Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Mart 2015, 08:33
#4441
Hayirli olsun benimde ilk motorum sym fiddle 2'ydi kullanımı ve kalitesi gercekten cok güzeldi sonra cbr 250 aldım oda gayet güzel bir motor bisiklet gibi ama sehirler arasinda her 150 km de durup dinlenmem gerekiyor.
Arkadaşlar sormak istediğim bi soru var eskiden vfr 800 kullanmis bir arkadasim var satti ve suanda triumph-tiger 800xc kullaniyor. Vfr icin çok agir ve hantal bi motor diyor. ben genelde uzun yolda kullanmak istiyorum motoru ama istanbulda şehir içinde de elbette kullanacam. Forumda da gördüğüm kadarı ile herkes iyi yönlerinden bahsediyor ama baya bi kişi çeşitli mazeretler nedeniyle satiyor motorunu. Sizden vfr nin sadece olumsuz yönlerini sizi rahatsız eden şeylerini yazmanızı istiyorum.
Reklamlar
-
13 Mart 2015, 10:01
#4442
bende kısa süreliğine bir pcx 125 vardı. kısaca bahsedeyim
ayna açısı gayet güzel. bagajına bir adet kask ve birkaç ekipmanı rahatça sığıyor. birde arka çantanız varsa uzun yol bile yaparsınız
yakıt ekonomisinde zaten sınıfının lideri diyorlar star stop özelliğini ben kullanmıyordum çünkü fazla bir fark yaratmaz diye düşünüyordum kullanaırsan en fazla full depo ile kullanmayana göre 5 km daha fazla yaparsın. 125 lik olanı düz yol da rahatça 110 km hıza yükseliyordu ama nedendir bilmem ibre 110 a kadar sıkıntısız tek hamlede yükseliyor fakat 110 da zımba gibi kalıyor sanki 110 a bir duvar koymuşlar daha hızlı gitmesini engelliyor gibi. frenleri eğitimli fren yapmasını bilen bir adam için gayet başarılı ancak motorun ön kafa ağırlığı ile ilgili kanımca bir sorunu var ön freni kitlerseniz işiniz zor... bir kaç defa denemek için kapalı eğitim alanında fren kitledim motorun kafası nereye gideceğini şaşırıyor yani frenler abs olsaymış vfr leri satıp pcx alırmışız diyorum. artçılı kullanımlarda pcx kesinlikle yere daha iyi bir tutunma sergiliyor. lastikleriniz eğer fabrika çıkışı lastikler ise hemen michelin ile değiştirmenizi öneririm ben değiştirdikten sonra sakar virajlarında pcx ile hangoff bile yaptım :D tutunması ve gidişi harika. gidonunun diğer sıkıdurlar gibi plastik olmayışı ayrı bir güzellik ve ön grenajın sert bakışı göze güzel görünen özellikleri. dikiz aynanızda bir pcx gördüğünüzde arkanızda bir racing makina var diyebilirsiniz. :D
birde torpido yapmışlar pcx e içine cüzdan ve telefon koymalık sanırım ama Türkiyede o cüzdanı telefonu yerler :D ben o torpidoya müzik sisteminin amfisini yerleştirmiştim çok kullanışlı olmuştu kilit te taktım ama kolayca açılıyordu :D aklıma gelenler bunlar tabi konumuz pcx 150 ama 125 teki düşüncelerimi paylaşmak istedim umarım faydalı olmuştur. saygılar sevgiler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------
vfr nin en sevmediğim yönü dar dönüşlerde sağa gayet iyi dönüyor ancak sola dönüşlerde gidon depoya çok yaklaştığı için ( gidon yükseltme aparatınız yoksa ) gaza hakim olan sağ el bileği tam bir hakimiyet sergileyemiyor ve saçma sapan bir tavıra bürünüyorsun motor üstünde. sevmediğim bir diğer özelliği de başka hatasının olmaması :D
-
13 Mart 2015, 12:59
#4443
-
13 Mart 2015, 13:30
#4444
Keşke arşiv paylaşımını link olarak yapsaydın. Telefondan giren biri baya kulak çınlatır benden söylemesi
-
13 Mart 2015, 14:19
#4445
internet paketi açısından mı diyosun? valla hiç aklıma gelmedi ya olsun vfr'yi seven dikenine katlanır
-
13 Mart 2015, 14:35
#4446
vallaha guzel fotoğraflar internete 100 mb a 30 dolar veren biri olarak bile şikayetçi degilim
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------
Ama bu sayfa biran önce bitse de forumda yeni sayfaya geçse fena olmaz her açtığımda yeniden indirmeye calisir resimleri
-
13 Mart 2015, 14:45
#4447
Kotanın anasını ağlattın kardeş sağol
-
13 Mart 2015, 15:06
#4448
vfr ye değer. Gözlerim bayram etti valla
-
13 Mart 2015, 17:52
#4449
o zaman yeni sayfa için yorum yazalım :D
-
13 Mart 2015, 19:21
#4450
-
14 Mart 2015, 02:31
#4451
oo meyve veren ağaç taşlanır vurun abalıya size bi daha paylaşım yok
-
14 Mart 2015, 18:42
#4452
arkadaşlar ilanlardan birinde (o beyaz vfr de) adam voltmetre var demiş o neki akunun durumunumu gosteriyo yoksa bi yerde görmüştüm motorun kacinci viteste oldugunumu gosteriyor.
-
14 Mart 2015, 20:41
#4453
-
15 Mart 2015, 04:03
#4454
-
15 Mart 2015, 14:01
#4455
Barbossa adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ilanlardan birinde (o beyaz vfr de) adam voltmetre var demiş o neki akunun durumunumu gosteriyo yoksa bi yerde görmüştüm motorun kacinci viteste oldugunumu gosteriyor.
Erman, akünün durumunu gösteriyor, iyi bir şey bence, daha önce de söylediğim gibi o beyazın durumu iyi ise herhangi bir kazası belası yoksa bence fiyatı da uygun, expertiz yaptırıp karar vermek lazım...
VFR'nin beğenilmeyen taraflarını sormuşsun gördüğüm kadarıyla kimseden de ağırlık (ama biliyoruz ki o bir ST) ve düşük süratlerdeki dönüş zorlukları (o bir şehir içi motoru değil zaten) dışında bir yorum gelmemiş... Benim ekleyeceğim iki şey var biri egzantrik zinciri kaydırıcısı gergi iticisi sorunu biri de zaman zaman görülen özellikle yabancı forumlarda stator arızası ki bu benim de başıma geldi, iki parça da uygun fiyatlarla değiştirilebiliyor ya da tamir edilebiliyor arıza yaptığında... Bizim forumun eski sayfalarında da bunlar ile ilgili bilgiler var.
İyi taraflarını zaten her zaman yazıyoruz o sport touringlerin bir numarası bize göre
-
15 Mart 2015, 14:48
#4456
Merhaba arkadaşlar,
Benin VFR 800 için sanırım zincir değişme zamanı gelmiş. Bu zincir setini kaliteli bir şey almak istiyorum. Önerebileceğiniz bir yer var mı?
-
15 Mart 2015, 14:55
#4457
erginturhan adlı üyeden alıntı
Erman, akünün durumunu gösteriyor, iyi bir şey bence, daha önce de söylediğim gibi o beyazın durumu iyi ise herhangi bir kazası belası yoksa bence fiyatı da uygun, expertiz yaptırıp karar vermek lazım...
VFR'nin beğenilmeyen taraflarını sormuşsun gördüğüm kadarıyla kimseden de ağırlık (ama biliyoruz ki o bir ST) ve düşük süratlerdeki dönüş zorlukları (o bir şehir içi motoru değil zaten) dışında bir yorum gelmemiş... Benim ekleyeceğim iki şey var biri egzantrik zinciri kaydırıcısı gergi iticisi sorunu biri de zaman zaman görülen özellikle yabancı forumlarda stator arızası ki bu benim de başıma geldi, iki parça da uygun fiyatlarla değiştirilebiliyor ya da tamir edilebiliyor arıza yaptığında... Bizim forumun eski sayfalarında da bunlar ile ilgili bilgiler var.
İyi taraflarını zaten her zaman yazıyoruz o sport touringlerin bir numarası bize göre
Arkadaşlar hepinize cevaplariniz için teşekkürler, Ergin bakalım haftaya cuma gününden önce istanbula donemeyecege benziyorum, inş satılmaz da bana kısmet olur, hayırlısı diyelim yapacak bişey yok.
-
15 Mart 2015, 16:20
#4458
incaroad adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Benin VFR 800 için sanırım zincir değişme zamanı gelmiş. Bu zincir setini kaliteli bir şey almak istiyorum. Önerebileceğiniz bir yer var mı?
Zincir için did tavsiye edilir netten sana uygun gelen fiyatı bulup alabileceğin yerleri bulabilirsin o ring ya da x ring tercihi sana kalmış, dişli seti için de elbette oem parça önerilir ancak başka marka çok iyi dişliler de bulunabiliyor, araştırmak gerekir. Ben değişim zamanı geldiğinde dişli setini bikebandit isimli siteden alıp getirtmiştim, zinciri de buradan almıştım (entelenerji web sitesinden).
-
15 Mart 2015, 18:48
#4459
Sevgili Tunçbilek hoşgeldin Islak virajlarda her zaman sakatlık var, yeni lastik muhakkak ki fark yaratacaktır, ama tavsiyem yeni ıslanmış yollarda ve ilk defa geçtiğin yollarda sürüşünü acemi adam kadar temkinli yapman... emin ol VFR den ne istersen sana onu verir Yeni egzozların hayırlı olsun madem değiştirdin power comanderda taktır performansta kayıp yaşama..
-
16 Mart 2015, 04:26
#4460
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler