Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #21441

    Üyelik
    17 Eylül 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    2011 Cbf 150
    Alıntı mstf_gnc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    efe motoru bilmem ama mart 25 de verdiğim siyah siparişim nisan 10 teslim temişlerdi en geç 15 i bulur denildi 23 nisanda motoru teslim aldım hatta kırmızısı ilk partide gelmişti 5 nisanda reklam vermim ama anes den al bence istoçda
    Öneriniz için teşekkür ederim 20 mayıs'ta siyah yada kırmızımı alamazsam anesi arıyacağım.
    Eskişehirde olduğum için zor oluyor şehir dışından motosiklet almak.
    Ehliyetimde olmadığı için nakliyesi felan baya bi uğraştırıyor ankaradan bi kaç tanıdığım var diye Efe'den sipariş verdim.

    Ama istanbul MT'den de bolca tanıdığım arkadaş var olmazsa gelir anes'den alırım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #21442
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Fatih 005 ve ben sonuna kadar giderim kırmızı çizgiye kadar deviri vurdurmazsam rahat edemiyorum diyen arkadaşlar. Her motorun bir tasarım amacı vardır. Mesela kamyon motorunu ele alalım. Yük taşımak için tasarlanmış motorlar yüksek devir çevirmez düşük devirde ve mümkünse geniş bir aralıkta maksimum torku vermeye çalışır ki devamlı vites değiştirme ihtiyacı olmasın. Ama 16000 motor 540 bg motorun 2500 devirden sonra soluğu kesilir, bundan daha fazla basmak motora hasar verir. ama 2000 devirde 2500nm tork verebilir. bu da 100 tonluk kütleleri hareket ettirebilmenizi sağlar. Honda nın otomobillerinden de bildiğiniz gibi genelde yüksek devir çevirebilen motorlar ile (VTEC) motor devrinden hesaplanan bg gücünün "kağıt üzerinde" çok başarılı görünmesini adet edinmişlerdir. Bu da vergi sistemi motorun hacmini baz alan ülkelerde bu tip araçların popüler olmasını sağlamıştır. Ama unutmayınız ki 2 litre motordan 8300 devirde 250 bg alırken torku 218nm gibi çok düşük bir seviyede kalmaktadır. Mesela yeni aldığım vw caddy 1.6 tdi aracımın motoru 105 bg olmasına rağmen 250 nm torku 1,500-2,500 devir arasında verebilmekte. mesela aracımda bulunan (dsg şanzıman var) sport modu 5000 devire kadar vites değiştirmeyerek sözde spor kullanım sağlıyor fakat motor spor kullanım amaçlı üretilmemiş, 2500 devirden sonra basmanın daha fazla motoru zorlamaktan başka bir yararı yok. normal sürüş modu olan d de araç daha atak.

    neyse konumuza dönersek bizim 150cc motorumuzun üretim amacı da yüksek tork sunarak esnek bir kullanım sağlamak ve 2 kişiyi yokuşta bile yeterli ivme ile sürüş yapabilmesini sağlamak. Bizim motorumuz yüksek devir çevirdikçe daha çok güç üretecek yapıda bir motor değil. O yüzden motoru kırmızı çizgiye ya da devir kesiciye kadar kullanmak sizin cebinizi üzmekten başka bir işe yaramaz. Hem cebinize hem motorunuza zarar verirsiniz.

  3. #21443

    Üyelik
    12 Şubat 2011
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Bugün 925 km yi devirmiş bulunuyorum bi izmir-kuşadası gitgel yaptım iyi geldi hava da biraz ılıktı sorun olmadı. Son hızı bir daha görmek ve makinayı iyice açmak için hafif eğimli yolda son hız yüklendim 900+500 deviri gördü son hız da 130 km yi gördü motor kendi rekorunu oluşturdu biraz daha yol olsa 140 ı görür mü diye de şüphelendim sanki gittikçe hızlanacaktı... sonra da bikaç parçaya ayrılırdı motor herhalde dayanamayıp bin bakımı geldi sayılır en yakın zamanda servise götürüp sorunları var mı yok mu tespit ettiricem

  4. #21444
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fatih 005 ve ben sonuna kadar giderim kırmızı çizgiye kadar deviri vurdurmazsam rahat edemiyorum diyen arkadaşlar. Her motorun bir tasarım amacı vardır. Mesela kamyon motorunu ele alalım. Yük taşımak için tasarlanmış motorlar yüksek devir çevirmez düşük devirde ve mümkünse geniş bir aralıkta maksimum torku vermeye çalışır ki devamlı vites değiştirme ihtiyacı olmasın. Ama 16000 motor 540 bg motorun 2500 devirden sonra soluğu kesilir, bundan daha fazla basmak motora hasar verir. ama 2000 devirde 2500nm tork verebilir. bu da 100 tonluk kütleleri hareket ettirebilmenizi sağlar. Honda nın otomobillerinden de bildiğiniz gibi genelde yüksek devir çevirebilen motorlar ile (VTEC) motor devrinden hesaplanan bg gücünün "kağıt üzerinde" çok başarılı görünmesini adet edinmişlerdir. Bu da vergi sistemi motorun hacmini baz alan ülkelerde bu tip araçların popüler olmasını sağlamıştır. Ama unutmayınız ki 2 litre motordan 8300 devirde 250 bg alırken torku 218nm gibi çok düşük bir seviyede kalmaktadır. Mesela yeni aldığım vw caddy 1.6 tdi aracımın motoru 105 bg olmasına rağmen 250 nm torku 1,500-2,500 devir arasında verebilmekte. mesela aracımda bulunan (dsg şanzıman var) sport modu 5000 devire kadar vites değiştirmeyerek sözde spor kullanım sağlıyor fakat motor spor kullanım amaçlı üretilmemiş, 2500 devirden sonra basmanın daha fazla motoru zorlamaktan başka bir yararı yok. normal sürüş modu olan d de araç daha atak.

    neyse konumuza dönersek bizim 150cc motorumuzun üretim amacı da yüksek tork sunarak esnek bir kullanım sağlamak ve 2 kişiyi yokuşta bile yeterli ivme ile sürüş yapabilmesini sağlamak. Bizim motorumuz yüksek devir çevirdikçe daha çok güç üretecek yapıda bir motor değil. O yüzden motoru kırmızı çizgiye ya da devir kesiciye kadar kullanmak sizin cebinizi üzmekten başka bir işe yaramaz. Hem cebinize hem motorunuza zarar verirsiniz.
    baba büyüksün.....
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  5. #21445
    fatih_005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2009
    Şehir
    AMASYA
    Motosikleti
    HONDA CBF150 2011 GRİ
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fatih 005 ve ben sonuna kadar giderim kırmızı çizgiye kadar deviri vurdurmazsam rahat edemiyorum diyen arkadaşlar. Her motorun bir tasarım amacı vardır. Mesela kamyon motorunu ele alalım. Yük taşımak için tasarlanmış motorlar yüksek devir çevirmez düşük devirde ve mümkünse geniş bir aralıkta maksimum torku vermeye çalışır ki devamlı vites değiştirme ihtiyacı olmasın. Ama 16000 motor 540 bg motorun 2500 devirden sonra soluğu kesilir, bundan daha fazla basmak motora hasar verir. ama 2000 devirde 2500nm tork verebilir. bu da 100 tonluk kütleleri hareket ettirebilmenizi sağlar. Honda nın otomobillerinden de bildiğiniz gibi genelde yüksek devir çevirebilen motorlar ile (VTEC) motor devrinden hesaplanan bg gücünün "kağıt üzerinde" çok başarılı görünmesini adet edinmişlerdir. Bu da vergi sistemi motorun hacmini baz alan ülkelerde bu tip araçların popüler olmasını sağlamıştır. Ama unutmayınız ki 2 litre motordan 8300 devirde 250 bg alırken torku 218nm gibi çok düşük bir seviyede kalmaktadır. Mesela yeni aldığım vw caddy 1.6 tdi aracımın motoru 105 bg olmasına rağmen 250 nm torku 1,500-2,500 devir arasında verebilmekte. mesela aracımda bulunan (dsg şanzıman var) sport modu 5000 devire kadar vites değiştirmeyerek sözde spor kullanım sağlıyor fakat motor spor kullanım amaçlı üretilmemiş, 2500 devirden sonra basmanın daha fazla motoru zorlamaktan başka bir yararı yok. normal sürüş modu olan d de araç daha atak.

    neyse konumuza dönersek bizim 150cc motorumuzun üretim amacı da yüksek tork sunarak esnek bir kullanım sağlamak ve 2 kişiyi yokuşta bile yeterli ivme ile sürüş yapabilmesini sağlamak. Bizim motorumuz yüksek devir çevirdikçe daha çok güç üretecek yapıda bir motor değil. O yüzden motoru kırmızı çizgiye ya da devir kesiciye kadar kullanmak sizin cebinizi üzmekten başka bir işe yaramaz. Hem cebinize hem motorunuza zarar verirsiniz.
    abicim anlıyorum demek istediğini gittiğim yol şehirlerarası olsa da 90-100 le giderim mümkün oldukça. sadece test amaçlı son hızına bir bakayım dedim kızılkurt arkadaşımız gibi. rüzgarın etkisi olabilir mi diye düşünüyorum ama aynı yolda geri dönüşte de 105 km hızı geçemedim durum bundan ibaret. 70 kg yim ve kaskımı siperliğe dayadım
    değişen bişey yok
    Alıntı kizilkurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün 925 km yi devirmiş bulunuyorum bi izmir-kuşadası gitgel yaptım iyi geldi hava da biraz ılıktı sorun olmadı. Son hızı bir daha görmek ve makinayı iyice açmak için hafif eğimli yolda son hız yüklendim 900+500 deviri gördü son hız da 130 km yi gördü motor kendi rekorunu oluşturdu biraz daha yol olsa 140 ı görür mü diye de şüphelendim sanki gittikçe hızlanacaktı... sonra da bikaç parçaya ayrılırdı motor herhalde dayanamayıp bin bakımı geldi sayılır en yakın zamanda servise götürüp sorunları var mı yok mu tespit ettiricem
    Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin,
    Uçmayı seviyorsan düşmeyi de bileceksin,
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin...

  6. #21446

    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Metehan, dün DNB serviste benim motorun rodaj bakımında senin motoruda görmüştüm. Ne oldu son durumu? Sesin sebebini bulabilmişler mi?

  7. #21447

    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Motosikleti
    Honda Cbf 150 -2011 Siyah-
    Herkese iyi akşamlar.Honda cbf 150 almak için Anes motoru aradıgımda haziran için isim yazabiliriz demişlerdi.Bende ne olur ne olmaz diye İstanbuldaki bütün honda bayilerini aradım.Şansım pek yoktur ama mutluhan motoru aradıgımda elimde 1 tane siyah cbf 150 var dedi(tamda istediğim renk)Bende hemen fiyatını sordum 4350 dedi ama + ları var tabikide.Artılarına gelecek olursak motor koruma demiri, grenaj demiri, givi e45 simply(siyah) ve de ayaklık - plaka yok.Eskişehir'den aradıgımı kuzenımın motoru alacagını biraz daha indirim yapmasını söyledim sagolsun 4250 ye indi.Ben bir hediyede siz verin dedim Sonuc = 80 tl lık eldiven hediye verdi.Sizce fiyat nasıl bunu ögrenmek istedim.Birde ben motoru trenle getirtcektim bunu düşünen arkadaşlar varsa karar deiştirsin 2010'da kaldırılmış - ancak uzak noktalara varmış.Sagolsun kuzenim minibüsle getirecek.

  8. #21448
    guneylee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    İsTaNbUl
    Motosikleti
    HONDA CBF150 Nisan Stoğu...
    Gençler acil cevap bekliyorum. Geçtiğimiz cuma günü teslim aldığım cbf150'min arka lastiği yalpaladığı ve çamurluğunun yamuk durması mazeretiyle servisime gittiğimi daha öncede yazmıştım.
    Şimdi sorun şu; arka çamurluğu düzeltmek için koltuğu kaldırıp altında bulunan şase demirlerinin arasından levye sokarak kaktırma yöntemi kullanılmıştı. İçim o anda ne kadar acımış olsada servis bu ne yaptığını biliyordur herhalde diyerek içimi rahatlattım kendi adıma derken herif kaktırırken çatırt diye bir ses geldi. Yine fazla önemsemedim bişey olmamıştır dedim. Olduysada çıkınca bakarım dedim. Motorum çıktığında vardiyama az kalmış olmasından dolayı aceleden fazla bakamadım sadece koltuğu kaldırıp altında çizik varmı diye bakıp granajın görünen yerlerine bakmıştım ve bugün dikkatli baktığımda granajın depoya gelen kısmı 1cm kadar kırılmış. Bu kırık aslında fazla takmıyacağım bir kırık ama zamanla yırtılacak bir yerde durduğu için servisten değiştirmeye çalışıcam sizce değiştirirlermi granajımı? Bana suç atamazlar çünkü benim kolay kolay kırabileceğim bir yerde değil ancak uğraşsan kırılır bir yerde.

    Gelelim ikinci soruma servise o gün gittiğimde lastiğimde yalpalıyordu ve lastiğin hamurunda bir bozukluk olduğunu değişmesi gerektiğini söylediler. Sonuç olarak lastik sıfırıyla değişti ancak yine acelemden dolayı orda farketmediğim birşey lastiğimin orjinali olan DURO marka lastik alınmış yerine PONY marka lastik takılmış. Ben servisin bunu bilerek yaptığını düşünüyorum siz ne dersiniz lastiğimi de orjinali ile tekrar değişebilir miyim?

    KONŞUK MOTORUN SATIŞ AŞAMASINDAN TUTUNDA DAHA İLK SERVİSE GELİŞİME KADAR HER AŞAMASINDA SORUN YAŞADIM BİLGİNİZE...
    Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur...

  9. #21449
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı torcemo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metehan, dün DNB serviste benim motorun rodaj bakımında senin motoruda görmüştüm. Ne oldu son durumu? Sesin sebebini bulabilmişler mi?
    Aga sorma başıma gelenleri...o zırıltıyı bir türlü bulamadılar...sıfırladığım ve rodajda olduğum piston silindir sekmanım garanti kapsamında yeniden sıfırlandı ses öyle kesildi...halen nedeni belirsiz...

    bu arada arkaya mişlen taktırdım...sıfırladım yaza hazırlık kapsamında...

    koruma demirimi sıfırladım...ha birde egsozu sıfırladım...rahatsızım aga... para çok olunca böyle oluyor değiştirin ülen şunları diyorum...

    Alıntı guneylee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KONŞUK MOTORUN SATIŞ AŞAMASINDAN TUTUNDA DAHA İLK SERVİSE GELİŞİME KADAR HER AŞAMASINDA SORUN YAŞADIM BİLGİNİZE...
    o bölgenin bir fotosunu atsana usta merak ettim...Konşuk Motoru tanımam etmem bu arada...kefil falan değilim yani anlayacağınız...benim adamlarım Konşuk Motorun oğlu Gökhan Konşuğun sahibi olduğu D&B Honda Motor Ümraniye...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  10. #21450

    Üyelik
    18 Nisan 2011







    arkadaslar forumda ıkı ayrı devır saatı resmı gorunuyor bunlardan habgısı cbf 2011 de var bırde eger bu motor 9000 devır 5,vıtes max 130 goruyorsa bu motor 160 ı hangı devırde goruyor hız merakımdan degıl ama mantık olarak devır saatı son vıteste sona dayandıgında aynı sekılde kadranında sona dayanması gerekıyor dıye dusunuyorum tecrubelı abılerımızden yorumları beklıyorum

  11. #21451
    guneylee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    İsTaNbUl
    Motosikleti
    HONDA CBF150 Nisan Stoğu...
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...Konşuk Motoru tanımam etmem bu arada...kefil falan değilim yani anlayacağınız...benim adamlarım Konşuk Motorun oğlu Gökhan Konşuğun sahibi olduğu D&B Honda Motor Ümraniye...
    Mete aga bu işi çözsen çözsen sen çözersin fotoğraf çekmedim. Ama yarın zaten konşuğa gidip bağırıp çağırmayı düşünüyorum. Diğer söylediklerime ne diyosun lastiğimi orjinali ile değişirler dimi?
    Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur...

  12. #21452

    Üyelik
    14 Mart 2011
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    Honda CBF 150 2011
    Alıntı _10ur_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bi yardım eden olursa çok memnun kalıcam
    Tekrar aramayı düşünüyorum duruma göre ve bir ay fazla beklemek istemiyorum motorsuzlukten düz duvara tırmanıyorum
    bence hangi renk istiyorsan o rengi satan bayiden al.sonra pişman olma.içine sinmeyen birşeyi almanın geregi yok.
    [COLOR="DarkOrange"][B]one life,live it.[/B][/COLOR]

  13. #21453
    guneylee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    İsTaNbUl
    Motosikleti
    HONDA CBF150 Nisan Stoğu...
    Alıntı kenan145300 adlı üyeden alıntı Mesajı göster







    arkadaslar forumda ıkı ayrı devır saatı resmı gorunuyor bunlardan habgısı cbf 2011 de var bırde eger bu motor 9000 devır 5,vıtes max 130 goruyorsa bu motor 160 ı hangı devırde goruyor hız merakımdan degıl ama mantık olarak devır saatı son vıteste sona dayandıgında aynı sekılde kadranında sona dayanması gerekıyor dıye dusunuyorum tecrubelı abılerımızden yorumları beklıyorum
    Alttaki resim 2011 model cbf'in gösterge panelidir. Cbf150 adındanda anlaşıldığı gibi 150cc'lik bir motor olup yaptığı en son hız 130 dur onu da ancak rodajı iyi yapılan motor yapar.
    Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur...

  14. #21454

    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aga sorma başıma gelenleri...o zırıltıyı bir türlü bulamadılar...sıfırladığım ve rodajda olduğum piston silindir sekmanım garanti kapsamında yeniden sıfırlandı ses öyle kesildi...halen nedeni belirsiz...

    bu arada arkaya mişlen taktırdım...sıfırladım yaza hazırlık kapsamında...

    koruma demirimi sıfırladım...ha birde egsozu sıfırladım...rahatsızım aga... para çok olunca böyle oluyor değiştirin ülen şunları diyorum...
    Sorunun çözülmesi iyi olmuş. Yoksa sürüş sırasında bu ses olayı insanın çok dikkatini dağıtıyor.

    Arka lastiği michelin taktırmakla da iyi yapmışsın. Bende kaç gündür michelin in arka lastiklerinin gelmesini bekliyordum. Alış sırasında piyasada kalmadığından taktıramamıştım. DNB 'nin getirmeside uzun sürünce 10 gün önce buzmotordan taktırdım. Sürüşün keyfi bile bir başka oldu.

    Ee haliyle para olsada olmasada gidiyor. Motor işi bizim keyfimiz, esirgemek olmaz.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:49 ----------

    Alıntı guneylee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mete aga bu işi çözsen çözsen sen çözersin fotoğraf çekmedim. Ama yarın zaten konşuğa gidip bağırıp çağırmayı düşünüyorum. Diğer söylediklerime ne diyosun lastiğimi orjinali ile değişirler dimi?
    Arkadaşım, ben arka lastiği buzmotor da michelin ile değiştirdim. Arka orjinal duro lastiğide orada bırakmıştım. Yarın arar sorarım. Eğer atmadılarsa sen kullanabilirsin. Hepi topu 300 km kullanıldı.

  15. #21455
    guneylee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    İsTaNbUl
    Motosikleti
    HONDA CBF150 Nisan Stoğu...
    Alıntı torcemo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorunun çözülmesi iyi olmuş. Yoksa sürüş sırasında bu ses olayı insanın çok dikkatini dağıtıyor.

    Arka lastiği michelin taktırmakla da iyi yapmışsın. Bende kaç gündür michelin in arka lastiklerinin gelmesini bekliyordum. Alış sırasında piyasada kalmadığından taktıramamıştım. DNB 'nin getirmeside uzun sürünce 10 gün önce buzmotordan taktırdım. Sürüşün keyfi bile bir başka oldu.

    Ee haliyle para olsada olmasada gidiyor. Motor işi bizim keyfimiz, esirgemek olmaz.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:49 ----------



    Arkadaşım, ben arka lastiği buzmotor da michelin ile değiştirdim. Arka orjinal duro lastiğide orada bırakmıştım. Yarın arar sorarım. Eğer atmadılarsa sen kullanabilirsin. Hepi topu 300 km kullanıldı.


    Vala pony den iyidir sonuçta orjinal lastiği. Yollatabilirsen karşı ödemeli bi kargoyla alabilirim.(Olur dersen özelden adresimi atarım.)

    Bide michelin lastiklerin takım fiyatı nedir bilgin varmı (son durum?)
    Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur...

  16. #21456
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yuvacık Gezisi var 29 Mayısta...gelmek isteyenler buyursun...gelen adını yazdırsın...50-100 motor arası katılım olacaktır...harika bir mekan doğa harikası...
    metehan abi sen katılıcakmısın katılıcaksan bende katılmak isterim :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  17. #21457

    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Alıntı guneylee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vala pony den iyidir sonuçta orjinal lastiği. Yollatabilirsen karşı ödemeli bi kargoyla alabilirim.(Olur dersen özelden adresimi atarım.)
    Bana özelden telefonunu yazarsan yarın lastiğin durumunu öğrendikten sonra seni arar bilgisini veririm.

  18. #21458

    Üyelik
    18 Nisan 2011
    Alıntı guneylee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alttaki resim 2011 model cbf'in gösterge panelidir. Cbf150 adındanda anlaşıldığı gibi 150cc'lik bir motor olup yaptığı en son hız 130 dur onu da ancak rodajı iyi yapılan motor yapar.
    yanı devır saatı sona dayanıyor motor 130 u goruyor oylemı ? cok enterasan

  19. #21459
    guneylee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    İsTaNbUl
    Motosikleti
    HONDA CBF150 Nisan Stoğu...
    Alıntı kenan145300 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanı devır saatı sona dayanıyor motor 130 u goruyor oylemı ? cok enterasan
    Aynen öyle ancak 130'u gören cbf ler nadir'dir dediğim gibi rodajında sakin ve devirli kullanılan bir cbf ancak 130 görebilir onun dışında sıksan 115-125 arası genel olarak.
    Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur...

  20. #21460
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı guneylee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle ancak 130'u gören cbf ler nadir'dir dediğim gibi rodajında sakin ve devirli kullanılan bir cbf ancak 130 görebilir onun dışında sıksan 115-125 arası genel olarak.
    istisnalarda yok değil metehan abi gibi :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler