Ben Çıkardım ama ankaradayım.
üzgünüm..
Ben Çıkardım ama ankaradayım.
üzgünüm..
Selam Arkadaşlar iyisinizdir inşallah..Malum ufaklık 8 aylık oldu, araba ufak gelmeye başladı için arabayı değiştirdim, biraz borçlandığımdan motorumu satmaya karar verdim ve Sahibindene yeni koydum.. henüz onay aşamasında ama no su 197459064
Herkese selam;
Sonunda aldım Bir de arkadaş kazandım
2008, 55bin siyah Getirirken 400 km yol yapmak zorunda kaldım 200 km sonra sevgili gibi sarmaş dolaş olduk 3 aydır motora binmemiş, toplam tecrübesi 5 bin km olan birisi için anamur-gazipaşa arasını geçmek nasıl birşeydir bilen bilir öldüm öldüm dirildim. Ne virajlayabiliyorum ne sollayabiliyorum. Motorun ne yapacağına dair hiç fikrim yok.
Okadar kendimi sıkmış ve yanlış kullanmışım ki (5-6 bin km dir el acısını çözemedim) artık baş parmaklarımı acıdan/uyuşmadan hissetmiyor, Burdur için son kavşakta durduğumda debriyaj'a basamıyordum. Ama sağ sağlim geldim çok şükür.
Artık konu çok eskimiş çok kez konuşulmuştur ama 400 lik güncel gözlemlerimi paylaşayım. Heyecanımı hoş görün...
-Vtec denilen gibi hissedilmeyen bir güç artışı felan sunmuyor, biraz yüksek viteste iken resmen direksiyon elimden kayıp gidecek kadar güç üretmeye başlıyor. Toplasak 2 kere vtec açtırdım gerçi
-Cbr 250 den sonra o firenler nedir öyle ya. İnsan belli bir süre kullandıktan sonra nasıl güvende hissediyor...
-Yol çok bozuktu hoplarım zıplarım sanıyordum ama çok rahat geldi bana.
-Üstü kalkan touring cam mütiş birşeymiş hiç rüzgar yemedim.
-İçi boşaltılmış eksoz bambaşka bir şeymiş. Tünellerde opera dinliyorum sandım. Kardeşim de araba ile takip ediyordu. Şiir gibi geliyordu sesi dedi durdu
-400 km de sanırım bi tam depo birde 2 çizik benzin yedim. 150 dolaylarına 2 kere çıkmışımdır, ilk 60 km de 3. vitese bile atamamış olaiblirim, ortalamada 95-110 arası gitmişimdir... Sakin kullanınca 6 ltre gibi yakıyor sanırım.
Bu kocaman şeyi süremem ya diyerek aldım ama sonrasında altımda yok gibiydi... Fotoğraf hiç çekmedim gece çıkınca yola hafta sonu çeker paylaşırım.
Ya 250 lik harici bir kere bmw 1200gs kullandım. Sanki bunun torqu ondan fena gibiydi benmi abartıyorum?
Ve tabiki doya doya iyiki almışım dedim
Hayırlı olsun Allah kazadan beladan korusun...
Uğur Han
yanakadam hayırlı uğurlu olsun, uzun yıllar kazasız belasız bir şekilde kullanmayı nasip etsin. o kadar içten ve sevinçle yazmışsın ki motoru aldığındaki mutluluğu ve yüzünde oluşan o gülücüğü cümlelerinde hissettirdin seni anlıyorum çünkü buradaki çoğu kişide onu yaşamıştır, mutluluğun daim olsun kardeşim artık havalar ısınınca bol bol gezi düzenler fotografları ve anılarını bizimle paylaşırsın
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız günlerde kullanman dileklerimle. Yazı için de çok teşekkür ederim. Motorumu yeni almış gibi duygulandım.
VAy hayırlı olsun. Kazasız belasız kullan Darısı olmayanların başına :D
herkese günaydınlar
hayırlı olsun yanakadam kazasız belasız motorunla ilk sürüşünü tamamlamana çok sevindim
vfr virajları hisseder dostum kendini kasmasaydın rahat olabilseydin keşke keyifli bi 400 km olurdu
birde belinde kollarında dirseklerinde olan tutulmanın sebebi yanlış oturma pozisyonu
ellerinde ve parmaklarındaki acıma ve kasılmanın sebebide gidonu çok fazla sıkmış olman...
ancak sana daha can kurtaran faydalı bir tavsiyede bulunmak isterim
ART moto akademinin ücretsiz teorik derslerine katılmanı tavsiye ederim.
doğru bildiğimiz çoğu yanlışı gösteriyorlar.
https://www.artmotoakademi.com/
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:37 ----------
gama şimdiden hayırlı satışlar
koltuğunda ön gösterge panelindeki ve gidon bağlantısındaki karbonlarda gözüm kaldı
nerden yaptırdın yada nasıl temin ettin?
Günaydınlar,
Herkese teşekkür ederim
Teşekkürler inşallah alana hayırlı olur şimdiden..
Koltuk BAGSTER özel yapım jel / silikon..
tank kapağı depo üstü http://www.davidsilverspares.co.uk/V...02/part_63481/ burada 3 lü set pound üzerinden satılıyor ama ben motoru alırken sahibi takmıştı..
Değerli üstatlarım benim egzozun içi boşaltılmış 2006 model masteng gibi sesi var. Aldığım arkadaşım yanın da orjinal eksozda verdi. Vizede bu ses ne arkadaşım felan diye sıkıntı çıkar mı? Yada egzoz emisyon işlerine felan? Bu arada sesi şiir şiir
vizede egsoz artık sıkıntı değil. egsoza bakmıyorlar... bu arada egsoz demişken
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cift-arrow-performance-sok-fiyat-194650839/detay/
isteyen yok mu
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:02 ----------
gösterge çerçevesini diyorum yaaa :D
Merhaba Arkadaşlar ismim Cengiz,
1 yıldır ilk motorum olan burgman an 400 kullanıyorum ve yaklaşık 8.000 km yol yaptım. Daha önce arkadaşlarımın vitesli motorlarıyla tecrübe etmişliğim var ancak hiç 600cc ve üzeri kullanmadım. Motorumu değiştirmeyi düşünüyorum. Araştırma yaparkende efsane motor olan vfr dikkatimi çekti ve neredeyse forumun tamamına yakınını 2 günde okudum ve motora aşık olmuş durumdayım.
Sizce scooterden sonra acele bir seçim mi olur? Boyum 1.82 kilom 88 ben idare edebileceğim düşünüyorum. Ayrıca çok hız meraklısı bir insanda değilim. Yaş 37 oldu. Motoru sadece hafta sonları gezi amacıyla kullanmak istiyorum. Sizce burgmandan sonra çok yorucu gelir mi? Benim için avantaj ve dezavantajları neler olabilir yardımlarınızı rica ediyorum.
Ben çok yeni sayılırım motor dünyasında, ergenliktekileri çıkarırsak toplam tecrübe 6 bin km dir... Ama 125 ile başla dediler aldım, kesinlikle uzun yol yapan birileri için uygun değilmiş. Güce ihtiyacım olduğunda orta kalıyor devamlı sıkışıyor tehlikede kalıyordum (uzun yoğun yollarda). 1 ay sonra sattım cbr 250r aldım. Uzun yolda, sollamalar da sıkıntısız az yakan ama firen yaparken (özellikle şehir içi) hiç güvenemediğim bir motordu. Onu sattım 4 gün sonrada vfr 800 aldım. Ne adam gibi virajlarda yatırabiliyorumdur (hala limitleri ne olur bilmiyorum kapalı bir yerlerde 8 çalışmadım) ne de başka artistik şeyler -ki ihtiyaç da duymuyorum. Anamurdan alıp Burdur'a getirdim 400 km 110-120 arası sakin sakin geldim. Bence bilinçli, kendini bilen birisi mekanik olarak vitesli motor kullanabiliyorsa bu motoru da kullanabilir. Ama bütünleşene kadar tehlikeli durumlara kendisini sokmadan... Ve herkesin dediği gibi mutlaka bir eğitim alınmalı... 6 bin km dir kolum belim acımadan inmedim motordan. Belliki yanlış kullanıyorum... İlk fırsatta paket eğitim bulursam gideceğim.
Şansıma dopdulu bir VFR almışım
Gidon damperi 499$, Sele tahminimce 400Euro, Gidon yükseltme aparatı 299$ civarı, Zero cam yaklaşık 130$, Givi monokey + Shad arka çanta ve demirler yaklaşık 2000TL belki üzeri.. karbon görünümlü kapakların fiyatını bilmiyorum, tank ve depo kapağı pedi 30 Euro civarı birşey sanırım birde koruma takozları var... Motoru parça parça satsammı ne
benim ilk motorum cbr250 idi, yaklaşık 4500 km kullandıktan sonra bu motora geçtim ve daha ilk gün balıkesir edremit'ten - izmit kandıraya getirdim (410 km) yaşadığım tek dezavantaj motorun biraz ağır olmasıydı çünkü ağırlık 180 kilodan-230'a çıkmıştı.. geri geri çekerken ilk başlarda biraz zor oluyor ama sizin boyunuzda problem yaşamazsınız ben 172 boy 68 kiloyum.yakıt sarfiyatı eğer istanbul gibi bir şehirde şehir içi dur-kalk trafiğe çok girmiyorsanız 4 silindir arasında normal yakıyor.hele ki haftasonu keyif aracı olarak kullanıcam diyorsanız tam size göre. depoyu iyi dizlerinizle sıkın doğru oturun ve otomobil sürer gibi rahat bir şekilde virajların keyfine varın ;) şimdiden hayırlı olsun diyelim
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)