düz yolda 60km hıza zor çıkan bir bisikletçi, kamyon ya da otobüs gibi rüzgarı kesen (hiç tavsiye etmediğim bir durumdur, hatta daha dün 2 profesyonel bisikletçinin bu şekilde şehirler arası yolda kamyonun 1m arkasından 90 km hızla gittiğini gördüm düz yolda) bir aracın arkasında bisikletin dişli oranlarının elverdiği son hıza bile ulaşabilirsiniz. Hatta arkadan esen rügarın hızını hızınıza ekleyip bisiklet için inanılmaz hızlara bile çıkmanız mümkün. Rüzgarın gücünü hafife almayın. Siz kafanızı eğip depoya yapışsanız bile, motorun ön kısmı yine de büyük bir direnç sergiler.
http://www.youtube.com/watch?v=zqDNPJ8wgXI
bkz. kamyon arkası düz yolda 86km/h
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:55 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=rTfu0hjVtzE
rampa aşağı hız rekoru denemesi.
Kıssadan hisse, hız yapacağım diye kendinize riske atmayınız.
Sonuçta bu motorlar özel üretim , titanyum magnezyum alaşım falan değil, 120km hızla bir çukura düşerseniz ÖLÜRSÜNÜZ.
Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin,
Uçmayı seviyorsan düşmeyi de bileceksin,
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin...
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
EĞERKİ www.bursaenduro.com un düzenlediği şenlikten sabah erken çıkarsam katılırım FAKAT 27-28-29 MAYIS BURSA-BUYÜKORHANAN-GÖRECİK YAYLASI nda kai gezimi biraz erkenden bitireyim ve ordan çıkayım dersem yola ve zor gelmezse ordan oraya 300km yol kat etmek gelirim
[COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]
Anladığım kadarıyla CBF150 nin motor aksamındaki bilyalar pek de kaliteli değil. Hız kesip kompresyona bindiğinde takırdama şeklinde bariz bir bilya sesi geliyor. Ses Şahin arabaların prizdirek biyasının takırdamasıyla neredeyse aynı. Onlarda da fabrika çıkışı standart ses vardı. Bu sesi önlemek için kaliteli bir bilya alıp değiştirmek gerekiyordu. Önceki motorumda(Kymco CK125) hiç bir koşulda bilya sesi gelmiyordu. Bazı yönlerden eski motorumu arayacağımı sanıyorum.
Velhasıl bu motora "sibief" değil ancak "cebefe" denir.
------------------
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)