Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Ekim 2014, 19:03
#4141
Sevgili Sinan,Hoş bulduk teşekkür ederim,umarım hep beraber birbirimizden bi şeyler öğreniriz.
Ben şunada motorumda Angel GT kullanıyorum çok memnun olduğumu söyleyebilirim.Kısace bir bigi paylaşacağım selamlar.
Pirelli hem caddede, hem uzun yolda, hem de yüksek performanslı sürüşlerde sürücünün bütün isteklerini karşılayabilecek Pirelli Angel ST'in varisi olan Pirelli Angel GT (Gran Turismo) modelini piyasaya çıkardı.
Angel ST'ye göre desenleri daha uzun ve derin tasarlanarak ıslak zeminde yol tutuşu arttırılmış. Merkezdeki lastik bileşim arttırılarak daha da uzun ömür ve daha fazla yer teması sağlanmış. Lastiğin karkas yapısı değiştirilerek, silika bileşimlerinin dağılımı da lastik ömrü ve virajda yol tutuş için optimize edilmiş.
Motorrad Testcenter'ın hazırladığı ve Suzuki Bandit 1250'nin kullanıldığı testlerde rakiplerine göre en uzun ömürlü lastik olduğu gözlenmiş.
Alıntıdır.
Reklamlar
-
20 Ekim 2014, 10:45
#4142
Günaydınlar, iyi haftalar...
Yeni gelen arkadaşlar hoş gelmişler, kazasız belasız keyifle kullanmanızı dilerim...
Uzun zamandır foruma giremiyorum işlerim biraz sıkışık bu arada 10.10.2014 günü motosikletimin statoru yandı, OEM parça arayışım sürüyor en uygun partzilla'da görünüyor ancak gümrüğe takılma ihtimali ve gümrükle uğraşmak istemediğim için ebay den uygun fiyatlı ricks marka da almayı düşünüyorum. Henüz beklemedeyim
-
20 Ekim 2014, 16:20
#4143
Selamlar arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar merhaba... Bugün işe motorla geldim forumdan Ufuk arkadaşımızda da ( siyah VFR800 ü vardı) yeni motoru Hayabusa'sıyla gelmiş... bir hatıra olsun istedim
-
20 Ekim 2014, 17:38
#4144
Herkese iyi haftalar,
Gecen gun benim vfrnin sag ve sola gidon turunun farkli oldugunu farkettim yani sola gidonu cevirince elim tanka sikismiyor ancak saga cevirince elim tanka sikiscak kadar cok cevriliyor bu sizdede boylemi yoksa benim gidonda bi anormallikmi var biri bakip yazabilirse cok makbule gecer simdiden tesekkurler.
-
21 Ekim 2014, 01:33
#4145
Motor sağa düşmüştür elcik yamulmuştur, yada
Gidonun tanka vurmasını engelleyen kilitler yamulmuştur
-
21 Ekim 2014, 09:58
#4146
Denedim bende böyle bir problem yok. Gidon iki tarafada eşit dönüyor. Burak haklı bence. Motor düştüğünde elciğin olduğu kol yamulabiliyor (biraz sert düşüşlerde). Sanırım bunu düzeltmek için komple sağ/sol kolu değiştirmek gerekiyor.
-
21 Ekim 2014, 12:08
#4147
Bu arada hafta sonu kısa turlar için haber verirseniz eşlik etmek isterim ayrıca VFR yi yakında görmek ayrı bir zevk olur
Aramaya devam ...
-
29 Ekim 2014, 18:02
#4148
-
30 Ekim 2014, 10:34
#4149
yedek parcaya verilen su paralara aciyorum.
http://www.ebay.de/itm/TRW-Bremsbela...-/150984798750
ebay`de iki cift balata 65€. balatalari degistirmek cok zor bir is degil. Buradan alip kendiniz degistirseniz yari fiyatina mâl olur.
-
30 Ekim 2014, 11:54
#4150
Sinan,
Benzin ışığı yandığında depoda yaklaşık 3,5lt daha yakıt oluyor. Işık yandığı anda benzinliğe girersen 18-19lt alması normal. Ben 1 depo ile şehir içi (İstanbul) maksimum 300km minimum 240km gidiyorum. Alışık olmadığından yada sürekli hızlanıp yavaşladığından (bknz. bol fren kullanmak) çok yakmış olabilirsin. Biraz daha sabit hızlarda gidersen yakıtın düşecektir. Balata olarakta ben şuanda önlerde gold ad 257 balata kullanıyorum. Adeti 78TL. Birde gold un S3 ve S33 for street modelleri var daha çok racing motorlar için ürettiği ve daha performanslı balatalar. Satıcıdan sonra öğrendim ki bu balatalarda elinde mevcut ve aynı fiyata satıyormuş. Gold u denemeni tavsiye ederim. Ön balataları kendim değiştirdim youtube vs. bakarak bence sende yapabilirsin bunu. Çok basit.
-
31 Ekim 2014, 16:53
#4151
Schizophren adlı üyeden alıntı
en son 82 liraya fullemiş (yan ayakta) ve tripmetreyi sıfırlamıştım. 18 litre civarı almıştı. bugün yine yanıp sönmeye başladı ve fulledim 85 tl (yine 18 küsür litre) tripmetre 178 km'yi gösteriyordu
istanbulda yaşıyorum ve bu yolun çoğu trafikte yapıldı ama açıkcası yinede bu kadar az gitmesini beklemezdim sizce bi sorunmu var? toplasan 5 kere oda 5-10 saniye süre vtec açmışımdır. şimdi yine sıfırladım bakalım ne kadar gidicek
motor gerçekten çok güzel oturuş pozisyonu rahatlığı gaz tepkimesi hatta ağır oluşuna bile alıştım (67 kiloyum) ama cbr250'den buna geçtiğim içinmidir nedir yakıtı içmiyo kafasından aşağa boca ediyo sanki
istanbulda yaşayan arkadaşlarım başta olmak üzere şehir içi trafikte kullanan kişilere soralım?? vfr800 ne kadar yakar hangi aralıklarla benzin alıyorsunuz
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------
bide benim sağ ön fren maneti biraz yamuktu değiştirdim ama ön frenden hâla pek memnun değilim nedense (sadece işaret parmağımla kullanıyorum acaba ondanmı
)
otosever'e vfr800 ön balata sordum şuan honda sistem kapalı bilgisayarda ama aklımda kaldığı kadarıyla önde 2 tane balata vardı vfr'lerde ortalama 300 falan tutar 60'da işçilik dedi bana pahalı geldi açıkcası bi de yurtdışından araştırıcam
Selam öncelikle motosikletin hayırlı olsun.. yan yatırma olayını bugün gördüm geçmiş olsun en büyük kazan bu olsun.. gelelim yakıt olayına, ben İstanbul da şehir içi kullanımda, dediğin rakama 215/225km gibi yol gidiyorum. Motoru aldığında hangi bakımları yaptın? 2008 model 11000 km olayı doğru ise, hava filtresi ve bujilerin iyi durumda olması gerekir.. Eğer yağ değişimi vs bakımı yaptırmadıysan, yağı/ yağ filtresini,değiştirirken özellikle bujileri ve hava filtresinide söktürmeni ve kontrol ettirmeni tavsiye ediyorum..
-
31 Ekim 2014, 21:24
#4152
-
04 Kasım 2014, 18:14
#4153
Boş vakti olan tanışmak, muhabbet etmek, viraj yapmak, V4 almak-satmak isteyen, pazar günü yoğun olanlar için Şile-Ağva gezisi veya kafamıza göre neresi olursa...
08 kasım Cumartesi saat 13:00 istanbul Çekmeköy Madenler Shell benzin istasyonu.
Maps: https://www.google.com/maps/search/shell/@41.0134643,29.1911934,203m/data=!3m1!1e3
-
14 Kasım 2014, 11:41
#4154
Kimseler olmadığına göre kendi kendime bir foto paylaşayım
-
19 Kasım 2014, 16:41
#4155
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-vfr-800-a5-134025233/detay
-
19 Kasım 2014, 17:08
#4156
Yeni motorunu aldın mı Korhan?
-
20 Kasım 2014, 16:48
#4157
Henüz ne alacağıma karar vermedim Ergin. Kawasaki 2015 fiyat politikası belirleyici olacak.
-
20 Kasım 2014, 16:53
#4158
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Merhaba;
Motosikletin kullanım kılavuzu konunun ilk mesajına eklenmiştir.
Keyifli Forumlar..
-
04 Aralık 2014, 03:43
#4159
Bizim motorun zorlu şartlara dayanabildiğini bilirdim ama bu kadarınıda değil! izlediğim videolar arasından vfr800'ünü en çok zorlayan sanırım bu şahıs. Rusya'dan yola çıkıyor, kazakistan kırgızistan mogolistan gibi ülkeleri dolaşıp geliyor (toplam tek seferde 20100 km)
http://vfrclub.ru/infusions/video_in...os.php?view=34
-
15 Aralık 2014, 17:29
#4160
herkese merhaba
cuma günü itibari ile bende tekrardan motorlandım çok özlemişim valla gazlamayı. Bu sefer VFR 800 2004 model bir makineyle sizlere katılıyorum.
Sevgilerimi saygılarımı iletiyorum. Güzel forumlar hep beraber.
enjoy your ride
and enjoy forever
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler