http://img508.imageshack.us/img508/8788/2pg.mp4
ZİNCİR YAĞLAMA APARATI (MERAK EDENLERE BİLGİ...)
http://img508.imageshack.us/img508/8788/2pg.mp4
ZİNCİR YAĞLAMA APARATI (MERAK EDENLERE BİLGİ...)
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
Gazyağı jantlara zarar vermiyor ve çok güzel temizliyor. Hele arka janta zincirden sıçrayan yağlar falan tertemiz oluyor. Çekinmeden kullanabilirsiniz.
arka teker milinin somununu anahtarla veya lokmayla gevşetebilen oldumu hiç?
zinciri gerdirmem lazım,22 gedore açık anahtarı kırdım yine de gevşetemedim...demek yolda filan sökmeye kalksak vay halimize....
birazdan sanayiinin yollarına vuracam kendimi
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
ismail çalışıyor. hayat bu işte.. it gibi çalışmaya devam. (ismailim bu it gibiyi üzerine alınma. kendim için söylüyorum)
baş sıkışmadan süpermen gelir mi agalar? teknik soru lazım ismaile.
sinan'dan haberim yok da motorunu neden satıyor merak etmiyor değilim. Hayırlısı olsun.
metehan abi dokandırmış bana da , ben bu motora aşığım. isteyen az sevsin isteyen nefret etsin. "süper di mi arkadaşlar" demiyorum. "ben motoruma aşığım" diyorum. sorun yok dert yok mis gibi geziyorum. 40 bin dediğin benim için 10 sene demektir. arıza çıkaracağını da sanmıyorum o km'lerde.
cbf 2 tekerlekli karizma yumağıdır. muhteşem'in sözlükte karşılığıdır. çok acayip maturdur. gene olsun gene alırım.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
hacı teknolojik konuları sana ayırdım..yine resimli bir ödev var uğrarım bugün yarın
aynen, sanırım makinayla sıkıyorlar.
deve boynu yıldızla hallettik az önce..zincirimizi gerdik, boşluk nerdeyse 10cm olmuştu
hava filtremizi de değiştikmiydi yaza hazırız....dimi mete
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
Rodajda yakıt bildileri;
476 km de yedek öksürüğü
484 km harcama sonunda depo 45.00 TL ye doldu, (4,17 TL/lt.)
Yani:
100km - 9,29 TL (2,23 lt)
1 km - 0,09 TL
60km/h ve 5500 devri pek geçmedim çok az 70-80km/h oldu birkere 100km/h
muhtemelen rodajdan sonra yakıt sarfiyatı düşecek ancak kullanım hızı ortalaması artacağı için bu değerler pek yakalanamaz diye düşünüyorum ama genel anlamda sarfiyatın bizi üzmeyeceği de kesin
Güvenle, Keyifle, Yıllarca...
Ufuk Gürkan YILDIRIM
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
http://www.youtube.com/watch?v=Z4a2c...eature=related
şu videodaki hayabusanın vites göstergesi sanırım orjinal değil . bizimkilerede böyle bişey yapabilirmiyizki acep ?. eğer eski model gibi kablo bağlantıları duruyorsa bence yapılabilir. eski modelle yeni modeli hiç sökmeden bir karşılaştırmak lazım ilk önce bir arkadaşımda var eski model denk gelince bakacam . belki bişeyler yapabilirsem burada paylaşırım. yada fikri olan arkadaşlar burada paylaşırsa sevinirim. bu arada debriyajda bir switch var yani sensör amacı nedir bilen varmıki acep?.
süpersin benmde tek oyuncağım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 ----------
doğru benm zncirde yağsız geçen 1-2 hafta içinde üzerinde pas tutmaya başlıyordu bundanmış demekki way be bak b şey daha öğrendk yan. teşekküre derm. benzn pahalı dye kullanmıyordum ve hemen uçuyr diye ama demekki doğru olanı yapmıyormuşuz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:04 ----------
mükemmel bir analiz süpersn ufuk hocam. teşekkür ederm çok, fakat eskiyle aralarında sanki böyle çok fazla fark olmcakmış gbime gelmekte, yinede karbüratör değişimnde km.de 0.01 kuruş daha düşeceğ söylentileri vardı. yani eski modeller 100km/10TL yakıyorsa bu 9TL diye bi tahmin vardı ve galiba yinede doğru çıkacak bu.
[COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]
Üşenmesem zincirimin resmini çekip koyacağım Benim zincir tabi dandik zincir değil İris marka sarı zincirlerden Altın kaplama ... O yüzden paslanmıyor herhalde Hatta üzerinde de 40 liralık özel zincir yağlarından sıkılmış vaziyette Zenginliğin gözü kör olsun
geçen yıl bursada bzim CBF-150 nin ÇEKOSLOVAK zincirin fiyatını sorum 27TL ded yedek parçacı MZ zncri ile aynısını kullanıyormuş bir bakla atıcaksın dedi. bilmiyorum artık fakat arkadaşda XL200 var kros bugün onun muhabbetini yaptık benim zincir 350Tl diyor ben sordum bayyi ye diyor anlamadım ne iş bu kadar fark nasıl olablyor fakat ben hondaya deil yedek parçacılardan brine sordum bu fiyatı altım 27TL yani onun için dyorum her defasında temizleme spreylerine 8-10 TL verip bitirp 5-10Tl lik de yağlama yapacağımıza 2-3 tane zincir almalı brini çıkarıp geceden benzine koymalı sabaha kadar dursun öteki gün diğerini takıp gezmeli yani
[COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]
Eyvallah...mükemmel bir analiz süpersn ufuk hocam. teşekkür ederm çok, fakat eskiyle aralarında sanki böyle çok fazla fark olmcakmış gbime gelmekte, yinede karbüratör değişimnde km.de 0.01 kuruş daha düşeceğ söylentileri vardı. yani eski modeller 100km/10TL yakıyorsa bu 9TL diye bi tahmin vardı ve galiba yinede doğru çıkacak bu.
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1JLeYRwMi
bizler gibi nispeten ekonomik bir motorla keyif sürmek isteyen sevdalılar için zaten üçün beşin pek bir önemi yoktur, yani hani 10 yakmasında 11-12 yaksın gene dert değil. (tabi yirmi de olmasın) ama genel bir bilgi işte, herkes kendi kullanım tarzına göre bi değerlendirme yapar... ama kimse "ya neden benimki daha çok yaktı" diye dertlenmesin hiçbiri diğerini tutmayacak nasılsa...
Bu duygularla bende plakasız aldığım motoruma 900 peşin 6x500 taksitle 3900 verdim diye dertlenmedim... ne yapalım burada böyle istanbulda değiliz dedim, bir bardakta soğuk su içitim şimdi de fıstık gibi biniyorum motoruma
Bu arada reflektif bir yelek aldım bugün ilk defa kullandım ve bariz şekilde kavşaklarda bana yapılan muamele olumlu yönde değişti...Öneririm
Güvenle, Keyifle, Yıllarca...
Ufuk Gürkan YILDIRIM
Eğer kablo bağlantıları duruyorsa, çindeki göstergelerden almak da mantıklı olabilir ama vites göstergesi olmadan da kullanabilirsiniz, yani alışırsınız
Debriyaj düğmesi motor viteste ve debriyaj çekili değilse motoru çalıştırmıyor.
Niye kör olsun, size de ihtiyaç var.
Tork yükseldikçe zincirin değeri artar. cbf150 için kullandığın zincir kalitesinde zinciri cbf250 de kullanayım dersen o zincir kopar.
Bir de karlar doğrusal artmıyor. cbf150 zincirinden 5 lira kar ediyorsa, cbf250 zincirinden 50 lira kar ediyor. Tabiii cbf150 zincirinden yılda 100 tane satar, cbf250 zincirinden 10 gibi.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
vites göstergesine bende kafa yoruyorum hatta çoğu gitti azı kaldı. eski cbf lerden biriyle ilk karşılaşmada olayı bitireceğiz. gördüğüm kadarıyla vites göstergesi için alt yapı eskiler gibi mevcut. sadece gösterge ekleyeceğiz bunu led ile de yapabiliriz displey ilede.
debriyaj daki sviç ise viteste iken ( debriyaja basılmazsa) motor çalışmasın diye konmuş bir anahtar. motor boşta iken devre dışı kalıyor.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)