Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Nisan 2011, 15:25
#20801
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Sn Ahmet Bolgi, dediğiniz gibi şamandıra kafasına göre takılıyor. Bunu daha hassas gösterebilecek bir yapıya nasıl getirebiliriz. Mesela benim kıştan önce full bıraktığım motor şu anda kırmızıya düşmüş durumda, bu kadar benzin uçmadı ya, motoru yan ayağa alınca full gösteriyor. Ne yapmalı da düzeltmeli şunu
şimdi ilk önceliği vites göstergesi ve saate verdim. önce ona bi çare bulayım sonra depoya bakarız. muhtemelen şamandra takılıyordur.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:17 ----------
metehan bana eletrik bağlantısı şeması yollayabilirmisin özelliklede gösterge paneli vites göstergesi ile ilgili olan kısmı
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
Reklamlar
-
10 Nisan 2011, 15:33
#20802
-
10 Nisan 2011, 15:35
#20803
mete_han adlı üyeden alıntı
düzgün çalışmayan sorunlar yumağına kronik diyorum ben...bu gösterge işide kronik...ha dijital senörler koyarsın depo içine o zaman sağlıklı sonuclar alırsın...
ulen sen kendi cup motorun mu sandın...
10 lira 4/1 den bile az...
bişeyi kıpırdatmaz...20 liralık bile koysan şamandıra yarımla kırmızı ortasında olur...
aga inadına taktırmadınız yani...en azından dönüşte Maltepede honda vardı gelişte yolun solunda...bari orda taktıraydıınız...oradaki demirler senin şu an avatarındakiler galiba....
bu arada depomuzun detayları burada...merak edenler için...
şamandıra kaç numara hadi bakam bulun...
bu arada krank bilyalarımız dandik demiştim ya...krank bilyamız da işte burada...bunu değiştirmekde fayda var...ilerleyen zamanlarda garanti kapsamı içinde...22 ve 23 numaralar...
metehan bu rulmanın ölçüsü nedir, yani değiştirip orjinalini de taksak aynı dandiklik devam etmeyecek mi, daha sağlamını temin edelim.
-
10 Nisan 2011, 15:35
#20804
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
10 Nisan 2011, 15:43
#20805
Bruce 65 adlı üyeden alıntı
Sanırım o panellerin devir sayacı bin devir fazla çünkü yeni cbf ile gözlemlediğimde 7 bin devirde 90 km hız yapıyordu 9 bin devirde 120 ye çıktı. Diğer devirleri gözlemlemedim ama rodaj bittikten sonra o hızlarda vites değiştirerek gördüğümü yaparım. Şuan tork ağırlıklı vites değiştirmeye özen gösteriyorum
Bin devir fazla olsa rölantide bizim ibre 2...küsurda durması lazım O halde.bence sen 90 km hızı 4.viteste yapmışın,çünkü şayet motorun 9000 devire çıkaıyorsa 120 km doğrudur.bayır aşağı yapılabilir...
Ben düzyolda narlıdereden otobana çıktım F.Altay istikametinde:Dipgaz 8500 devir 115-116 kms gördüm,daha öteye geçemedi...
Bence bu benzin göstergesini fazla kafanıza takmayın,böyle damacana kadar,üstelik tavuk göğsü gibi ortadan ikiye bölük depoda hiçbir şamadra milimi milimine göeteremez...ben 350 km ye geldiğimde yedeğe geçişe hazır ve nazır olarak bekliyorum,geçincede en kısa sürede fulluyorum günlük sayacıda sıfırlayarak en garantisi budur...herkese kazasız sürüşler...
Hayır arkadaşım bin devir fazla olması 9 bin devirin içinde 1000 devirin dengeli dağıtarak olmasıyla olur. İkinci söylediğine gelecek olursam ilk kez motor kullanmıyorum ki 90 km hızda kaçıncı viteste olduğumu bilemeyecek kadar cahil olayım değil mi
-
10 Nisan 2011, 17:20
#20806
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
10 Nisan 2011, 17:51
#20807
-
10 Nisan 2011, 17:57
#20808
bugün pazar hacım...napalım sardık geyiğe...
valla veritabanı geniş eski gezilerden neler var neler...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
10 Nisan 2011, 18:01
#20809
Mete abi 2 kişi cbf binince bir sorun oluyormu acaba?
-
10 Nisan 2011, 18:03
#20810
cengaver29 adlı üyeden alıntı
Mete abi 2 kişi cbf binince bir sorun oluyormu acaba?
olmuyo valla mete abi ve ben ortalama 250 kilohiçbir sorun olmuyo
-
10 Nisan 2011, 18:10
#20811
cengaver29 adlı üyeden alıntı
Mete abi 2 kişi cbf binince bir sorun oluyormu acaba?
aga cbf bir nebze tork edeniyle idare ediyor ama genelde çekmiyor namussuzlar...ikiside tırt yani...
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
olmuyo valla mete abi ve ben ortalama 250 kilo
hiçbir sorun olmuyo
sende kemiklisin aga...bi 90 çekerin var dimi...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
10 Nisan 2011, 18:13
#20812
mete_han adlı üyeden alıntı
aga cbf bir nebze tork edeniyle idare ediyor ama genelde çekmiyor namussuzlar...ikiside tırt yani...
sende kemiklisin aga...bi 90 çekerin var dimi...
abi eski kilom 96-97 şimdi 91 kg çekiyorum
seni tek kişi çekiyosa cbf demektirki 2 kişi için ideal bi motor
-
10 Nisan 2011, 18:14
#20813
aynalardan arkayı görmekte bir sıkıntı çekiyormusun peki abi?
benim boy 1.85 kg 120 falan :( bazende 70 kg lık bi arkim var onunla geziyoruzz işte..
-
10 Nisan 2011, 18:14
#20814
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
abi eski kilom 96-97 şimdi 91 kg çekiyorum
seni tek kişi çekiyosa cbf demektirki 2 kişi için ideal bi motor
zaten en önemli artısı artcıyada müsait bir selesi ve genişliği olması...
91 iyi orda kal ...
cengo ben arkaları göremiyordum zaten...krom ayna düdük gibiydi...ybr uzun sap taktım şimdi harika oldu...2 kişi tam size göre çekişi var zati...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
10 Nisan 2011, 18:40
#20815
Birşey sormak istiyorum cbf 150 yi alınca benim yazlıktaki cgl 125 i satmak istiyorum fakat motor sıfır gibi senede 2 ay kullanıldı 2003 model ama 1 senelik anca binilmiştir anlıcagınız daha 6500 km de nokta çizik yok orda hep kapalı yerde ve örtülü muhafaza ediliyor ilçe motoru olarak kullanıldı sadece yazın, yağmur bile görmedi her gezmeden sonra yıkandı temizlendi kaça satarım acaba şuan tr de tek diyebilirim motor fabrikadan cıkmış gibi o derece
-
10 Nisan 2011, 19:34
#20816
arkadaşlar ;
cbf 150 nin bakım periyotları kaç km idi ???
-
10 Nisan 2011, 20:17
#20817
Benim bildigim 1000 4000 8000 12000 şeklinde 4 bin km de bir periyodik bakım yağ hariç tabi
-
10 Nisan 2011, 20:18
#20818
cengaver29 adlı üyeden alıntı
aynalardan arkayı görmekte bir sıkıntı çekiyormusun peki abi?
benim boy 1.85 kg 120 falan :( bazende 70 kg lık bi arkim var onunla geziyoruzz işte..
Ayna için sabırlı olun benim bir çalışmam var, başarılı olursa 1-2 gün içinde resimlerini yayınlayacağım.
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
-
10 Nisan 2011, 20:35
#20819
GÜNTEKİN adlı üyeden alıntı
Ayna için sabırlı olun benim bir çalışmam var, başarılı olursa 1-2 gün içinde resimlerini yayınlayacağım.
Takipteyiz abi.
Justice for all.Herkes için adalet.Emmim,dayım,hısımım,akrabam olmasa da.Ha,bizim aşiretten olmasa da...
-
10 Nisan 2011, 21:43
#20820
CBF 150 siparişi vermiş olmakla beraber beklemekten tepem atarda siparişi iptal edersem diye B planı oluşturmaya çalışıyorum.
Bugün bir komşuma ait olan 2007 Model Hyosung GT250 Comet'e baktım. Motorun sahibine de durumu anlattım. Kendisinden 1 hafta süre istedim. Fakat "Bu motoru alacağına CBF 150 al daha iyi" dedi. Bu söz biraz kafamı karıştırmış olmakla beraber satışta olan GT250 cometleri incelemeye devam edeceğim. Hayırlısı. Bakalım ne olacak...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler