Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #20761
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    havaların bu durumu artık bende sinir stres yapıyor ha yadı ha yağcak yağmur diye bekliyorum beylikdüzünde oturuyorum 10-12 gündür güneş görmedim hep kapalı hava mevsim normallerin altında seyrediyoruz ve pazartesine kadar yağmurlu gösteriyor şuan için havalar biraz toparlansada biz istanbuldakiler en azından bi buluşsak bi yerlerde
    kış geri gelmiş hacı durumumuz yaş...

    Alıntı guneylee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metehan abi doğru söylüyorsun o BALTAları oraya koyanda aramak lazım sorunu. Bu kadar ilgisiz bir galeri olamaz ya. Böyle elemanlar çalıştırdığını öğrenmesi gerek bence Mehmet KONŞUK'un. Neyse çözüm basit bir daha konşuğa uramıyıcaz hele bi motorları alakta
    ama o çalışanlardan biri patronun kızı...ona denk geldiysen belli olmaz kafasına göre takılabilir...

    Alıntı vabisciler adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    illede resim diyen arkadaşlara bir kaç resim. yolda veya olmadık yerde resim çekmek etraftaki bakışlar yüzünden abesime gidiyor evin önünden resimler.
    bu rodaj böyle dolmaz 1 haftada bu kadar km.
    IMG]
    yakıyor valla gri...acaba bu stikırları çıkarsanız görüntü nasıl olur...

    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    .us[/URL]

    seninkide cayır cayır yakıyor hacı... ama şu depo kılıfından bi kurtul artık...at bir arsaya sonra uzaklaş o kılıftan... parasınıda zarar yaz...

    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF 150 neredeyse karaborsaya düşecek gibi görünüyor. Ben siparişimi verdim. Fakat yana yakıla bekleyenlerden değilim. Sözleşmede belirtilen Nisan teslimi gerçekleşmezse kaporamı alıp CBF 150 den vazgeçmeyi düşünüyorum. İyi bir motor. Fakat öyle uğruna sürüm sürüm sürünülecek bir hali yok.
    reis yana yakıla beklemeyip napıcan ki... el mahkum...

    Alıntı ufukgy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SORU(N):
    Arkadaşlar benim motorda (470 km deyim-ayrıca daha yedeğe de geçmedi)

    vallahi şaşırıyorum...güneş enerjisiyle çalışıyor galiba...

    Alıntı dincer59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haziran sırasına girmek için hemen gidip bi bayiye sıraya girmek gerekli o zaman anladıgım kadarıyla. Yahu koskoca Honda ne bileyim arabaların ÖTV indiriminde avrupada satılamayan araçları almıslar Türkiyede satmışlardı firmalar Honda da diğer ülkelerin kotalarından alsın da biraz fazla motor getirsinler su yaz başında zaten bence Haziran postasından sonra talep azalır ama bakalım hayırlısı bende fiyat araştırmasına başliim bari.

    yaz sonu gelirbayilerde cbf 150 stoklanır bu seferde alan olmaz...benim memleketimin işi hep böyledir...birşey ortalıkda yoksa talep patlar...

    Alıntı talhaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar Mete Han abi abolgi ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim.
    bişi yapmadık hacı...

    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster



    Geldik çay molası vereceğim yere. Burada her Pazar tost –çay yaparız 2. turdan sonra. Göl seviyesi yükselmiş . şimdi balık ekmek üstünede güzel bir çay zamanı. Resim yok canı çeken olur, şişen olur falan iş almayalım başımıza. Yoksa tabak tabak küfte de koyabilirdim buraya ( Metehandroooooooooooo bu taş sana)

    [By abolgi
    hay maşallah kırk yıllık motorcu olmuşun abicim...helal olsun...güzel kareler ama Orta Anadolu tabiat açısından pek zengin değil...yani takla da atsan göreceğimiz şeyler malum...

    fotoğraf hususunda 1 vitese alıp hareketli moda alıp çekebilirsan ya da sana en iyisi aparat lazım...aparatı takarsan zaten 15 saniyede bir denklanşöre basarsın...




    Alıntı boudberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metehan abi,şu orjinal gidonu'da bi sordurabilseydin keşke çin'e giden arkadaşına... devirsaati ve angelxenon'u zaten türkiyede de kolaylıkla temin edebiliyoruz artık.ama malesef orj. gidon olayına kimse bi el atmadı yada atamadı.2011model geldi dedik o değişti şu değişti dedik ama yine o dandik su borusu gibi gidonlar aynı kaldı... gelde sitem etme. abi şu çin'e giden arkadaşına bi baskı yapsanda gidon olayını çözse nasıl olur sevgiler.
    valla dşünemedim hacı aklıma dahi gelmedi...ama bir daha ki gidişinde rica ederiz...

    Alıntı necdet_vv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya yemşim servis yetkilsni,

    saçmalık onun dediği. yağdan dolayı niye bi sıkntı olcakmış allah alla aynı marka ve numaradaki yağı kullandıktan sonra hiçbişey olmaz, [/SIZE][/COLOR][/SIZE]

    hacı foruma gireli 5 gün oldu ama 40 yıllık üye gibi ahkam kesiyorsun...unutma herkesin bildiği kendine...bu şekilde bilgi akışı olmaz...bildiğin birşey varsa bunu daha düzgün yazabilirsin...hitap şeklini beğenmiyorum...kimseyi tanımıyorsun etmiyorsun ufukgy aklıbaşında biri başkasına (mesela bana) bu tarz yazarsın ters tepki alırsın...meramını daha nazik bir şekilde anlatabilirsin...ben senin gibi langır lungur yazamadım henüz şu kadar yıl içinde...imlanda bozuk...uzun yazdıktan sonra klavye boşluğu ver ki ne yazdığını okuyalım anlayalım...sırf mesaj kalabalığı görüyorum çoğu mesajında...yahu bir aralık tuşuna bas anlayalım gözler bozuluyor...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #20762

    Üyelik
    22 Eylül 2010
    Şehir
    adapazarı
    Motosikleti
    cbf150 2010 siyah
    iyi akşamlar arkadaşlar..

  3. #20763
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı juno adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar... koruma demirleri ve arka çantayı nerden almamı önerirsiniz, fiyatları nedir acaba? ayrıca yan çantaları önerirmisiniz, ama onlarda çok pahalı.... metehan abi sende yardımcı olursan sevinirim.
    abicim inan aksesuar hususunda fazla araştırmam yok...nedir ne değildir bilmiyorum...mesele bunların sana nasıl ulaşacağında...

    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sizi bilmem de ben bu kadar beklemektense şimdiye 10 defa yeni ybr almıştım. bence çok şık olmuş.

    tabi sorunsuzluğu sürüyor mu bilemiyorum.
    vallahi haklısın...

    MT den biraderim Koray tvs apache ha geldi ha gelecek diye heyecan yaptı sonra gelen giden olmayınca anında ybrsini aldı...kendisi adına çok sevindim...

    ben motor alıcam Mayısa Hazirana tarih verilecek...hadi ordan derim...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  4. #20764
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abicim inan aksesuar hususunda fazla araştırmam yok...nedir ne değildir bilmiyorum...mesele bunların sana nasıl ulaşacağında...



    vallahi haklısın...

    MT den biraderim Koray tvs apache ha geldi ha gelecek diye heyecan yaptı sonra gelen giden olmayınca anında ybrsini aldı...kendisi adına çok sevindim...

    ben motor alıcam Mayısa Hazirana tarih verilecek...hadi ordan derim...
    sayende abi.. sen olmasan inan bu motoru almazdım.. tek kelimeyle mükemmel motor

  5. #20765
    BİROL 78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    İSTANBUL/ Bakırköy
    Motosikleti
    HAYABUSA
    Metehan abi bu yaz yapıcaz mı sağlam bi çınarcık.
    facebook(Fazer Tutkunları)

  6. #20766
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sayende abi.. sen olmasan inan bu motoru almazdım.. tek kelimeyle mükemmel motor
    Hacı niye cebefeye kral muamelesi yapayım ki haybeye...her malın bir kullanım alanı randımanı performansı var...cbf bu ccde kral değil asla olmadı...biz kraldan çok kralcı olmduk bazen ma kazın ayağı öyle dğeil...

    motor alırken dikkat edimesi gereken çok husus var...

    Mesela ben Anadoluda olsam Honda hayatta almazdım...marka bana Anadoluda güven vermiyor...servis ağı bayisi yok...napıcam ben öyle japon markasını...(İzmir Angara hariç)

    Yamaha yaygınlığı tercih edilirliği daha fazla ...satış adetlerine bakmaya bile gerek yok...Anadolunun sıcağı gerçek sıcak...engebesi çamuru dağı taşı metropol çukuruna benzemez...

    daha sağlam daha dayanıklı makina lazım...tvsyi ırf bı ditribütör ve bayi ağı yüzünden elersek geriye ybrden başka birşey kalmıyor...

    bisiklet diyoruz dalga geçiyoruz doğru...ama motoru yere yatırdığınız gidonu elle ayağınızla abanarak düzeltip yolunuza gidiyorsunuz...ama bizim düldüllerin kafa grenajları kırılıyor al başına bela...


    bugün param olsa 3780 lirayı gri bir cbfye bağlarım yine...nedenim malum tamamen fiziksel durumla alakalı...ybr motoru 200 ccye çıkarsa ve kaliteyi bozmasa tercih edilir maina...ama elimiz mahkum yapacak birşey yok kendi adıma...


    burada bunları konuşmak istemeyiz tabi...ybrciler kendi topaclarında kendi motorlarını övsün bizde kendi motorlarımızı övelim...racon gereği bunu yapmak zorundayız...ama işin gerçeği kaliteli olanı sağlam olanı ybrdir...gerçeği gördüm... müsade edinde ben göreyim bunu uzun vade de...

    düşüncelerime katılmamak için 67.000 kmlik cbf tecrübeniz ve ybr sahibi olmamanız gerekiyor...benim yeberemde oldu cebefemde... kendimi şanslı hissediyorum...

    son söz en kral motor kendi motorundur lamı cimi yok..benim mondıal ukh100 ümde olsa ona aşık olurdum...ama burada ybr cbf arasındaki kıyaslama için ybr sahibide olmanız gerekmekte...beni cbfye hıyanet ettiğimi falan düşünmeyin ama madalyonun öteki yüzünüde zaman içersinde gördüm...motor aksamının yıpranışına defalarca şahit oldum...inanın gün geliyor ybrnin bisikletvari olması sizin için bişey ifade etmiyor...keşke diyorsun...


    Alıntı BİROL 78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metehan abi bu yaz yapıcaz mı sağlam bi çınarcık.
    yapıcaz aga her türlü giderimiz var...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:01 ----------

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    düşüncelerime katılmamak için 67.000 kmlik cbf tecrübeniz ve ybr sahibi olmamanız gerekiyor...benim yeberemde oldu cebefemde...
    ...
    bu nasıl bir cümle yahu.. yebereniz olmazsa nasıl fikir sahibi olabileceksiniz ki... burada "ybr sahibi olmanız gerek" olacaktı...düzeltirim...ulan şeytan diyor ki seneye mavi ybryi çekeyim altıma...vallahi hayallerimde...o ne güzel bir renk öyle...silindir üst kapağı açılmayan motor istiyoruz...

    vallahi bunları yazan bir başkası olsa fırçayı yerdi ahaliden...bana güvendiğiniz ve mesajlarıma ehemmiyet verdiğiniz için teşekkürler...iyi geceler...

    özellikle jr dostumun bu cebefeyi göklere çıkaran kelamları bu motorun hakettiği şeyler değil...kendimizi tatmin edeceksek eyvallah...ama motora kışın el sürmeyip daha 10.000 km görmeyip methiyeler düzeceksek işte buna gerek yok...bir 50.000 km görelim beyler...şu an yaşanılan pembe günler...dağa doğrusu canım cicim ayları...motorun ömrü 2 yıl 40.000 dir...motoru sıfırlarsınız bir 40.000 daha gider...

    bu motor hepinizi üzecek...motorunuzu 30.000 lerde satmaya bakın...benim gibi ilişkiyi uzatmayın...yaşandı ve bitti saygısızca misali olsun...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  7. #20767

    Üyelik
    12 Şubat 2011
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacı niye cebefeye kral muamelesi yapayım ki haybeye...her malın bir kullanım alanı randımanı performansı var...cbf bu ccde kral değil asla olmadı...biz kraldan çok kralcı olmduk bazen ma kazın ayağı öyle dğeil...

    motor alırken dikkat edimesi gereken çok husus var...

    Mesela ben Anadoluda olsam Honda hayatta almazdım...marka bana Anadoluda güven vermiyor...servis ağı bayisi yok...napıcam ben öyle japon markasını...(İzmir Angara hariç)

    Yamaha yaygınlığı tercih edilirliği daha fazla ...satış adetlerine bakmaya bile gerek yok...Anadolunun sıcağı gerçek sıcak...engebesi çamuru dağı taşı metropol çukuruna benzemez...

    daha sağlam daha dayanıklı makina lazım...tvsyi ırf bı ditribütör ve bayi ağı yüzünden elersek geriye ybrden başka birşey kalmıyor...

    bisiklet diyoruz dalga geçiyoruz doğru...ama motoru yere yatırdığınız gidonu elle ayağınızla abanarak düzeltip yolunuza gidiyorsunuz...ama bizim düldüllerin kafa grenajları kırılıyor al başına bela...


    bugün param olsa 3780 lirayı gri bir cbfye bağlarım yine...nedenim malum tamamen fiziksel durumla alakalı...ybr motoru 200 ccye çıkarsa ve kaliteyi bozmasa tercih edilir maina...ama elimiz mahkum yapacak birşey yok kendi adıma...


    burada bunları konuşmak istemeyiz tabi...ybrciler kendi topaclarında kendi motorlarını övsün bizde kendi motorlarımızı övelim...racon gereği bunu yapmak zorundayız...ama işin gerçeği kaliteli olanı sağlam olanı ybrdir...gerçeği gördüm... müsade edinde ben göreyim bunu uzun vade de...

    düşüncelerime katılmamak için 67.000 kmlik cbf tecrübeniz ve ybr sahibi olmamanız gerekiyor...benim yeberemde oldu cebefemde... kendimi şanslı hissediyorum...

    son söz en kral motor kendi motorundur lamı cimi yok..benim mondıal ukh100 ümde olsa ona aşık olurdum...ama burada ybr cbf arasındaki kıyaslama için ybr sahibide olmanız gerekmekte...beni cbfye hıyanet ettiğimi falan düşünmeyin ama madalyonun öteki yüzünüde zaman içersinde gördüm...motor aksamının yıpranışına defalarca şahit oldum...inanın gün geliyor ybrnin bisikletvari olması sizin için bişey ifade etmiyor...keşke diyorsun...




    yapıcaz aga her türlü giderimiz var...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:01 ----------



    bu nasıl bir cümle yahu.. yebereniz olmazsa nasıl fikir sahibi olabileceksiniz ki... burada "ybr sahibi olmanız gerek" olacaktı...düzeltirim...ulan şeytan diyor ki seneye mavi ybryi çekeyim altıma...vallahi hayallerimde...o ne güzel bir renk öyle...silindir üst kapağı açılmayan motor istiyoruz...

    vallahi bunları yazan bir başkası olsa fırçayı yerdi ahaliden...bana güvendiğiniz ve mesajlarıma ehemmiyet verdiğiniz için teşekkürler...iyi geceler...

    özellikle jr dostumun bu cebefeyi göklere çıkaran kelamları bu motorun hakettiği şeyler değil...kendimizi tatmin edeceksek eyvallah...ama motora kışın el sürmeyip daha 10.000 km görmeyip methiyeler düzeceksek işte buna gerek yok...bir 50.000 km görelim beyler...şu an yaşanılan pembe günler...dağa doğrusu canım cicim ayları...motorun ömrü 2 yıl 40.000 dir...motoru sıfırlarsınız bir 40.000 daha gider...

    bu motor hepinizi üzecek...motorunuzu 30.000 lerde satmaya bakın...benim gibi ilişkiyi uzatmayın...yaşandı ve bitti saygısızca misali olsun...
    Valla abi dediklerine yer yer katılmıyorum altında hangi araç olursa olsun hani derler ya her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır o misal motorların yıpranması da kullanıma göre değişir.

    Ybr belki en sert koşullara göre üretilmiştir, cbf de bulunduğu millete göre dizayn edilmiştir bunu araştırmak incelemek için AR-GE leriyle etkileşimli iletişim kurmak gerekiyor o yüzden şöyle özetleyelim durumu:

    Motor hayattır

  8. #20768
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    sakınan göze çöp batar hesabı bugun kapalı otoparka indim bırandayı çıkardım bide ne görem heryer pati madem yatın nie selenin başina işiyosun allahtan az işemiş sildim ama hafif koku var gibi çok sakınıca bişey oluyor hakkatten :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  9. #20769
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150


    beyler satın motorları ybr alınotogarda çektim resmi polis motoru


    şaka bi yana metehan abinin yazdıklarının özeti bence bu iki motor arasındaki farklar tamamen ihtiyaclara yönelik tercih edilcek cinsten, birbirinden üstün yanı yok

    ybr;sağlam uzun ömürlü görüntü zayıf koltuğu konforsuz 2 kişi daha da konforsuz

    cbf;mekanik olarak sorunlu uzun ömürlü değil (bunda kullanımında etkisi var bence) ama konfor var 2 kişi bile tek kişi rahatlığında yan çantalı hali bile uzun yol motoru gibi,yukarıdaki resimde de var ybrde yan çanta sırıtıyo...

    genel olarak +/- leri bence tamamen kullanıcının tercihi

  10. #20770

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    orhangazi
    Alıntı ufukgy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üstadım celallenme...
    40 yaşındayım meslek lisesi okudum mühendis ünvanım var 2yıl elektronikçi orta-lise yazları kaynakçı nalbur su tesisatı lisede havayolunda staj vs.
    20 yıldır ailemden ayrı son 5 yıldır da evliyim. Evime ilk defa iki hafta önce davlumbaz elektronik devresi yandığı için servis girdi...
    Anahtar elim dahil heryerime (tööbe tööbe) değdi...
    Bunlardan öğrendiğim birşey varsa oda garanti kapsamındaki bir ürüne -heleki bizim memleket gibi tüketici haklarının "Tırt" olduğu bir yerde- servis oluru almadan dalmamaktır. her vida her somun doğaya renk katalım diye boyanmamıştır sanırım...
    Saygılar sunarım...
    Not: 476 da yedek öksürüğü geldi - hey maşallah
    iy peki seninde bikaç tecrüben vardır ona göre konuşuyorsun haklısındır elbet. neyse tamam özür. ama hiçte önemli bişey olmadığını imaa etmeye çalıştım sadece

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:15 ----------

    Alıntı kimi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4000 bakımı ücreti ne kadardır arkadaşlar, servisim 100 tl'den bahsetti de.
    geçen yıldı rakamı söylüyorum servis 25TL yağ 18TL herhang birşey değişmeyecek bu km de çünkü buji ve hava filtresi 8 binde değişir o zaman 60TL olablr
    [COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]

  11. #20771

    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150 2011 Black
    YBR 9.5 nm tork üretiyor cbf 12.5 üretiyor ve daha az devire gerek duyuyor bunu üretirken bg olarakta yüksek tabi olsun varsın motoru acılsın 3 nm tork çok şey demek kg leride eşit zaten

  12. #20772

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    orhangazi
    Alıntı kizilkurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullananların söylediğine göre eski çekiş gücünden düşükmüş onların tabiriyle gitmiyormuş motor. Ben de görünümünü beğenmiştim alıyordum neredeyse ama bisiklet gibi kalıyor benim yapılardaki birinin altında o yüzden klasik cbf ime dönüş yaptım iyi ki de yapmışım
    kutların hocam sizi iyiki aldanmamış son anda dönmüşsün. neden CBF kullanıcıları benm gözümde her zaman "akıllı adamlar" imajını hala koruyor
    [COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]

  13. #20773
    sezginkalkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul, Kadıköy
    Motosikleti
    Bmw R1200GS Adv - 2015
    Farımızın aydınlatması çok düşük olduğundan, uzun zamandır aklımı kurcalayan bir konuyu sizinle de paylaşmak istedim.
    Motor koruma demirine power ledli (3x1 watt veya 4x1 watt) 2 adet far bağlamak istiyorum.
    hem görünürlüğümü artıracak hemde power led in sağladığı güçlü aydınlatma sayesinde fara da çok büyük desteği olacağını düşünüyorum.
    aşağıdaki linklerde olan ürünlerden almak istiyorum. acaba bizim 12V 7Ah akümüze çok yüklenirmi ?
    http://urun.gittigidiyor.com/1-sinif...QQidZZ30006267
    http://urun.gittigidiyor.com/LED-Lam...QQidZZ37058057
    Sezgin KALKAN
    A RH+
    0554 776 76 64

  14. #20774
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Bence bununla uğraşacağınıza xenon ampul takın. 50 liraya kadar bulunuyor sanıyorum. Led ne kadar dayanır, ne kadar aydınlatır denemek lazım. Ama orjinal durmayacağı kesin.

  15. #20775

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    orhangazi
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence bununla uğraşacağınıza xenon ampul takın. 50 liraya kadar bulunuyor sanıyorum. Led ne kadar dayanır, ne kadar aydınlatır denemek lazım. Ama orjinal durmayacağı kesin.
    sevgli arkadaşım xenon far taktırmak kolay fakat herşeyin hesaplanması gerek önümüz yaz ve havalar zaten sıcak olacak ve gündüz güneşin altına uzun yol gtmeye kalkarsan 1 saat sonraki molada xenon apmulün ön far kapağını eritip ortasından br delk çatığını görmek istemiyorsan hç bu işe kalkışma
    [COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]

  16. #20776

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    orhangazi
    [SIZE="1"]
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motora kışın el sürmeyip daha 10.000 km görmeyip methiyeler düzeceksek işte buna gerek yok...bir 50.000 km görelim beyler...şu an yaşanılan pembe günler...dağa doğrusu canım cicim ayları...motorun ömrü 2 yıl 40.000 dir...motoru sıfırlarsınız bir 40.000 daha gider...

    bu motor hepinizi üzecek...motorunuzu 30.000 lerde satmaya bakın...benim gibi ilişkiyi uzatmayın...yaşandı ve bitti saygısızca misali olsun...
    herşey iyi güzel yazmışsın hocam fakat olayı son anda biraz abart yapmışsın. senin kullanımına göre 40.000 olabilr benim kullanımıma göre 140.000 bin. at sahbine göre kişner ve herkesinde bldiği bi gerçek varki o da 80-90-100 bnlerde olupda hala tamir görmeyen aletlerin piyasada olduğudur bunun öğrenmeminde çok basti yolu vardır bildiğiniz tanıdığını bi bayiiye servise danışmak varmı böyle motorlar diye basitçe sormak ustası size zaten anlatacaktar yaşananları ve kullanıcılar arasındaki farkları. yani bunu cbf için anlatmıyorum elimde ybr de olsa aynı şeyi yapardım malımıza özen göstermeliyiz önce o bize muhtaç sonra da biz ona biz önceliğimiz yapıp yi davranmaz isek oda bize zamanı gelince k katı kötüsünü davranacaktır bunu hiçbir zaman unutmamak gerek. ben en basiti 2 zamanlı bi motosikletten bahsedeyim. sene 1996 ucuz fiyattan 18 ay takstle 251 tel jant siyah bi MZ imiz oldu 2001 de sattık ilçemzin en hızlı kaçan motoruydu (bu hiçde önemli değil ama gurur duyuyorum) sene 2001 301 MZ çelik jantlı bi motorumuz oldu fiyatı bi dünya ve sene 2009 km 178.000 de satıldı. bir kez motor yaptırıldı 100.000 de, bilmem anlatabldmmi 2 zamanlıya 100.000 motor yaptırma htiyacı duymuşsam buna 140.000 de bile yaptırmam belki 2010 haziranda aldığım cbf-150 ile 90-95 günde 8.000 km yol yaptım 4½ ay sonra 12.000 de sattım ben kurye falan değilim ben sadece bi işçiyim hem çalışır hem gezerim. kazandığım kadar yemesini severim. bi hafta sonu kalkıp orhanagziden eskşehire gderim hemen ertes hafta sonu kalkıp kandıra ya giderim daha sonraki hafta kalkıp büyükorhan görecik yaylasına giderim turlara gezilere katılırım kendi aramızda 12-15 motor 20-24 kişi olup tur yaparız bu yılda hiç kaçarı yok bir yurt dışı yapıcam bunuda o zaman yine yazarız burda kaç km yaptım ne kadar bi menzin aldım bana bi sorun çıkardı mı çıkarmadı mı lastik patladımı patlamadı mı hepsini anlatırım bi kaç ay içinde umarım güzel bilgler vermiş olurum. ne kadar uzun yol motor ömrüde o kadar uzun dur. 12.000 de satmadan önce servsin uyarısıyla bakımlara 3.000 de bi gelin dendi öyle yaptık. yağını tuzunu biberini eksk etmedk. hava filtresin 7 b,nde deişmes gerekrken 4.000 de değişti servs istedi yapın tamam dedim. zincr her 700-800 km de bi gaz (gazyağı deriz) ile temizler sonra temzleme spreyinide kullanırım ondan sonrada yağını sürerim motor zncrini her temzleyip yağladığımda motorun gücüne güç katar. bir zincir bu kadar fark ediyor işte. basite almayın motorun akışı bile değişiyor çok önemli bir unsurdur zincir temzliği ama kaçımız buna özen gösteriyoz vs. vs. çok bunaltmayalım sizleride
    [COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]

  17. #20777
    unsaloc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2004
    Şehir
    Çorlu - TEKİRDAĞ
    Motosikleti
    Pegaso650-Cbf150-KLE500-F650GS
    Dayanıklılık , kalite gibi konularda öyle şeyler söylüyorsunuz ki gözü korkuyor insanın. Hani bulsam gidip Minsk 125 alacağım

    Sene 94-95 belkide 96 tam hatırlayamadım bir minsk sahibi oldum. İlk 2 ayda 4 kere kadran değiştirdim garantiden en sonunda servis hade len dedi. Sonrasındaki 3-4 yıl bu alete hiç masraf yapmadım.Ampül haricinde.Lastik bile almadım.

    Yalnız bir kere 110-120km hızla giderken , (kadran yok ama arabayla ölçtüğümüzde süzde son hızı 120km ye çıkıyordu ve o an bende son hızda gidiyordum) arka lastik kilitlendi. Bir an yatırayım motoru atayım üzerinden kendimi diye düşündüm ama artçım vardı üstelik aramızda da 90cm canak anten vardı onlar için biraz daha çabaladım ve motoru yatırmadan durmayı başardım. Krankın hareketini orta dişliye ileten tas içinde kısa kalın bir zincir var o kırılmış , arka dişli ile tas arasına sıkışıp dişliyi dolayısıyle arka lastiği kilitlemiş debriyaj falan kar etmemişti. Ürktüm. Tek sıkıntısı bu olmuştu.

    Hatta askerden izne geldiğimde , bir gün patronun arabasını aldım , depoyu fulledim kız arkadaşımla sahile kaçacağız , ben gidiyorum dedim patrona nereye dedi , sahile dedim. Len oğlum arabayı sattım ben adam almaya geliyor dedi. Neee abe depoyu fulledik beyaa Hal böyle olunca uzun süre çalışmayan motorla gitmeye karar verdim. Minski çıkardım , arabadaki süper benzininden bir miktar çekip motorun depoyu fulledim. Artçımla beraber durmaksızın 200-250km lik bir yola çıktım. Yolculuğun sonuna gelip durduğumuzda motor durmadı. İndik motordan , acil stoptan kapadım hala çalışıyor.Kontağı kapadım çalışıyor. Anahtarı aldım üzerinden durmadı devam. Sinirlendim uzandım bujinin piposunu çıkardım lan makine hala tıntın çalışıyor kafayı yiyeceğim başladım gülmeye Durmuyor len motor En son benzin musluğunu kapamak aklıma geldi , kapadım durdu. O kadar da değil heralde

    Süper benzin o kadar hararet yaptırmışki motor elektrik olmadan kendi ısısıyla sıkışan karışımı ateşler olmuş yuh yani dedim.

    Ertesi gün motor çalışmadı bujiyi söktüm , buji civataya kadar erimişti. O derece yani.

    Bu motorla hiç durmadan 200-250km yol alırdım.Belki benim şansıma genelde son sürati 80-100 arasında gezen bu aletlerden bendeki 120 , bayır aşşa ise130km hıza ulaşabiliyordu.

    Değil enduro gibi kullanmak , hard cros yaptım.

    Kumsala girip arka tekeri gömdüğümde inat ettim , üzerinden inmeden çıkaracam diye , motor bloğundan çıkan dumanlardan nefes alamaz olduğumda yok aga çıkmaycak bu dedim indim.
    Ne conta ne segman değiştirdim buna rağmen.

    Cros yaptım diyorum yahu , uçtum ben bu aletle defalarca , düştüğümde oladu konarken ama ne gidon eğdim , ne çatal kırdım. Sadece çamurluğu dizimle düzeltmek zorunda kaldım.

    Öyle bi makinaydı işte , normal gelirdi bana ama şimdi sizin şu teknolojik HONDA için yazdıklarınızı okuyunca nasıl yani demekten kendimi alamıyorum
    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı

    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

  18. #20778
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı juno adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]fakat bütün arkadaşlardan ricam: bana çok yardımcı olun.... imkanlar kısıtlı abi ya... netten takip edebildiğimiz kadar... daha 2011 model cbf görmedim buralarda ) ilk ben getireceğim kısmet olursa... o yüzden giyim kuşam, aksesuar, önemli tyolar hakkında bilgilendirin beni. acemi değilim ama tecrübelerinizden faydalanayım diyorum... istanbul'dan otöbüsle getireceğim cbf mi kısmet olursa (mayıs) hepimiz için hayırlısı artık...
    bende yardımcı olmak isterim inan ama olay sende bitiyor...sipariş vereceğin bayinin motoru ve istediğin koruma demir vs malzemeleri nasıl paketleyeceğine nasıl kargoya vereceğine bağlı...özenli olurlarsa ne ala...

    Alıntı kizilkurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla abi dediklerine yer yer katılmıyorum altında hangi araç olursa olsun hani derler ya her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır o misal motorların yıpranması da kullanıma göre değişir.

    Ybr belki en sert koşullara göre üretilmiştir, cbf de bulunduğu millete göre dizayn edilmiştir bunu araştırmak incelemek için AR-GE leriyle etkileşimli iletişim kurmak gerekiyor o yüzden şöyle özetleyelim durumu:

    Motor hayattır
    neden 40.000 dedim...39.000 de motor sıfırladığım için değil tabi ki...o dönem emaneten verdiğim için böyle olmuştu...benim derdim...krank bilyalarıyla...motoru kız gibi kullansanızda bu krank bilyaları dağılma emareleri vermeye bu kmde başlar...hadi çok nizamu kullandınız 50.000 de diyelim...siz siz olun bu krank bilyalarını garanti kapsamı içersinde ücretsiz kendi götüreceğiniz malzemeler değiştirmeye bakın...yani nasıl ki bir insan düşünün kalbi delik ama sağlıklı bir şekilde hayatına devam ediyor...cbfde de öyle...kalbinde sıkıntı var...biz Türkler genelde bıçak kemiğe dayanınca çözüm ararız...öncesi için sizlere ipucu...

    siz sübaplardan 5000 km sonra motor ısındığında şakırtılar duymaya başlayın o zaman ne tad kalır ne huzur...bu sübap şıngırtalıyla yaşamaya alışın...




    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sakınan göze çöp batar hesabı bugun kapalı otoparka indim bırandayı çıkardım bide ne görem heryer pati madem yatın nie selenin başina işiyosun allahtan az işemiş sildim ama hafif koku var gibi çok sakınıca bişey oluyor hakkatten :D
    vay namussuzlar...demek umumi wc sandılar senin motoru hemi...

    ücretsiz amme hizmeti hemde...

    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [beyler satın motorları ybr alınotogarda çektim resmi polis motoru


    şaka bi yana metehan abinin yazdıklarının özeti bence bu iki motor arasındaki farklar tamamen ihtiyaclara yönelik tercih edilcek cinsten, birbirinden üstün yanı yok

    ybr;sağlam uzun ömürlü görüntü zayıf koltuğu konforsuz 2 kişi daha da konforsuz

    cbf;mekanik olarak sorunlu uzun ömürlü değil (bunda kullanımında etkisi var bence) ama konfor var 2 kişi bile tek kişi rahatlığında yan çantalı hali bile uzun yol motoru gibi,yukarıdaki resimde de var ybrde yan çanta sırıtıyo...

    genel olarak +/- leri bence tamamen kullanıcının tercihi

    kesinlikle haklısın...o konfor yüzünden zaten tercih edilmiyor ybr...artcıyla binemiyorsun...artcı bindiğinde arkanın halini görmelisin...kendine zor yeten sahibini taşımakta zorlanan ybr artcıyla çileye dönüşüyor resmen...ben hatta artcıyla giderken çukurlara girdiğimde arka çamurluğun lastiği yaracağını düşünmüşümdür hep...

    sağlam motor bloğu...ybr...

    yüksek tork..cbf...

    konfor...cbf...

    cbf 2-1 lik galibiyetle gönülleri fethediyor...

    Alıntı necdet_vv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iy peki seninde bikaç tecrüben vardır ona göre konuşuyorsun haklısındır elbet. neyse tamam özür. ama hiçte önemli bişey olmadığını imaa etmeye çalıştım sadece[COLOR="Silver"]
    ufuka özür dilenecek bir şey yazmadın bence biraderim...sende samimi dürüst yazan olduğu gibi içindekileri klavyeye taşıyan net bir kişisin...sana trip atmamın nedeni biraz daha bişeyler paylaşıp birbirimizi tanıyalım mahiyetinde...kırıcı olduysam ben özür dilerim senden...

    Alıntı JustRebelde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YBR 9.5 nm tork üretiyor cbf 12.5 üretiyor ve daha az devire gerek duyuyor bunu üretirken bg olarakta yüksek tabi olsun varsın motoru acılsın 3 nm tork çok şey demek kg leride eşit zaten
    biz o torka hastayız aga...o torkun peşinden gidiyoruz işte...

    namussuz ybr 3.vitesi rampada göremezken cbf ile 4 e takıp takmamayı bile bazen düşünüyorum devir müsait oluyor...

    [QUOTE=sezginkalkan;2315060]Farımızın aydınlatması çok düşük olduğundan, uzun zamandır aklımı kurcalayan bir konuyu sizinle de paylaşmak istedim.
    Motor koruma demirine power ledli (3x1 watt veya 4x1 watt) 2 adet far bağlamak istiyorum.
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence bununla uğraşacağınıza xenon ampul takın. 50 liraya kadar bulunuyor sanıyorum. Led ne kadar dayanır, ne kadar aydınlatır denemek lazım. Ama orjinal durmayacağı kesin.
    abicim neden uğraşırsın bunlarla al bir zenon işte...oralarda takacak birileri varmı ama...

    Alıntı necdet_vv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgli arkadaşım xenon far taktırmak kolay fakat herşeyin hesaplanması gerek önümüz yaz ve havalar zaten sıcak olacak ve gündüz güneşin altına uzun yol gtmeye kalkarsan 1 saat sonraki molada xenon apmulün ön far kapağını eritip ortasından br delk çatığını görmek istemiyorsan hç bu işe kalkışma
    biraderim zenon zaten anahtarsız takılmaz...bi açma kapama düğmesi şart...gündüz zenon çalışırmı buna balast dayanırmı...zaten çoğu 5000 saat ömürlü...(ortalama) hem ilk çalıştırdığında motor ısınmadan çalışırsa aküyüde yer...o yüzden anahtarlı şart...

    Alıntı necdet_vv adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    [SIZE=""]herşey iyi güzel yazmışsın hocam fakat olayı son anda biraz abart yapmışsın. senin kullanımına göre 40.000 olabilr benim kullanımıma göre 140.000 bin. at sahbine göre kişner ve herkesinde bldiği bi gerçek varki o da 80-90-100 bnlerde olupda hala tamir görmeyen aletlerin piyasada olduğudur bunun öğrenmeminde çok basti yolu vardır bildiğiniz tanıdığını bi bayiiye servise danışmak varmı böyle motorlar diye basitçe sormak ustası size zaten anlatacaktar yaşananları ve kullanıcılar arasındaki farkları. yani bunu cbf için anlatmıyorum elimde ybr de olsa aynı şeyi yapardım malımıza özen göstermeliyiz önce o bize muhtaç sonra da biz ona biz önceliğimiz yapıp yi davranmaz isek oda bize zamanı gelince k katı kötüsünü davranacaktır bunu hiçbir zaman unutmamak gerek. ben en basiti 2 zamanlı bi motosikletten bahsedeyim. sene 1996 ucuz fiyattan 18 ay takstle 251 tel jant siyah bi MZ imiz oldu 2001 de sattık ilçemzin en hızlı kaçan motoruydu (bu hiçde önemli değil ama gurur duyuyorum) sene 2001 301 MZ çelik jantlı bi motorumuz oldu fiyatı bi dünya ve sene 2009 km 178.000 de satıldı. bir kez motor yaptırıldı 100.000 de, bilmem anlatabldmmi 2 zamanlıya 100.000 motor yaptırma htiyacı duymuşsam buna 140.000 de bile yaptırmam belki 2010 haziranda aldığım cbf-150 ile 90-95 günde 8.000 km yol yaptım 4½ ay sonra 12.000 de sattım ben kurye falan değilim ben sadece bi işçiyim hem çalışır hem gezerim. kazandığım kadar yemesini severim. bi hafta sonu kalkıp orhanagziden eskşehire gderim hemen ertes hafta sonu kalkıp kandıra ya giderim daha sonraki hafta kalkıp büyükorhan görecik yaylasına giderim turlara gezilere katılırım kendi aramızda 12-15 motor 20-24 kişi olup tur yaparız bu yılda hiç kaçarı yok bir yurt dışı yapıcam bunuda o zaman yine yazarız burda kaç km yaptım ne kadar bi menzin aldım bana bi sorun çıkardı mı çıkarmadı mı lastik patladımı patlamadı mı hepsini anlatırım bi kaç ay içinde umarım güzel bilgler vermiş olurum. ne kadar uzun yol motor ömrüde o kadar uzun dur. 12.000 de satmadan önce servsin uyarısıyla bakımlara 3.000 de bi gelin dendi öyle yaptık. yağını tuzunu biberini eksk etmedk. hava filtresin 7 b,nde deişmes gerekrken 4.000 de değişti servs istedi yapın tamam dedim. zincr her 700-800 km de bi gaz (gazyağı deriz) ile temizler sonra temzleme spreyinide kullanırım ondan sonrada yağını sürerim motor zncrini her temzleyip yağladığımda motorun gücüne güç katar. bir zincir bu kadar fark ediyor işte. basite almayın motorun akışı bile değişiyor çok önemli bir unsurdur zincir temzliği ama kaçımız buna özen gösteriyoz vs. vs. çok bunaltmayalım sizleride
    [/SIZE]
    bak sen MZ görmüş adamsın...illa ki titanlarıda gördün...2000/2001 lerde gerçek titan ama...o son gelen çin işi titanlar değil...bresilya malı titanları diyorum...şimdi sen kıyasla çevrende gördüğün cbflerde duyumlarında veya forumlarda bizleri okuyorsun bu yaşanan sıkıntıların hangisi o makinalarda vardı...MZ de 1.vitesde kalktığında gazı ayarlayamadınmı kendini tekerde buluyordun...

    biz metropoldeyiz aga bizim hayatımız uzun yol olmuş...evden her sabah patronun eve gidiyorum( Suadiye) 27 km...dönüş 54 km...al sana uzun yol...şehir içi ama ayda 26 günden 1400 km... ama dediğin gibi uzun yolda makina yıpranmıyor dur kalkı yok vs tüketim azalıyor...

    Alıntı unsaloc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dayanıklılık , kalite gibi konularda öyle şeyler söylüyorsunuz ki gözü korkuyor insanın. Hani bulsam gidip Minsk 125 alacağım

    Sene 94-95 belkide 96 tam hatırlayamadım bir minsk sahibi oldum. İlk 2 ayda 4 kere kadran değiştirdim garantiden en sonunda servis hade len dedi. Sonrasındaki 3-4 yıl bu alete hiç masraf yapmadım.Ampül haricinde.Lastik bile almadım.

    Yalnız bir kere 110-120km hızla giderken , (kadran yok ama arabayla ölçtüğümüzde süzde son hızı 120km ye çıkıyordu ve o an bende son hızda gidiyordum) arka lastik kilitlendi. Bir an yatırayım motoru atayım üzerinden kendimi diye düşündüm ama artçım vardı üstelik aramızda da 90cm canak anten vardı onlar için biraz daha çabaladım ve motoru yatırmadan durmayı başardım. Krankın hareketini orta dişliye ileten tas içinde kısa kalın bir zincir var o kırılmış , arka dişli ile tas arasına sıkışıp dişliyi dolayısıyle arka lastiği kilitlemiş debriyaj falan kar etmemişti. Ürktüm. Tek sıkıntısı bu olmuştu.

    Hatta askerden izne geldiğimde , bir gün patronun arabasını aldım , depoyu fulledim kız arkadaşımla sahile kaçacağız , ben gidiyorum dedim patrona nereye dedi , sahile dedim. Len oğlum arabayı sattım ben adam almaya geliyor dedi. Neee abe depoyu fulledik beyaa Hal böyle olunca uzun süre çalışmayan motorla gitmeye karar verdim. Minski çıkardım , arabadaki süper benzininden bir miktar çekip motorun depoyu fulledim. Artçımla beraber durmaksızın 200-250km lik bir yola çıktım. Yolculuğun sonuna gelip durduğumuzda motor durmadı. İndik motordan , acil stoptan kapadım hala çalışıyor.Kontağı kapadım çalışıyor. Anahtarı aldım üzerinden durmadı devam. Sinirlendim uzandım bujinin piposunu çıkardım lan makine hala tıntın çalışıyor kafayı yiyeceğim başladım gülmeye Durmuyor len motor En son benzin musluğunu kapamak aklıma geldi , kapadım durdu. O kadar da değil heralde

    Süper benzin o kadar hararet yaptırmışki motor elektrik olmadan kendi ısısıyla sıkışan karışımı ateşler olmuş yuh yani dedim.

    Ertesi gün motor çalışmadı bujiyi söktüm , buji civataya kadar erimişti. O derece yani.

    Bu motorla hiç durmadan 200-250km yol alırdım.Belki benim şansıma genelde son sürati 80-100 arasında gezen bu aletlerden bendeki 120 , bayır aşşa ise130km hıza ulaşabiliyordu.

    Değil enduro gibi kullanmak , hard cros yaptım.

    Kumsala girip arka tekeri gömdüğümde inat ettim , üzerinden inmeden çıkaracam diye , motor bloğundan çıkan dumanlardan nefes alamaz olduğumda yok aga çıkmaycak bu dedim indim.
    Ne conta ne segman değiştirdim buna rağmen.

    Cros yaptım diyorum yahu , uçtum ben bu aletle defalarca , düştüğümde oladu konarken ama ne gidon eğdim , ne çatal kırdım. Sadece çamurluğu dizimle düzeltmek zorunda kaldım.

    Öyle bi makinaydı işte , normal gelirdi bana ama şimdi sizin şu teknolojik HONDA için yazdıklarınızı okuyunca nasıl yani demekten kendimi alamıyorum
    işte bu yaptıklarını ybr harici başka hangi düşük ccde uygularsan uygula krankı pistonu ele alırsın...sağlam olmaması beni strese sokuyor...servis bile diyor bunu hassas makinalar aman dikkat et SIKIŞTIRMA... abicim niye sıkıştırmayayım...ne alıyoruz ki dikkatli kullanayım...apaçilikde sınır tanımayan biri değilim ki sadece biraz performans bekliyorum sadece bu...


    görüntüsü yakışıklı olabilir ama kalbi ciğeri dayanıksız ise benim gözümde değeri on par etmez....
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  19. #20779
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    şuanda seçim aşamasında (kararsız)
    bu motor hakkında beni bilgilendirirmisiniz


    1. max. hızı nedir ve motor zorlanmadan ne kadar hız yapabiliyor .
    2.ful aksesuararla hangi rengi daha güzel duurur.
    3.2011 model kullanıcıları varsa aramızda ne gibi farklılıklar var yani performans bakımından.

    şuan kafama takılan bunlar yardımlarınız için teşkr edrm .

  20. #20780
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    reis yana yakıla beklemeyip napıcan ki... el mahkum...
    Bana Nisan birinci veya ikinci hafta teslim ederiz demişlerdi. Dün DB Honda'yı aradım. "Biz ikinci hafta teslim ederiz dememişizdir" dediler. Bu tür davranışlara fazla tahammülü olan bir kişi değilim.
    Asıl kafamda GT250 Comet vardı. Fazla para vermemek için CBF150'ye dümen kırmıştım. Bakalım artık. Duruma göre tekrar GT250 gündeme gelebilir.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:14 ----------

    Alıntı unsaloc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dayanıklılık , kalite gibi konularda öyle şeyler söylüyorsunuz ki gözü korkuyor insanın. Hani bulsam gidip Minsk 125 alacağım

    Sene 94-95 belkide 96 tam hatırlayamadım bir minsk sahibi oldum. İlk 2 ayda 4 kere kadran değiştirdim garantiden en sonunda servis hade len dedi. Sonrasındaki 3-4 yıl bu alete hiç masraf yapmadım.Ampül haricinde.Lastik bile almadım.

    Yalnız bir kere 110-120km hızla giderken , (kadran yok ama arabayla ölçtüğümüzde süzde son hızı 120km ye çıkıyordu ve o an bende son hızda gidiyordum) arka lastik kilitlendi. Bir an yatırayım motoru atayım üzerinden kendimi diye düşündüm ama artçım vardı üstelik aramızda da 90cm canak anten vardı onlar için biraz daha çabaladım ve motoru yatırmadan durmayı başardım. Krankın hareketini orta dişliye ileten tas içinde kısa kalın bir zincir var o kırılmış , arka dişli ile tas arasına sıkışıp dişliyi dolayısıyle arka lastiği kilitlemiş debriyaj falan kar etmemişti. Ürktüm. Tek sıkıntısı bu olmuştu.

    Hatta askerden izne geldiğimde , bir gün patronun arabasını aldım , depoyu fulledim kız arkadaşımla sahile kaçacağız , ben gidiyorum dedim patrona nereye dedi , sahile dedim. Len oğlum arabayı sattım ben adam almaya geliyor dedi. Neee abe depoyu fulledik beyaa Hal böyle olunca uzun süre çalışmayan motorla gitmeye karar verdim. Minski çıkardım , arabadaki süper benzininden bir miktar çekip motorun depoyu fulledim. Artçımla beraber durmaksızın 200-250km lik bir yola çıktım. Yolculuğun sonuna gelip durduğumuzda motor durmadı. İndik motordan , acil stoptan kapadım hala çalışıyor.Kontağı kapadım çalışıyor. Anahtarı aldım üzerinden durmadı devam. Sinirlendim uzandım bujinin piposunu çıkardım lan makine hala tıntın çalışıyor kafayı yiyeceğim başladım gülmeye Durmuyor len motor En son benzin musluğunu kapamak aklıma geldi , kapadım durdu. O kadar da değil heralde

    Süper benzin o kadar hararet yaptırmışki motor elektrik olmadan kendi ısısıyla sıkışan karışımı ateşler olmuş yuh yani dedim.

    Ertesi gün motor çalışmadı bujiyi söktüm , buji civataya kadar erimişti. O derece yani.

    Bu motorla hiç durmadan 200-250km yol alırdım.Belki benim şansıma genelde son sürati 80-100 arasında gezen bu aletlerden bendeki 120 , bayır aşşa ise130km hıza ulaşabiliyordu.

    Değil enduro gibi kullanmak , hard cros yaptım.

    Kumsala girip arka tekeri gömdüğümde inat ettim , üzerinden inmeden çıkaracam diye , motor bloğundan çıkan dumanlardan nefes alamaz olduğumda yok aga çıkmaycak bu dedim indim.
    Ne conta ne segman değiştirdim buna rağmen.

    Cros yaptım diyorum yahu , uçtum ben bu aletle defalarca , düştüğümde oladu konarken ama ne gidon eğdim , ne çatal kırdım. Sadece çamurluğu dizimle düzeltmek zorunda kaldım.

    Öyle bi makinaydı işte , normal gelirdi bana ama şimdi sizin şu teknolojik HONDA için yazdıklarınızı okuyunca nasıl yani demekten kendimi alamıyorum
    Burada asıl konu teknoloji değil. Dünyaca kalitesi bilinen Honda markası hiç değil. Konu piyasa koşullarına uygun motosiklet üretip rekabetin sürdürülebilmesi.
    CBF150 tamda piyasa koşullarına uygun ve ucuz Çin motosikletleri ile rekabet etme iddiasında bir model. Yani bu modelde fiyat-kalite ilişkisi öne çıkıyor. Bu nedenle bizim bildiğimiz honda teknolojisi ve kalitesini fiyat oranında beklemek gerekiyor. Bir başka deyişle "ne kadar fiyat o kadar honda". Metehan CBF 150 konusunda son derece tecrübeli bir arkadaş. Onun söylediklerine katılıyorum. CBF150'nin motorunun YBR'ye göre daha kalitesiz olduğunu inkar etmek biraz zor. Fakat fiyatı, tork, konfor, görünüm, yedek parça fiyatları, servis yaygınlığı, ikinci elde prestijli olması nedeniyle cazip bir motor olmaya devam edecek gibi görünüyor.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler