Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Nisan 2011, 00:46
#20561
CBF 150 Camiasına selamlar
epeydir takip ediyorum fakat klavye alışkanlığım olmadığı için pek takılamıyorum
3. cbf imi 8 gün önce sipariş ettim 10 nisanda hayılısıyla alıyorum
sizlere bi kaç sorum olucak alan arkadaşlar
* Far yeterlimi ( değilse mercek zenon takıcağım)
* Alarm soketi varmı ?
teşekkürler saygılar ...
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
Reklamlar
-
04 Nisan 2011, 00:48
#20562
Arkadaşlar,
Ben de CBF imi aldım. Diger CBFlerini alan arkadaşlara kazasız belasız sürüşler dilerim. İstanbul’da bu hafta sonu havanın rezalet olması nedeniyle istediğim gibi deneme sürüşlerine çıkamayınca oturup İngilizce kitabını okudum. Bildiğimiz konular dışında bana ilginç gelen birkaç konuyu kısa notlar şeklinde paylaşmak istedim. Ben kitabın yalancısıyım.
1. Motorsikletin maksimum taşıma kapasitesi; sürücü, artçı, bütün yükler ve aksesuarlar dahil 153 kilodur. (Sayfa 5)
2. Yakıt göstergesi kırmızıya dokunduğu anda deponun içindeki yakıt, 3 litredir. (Sayfa 14)
3. Yakıt anahtarını motoru kullanmadığınız sürece OFF konumunda yani yatay durumda tutunuz. (Sayfa 22)
4. Depoyu doldururken yakıt anahtarının ON konumunda olmasına dikat ediniz. Eğer anahtarı RES durumunda bırakırsanız yedek deponuza benzin dolmayabilir. (Sayfa 22)
5. Yağ kontrolü yaparken yağ çubuğunu hazneye sadece daldırınız. Çevirip sıkarak control yapmayınız. (Sayfa 26)
6. Lastik havalarını motorsiklet üç saat park halinde bulunduktan sonra ölçünüz. (Sayfa 28)
7. Motorsikletinizin gelecek performansı ve güvenirliliği için ilk 500 kilometredeki sürüşünüze dikkat ediniz. Bu sürede tam gaz vererek yapılan ilk çalıştırmalardan ve ani hızlanmalardan kaçınınız. (Sayfa 51)
8. Periyodik bakımlar 1000-4000-8000-12000nci kilometrelerde veya 6,12,18nci aylarda. Hangisi önce dolarsa (Sayfa 61)
-
04 Nisan 2011, 00:50
#20563
birde herkes yatmadan birkaç soru sarayım;
1) arka frene bastığımda sanki kampanadan tak tak diye ses geliyor. tekerin her turunda bu ses geliyor.
2) 5 viteste 5000 devirde 60 km hıza ulaşıyor bu normal mi ?
3) sabah motoru ilk çalıştırdığımda jikleyle motoru sorunsuz ısıttım sonra kapadım. ama gün içindeki diğer jikleyi açma denemelerimde motor hep stop etti. bu olağan bir durum mudur?
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1IUm86Hvo
Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin,
Uçmayı seviyorsan düşmeyi de bileceksin,
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin...
-
04 Nisan 2011, 01:02
#20564
HARİKA honda dışı tüm motor kullanıcılarına duyrulur. ben yolda giderken telefonumun
[COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]
-
04 Nisan 2011, 01:05
#20565
-
04 Nisan 2011, 01:12
#20566
challenger62 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,
Ben de CBF imi aldım. Diger CBFlerini alan arkadaşlara kazasız belasız sürüşler dilerim. İstanbul’da bu hafta sonu havanın rezalet olması nedeniyle istediğim gibi deneme sürüşlerine çıkamayınca oturup İngilizce kitabını okudum. Bildiğimiz konular dışında bana ilginç gelen birkaç konuyu kısa notlar şeklinde paylaşmak istedim. Ben kitabın yalancısıyım.
1. Motorsikletin maksimum taşıma kapasitesi; sürücü, artçı, bütün yükler ve aksesuarlar dahil 153 kilodur. (Sayfa 5)
2. Yakıt göstergesi kırmızıya dokunduğu anda deponun içindeki yakıt, 3 litredir. (Sayfa 14)
3. Yakıt anahtarını motoru kullanmadığınız sürece OFF konumunda yani yatay durumda tutunuz. (Sayfa 22)
4. Depoyu doldururken yakıt anahtarının ON konumunda olmasına dikat ediniz. Eğer anahtarı RES durumunda bırakırsanız yedek deponuza benzin dolmayabilir. (Sayfa 22)
5. Yağ kontrolü yaparken yağ çubuğunu hazneye sadece daldırınız. Çevirip sıkarak control yapmayınız. (Sayfa 26)
6. Lastik havalarını motorsiklet üç saat park halinde bulunduktan sonra ölçünüz. (Sayfa 28)
7. Motorsikletinizin gelecek performansı ve güvenirliliği için ilk 500 kilometredeki sürüşünüze dikkat ediniz. Bu sürede tam gaz vererek yapılan ilk çalıştırmalardan ve ani hızlanmalardan kaçınınız. (Sayfa 51)
8. Periyodik bakımlar 1000-4000-8000-12000nci kilometrelerde veya 6,12,18nci aylarda. Hangisi önce dolarsa (Sayfa 61)
bendeki kitapçıkta ( sayfalar aynı numaralı):
1- max yük kapasitesi 170kg olarak yazılı
4- orada yanlış anlaşılma var eğer yedek konumda tutarsanız yedek yakıtıda bitirirsiniz dolaysıyla siz farkına varmadan tüm benzin biter denmekte. " her yakıt aldığınızda yakıt anahtarını on konumuna almayı unutmayınız. musluk res konumunda bırakıldığında yedek yakıtınızda bitebilir" denmiş.
diğerleri yazdığınız gibi. honda 6 ayda 4km yol yapacağımıza hükmetmiş. garanti bitene kadar durum bu.
ford araba var bende ve hatunda, 2006 dan sonra 12 ayda bir çağırmaya başladılar servise 15.000km yada 12 ay, öncesinde 15.000km yada 6 aydı. araba motorlarında bir değişiklik yok . servislerde ne kadar öpelimin kararı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------
necdet_vv adlı üyeden alıntı
HARİKA honda dışı tüm motor kullanıcılarına duyrulur. ben yolda giderken telefonumun sesini de duyabliyorum titreşmini de. ama YBR diye bi MOBİLET var onda ve diğer markalarda motor yüzünden kıçımın kıdıklanması dışında başka birşey duymuyorum
)
hocam bu kavgada söylenmez yaw.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
04 Nisan 2011, 01:28
#20567
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------
[/COLOR]
hocam bu kavgada söylenmez yaw.[/QUOTE]
ama ne yapim şimdi böyle hala o makinaları övüyolar ya insanı deli ediyolar gerçii aslında haklıda sayılır arkadaşlar ne yapsınlar hayatlarında hiç CbF-150 kullanmadıkları için tabii ki kendi motorları onlara güzel. ben bursadan hiç dur durak blmeden 19 kişilik bir ekiple 12 motorla sakarya KANDIRA ve KEFKENe ve daha nice yerlere giden bir CBF kullanıcısı olarak eve dönüşümüzde topluca oturduğumuz bir facede çay içme esnasında BAAZII arkadaşların kıçı başı yamulmuş vaziyette yarın pazartesi işe nasıl gideceğiz dediklerinde aralarındaki biz CBF kullanıcıları ise aynı yolu yeniden gidip gelebleceğimizi tartışıyorduk. dier marka motor kullanıcılar adına üzgünüm ama durum buu maalesef. ve şunu diyorum burdan kardeşim demekki yapınca oluyor herkez çalışsın ve yapsın bunun gibisini dünyada mutluluk çoğalsın ağrılar eziyetler yorgunluklar bitsin keyfler zevkler eğlenceler çoğalsın bu motorla birlikte. ve görüyorumn ki özellikle 2011 HONDA için bir dönüm noktası artık bu yıl küçük hacimli motosiklet sınıfında rakipleri son çok büyük bir darbe indreceğe benziyor ama kalite herkesin hakkı be kardeşim tüm TÜRKİYE duysun ve görsün artık bu gerçeği.
[COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]
-
04 Nisan 2011, 01:39
#20568
karar verdim PSimi sattıktan sonra alıcam ya grisini ya siyahını ama siyahı daha güzel ağır duruyor far ayarlarıda yapılmış gayet güzel hiç olmazsa bnm ps kadar fazla yakmıyodur ve vitesli kullanmanın zevkide cabası.
-
04 Nisan 2011, 01:40
#20569
necdet_vv adlı üyeden alıntı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------
[/COLOR]
hocam bu kavgada söylenmez yaw.
ama ne yapim şimdi böyle hala o makinaları övüyolar ya insanı deli ediyolar gerçii aslında haklıda sayılır arkadaşlar ne yapsınlar hayatlarında hiç CbF-150 kullanmadıkları için tabii ki kendi motorları onlara güzel. ben bursadan hiç dur durak blmeden 19 kişilik bir ekiple 12 motorla sakarya KANDIRA ve KEFKENe ve daha nice yerlere giden bir CBF kullanıcısı olarak eve dönüşümüzde topluca oturduğumuz bir facede çay içme esnasında BAAZII arkadaşların kıçı başı yamulmuş vaziyette yarın pazartesi işe nasıl gideceğiz dediklerinde aralarındaki biz CBF kullanıcıları ise aynı yolu yeniden gidip gelebleceğimizi tartışıyorduk. dier marka motor kullanıcılar adına üzgünüm ama durum buu maalesef. ve şunu diyorum burdan kardeşim demekki yapınca oluyor herkez çalışsın ve yapsın bunun gibisini dünyada mutluluk çoğalsın ağrılar eziyetler yorgunluklar bitsin keyfler zevkler eğlenceler çoğalsın bu motorla birlikte. ve görüyorumn ki özellikle 2011 HONDA için bir dönüm noktası artık bu yıl küçük hacimli motosiklet sınıfında rakipleri son çok büyük bir darbe indreceğe benziyor ama kalite herkesin hakkı be kardeşim tüm TÜRKİYE duysun ve görsün artık bu gerçeği.[/QUOTE]
takmayacaksın kafana dostum. neredeyse her sayfada motorları sıkıştırmadığın sürece yağda eksiltme olmadığı yazılı hala cbf yağ yakıyor diye başlayan mesaj geliyor. herkes kendi motorunu övüyor başkasını dövüyor. o nedenle salla gitsin. her motorun kendince artıları - leri var. bunları yazan arkadaşlar da var ama büyük kısmı hayatında cbf 150 ye binmemiş ama hakkında döktürüyor. hız diye tutturan arkadaşlar var. arka dişliyi 1 diş küçük tak 5km fazla hız yaparsın aynı devirde. biraz tork düşer. eğer önemli olan hız ise. bindiğin motor belli bunun yapabilecekleri belli. murat 124 ten 200km hız beklemek yada 140 ile otobanda gitmeyi düşünmek ne ise 125-150cc motorlardan 100km üstü beklemek aynıdır. hız yapmazmı yapar ama güvenliği elden bırakmış olursun.
altındaki motor bakımlarını zamanında yaptırırsan, zinciri yağsız bırakmazsan, tektekere kalkmazsan, istihap haddini aşmazsan, red line e sokmazsan ekonomik bir şekilde , huzur içinde uzun seneler kullanabileceğin, şehir içinde olsun şehir dışında olsun rahat rahat yol yapabileceğin bir makina. gerisini salla gitsin. ha bu motordan v strom 650 performansı beklersen ikisi arasındaki fiyata bak derim neredeyse 7 kat fiyat farkı var. bilmem anlatabildimmi.
sataşmaları , kötülemeleri takma kafana. bilen biliyor ne olduklarını gerisi hikaye.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
04 Nisan 2011, 02:35
#20570
Adrion adlı üyeden alıntı
karar verdim PSimi sattıktan sonra alıcam ya grisini ya siyahını ama siyahı daha güzel ağır duruyor far ayarlarıda yapılmış gayet güzel hiç olmazsa bnm ps kadar fazla yakmıyodur ve vitesli kullanmanın zevkide cabası.
karar verdysen sende dünyadaki az sayıda cbf kullanıcısı olan şanslı insanlardansın demektir. hayırlı olsun bzleri unutmayın arada bir sözlerimizi hatırlayın yeter.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:43 ----------
2010 yılı 26 MAYIS da bursadan kalkıp istanbula CBF imi almaya gittiğimdeki resimlerden bir iki eklenti yamak istiyorum izninizle arkadaşlar. ve aldığım günün haftasında bursaenduro.com'un geleneksel olarak düzenlemiş olduğu bahar şenliği vardı BURSA BUYÜKORHAN görecik yaylasında ve bu senede var aynı yerde ve aynı tarihte daha eve geldik ertesi sabah kalkıp 3 arkadaş oraya gittik bu motoru CBF i önce elime yine istanbuldan almış olduğum 2001 model 301 çelik jant bir mz vardı sene 2005 te almıştım onu ve 5 yıl kullandım ama son zamanlarda artan yakıt fiyatı yüzünden çok sevdiğim o motorumu satmak zorunda kaldım çünkü ben gezmeyi seven ama bir o kadarda prensipli adamım 48.000km olarak alıp 76.000km olarak bursaya sattım yani 4 sezonda 30bin civarı yol yaptım bu da sadece yazları 4-5 ay kullanarak. neyse kısa tutalım lafı. ve motorumu bu cbf i bi arkadaşımda görüp kullandığım çin sattım ilk gün motorum uzun yolculuğuna çıkmış oldu görecik yaylasına gittik ama gderken yolda motorun öyle konforlu olduğunu gördüm ki istanbuldan buraya karadan dolaşmadım doğru yenikapı feribotauna binerek yalovadan orhanagzie geldik bu kısa yolda çok fazla bir şey düşünememiştim ilk gününde verdği o heyecan ile. yani o 230km lik gidiş ve 230km lik dönüş yolunda motorumu her türlü deneme şansım oldu ve üzerinde iken kend kendime şunu dedim hep ya kahretsin ben bu motoru neden daha önce almadım neden yıllardır benzine çalıştım diye kafamı yedim durdum çünkü şunu gördüm mz motoru 301cc ve iki zamanlı olmasında rağmen bu 150cc ve 4 zamanlı bir makina inanılmaz performans gösterdi yani bu motor da 301cc olsaydı mz bunun yanında HALT yesin artık. ve inanılmaz bir yol tutuşu sergiledi. harika bir süspansiyon var (ben buna kısaca yolda mercedes kullanıyorumuşum gibi hissediyorum derim hep) sonra yakıtı ilk o zamanlar ortalama 100km/2,5ltre gibi tahmin ediyordum 13litrelik bir depoyla 600km götürmüştü sanıyorum ama zaman içinde sanki bu yakıt biraz yükseldi gbi oldu diye düşüyürum belki o zaman ben yanlış hesapladım tam hatırlamıyorum çünkü o zamanı ama en son bursadan kalkıp 2 CBF kullanıcısı ben ve arkamda bi arkadaşım aynı şekilde diğer cbf ve arkasında arkadaşı istanbul TURKUAZO ya gittik oraya gdip geldiğimizde ilçemizdeki benznlikte depoları yeniden fulledik ve ortalama yakıtım 100km/2,8ltre çıktı onun ise 100km/2,9ltre çıktı fakat o 2007 ben 2010 model motor sahbydim. 24.000km onunki benimki ise 8-9bin cvarlarındaydı yani bursadaki o yayla şenliğinde gece konakladık çadırda ve dönüşte ben vrajlara biraz yatayım dedim ve denedim ki benim eski mz motorumdam çok daha rahat yatıyor ve kalkıyor dreksyonda hç zorlanmıyorum vcudumun azıcık oynatmakla motoru döndürebilyorsun yani vs. vs. anlatmakla btmiyor bu motoru aslında daha çok yazarım ama geç olfu birazda yatalım kalıbı da dinlendirmek lazım arkadaşlar yarın ve öteki günler devam ederiz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:03 ----------
fakat resim nasıl eklenir blemedim. )
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 ----------
birde şunu eklemeyi unuttum daha henüz 9 aylık olan motorumu sattım sırf bu 2011 modelnin fuarda gördüğüm birakaç değişiklği yüzünden yenisini sipar ettim ve bende birçok okuyucu gb net bilmiyorum ama okuduğum kadarıyla far sistemi yenilendiyse (sürekli yanma olayı dinamosuz yani) karbüratöre dahil edilen o jikle ile çalıştırınca otomatk olarak devrn biraz yükselmesiyle bazı kullanıcıların gazı sonuna kadar verererk motorun ömrünün kısaltılmasının önüne geçilşmesi vs. vs. daha birçok ince ayrıntısı var mesela yan motor kapağı bile değişmiş blmem artık bunu kaçınız fark ettniz ama sağ kapat biraz daha genşletleren motorun boşluğu görünmesi azaltılmış ama en köt olan şey ise. sağ elckteki kırmızı düğmenin kalkması ben ona çok alışmıştım (start-stop) çok iyidi orda o ama artık yok. bakalım işte alınca görücez altımızda daha neler var beni en çok etkileyen 2010 modelni sattırıp yenisini almaya teşvik eden şey karbüratör, kilometre sayacı, ve farları oldu. ekgsoz yan kapat sinyaller vs. bunları çok önemsemyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:13 ----------
sonuçta hepsi birer ayrıntı HONDA çalışıyor Abii. gerçi honda bu motordan inanıyorum ki hiç kar etmiyor sürümden az da olsa kazanıyor çünkü motor ülkete grişi 2,600TL gibi b fiyat bu da 1,700-1,800$ eder ki o para da japonyada bi işçinin yarım aylık maaşına denk geliyor. yani onlara göre bu motor bu ğlkeye bedava ihraç ediliyor. sadece küçük cc sınıfında piyasayı diğer markalara bırakıp onların sm yapmasının önüne geçmeye ve kendisini gündemde tutmaya çalışıyor bu HONDA yoksa bu kaliteyi bu fiyata nasıl bulablriz ki. örnek verirsek eğer biraz hesaplarsak YBR nin CBF ten pahalı olmasını gerektirecek neyi var bana bunu açıklayacak bir varmı burda acaba. örneğin YBR de CBF gibi 250Tl değerinde ön kafa varmı? 400TL değerinde arka maşa ve süspansyon varmı yoksa iki tane boruyu kıvırıp arka maşamı yapmışlar hehe ne komik değil mi iki boruya al bir arka maşa yap. yada jantları daha kaliteli dökümden mi imal edilmiş mesela CBF jantı 4-5 kilo gelrken YBR neden 2-3 kilo geliyor hehe. yoksa ön fren diski çift kaliperden mi oluşuyor CBF gibi onların motor boya kaltesi 3. sınıf mı 1. sınıf mı. daha çok anlatacağım şeyleri var aralarındaki farkı anlatmak için ama anlayana. biz YBR ile CBF i 475km lk bir yolun ardından ilçeye geldiğimizde ybr sahbi arkadaşımın bana gel garaja gdelim kumpası alalım aralarındaki farkları ölçelim dediğinde ölçümler sonrasında ki gördüğüm farklara ne ben ne de o inanamadı. HONDA krom egzoza 10 yıl kullanılabilirlik ömrü veriyor ybr ise bir teneketen imal edip egzos diye sattığı şeye ise 2 yıl garanti verebiliyor. daha neler neler. ybrnin eklem yerlerinde hiçbir yumuşak lastik yok ikii cvatayla sıkıp yollamışlar arkadaki yolcunun ayaklarının bastığı o ayakçıklar incecik. ayakçıkları tutan demir yani döküm incecik elinizle ellediğinizde sanki tenekeye dokunuyorsunuz cbf de ise neredeyse 1 cm kalınlığında bir döküm kullanılmış biri motora binerken oraya basıp binmesyle asla kıramaz o ayak demirini. ybr de şöför ayakları eski motorlardaki gibi bi tane boruyu kıvırmışlar iki ucuna birer lastik takmışlar motorun altına şaseye iki kaynakla kaynatmışlar haydi yallah. ama cbf de ise her santmetre karesinde mühendslik yatıyor. kabloları bile adamlar hiçbr yerinden çıkmıyor sarkmıyor bir yere yoplayıp sıkıp sarmalayıp öyle piyasaya sunmuşlar param onlara HELAL olsun kuruşuna kadar. HONDA HAYAT ONDA
[COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]
-
04 Nisan 2011, 02:59
#20571
hocam yazını okudum fakat japon demişsin çinden gelmiyo mu cbf ler yani halis çinli deillermi
ayrıca son kelime muhteşem honda hayat onda :D
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
-
04 Nisan 2011, 03:08
#20572
mstf_gnc adlı üyeden alıntı
hocam yazını okudum fakat japon demişsin çinden gelmiyo mu cbf ler yani halis çinli deillermi
ayrıca son kelime muhteşem honda hayat onda :D
motorlar çinde üretiliyorlar. ama bu çinli olduğu anlamına gelmiyor çünki artık çinde üretim yapmayan marka yok gibi. projeyi verir, kaliteyi belirler, kontrollerde kendi elemanını çalıştırırsın. işçilik ucuz, enerji bedava, ülke her işini kolaylaştırıyor. o nedenle firmalar bu şekilde çalışıyor.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
04 Nisan 2011, 03:13
#20573
Bu Çin li takıntısından kurtulun arkadaşlar. Mesele nerede yapıldığı değil nasıl yapıldığı. Ne olursa olsun CBF milyon tane yollarda. İlla ki sorunları olabilir. Kullanıcı hatalı yada üretim hatalı. Ama kendini her alanda ispatlamıştır. CBF kullanıcısı değilim ama bu gerçekler gözardı edilemez. Hepinize kazasız belasız sürüşler...Bu arada Çinliler işlemci üretiminde İntel ve Amd ye rakip oldular )
M otorcuyum ben, O na yürekten bağlıyım, T ek tekerde şahlanırken, O nun gidişine hastayım, R acing değil belki ama, EN GEÇ AKŞAMA YANINDAYIM
-
04 Nisan 2011, 09:55
#20574
fatih_005 adlı üyeden alıntı
birde herkes yatmadan birkaç soru sarayım;
1) arka frene bastığımda sanki kampanadan tak tak diye ses geliyor. tekerin her turunda bu ses geliyor.
2) 5 viteste 5000 devirde 60 km hıza ulaşıyor bu normal mi ?
3) sabah motoru ilk çalıştırdığımda jikleyle motoru sorunsuz ısıttım sonra kapadım. ama gün içindeki diğer jikleyi açma denemelerimde motor hep stop etti. bu olağan bir durum mudur?
Kaynak:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...#ixzz1IUm86Hvo
1) o ses bende de geliyor, meraktan akşam iyice arka frene asıldım ve sonuç olarak fren oldukça iyi tutmaya devam etti. Yinede bir servise götürdüğümde soracam ama bana genel olarak frenlerin yeni olmasından dolayı gibi geliyor.
2) benim motorda devir saati olmadığı için bir şey diyemedim.
3) motoru bir kez çalıştırdıktan ve ısıttıktan sonra jingleyi kullanmanı servistekiler de tavsiye etmiyor. Bana söylenen ilk çalıştırırken yarım jigle, motoru ısıtttıktan sonra kapa yoksa motora zarar verirsin yönündeydi. Anladığım kadarıyla arabadan biraz farklı bu jigle olayı cbf'lerde.
Olgun YAZICI
Beylikdüzü/İSTANBUL
-
04 Nisan 2011, 10:00
#20575
bu fren basıldığında taklama sorununu ben size söyliyeyim aynı durum 2010 model cbf de de vardı, fakat bunun tekerleğin arka aks arasındaki denke problemi yüzünden kayanklandığını düşünmekteyim çünkü zincir gergisini kendim yapmaktayım ilk zamanlar böyle bir sorun hiç yoktu zamanla zincir aşınınca gerki yapmak için biraz vidalarını çevirdiğimde oldu sonra dedim ne oluyor acaba bikaç gün böyle kullandım beni rahatsız etti aldım yine anahtarı elime herhangi bi tarafın vidasını tek taraflı olarak azıcık mesela yarım tur. bakın yanlış anlaşılmasın bu çok hassan bir nokta çünkü çok hafif yarım tur çevirdim bu sorun gitti. iki yani tekerler tam olarak birbiri hizasında değil bunun ayarlamasını yapın bu ses kaybolacaktır. ve sonra bize yine bilgi verin bu konuyla ilgili burdan arkadaşlar servsin anlamicaktır bu durumu bunlar benim şahsi deneyimlerim
[COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]
-
04 Nisan 2011, 14:43
#20576
Bi arkadaşım yaklaşık 4 ay kadar önce 2010 kasalardan sıfır almıştı ve onda da arka frene basıldığında tak tak sesi geliyordu önce servise gidildi ve arka balatalar değişti. Sorun geçici olarak düzeldi ancak tekrar etti 2. servise gidildiğinde kavga gürültü jant değiştirildi ancak belli bir süre sonra tekrar aynı sorun başladı 3. servise gidildiğinde tekrar balata ve balatayı tutan aksam yuvarlak metal olan komple değişti şu anda sorun yok ama tahminim yine tekrar edicek nedeni nedir anlayabilmiş değiliz koskoca GÜNGÖR motor da buna bir çare bulabilmiş değil malesef...
Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur...
-
04 Nisan 2011, 14:51
#20577
az önce yukarıda belirttiğim şeyi uygularsanız hiçbir sorunu kalmayacaktır ve altında da belirttiğim gibi bu bir tektin hata değil servis anlamaz
[COLOR="Red"][I] ::uzgunum: ama BİGÜN HERKES "benimde bi cbf'im olsa" diyecek ((hayatımı VFR-1200 ile sonlandırmak istyrm)) [/I][/COLOR]
-
04 Nisan 2011, 14:56
#20578
necdet_vv adlı üyeden alıntı
az önce yukarıda belirttiğim şeyi uygularsanız hiçbir sorunu kalmayacaktır ve altında da belirttiğim gibi bu bir tektin hata değil servis anlamaz
Arkadaşım oraya honda yazısını koyuyosan anlıyıcaksın ister teknik hata olsun ister başka bir şey bu benim görüşüm...
Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur...
-
04 Nisan 2011, 15:05
#20579
guneylee adlı üyeden alıntı
Bi arkadaşım yaklaşık 4 ay kadar önce 2010 kasalardan sıfır almıştı ve onda da arka frene basıldığında tak tak sesi geliyordu önce servise gidildi ve arka balatalar değişti. Sorun geçici olarak düzeldi ancak tekrar etti 2. servise gidildiğinde kavga gürültü jant değiştirildi ancak belli bir süre sonra tekrar aynı sorun başladı 3. servise gidildiğinde tekrar balata ve balatayı tutan aksam yuvarlak metal olan komple değişti şu anda sorun yok ama tahminim yine tekrar edicek nedeni nedir anlayabilmiş değiliz koskoca GÜNGÖR motor da buna bir çare bulabilmiş değil malesef...
Alakasız gibi gelebilir ama dişlinin arkasında bulunan plastik takozlarda veya o bölgede bi sorun vardır,benim cbf 150 dede böyle bir sorun yaşamıştım.
facebook(Fazer Tutkunları)
-
04 Nisan 2011, 16:02
#20580
Arkadaşlar;1 Nisan günü Denizli den sarıcakaya motosiklet şenliklerine katıldık, 422 km. 2 adet cbf 150, 1 adet cgl 125. Uzun yolda son derece rahat ve mükemmel performans. Dönüşte 420 km yol, 9.5 saat, kesintisiz yağmur, tekrar söylüyorum honda benim için rüştünü ispatlamıştır. Bu arada cbf kullanıcıları ve 1 adet cbf göremedim, bu şenlikte. Bütün arkadaşlara tavsiye ederim. http://img402.imageshack.us/img402/3154/dsc05083x.jpg
http://img823.imageshack.us/img823/3955/dsc05103o.jpg
http://img231.imageshack.us/img231/9073/dsc05132d.jpg
http://img36.imageshack.us/img36/877/dsc05208ep.jpg
http://img852.imageshack.us/img852/1697/dsc05329.jpg
http://img705.imageshack.us/img705/1778/dsc05337g.jpg
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 35 kullanıcı var. (0 üye ve 35 misafir)
Bu Konudaki Etiketler