inşallah teşekkürler...
inşallah teşekkürler...
merhaba;250cc scooterdan başka bir tecrübem yok;GİS Akademide Şükrü Hoca'dan ders aldım ve alabileceğimi;kullanabileceğimi sadece alınca önce bana gel son bir dersimiz olacak dedi..benim scooter bile 185 kilo;o sebeple ağarlık sorun değil;tek düşüncem boyum biraz uzun;uzun yolda sıkıntı yaşarmıyım oturuş pozisyonundan sebep...1.85cm...ve verdiğim fiyatlar nasıl sizce?yeni crossrunner da alabilirim ama onun tipini hiç sevemedim...
Anladığım kadarı ile vitesli motorda ders aldığını farz ediyorum ve hocanın onayını aldığınıda hesaba katıyorum... Ben 1,82 civarıyım ( boyun fıtığı ameliyatı olmadan önce 1,80 dim, boynuma takılan 2 parça ile birlikte boyun kemiklerimde 2 cm uzama oldu cidden ) kilomda 105 civarı.. benim motorda resimlere dikkat etti isen Helibar mevcut ve bir sıkıntı yaşamıyorum.. Bir Scooter rahatlığını bulamasanda zamanla alışacağını söyleyebilirim.. fiyatlar konusu biraz göreceli mesela benim motorumda 5000TL den fazla eden aksesuar var 2005 model ve 55000km de 19.750TL ben isterim fakat alacak kişi ne verir oturur anlaşırız. Bu model bir daha dünyaya gelmez diyorum. Yakışıklılığı, albenisi, kullanışlılığı, yol tutuşu, dayanıklılığı, firenleri... vb söylenecek o kadar güzel yanı varki yazı uzar gider. Her şeyden önce imkanın olursa bir tecrübe sürüşü yap derim. Gidon alçak kalırsa yükseltme aparatları (Helibar) mevcut. Biraz pahalı sanırım 300$ a yakındı.. karar senin.
peki vfr;fazer8 den daha mı iyi bir motor sizce?onun yeni olması ve üretiliyor olması bir avantaj mı?
Fazer kullanıp incelemedim ama, VFR genel olarak üst bir sınıf. Fz6 Fazer'dan bir gömlek üstte olduğunu biliyorum. Bunun dışında üretimin devam edip etmemesiyle ilgili bir sıkıntı yok, hala yedek parçası bulunuyor kolayca, Ucuza temin etmek isteyen de ebay'den alıyor.
195 boyla 150cc,burgman 400,hayabusa gibi motorlar kullandım,sıkıntı değil o boy
vfr-fazer olarakta tarz meselesi.biri full grenaj racing gibi görüntüye sahip ,öbürü yarı naked ama daha agresif,sıralı-v4 vs.burda hangisinin iyi olduğu değil senin tarzına isteğine cevap verebilecek olanı seçmek ön planda
Şöyle bir inceleme iş görür sanırsam Fazer Vs VFR
http://attapirati.com/blog/vfr-800-deneme-surusu/
evet oldukça bilgi vericiydi;teşekkürler kıyaslama için
Mersin'den kucak dolusu selam ve sevgiler.
Motorumda kimsenin başına gelmesini istemediğim büyük bir sorun yaşıyorum. Sorunu kısaca özetleyeyim; Motor 2007 VFR800A yaklaşık 25 gün önce motoru satın aldım. Kullanarak evime geldim. Otoparka girdiğim zaman baktım ki su kaynatıyor. O anda 109 derecede fan açıldı. Fakat su kaynamış ve suyu aşağıdaki hortumdan kusmaya başlamıştı. Panik yaptım bir zarar verdim mi acaba diye. Fan açılınca hararet düştü. Motorun ısısı radyatörden daha fazla olduğu için radyatörün üzerindeki fan müşiri 103 de devreye girmesi gerekirken, geç (109 derecede) devreye girip, motordaki su kaynadıktan sonra fanın açmasını sağlıyor. Sorun fan müşirinden diye düşündük. Honda servisi müşiri getirtti ve değiştirdi. Fakat aynı sorun tekrarladı. Başka bir motorun üzerinden fan müşiri alıp, onu denedik, durum aynı. Sorun çözülmedi. Sorun termostatta olabilir diye düşündük. Termostatı çıkardık. Çıkardığımızda sıkışmış olduğunu gördük. Elimizle zorlayarak düzelttik. Temizledik, dışarda sıcak su içinde denedik çalıştı. Fakat yine de yenisini getirtelim dedik. Türkiyede olmadığını, 5-6 haftadan erken elimize geçmeyeceğini söylediler. Ben de küçük bir araştırma yaparak başka bir motorun termostatı uyarmı acaba diye değişik kaynaklardan soruşturdum. Bir kaynakta, 1998-1999 model CBR900RR ın termostatının uygun olduğunu buldum. (http://www.ebay.com/itm/GENUINE-HONDA-THERMOSTAT-CBR900RR-1998-99-VFR800-VFR800A-VRF800FI-19300-MBG-003-/221250228089?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash =item33838a8f79&vxp=mtr) İstanbul'dan motomarket sahibi bir bey vasıtası ile motorumuza uyacağını söylediği bir termostatı bulduk, üzerinden çıkan orijinal termostatının üzerinde 85 derecede açar yazıyordu, istanbuldan gelende ise 75 derece yazıyor. Gelen de kullanılmış ve orijinal değil. Yine de temizleyip, denedik. Sonuç aynı, sorun devam etti. Usta dışarda sıcak suda denedim, bu da yarım açıyor, tam açmıyor deyince, ben de termostatsız toplayıp deneyelim dedim. Denedik, sonuç yine aynı, 109 derecede fan açılıyor ve su kaynamış oluyor. Üzerinden çıkan orijinal termostatı iyice temizleyip, tekrar yerine taktık ve erken açan bir fan müşiri araştırmaya başladık. Suzuki alto otomobil fan müşiri uydu. 85 derecede açıyor yazıyordu. O müşiri taktık ve motosikleti durduğu yerde denedik. İlkinde açmadı fan, sonra soğutup, iki kez deneme yaptık. Açtı ve sevindim. Bir de yolda deneyeyim dedi usta. Çıktı ve denedi. Sonuç hüsran.... 20 gündür Honda servisinde yatıyor motor. Çaresizim, motora bir dolu para verip aldığıma mı yanayım, alıp binemediğime mi yanayım, o kadar yorgunluğa mı yanayım, ilmen ve fikren yetersiz kaldığımıza mı yanayım. Neye yanayım bilemiyorum. Acilen yardımlarınıza ihtiyacım var. Şimdiden herkese teşekkürler.
Geçmiş olsun.. motorun son durumu nedir.. çalışmıyormu? Daha öncesinde bir arkadaşım motorunda fanın geç devreye girme olayını yaşamıştı.. ustamıza motoru götürdük ve direk radyatöre baktı suyu eksilmişti.. su tamamlanınca sorun ortadan kalkmıştı..
Üstteki resimde kafa grenajında ön farın arkasında gözüken parça ne?alt mesnetmi yoksa yağ radyatörümü?
Günaydın millet
ilanım aktif
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0772106/detay/
Teknik Speclerde bu yağ radyatörden bahsetmemişler çoğu sitede motoru incelerken gördüğümde şaşırmadım değil.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)