Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Nisan 2011, 18:14
#20581
çok güzel arkadaşlar vallahi billahi harikasınız yani ama bunca yol gidilirde şu motorun bir analizi yapılmaz mı burada. sizden yorumlarınızı bekliyoruz arkadaşlar. en azında 842 km de kaç lira yaktı hesaplayalım
[COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]
Reklamlar
-
04 Nisan 2011, 18:44
#20582
Beyler 2000 km'de bir olan ara yağ değişimlerinizi kendinizmi yapıyorsunuz yoksa servisemi halletiriyorsunuz. 4000 8000 12000 16000 20000'ler serviste yapılma zorunluluğu var.
-
04 Nisan 2011, 18:47
#20583
sen istersen her 2000 de bir servise uğra bundan servis de mutlu olacaktır. ama bizler uğramıyoruz çünkü kendim değiştirirsem sadece yağ parası harcıyorum onlar değiştirirse hem yağ hem işçilik alıyorlar. ben uğraşamam dersen gidebilirsin bunda bir sorun yok sen erken geldin bugün git yarın gel demez kimse sana
[COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]
-
04 Nisan 2011, 18:47
#20584
Bugün şehirlerarası yolda ful korumalı gidiyordum.Yolda polis kontrolü vardı.Zannedersem radar hız kontrolü.Polis beni durdurmadı ancak banket banket diye elindeki telsizle bana servis yolunu işaret etti.Ben birşey anlamadım.Motosiklet banketten mi gider diyor.Yoksa başka bir şey mi?Anlayan bilen biri varsa bilmek isterim.
Justice for all.Herkes için adalet.Emmim,dayım,hısımım,akrabam olmasa da.Ha,bizim aşiretten olmasa da...
-
04 Nisan 2011, 18:50
#20585
superkaos adlı üyeden alıntı
Beyler 2000 km'de bir olan ara yağ değişimlerinizi kendinizmi yapıyorsunuz yoksa servisemi halletiriyorsunuz. 4000 8000 12000 16000 20000'ler serviste yapılma zorunluluğu var.
garanti bitene kadar servise talim
sonrası size kalmış
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
04 Nisan 2011, 18:59
#20586
necdet_vv adlı üyeden alıntı
çok güzel arkadaşlar vallahi billahi harikasınız yani ama bunca yol gidilirde şu motorun bir analizi yapılmaz mı burada. sizden yorumlarınızı bekliyoruz arkadaşlar. en azında 842 km de kaç lira yaktı hesaplayalım
40+40+30=110 tl benzin aldım. ortalama 100 km 13 tl, yaklaşık 3,25 lt. Eskişehir sarıcakaya yolunu bilen var ise sürekli rampa ve viraj, 4 ncü vitese çıkamadık, 2-3 vites mesafe 60 km. Bu arada bahsettiğim gibi 9,5 saat kesintisiz yağmur altında+yoğun yan rüzgar. Performans 10 üzerinden 8. konfor; 10 üzerinden 8 sadece kuyruk kemiğinde uyuşma oluyor. 40 lt bagaj full dolu+çadır+3 er adet uyku tulumu ve battaniye+ çıplak ağırlığı 96 kilo olan tam donanımlı riders (bendeniz) önde turing cam (sanki bu cam hızımı kesti gibi, yoğun rüzgar da olunca taktığıma pişman oldum. bukadar, arkadaşların merak ettiği hususlar var ise anlatırım.
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
-
04 Nisan 2011, 19:20
#20587
GÜNTEKİN adlı üyeden alıntı
40+40+30=110 tl benzin aldım. ortalama 100 km 13 tl, yaklaşık 3,25 lt. Eskişehir sarıcakaya yolunu bilen var ise sürekli rampa ve viraj, 4 ncü vitese çıkamadık, 2-3 vites mesafe 60 km. Bu arada bahsettiğim gibi 9,5 saat kesintisiz yağmur altında+yoğun yan rüzgar. Performans 10 üzerinden 8. konfor; 10 üzerinden 8 sadece kuyruk kemiğinde uyuşma oluyor. 40 lt bagaj full dolu+çadır+3 er adet uyku tulumu ve battaniye+ çıplak ağırlığı 96 kilo olan tam donanımlı riders (bendeniz) önde turing cam (sanki bu cam hızımı kesti gibi, yoğun rüzgar da olunca taktığıma pişman oldum. bukadar, arkadaşların merak ettiği hususlar var ise anlatırım.
Abi yine yollardasın.Maşallah için kıpır kıpır.Allah coşkunu eksik etmesin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:06 ----------
Abi bir de senin motorun lastikleri orjinal duro idi zannedersem.Nasıl herhangi bir sorun yaşattı mı?Yağmurda çamurda.
Justice for all.Herkes için adalet.Emmim,dayım,hısımım,akrabam olmasa da.Ha,bizim aşiretten olmasa da...
-
04 Nisan 2011, 19:37
#20588
Abi bir de senin motorun lastikleri orjinal duro idi zannedersem.Nasıl herhangi bir sorun yaşattı mı?Yağmurda çamurda.
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1IZLOAeUF
Ben UNILLI lastikle değiştirdim, yalnız abimin (siyah olan) 2011 duro lastik var hiç sıkıntı olmadı hemde sürekli viraj olan yerlerde baya yatırdı. Ben çekindim ama o bir problem olmadığını söyledi.
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
-
04 Nisan 2011, 20:26
#20589
superkaos adlı üyeden alıntı
Beyler 2000 km'de bir olan ara yağ değişimlerinizi kendinizmi yapıyorsunuz yoksa servisemi halletiriyorsunuz. 4000 8000 12000 16000 20000'ler serviste yapılma zorunluluğu var.
2000km de bir yağ değişimini nereden uydurdunuz?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:17 ----------
yağların bir kullanım ömrü vardır ay olarak birde km cinsinden . fabrikası ve kitapçığı yağ özelliklerini vermiş 1000-4000-8000-12000- demiş nereden çıkıyor ara yağ değişimi, kim söylüyor bunları. yok böyle bişey.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
04 Nisan 2011, 21:04
#20590
kendimiz yağ değiştireceğimiz zaman kullanacağımız yağ için en iyi seçim hangisi olur?cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
-
04 Nisan 2011, 21:21
#20591
abolgi adlı üyeden alıntı
2000km de bir yağ değişimini nereden uydurdunuz?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:17 ----------
yağların bir kullanım ömrü vardır ay olarak birde km cinsinden . fabrikası ve kitapçığı yağ özelliklerini vermiş 1000-4000-8000-12000- demiş nereden çıkıyor ara yağ değişimi, kim söylüyor bunları. yok böyle bişey.
Siz 4000 de bir değiştirmeye devam edin "20000 km den sonra neden piston sekman gerekti" başlıklı konu açtığınızda tekrar görüşürüz. İnş öyle bir şey olmaz tabi
-
04 Nisan 2011, 21:32
#20592
fctavsan adlı üyeden alıntı
kendimiz yağ değiştireceğimiz zaman kullanacağımız yağ için en iyi seçim hangisi olur?cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
Bizim yağımız 1 lt CASTROL POWER1 10W 40W değişimi de çok basit motor sıcakken 13 anahtarla alttaki tapayı söküyorsun, yağ tamamen süzüldükten sonra tapayı tekrar takıp sıkıyorsun, daha sonra yağı yağ çubuğunun takıldığı yerden doldurup (tamamını) yağ çubuğundan kontrol ediyorsun. toplam 10 dk. Hayırlı işler.
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
-
04 Nisan 2011, 21:38
#20593
-
04 Nisan 2011, 22:52
#20594
GÜNTEKİN adlı üyeden alıntı
Bizim yağımız 1 lt CASTROL POWER1 10W 40W değişimi de çok basit motor sıcakken 13 anahtarla alttaki tapayı söküyorsun, yağ tamamen süzüldükten sonra tapayı tekrar takıp sıkıyorsun, daha sonra yağı yağ çubuğunun takıldığı yerden doldurup (tamamını) yağ çubuğundan kontrol ediyorsun. toplam 10 dk. Hayırlı işler.
çok teşekkür ederim de kimileri 15 50 kullan diyor.bir diğer sorum da yağ filtresi nerde bu motorun?
-
04 Nisan 2011, 22:56
#20595
ya bu havalar nisanın kaçında güneşli olur hepmi yağmur:D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
04 Nisan 2011, 23:16
#20596
halepli adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun,kazasız belasız...
Hep Pür Dikkat...
-
04 Nisan 2011, 23:17
#20597
halepli adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun sıfırın tadı başka...
Adrion adlı üyeden alıntı
karar verdim PSimi sattıktan sonra alıcam ya grisini ya siyahını ama siyahı daha güzel ağır duruyor far ayarlarıda yapılmış gayet güzel hiç olmazsa bnm ps kadar fazla yakmıyodur ve vitesli kullanmanın zevkide cabası.
ben yerinde olsam pes 150 den cbfye geçiş yapmazdım...ps 150 roket gibi makina...cbf 150 hantal...ilk zamanlar sıkıntı çekersin...vites hamallık derim...
GÜNTEKİN adlı üyeden alıntı
40+40+30=110 tl benzin aldım. ortalama 100 km 13 tl, yaklaşık 3,25 lt. Eskişehir sarıcakaya yolunu bilen var ise sürekli rampa ve viraj, 4 ncü vitese çıkamadık, 2-3 vites mesafe 60 km. Bu arada bahsettiğim gibi 9,5 saat kesintisiz yağmur altında+yoğun yan rüzgar. Performans 10 üzerinden 8. konfor; 10 üzerinden 8 sadece kuyruk kemiğinde uyuşma oluyor. 40 lt bagaj full dolu+çadır+3 er adet uyku tulumu ve battaniye+ çıplak ağırlığı 96 kilo olan tam donanımlı riders (bendeniz) önde turing cam (sanki bu cam hızımı kesti gibi, yoğun rüzgar da olunca taktığıma pişman oldum. bukadar, arkadaşların merak ettiği hususlar var ise anlatırım.
beni eskişehirde bu festivalden bir arkadaş aradı...Tek Teker Ramço nikli arkadaş...festival günü havanın çok güzel olduğunu söyledi...ortam nasıldı anlatsana biraz...bu mevsimde festival olmaz...
abolgi adlı üyeden alıntı
2000km de bir yağ değişimini nereden uydurdunuz?
yağların bir kullanım ömrü vardır ay olarak birde km cinsinden . fabrikası ve kitapçığı yağ özelliklerini vermiş 1000-4000-8000-12000- demiş nereden çıkıyor ara yağ değişimi, kim söylüyor bunları. yok böyle bişey.
cbf 150 ler 2007 den beri 2000 kmde bir yağ değişimine tabidir paşam...bilmiyordun aha öğrendin...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
04 Nisan 2011, 23:19
#20598
JustRebelde adlı üyeden alıntı
Gerçekten cbf 150 inanılmaz sattı desek yalan olmaz
heryer cbf kaynıyor bugun bir arkadaşla sohbet ettimde f6 fazer motoru varmıs sadece iş güç gitmek için cbf150 almıs sordum memnuniyetini iletti fazerin yakıt tüketiminden dertliydi.
Bu benzin fiyatlarına büyük motor zengin işi.
deniz17 adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar. Ben de siyah bir CBF için sıraya girenlerdenim. Kappa 35'i aldım ama motor yolu gözlüyorum şimdi de. Şunu merak ettim ben. 3550 TL fiyattan bahsediyor bazıları, bizim burada 3765 liste fiyatından geri adım atmıyor bayiler. Çanakkale'de de Balıkesir'de de fiyatlar böyle. Ekstra bir şey de vermiyorlar. 215 TL fark var arada. Sizce çok değil mi bu fark. Kekleniyor muyuz ne!
Aynen öyle, tabii bayinin çok motor satamadığı için ucuza alamadığı da olabilir.
BeRKaN61 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar az önce üye oldum...hiç motor deneyimim olmadı...eskiden hevesim vardı ama sonra otomobil ehliyeti alınca gitti..fakat araba sürmekten pek hoşlanmıyorum.küçükken bisiklet iyi sürerdim o bahaneyle motosiklete heveslenmeye başladım tekrar
amaç A noktasından B noktasına güvenli bir şekilde gitmek benim için desem yalan olmaz pek gösteriş peşinde değilimdir
araştırdım baktım başlangıç için cbf 150 iyi bi motor gibi duruyor..5-6 milyar para biriktirdiğim gibi önce ehliyet sonra motor sonra ekipmanları alacağım zaten o kadar para anca yeter
fakat garaj yok ben de sitenin içine nasıl parkedecem sitede çok çocuk var fazla elliyorlardı eskiden kullananların motorlarıı.bi de hırsızlık olayı var çok vaka yaşandı bizim oralarda ona çözüm bulmak zor olacak...
Sıfır motorun bakımı zor, kafana takmıyacaksın. Alacaksın bir branda ve kilit, tamamdır.
SinanAksu adlı üyeden alıntı
Eskiden araba vardi, yagmurda bende çıkmazdım, ama artık araba yok, mecbur çıkıyoruz.
Birde ben motoru tepe tepe kullanırım, acımam yani, lastik patlasın jant üstünde giderim.
Baktım gidemiyorum bırakırım motoru orada
Sen bıraktığın noktada haber ver biz alırız.
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Güzel bir haber mi acaba bu
Eski modellerde motoru ilk çalıştırmada jikle kullandığınızda hafif gaz vermezseniz motor stop ediyordu çünki jikle zengin karışım oluşturarak motoru ısıtırken aynı anda devri yükseltmiyordu. Bu yüzden motor ısınane kadar jikle açık ve gaz kolunu bırakmadan hafif hafif gaz vermeniz gerekiyordu. Sanırım yeni modellerde bu sorunu çözmüşler ve jikle açılınca eskisi gibi motor stop etmiyor ve devir bir miktar yükseliyor. Doğru mu anlıyorum ? Umarım böyledir. Böyleyse bence hoş bir gelişme. En azından motor ısınırken gaz kolunu tutmamız gereken zamanda kişisel koruyucu vb hazırlık yapılır ve zaman kazanılabilir.
Katılıyorum.
jawa adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun bende kuryeyim. Bazen aynen senin yaptığın gibi yandan çıkan öküze hiç fren yapmadan tam şoför kapısından girip oturduğu yeri dağıtmak istiyorum.
Bugün benim içinde maceralıydı.Son dakikalarda servis minibüsü kullanan bir hayvan aradan geçmeyeyim diye aniden gazlayıp arayı kapatınca öndeki aracın tamponuna giriyordum! Son anda motoru yatırıp tampon altına dalınca çarpışma olmadı.bende birşey yok, motorda yok.kalkıp ileride kırmızıda yakaladım adamı.50 yaşlarında bir şey.Niye aradan geçiyorsun, geçme aradan diyor.Gördün mü beni aynadan dedim, gördüm dedi.
Ben aslında şiddete karşı bir insanım.Trafikte de kimseyle dalaşmamak için özel gayret gösteririm.Ama bugün hakikaten kendimi çok zor tuttum.Muhtemelen adamın yaşına da hürmeten.Ama yanlış yaptığımı sonra anladım.Adam beni kasti olarak kazaya sevk ediyor ben halen yaşını başını düşünüyorum.Gerçi döverken ölme ihtimali de var.Onu da düşünmek lazım.
çok kafana takma, bu trafikde her türlü yaratık var. He de geç, yoksa hangisini döveceksin?
@Mete_Han
Bizde sizinki gib çevre yokki beraber takılalım foto çekelim.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
04 Nisan 2011, 23:28
#20599
motor bugün itibariyle 121 km.oldu.rodaj aşamasında olduğundan henüz 5.000 deviri ve 5.vites 65 km/h aşmadım,aldığımda depoyu fulletmiştim bugün merak ettim depoyu tekrar fullettim 100 km.de 2.3 lt benzin tüketmiş.oldukça makul geldi bana tabi eski cbf lerle kıyaslamak gerek az mı çokmu diye..motorun altında fabrikasyon Duro lastikler var öyle herkesin bahsettiği gibi o kadarda kötü lastik değil,önceki topiclerde okuduğum kadar ile tüm kullanıcılar olumsuz görüş bildirmişler durolar hakkında ama ben beğendim hatta bugün ankaraya yağan yağmura yakalandım özellikle lastiği hem fren hemde biraz çekinerekde olsa yatma pozisyonunda denedim bence 150 cc lik bir motosiklet için gayette güzel lastik haaa biraz zaman geçsin bakalım sertleşince yol tutuşu nasıl olacak beklemek gerek.vites geçişleri motosiklet yeni oldugundan ilk 2 vites birazcık tıkırtılı geçiyordu fakat gittikçe o tıkırtılı geçiş azalıyor diğer vitesler yağ gibi sorunsuz.jiklesiz marşa basar basmaz tırt diye motor alıyor hiç ikiletmiyer rölanti devri 1.300 ler civarı..yalnız bilmiyorum banamı öyle geldi motor dik rampada azıcık bayılıyor belki daha rodajda olduğunda fazla devir çeviremediğimdendir. Şehiriçi eski bir ybr125 kullanıcısı olarak CBF150 onun yanında daha keyifli,daha şık ve daha rahat ..kesinlikle..yeni motor alan arkadaşlara tekrar hayırlı olsun..
-
04 Nisan 2011, 23:35
#20600
EGELİ adlı üyeden alıntı
motor bugün itibariyle 121 km.oldu.rodaj aşamasında olduğundan henüz 5.000 deviri ve 5.vites 65 km/h aşmadım,aldığımda depoyu fulletmiştim bugün merak ettim depoyu tekrar fullettim 100 km.de 2.3 lt benzin tüketmiş.oldukça makul geldi bana tabi eski cbf lerle kıyaslamak gerek az mı çokmu diye..motorun altında fabrikasyon Duro lastikler var öyle herkesin bahsettiği gibi o kadarda kötü lastik değil,önceki topiclerde okuduğum kadar ile tüm kullanıcılar olumsuz görüş bildirmişler durolar hakkında ama ben beğendim hatta bugün ankaraya yağan yağmura yakalandım özellikle lastiği hem fren hemde biraz çekinerekde olsa yatma pozisyonunda denedim bence 150 cc lik bir motosiklet için gayette güzel lastik haaa biraz zaman geçsin bakalım sertleşince yol tutuşu nasıl olacak beklemek gerek.vites geçişleri motosiklet yeni oldugundan ilk 2 vites birazcık tıkırtılı geçiyordu fakat gittikçe o tıkırtılı geçiş azalıyor diğer vitesler yağ gibi sorunsuz.jiklesiz marşa basar basmaz tırt diye motor alıyor hiç ikiletmiyer rölanti devri 1.300 ler civarı..yalnız bilmiyorum banamı öyle geldi motor dik rampada azıcık bayılıyor belki daha rodajda olduğunda fazla devir çeviremediğimdendir. Şehiriçi eski bir ybr125 kullanıcısı olarak CBF150 onun yanında daha keyifli,daha şık ve daha rahat ..kesinlikle..yeni motor alan arkadaşlara tekrar hayırlı olsun..
rodaj döneminde dikkatli olmanız size ilerde + olarak dönecektir
bu yakma konusuna takıldım bende yeni cbfler trafiğe çıktığından beri siz doğru bi ölçüm yapmışsınız ve 2.3 gibi bi rakam çıkmış bunu birde rodajı bitirmiş bi cbfle yapmak lazım belki mühendisler ilk etapta az yaksın diye bi dümen ayarlamışlardır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)
Bu Konudaki Etiketler