Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #20821
    Rebornx4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul-Altunizade
    Motosikleti
    CF Moto 150nk
    Alıntı Bruce 65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,benim motor 2011 değil ama Aydoğanx'in getirttiği panellerden var...bahsettiğin değerleri bugun gözledim.
    40 KM-2.vites=6000 Devir
    60 KM-3.vites=6000 Devir
    80 KM-4.vites=6500 Devir

    100 KM-5.vites=7000 Devir...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:40 ----------





    Teşekkürler,ben balata değişmeyeceğim için demekki 125 TL civarında olacak...
    Tekerine taş değmeye...
    çok sağol arkadaşım gözlemlediğin için. Gayet normal kullanımmış o zaman 20-40-60-80

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:42 ----------

    Alıntı crayzboyone adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugun D&B motoru ve onun diğer bayisini vede anes motoru aradım...

    D&B motor haziranda boş makine var diyor, diğer bayisi mayıs'ta var diyor ama satışımız şimdi'den yok diyor fiyat ne olucak bilgimiz yok diyor.

    Anes motor'da 200 TL fazla istiyor mayısta var diyor. Anes motor Hakan beye dedimki diğer bayilerde 200 TL daha az siz neden böyle istiyorsunuz ;
    Hakan beyin verdiği cevapta yanlışlık vardır onlarda biz honda'nın bize verdiği fiyatı veriyoruz sizlere dedi
    Evet D&B hazirana alıyor siparişleri yuh dedim. Anahtar teslim 3800 lira istiyor D&B. Ufak pazarlıkla yan ayak ekletilebilir.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:44 ----------

    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mete abi depoda benzin vardı arto 10 tl attık ibre oynamadı bile,azmı 10 tl bi etki etmesi lazım

    valla motor gofret gibi çıtır çıtır yapıyo ben bunu anladımcbfi böle kabul etmek lazımama sessiz mi sessiz tam uzun yol motorutrafikte elektirikli motor hissi veriyo

    koruma demirinide almadık mehmet konşuğun kızı ikna edemedik okadar yalvarmıştık 3.750 herşey dahil koruma demiri eksik
    10 TL ye artık 2.5lt bile alınmıyor. Bizim motorlar burun kıvırıp ibre bile oynatmıyolar heralde


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #20822

    Üyelik
    12 Şubat 2011
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF 150 siparişi vermiş olmakla beraber beklemekten tepem atarda siparişi iptal edersem diye B planı oluşturmaya çalışıyorum.
    Bugün bir komşuma ait olan 2007 Model Hyosung GT250 Comet'e baktım. Motorun sahibine de durumu anlattım. Kendisinden 1 hafta süre istedim. Fakat "Bu motoru alacağına CBF 150 al daha iyi" dedi. Bu söz biraz kafamı karıştırmış olmakla beraber satışta olan GT250 cometleri incelemeye devam edeceğim. Hayırlısı. Bakalım ne olacak...
    Valla ben de senin gibi düşünüyordum 2 ay öncesine kadar fakat hyosung ların krank kırma olayını sık yaşaması (ki bunu forumlarda duymayı geçtim motorcu motorcu gezip hepsinden bu konuda bilgi aldım) kafamı karıştırdı ve hiçbir motor tamircisi ve kullanıcısı bana al diye kelime kullanmadı alternatif olarak iki motor önermişlerdi birisi benim eskiden beri kullandığım cbf 150 diğeri de ybr 125 tabi ki elimin alışkın olduğu motoru aldım sıfır olarak ve iyi ki de aldım diyorum. Bence sen de kurcalama sıfır comet parası yoksa sıfır cbf parasını ayarla derim. İkinci el piyasasını söylememe gerek bile yok bi arkadaşın burada dediği gibi yolda giderken bile satabileceğin bir motor bunu herkes biliyor

  3. #20823
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı kizilkurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Garantisi olan birşeye ne parası vericez ayıptır sorması Ufak tefek sorunlar muhakkak çıkıyor benim motorun da devri biraz düşükte çalışıyordu 900 de falan 1100 e aldım ısınınca 1500 de çalışıyor sorun yok torku hala çok iyi 5. viteste 30-40 km hızla gidebiliyor bu da güzel birşey boğulmuyor. Bir kere servisimin söylemesiyle motoru 10 dk kadar uzun yolda sıkıştırdım 110 u hafif rampalı yere çıkarken gördü düz yolda da 120 ye geldi hafif eğimli yoldan inerken de 120 yi geçmeye çalışıyordu ben izin vermedim maşallahı var yine de cubufumun Allah herkesin motorunu nazarlardan saklasın fazla dikkat çekiyor
    abi sen değilmiydin rodajda motoru bi daha sakın zorlama diyen öldürmüşün bu arada bende 110u gördüm nabıyım insan 60 la bi yere kadar gidiyor arada bi basıyor kısa sürede olsa:D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  4. #20824

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    orhangazi
    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım teknik bilginiz oldukça fazla sanırım ama karşında endüstri meslek lisesi elektronik bölümünden mezun olmuş , üstüne teknik ünv. okumuş, üstüne bir kamu kuruluşunda teknik hizmetlerde bulunmuş, bu güne kadar 4 otomobil sahibi olup arabanın motorunu dağıtıp toplayabilecek el becerisi ve tekniğine sahip, 24 yıllık otomobil ehliyetine sahip 750.000km den fazla yol tecrübesi olan, kamyonundan, tırına, traktöründen, biçer döverine, teknesinden yatına, ( sadece hava araçları kaldı, motordan sonra sırada delta kanat var motorlusundan ), otomobilinden jip ine kadar neredeyse kullanmadığı kara taşıtı ( aha tren de kalmış arada yaw) kullanmış, göstergesi nasıl çalışırı bırak yeniden tasarlayacak bilgiye sahip biri var. olur olmadık konularda insanları azarlar gibi davranmanız hoş değil. uslubunuza biraz dikkat etmenizi rica edeceğim. heyecena kapılan yok, motoru çalıştırmadan önce ilk baktığım yerlerden biride depodaki yakıttır, ayrca ortalama her 3km de bir benzin istasyonu mevcut dağda yaşamıyoruz. yedeğe düşünce gider doldururuz, ama bu ibrenin hatalı gösterdiği , düzgün çalışmadığı gerçeğini değiştirmez. düzgün çlışmayan herşey problemdir, çözümünü istemek haktır.
    çok alınmışsın endüstri meslek lisesi elektronik bölümünden mezun olmuş , üstüne teknik ünv. okumuş, üstüne bir kamu kuruluşunda teknik hizmetlerde bulunmuş, bu güne kadar 4 otomobil sahibi olup arabanın motorunu dağıtıp toplayabilecek el becerisi ve tekniğine sahip, 24 yıllık otomobil ehliyetine sahip 750.000km den fazla yol tecrübesi olan, kamyonundan, tırına, traktöründen, biçer döverine, teknesinden yatına, ( sadece hava araçları kaldı, motordan sonra sırada delta kanat var motorlusundan ), otomobilinden jip ine kadar neredeyse kullanmadığı kara taşıtı kalmamış ( aha tren de kalmış arada yaw) kullanmış, göstergesi nasıl çalışırı bırak yeniden tasarlayacak bilgiye sahip biri arkadaşım. olur olmadık konularda kimse insanları azarlar gibi davranmaz uslubumuzda dikkatli olduğumu görmekteyim. heyecena kapılmayın derken sizin dışınızda bunu herkesin anladığını düşünmekteyim, motoru çalıştırmadan önce ilk baktığın yerlerden biride depodaki yakıtsa bu çok iyi, ayrca ortalama her 3km de bir benzin istasyonu mevcut olduğunu hepimiz biliyoruz yedeğe düşünce gider doldurabilirsiniz elbet, ama bu ibrenin hatalı gösterdiği düzgün çalışmadığı gerçeği anlamına gelmez düzgün çlışmayan herşey problemdir bunu blyoruz elbett, çözüm istemek hepmizin hakkıdır bizde belki biraz fikr verebiliriz diye yazmıştık tüm bunlaır ama demekki herkesle aynı bilgiyi paylaşmamak gerek. üzgünüm ve sadece tek şunu söylemem gerek depo kırmızıya geldiğinde toplam kaç km yol kat edilmiş bunu zamanı gelince yazrsanız sevinirim.
    [COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]

  5. #20825

    Üyelik
    14 Mart 2011
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    Honda CBF 150 2011
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF 150 siparişi vermiş olmakla beraber beklemekten tepem atarda siparişi iptal edersem diye B planı oluşturmaya çalışıyorum.
    Bugün bir komşuma ait olan 2007 Model Hyosung GT250 Comet'e baktım. Motorun sahibine de durumu anlattım. Kendisinden 1 hafta süre istedim. Fakat "Bu motoru alacağına CBF 150 al daha iyi" dedi. Bu söz biraz kafamı karıştırmış olmakla beraber satışta olan GT250 cometleri incelemeye devam edeceğim. Hayırlısı. Bakalım ne olacak...
    Bir B planı da benim yapmam gerekecek sanırım.Benim seçeneğim Yamaha YBR 125 olacak.Tabi o kaldiysa ellerinde.
    [COLOR="DarkOrange"][B]one life,live it.[/B][/COLOR]

  6. #20826

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    orhangazi
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sn Ahmet Bolgi, dediğiniz gibi şamandıra kafasına göre takılıyor. Bunu daha hassas gösterebilecek bir yapıya nasıl getirebiliriz. Mesela benim kıştan önce full bıraktığım motor şu anda kırmızıya düşmüş durumda, bu kadar benzin uçmadı ya, motoru yan ayağa alınca full gösteriyor. Ne yapmalı da düzeltmeli şunu
    sevgili TheNightHawk motoru uzun bir süre boyunca kullanılmamasından kaynaklanan arıza ve problemlerin asgari seviyeye indirgenmesi belirli bir
    takım işllemlerin uygulanmasını gerektirmektedir.

    Ayrıca motosikleti depoya almadan ÖNCE gerekli tamiratların yapılması da gerekir.
    Aksi halde bu durum geçen zaman içerisinde motosikleti depodan çıkardığımızda bi takım arızalara neden olablir.
    örneğin:
    Motor yağını değiştirin.
    yakıt deposundaki benzini uygun bir kaba boşaltın.
    Yakıt deposunun içine paslanmayı önleyici bir yağ püskürtüp yakıt deposu kapağını yerine takın.
    Depolama süresi bir aydan fazlaysa karbüratörün boşaltılması
    motosikletin performansı açısından çok önemlidir. bu bilgilerin yanlış anlaşılmasını istemem sadece söylemek istedim. yapıp yapmamak bizlere kalmış
    [COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]

  7. #20827

    Üyelik
    12 Şubat 2011
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi sen değilmiydin rodajda motoru bi daha sakın zorlama diyen öldürmüşün bu arada bende 110u gördüm nabıyım insan 60 la bi yere kadar gidiyor arada bi basıyor kısa sürede olsa:D
    panpa ben servis söylediği için yaptım oluşacak hasarlardan onlar sorumlu ahaha sen şehiriçinde yaptın diye ben kızdım şehiriçi geçme 60-70 i ama uzun süreli önün açık bi yol varsa yardıracaksın bi 5-10 dk motor sağır kalmasın diye yavaş yavaş hızlanacaksın o zararlı olmaz

  8. #20828
    vabisciler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    cbf 150 . fiesta 1.6 tdci ghia.detroit fuller.
    slm arkadaşlar herkeze iyi geceler. bu gün kendimce biraz bakımyapayım dedim bizim külüstüre malum servis motoru attı gitti yanımda anlayan biride olmaması şansızlık tabi birde işyerine getirdiler aceleye geldi. arkadaşımla bir geziye çıktık ufak çaplı ondada motor var tabiki , yandan beni dinlemiş zircirin çok ötüyor dedi bende farkındayım dedim , sonra motoru orta sehbaya kaldırdım oturağın altındaki takımlarla neler yapabilirm baktım. enterasandırki arka tekerin somunlarını gevşetemedim kendi takımlarıma başvurmak zorunda kaldım . zincirin boşluğunu biraz aldım birde ince yağla çok az yağladımki bunu herhafta tekrarlayacağım .sonra sehbadayken viteste denedim ses kesilmişti ama bu sefer daha değişik bir durumla karşılaştım debriyajdayken teker dönüyordu bu seferde ona biraz ayar geçeyim dedim neyseki elle tutulunca durur hale getirdim bu arada size sorum; sizinkide sehbadayken teker dönüyormu yoksa benim debriyaj gerçekten ayarsızmı? neyse sonra motorumu ilk kez yıkamaya geldi sıra yıkadım kuruladımki baktım motor çalışmıyor aklıma buji geldi biraz üfledim vs neyseki bir kaç denemede çalıştı . arkadaşımın motoru kanuni onda böyle bir sorun olmuyormuş ki yeni morlarda bu sorunu oratdan kaldırdılar dedi bilmiyorum . saygılar.

  9. #20829
    dincer59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Istanbul ama kalbi Tekirdağ'da
    Motosikleti
    2011 CBF150 GRI
    Ya arkadaslar son zamanlarda herkes motorlarındaki problemlerden, nasıl yolda kaldıgından, orasından burasından gelen seslerden bahsediyor forumda motor kaç kilometrede biter kaç km gider vs tartışmaları yapılıyor etmeyin eylemeyin ben yakın gelecekte bu motordan almayı düşünen bi adamım korkmaya başladım haberiniz olsun
    Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
    ONE LIFE LIVE IT

    Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)

  10. #20830

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    orhangazi
    Alıntı vabisciler adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar herkeze iyi geceler. bu gün kendimce biraz bakımyapayım dedim bizim külüstüre malum servis motoru attı gitti yanımda anlayan biride olmaması şansızlık tabi birde işyerine getirdiler aceleye geldi. arkadaşımla bir geziye çıktık ufak çaplı ondada motor var tabiki , yandan beni dinlemiş zircirin çok ötüyor dedi bende farkındayım dedim , sonra motoru orta sehbaya kaldırdım oturağın altındaki takımlarla neler yapabilirm baktım. enterasandırki arka tekerin somunlarını gevşetemedim kendi takımlarıma başvurmak zorunda kaldım . zincirin boşluğunu biraz aldım birde ince yağla çok az yağladımki bunu herhafta tekrarlayacağım .sonra sehbadayken viteste denedim ses kesilmişti ama bu sefer daha değişik bir durumla karşılaştım debriyajdayken teker dönüyordu bu seferde ona biraz ayar geçeyim dedim neyseki elle tutulunca durur hale getirdim bu arada size sorum; sizinkide sehbadayken teker dönüyormu yoksa benim debriyaj gerçekten ayarsızmı? neyse sonra motorumu ilk kez yıkamaya geldi sıra yıkadım kuruladımki baktım motor çalışmıyor aklıma buji geldi biraz üfledim vs neyseki bir kaç denemede çalıştı . arkadaşımın motoru kanuni onda böyle bir sorun olmuyormuş ki yeni morlarda bu sorunu oratdan kaldırdılar dedi bilmiyorum . saygılar.
    sevgili kardeşim çok güzel bi konuya değindin bende mayıs 2010 da güngör motordan sıfır olarak aldığım motorumda aynı şey yaşadım ve şunu belirtmelyim ki ben 12.000 de sattım her bin km de bi zinciri yağlarken bu olayı yapıyordum yani orta sehpaya alıp debriyajı bez parçası veya lastikle dreksyona bağlayıp 2. vtese takarak dönmesini sağlar önce gaz yağı ile temzler siler sonra balata temizleme spreyi ile yeniden üstünden geçer ve bi kaç dakika dönmesni bekleyerek yağı sıkardım yani aynı şey benim motorumda da vardı ve ben buna hiç takılmadım taaki şimdi sen bunu sorana kadar burda. aslında doğru neden dönüyor ki ) ben bunu bugüne kadar hiç merak etmemştm belkide işime öyle geliyordu yağlamayı yaparen o yüzden düşünmemişim hiç ne enteresan değil mi
    [COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]

  11. #20831
    abolgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CBF 150 (GRİ)
    Alıntı dincer59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya arkadaslar son zamanlarda herkes motorlarındaki problemlerden, nasıl yolda kaldıgından, orasından burasından gelen seslerden bahsediyor forumda motor kaç kilometrede biter kaç km gider vs tartışmaları yapılıyor etmeyin eylemeyin ben yakın gelecekte bu motordan almayı düşünen bi adamım korkmaya başladım haberiniz olsun
    herkes problemden bahseder ama 2 ay sonrası içinde sıraya girer. takma kafana arkadaşım al sen motorunu. kamyonlardan inen motorları aynı gün sahiplerine teslim ediyorlar . motorlar kasalarda kullanıldığı şekilde gelmiyor bazı parçalar yağı vs serviste konuyor . motor sahipleri uzun süre beklemiş olduklarından sıkıştırıyorlar servisleri o nedenle bazı şeyler ince ayar gibi atlanmış oluyor zannımca. ilk bakımda yani rodaj sonunda hallolacaktır ufak tefek sorunlar. allah başka dert vermesin.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:16 ----------

    zincir temizliği yaparken motoru çalıştırarak yapmayın arkadaşlar elle çevirin tekeri. hem daha az sıçratırsınız hem daha sağlıklı temizlersiniz. birde elinizdeki bez dişliye falan takılır istenmeyen durumlar çıkabilir.
    Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]

  12. #20832

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı vabisciler adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar herkeze iyi geceler. bu gün kendimce biraz bakımyapayım dedim bizim külüstüre malum servis motoru attı gitti yanımda anlayan biride olmaması şansızlık tabi birde işyerine getirdiler aceleye geldi. arkadaşımla bir geziye çıktık ufak çaplı ondada motor var tabiki , yandan beni dinlemiş zircirin çok ötüyor dedi bende farkındayım dedim , sonra motoru orta sehbaya kaldırdım oturağın altındaki takımlarla neler yapabilirm baktım. enterasandırki arka tekerin somunlarını gevşetemedim kendi takımlarıma başvurmak zorunda kaldım . zincirin boşluğunu biraz aldım birde ince yağla çok az yağladımki bunu herhafta tekrarlayacağım .sonra sehbadayken viteste denedim ses kesilmişti ama bu sefer daha değişik bir durumla karşılaştım debriyajdayken teker dönüyordu bu seferde ona biraz ayar geçeyim dedim neyseki elle tutulunca durur hale getirdim bu arada size sorum; sizinkide sehbadayken teker dönüyormu yoksa benim debriyaj gerçekten ayarsızmı? neyse sonra motorumu ilk kez yıkamaya geldi sıra yıkadım kuruladımki baktım motor çalışmıyor aklıma buji geldi biraz üfledim vs neyseki bir kaç denemede çalıştı . arkadaşımın motoru kanuni onda böyle bir sorun olmuyormuş ki yeni morlarda bu sorunu oratdan kaldırdılar dedi bilmiyorum . saygılar.
    Senin sorunu cevaplamaya çalışayım: Motosikletler ıslak debriyaj kullanır. Yani debriyaj balatası yağın içindedir. Ayrıca siz debriyajı çekince %100 ayırma yapmaz, bu sebeple motor çalışırken ve viteste iken debriyaj çekili olsa dahi orta sehpadaki motorun arka tekeri döner.
    Işıklarda beklerken 1. viteste devir çok düşmüyorsa herşey normal demektir.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  13. #20833
    guneylee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    İsTaNbUl
    Motosikleti
    HONDA CBF150 Nisan Stoğu...
    Alıntı vabisciler adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar herkeze iyi geceler. bu gün kendimce biraz bakımyapayım dedim bizim külüstüre malum servis motoru attı gitti yanımda anlayan biride olmaması şansızlık tabi birde işyerine getirdiler aceleye geldi. arkadaşımla bir geziye çıktık ufak çaplı ondada motor var tabiki , yandan beni dinlemiş zircirin çok ötüyor dedi bende farkındayım dedim , sonra motoru orta sehbaya kaldırdım oturağın altındaki takımlarla neler yapabilirm baktım. enterasandırki arka tekerin somunlarını gevşetemedim kendi takımlarıma başvurmak zorunda kaldım . zincirin boşluğunu biraz aldım birde ince yağla çok az yağladımki bunu herhafta tekrarlayacağım .sonra sehbadayken viteste denedim ses kesilmişti ama bu sefer daha değişik bir durumla karşılaştım debriyajdayken teker dönüyordu bu seferde ona biraz ayar geçeyim dedim neyseki elle tutulunca durur hale getirdim bu arada size sorum; sizinkide sehbadayken teker dönüyormu yoksa benim debriyaj gerçekten ayarsızmı? neyse sonra motorumu ilk kez yıkamaya geldi sıra yıkadım kuruladımki baktım motor çalışmıyor aklıma buji geldi biraz üfledim vs neyseki bir kaç denemede çalıştı . arkadaşımın motoru kanuni onda böyle bir sorun olmuyormuş ki yeni morlarda bu sorunu oratdan kaldırdılar dedi bilmiyorum . saygılar.
    Aynısı benim kanuni de de vardı orta sehpadayken ve debriyaj basılı olsada olmasada dönüyordu arka teker (ama vitesteyken) ayrıca arka teker havadayken debriyaja basmadan bile vitesler kolayca geçiyordu ve stop etmiyordu. Bunun bir sorun olduğunu sanmıyorum.

    Zincir yağı mümkün olduğunca sık sık kontrol edilmeli kanımca en az haftada bir yağlanmalı. Cbf 150 için söylemek gerekirsede en az 1 ayda bir zincir gerginliği kontrol edilmeli ve sıkılmalıdır.

    Artık gelsede şu nisan stoğu binsek yaw valla çok sıkıldım motorsuzluktan
    Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur...

  14. #20834
    dincer59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Istanbul ama kalbi Tekirdağ'da
    Motosikleti
    2011 CBF150 GRI
    Siparişlerini veren motor bekleyen arkadaslar bende sipariş verme aşamasındayım az önce oturdum tel. başına aradım bayileri ve bu ayın motorları ayın 16sında gemiden inecek diye bi duyum aldım mayıs ayını bekleyen arkadaslar onlar içinde mayıs ayının 7si ile 10u arasında bi tarihte diyolar maksimum fırtına olur vs nedenlerle gene 5-6 gün oynar diyolar (gerçi çokmu heyecanlanıyom anlamadım sallıyoda olabilir bu adam zaten gemilerin bu tarihlerde geldiğini sağır sultan duydu artık burda) hayırlısı diyorum sizler için

    bende az sonra d&b motora gidecem bakalım tel.da en iyi fiyatı onlar verdi ama onlarda hazirana sıra verdi (tabi en iyi fiyat orda olunca böyle oluyor) Tam karar veremedim ehliyeti mayısın sonuna gibi alıyorum kısmetse hazirana kadar motor lazım değil ama genede zam şüphesi beni yiyip bitiriyor. Acaba mayısta gelecek olanlardan birine yazılıpta bi an önce alsak mı motoru Anadolu tarafında oturuyom ama karşıda yeniköyde pazarbaşı motordan Engin bey çok ilgilendi saolsun aklım çok karışık artık bugün yarın bi karar vermem lazım yoksa vazgeçecem tam olacak motorsuz kalacam bana bi yardım edin çoğunluga uyayım bari imdaaaatttttttttt
    Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
    ONE LIFE LIVE IT

    Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)

  15. #20835
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacı ölçüler bunlar... 6202 dersen zaten bulursun rahatlıkla...skf..fag..nsk birininden birini alıp garanti bitimine yakın götür düldülü servise...EFE nin bu işi sizin arzunuzla yapacağına inanmıyorum pek...burda bizim insiyatifimizle oluyor...rica minnet tabi...ama servis fabrikadan parasını alıyor emin olun...yani o da kazanacak sizde..23 nolu ölçüyü bilemedim ama...30*58*17 dersen verirler...


    22 BEARING, ROLLER, 30X58X17
    BEARING, ROLLER, 30X58X17(NTN)
    23 BEARING, RADIAL BALL, SPL 6202


    http://www.mertrulman.com/teknik.htm[COLOR="Silver"]

    metehan çok teşekkürler. Dediğin gibi 22 numaralı rulmanın bir kodu yok adı 30x58x17 şeklinde,


    özel ölçülü bir rulman ve anladığım kadarıyla hondanın çoğu motorunun krankında bu rulmandan var. Diğer motorlarda bir sıkıntı olmuyor mu, çünkü NTN diye parantez içinde yazılmış. NTN kaliteli rulman üreten bir japon firmasıdır. Sıkıntılı rulman radial ball spl 6202 rulmanda olabilir. Sıkıntılı olan hangisi. Alsak kendimiz değiştirebilir miyiz ki servisle pek aram yok Fırsat bulsam motoru komple bir indirmeyi düşünüyorum aslında da vaktim yok. Eksantirik zinciriydi, sibop ayarıydı debriyajdı hepsini bir arada çıkarayaım diyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:06 ----------

    Ayrıca konudan alakasız olacak ama vites kolu ayağımı çok kirletiyor, simsiyah bütün ayakkabılarım iz oldu, ne yapsak acaba.

  16. #20836

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    [/COLOR]Ayrıca konudan alakasız olacak ama vites kolu ayağımı çok kirletiyor, simsiyah bütün ayakkabılarım iz oldu, ne yapsak acaba.
    Motosiklet ayakkabısı ya da çizmesi alabilirsin.

    Ya da scooter al.

    Geçen hafta ben de çukurambardaydım. Ankaralı elit(kalburüstü de denebilir.) kardeşlerimiz oralarda ikamet ediyorlarmış.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  17. #20837
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    ya bu zincir yağlama spreyini bulamadım giti temizleme spreyini buldum castorl 17tl idi ama yağlamayı bulamadım bulsamda nasıl temizlemem gerektiğini bilmiyorum vede 300km rede 1mi yapmalıyım bunu suan 300e geldi zincirden hafif bi ses geliyor yağsızlıktanmı oluyor bu
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  18. #20838
    dincer59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Istanbul ama kalbi Tekirdağ'da
    Motosikleti
    2011 CBF150 GRI
    Ya millet madem motor alacam niye 1,5 ay bekliyorum ki temiz bi makine bulamaz mıyız acep diye malum sitede araştırmaya çıkmışken henüz yeni alınmış ve burdan bizden birinin motoruna rastladım 350km de satılık 4000 tl kimdi acaba bu arkadas ben eski sayfalara bakarak bulmaya çalışacam da bilen varsa söyleyebilir mi tanıyan varsa sorabilir mi neymiş acaba satış nedeni sitede yazdığı gibi mi yoksa son zamanda çokça duymaya başladığımız sorunlardan mı var motorda merak ettim işte size link.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...46944764/detay
    Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
    ONE LIFE LIVE IT

    Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)

  19. #20839
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    usta bu motorun sahibi sinan aksu orda yazanlar dorudur
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  20. #20840
    dincer59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Istanbul ama kalbi Tekirdağ'da
    Motosikleti
    2011 CBF150 GRI
    tammmaaaaa buldum millet sinanaksu arkadaşımızın sayfa 1023 te resimler tanıyan var mı?
    Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
    ONE LIFE LIVE IT

    Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)

Bu Konudaki Etiketler