Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Şubat 2014, 11:57
#3661
akira2012 adlı üyeden alıntı
HoytTemeVfr hoşgeldiniz diyelim ki zaten arkadaşların bir çoğu sizleri karşılamış zaten...
Herneyse, Vfr ile kaç km en fazla gittiğim yol 346km idi. Eskişehir'e giderken; Ergin,ben ve bir arkadaşımız ile yapmıştım. Aslında o kadar riske girmemem gerekirdi ama yol boyunca benzin istasyonu bulamayınca,resmen kendimi benzin istasynuna attım.Tabii bu giderken yaptığım kilometre idi, ve çok çok usturuplu gitmiştik. Dönüşte ise hızlı geldiğimiz için o menziller yalan oldu.
Akü olayı ise benimde btik durumda, ancak VFR'de kontağı çevirdiğin anda farlar yanar ve kapatmanın da bir yolu yok. Kısaca senin motorunda benim açımdan bir sorun gözükmüyor.
Kisama ve novablue, cam sormuşlar. HoytTemeVFR'nin tur camını kullanmış biri olarak bence en iyi tur camı o diyeblirim. Türkiye'de kaldı mı bilmiyorum ama ebay'den getirtebilirsiniz.
Emrah,Ergin,şokella çocuk bu hafta sonu icraat var mı?
Selam arkadaşlar günaydın hepimize... Görüşmek kısmet olmadı bir türlü ama sizleri takipteyim merak etmeyiniz .. Nacizane bilgimi paylaşmak isterim, eğer soğuk havalarda akü sıkıntısı yaşayanlardansanız ve kontağı açtığınızda farların yanmasını istemiyorsanız önce motorun boşta olduğundan emin olun , sonrasında marş düğmesine 2mm kadar hafif basılı tutunuz ve bu durumda tutarken kontağı açınız ve marş butonunu bırakmayınız.. kontak açıldığında farınızın sönük olması lazım, kırmızı start butonunu açın ve motor çalıştırmaya hazır olunca 2mm kadar hafif basılı tuttuğumuz marş düğmesine basarak motoru farlar sönük vaziyette çalıştırabilirsiniz, motor start alıp çalışınca marş düğmesini bırakınca tekrar farlar yanacaktır.. Belki lazım olur... Saygılar sevgiler Not: 2mm görecelidir motordan motora değişebilir en kesin noktayı motorunuz çalışırken marş düğmesine hafif hafif baskı yaparak farların söndüğü noktayı bulabilirsiniz.. (Çünkü motorda marşa basılırken farları kesen bir özellik mevcut)
Reklamlar
-
12 Şubat 2014, 12:07
#3662
gama adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar günaydın hepimize... Görüşmek kısmet olmadı bir türlü ama sizleri takipteyim merak etmeyiniz
.. Nacizane bilgimi paylaşmk isterim, eğer soğuk havalarda akü sıkıntısı yaşayanlardansanız ve kontağı açtığınızda farların yanmasını istemiyorsanız önce motorun boşta olduğundan emin olun ( sol eliniz lazım olacak
, sonrasında marş düğmesine 2mm kadar hafif basılı tutunuz ve bu durumda tutarken,( sol elinizle
) kontağı açınız ve marş butonunu bırakmayınız.. kontak açıldığında farınızın sönük olması lazım, kırmızı start butonunu açın ve motor çalıştırmaya hazır olunca 2mm kadar hafif basılı tuttuğumuz marş düğmesine basarak motoru farlar sönük vaziyette çalıştırabilirsiniz, motor start alıp çalışınca marş düğmesini bırakınca tekrar farlar yanacaktır.. Belki lazım olur... Saygılar sevgiler
Uğur, teşekkürler bu verdiğin bilgi için, merak ettim şimdi, deneyeceğim ilk aklıma geldiğinde...
Tekrar bir sıraya sokmak istedim;
1. Vites boşta,
2. Başlatma düğmesi kapalı konumunda,
3. Marş düğmesine hafif bas,
4. Marş düğmesini bırakmadan kontağı aç,
5. Başlatma düğmesini aç marş düğmesine marş basacak şekilde bas.
-
12 Şubat 2014, 12:32
#3663
erginturhan adlı üyeden alıntı
Uğur, teşekkürler bu verdiğin bilgi için, merak ettim şimdi, deneyeceğim ilk aklıma geldiğinde...
Tekrar bir sıraya sokmak istedim;
1. Vites boşta,
2. Başlatma düğmesi kapalı konumunda,
3. Marş düğmesine hafif bas,
4. Marş düğmesini bırakmadan kontağı aç,
5. Başlatma düğmesini aç marş düğmesine marş basacak şekilde bas.
sudoku gibi maşallah
akünüz bu şekilde yapıalcak bir tasarrufa muhtaçsa başka bi zamanda yolda bırakması olası...değiştirilmesi en sağlıklısı
-
12 Şubat 2014, 12:35
#3664
erro adlı üyeden alıntı
sudoku gibi maşallah
akünüz bu şekilde yapıalcak bir tasarrufa muhtaçsa başka bi zamanda yolda bırakması olası...değiştirilmesi en sağlıklısı
Haklısın o durumdaysa değiştirilmeli ancak konu bilgi olması açısından verildi... Uğur farlar kapalı konumda çalıştırma yolunu biliyormuş bizi bilgilendirdi sağolsun...
-
12 Şubat 2014, 12:37
#3665
Ergin abi aynen doğrudur... Erro haklısın bu durumlara gelmeden önlem almak gerek fakat yeri geliyor insan bir adet kibrite muhtaç kaldığı zamanlar oluyor.. aklımızın bir köşesinde bulunsun... Ergin abi bir de yazıya not eklemiştim onada dikkat edersin...
-
12 Şubat 2014, 12:38
#3666
Günaydın dostlar. En güzel günler sizlerin olsun
-
12 Şubat 2014, 12:51
#3667
-
12 Şubat 2014, 12:54
#3668
Emrah Düzgit adlı üyeden alıntı
Denedim oldu
Dağ başında akü ölmek üzereyken aklımıza gelirse kullanabileceğimiz bir bilgi
Birde performans ampülleri voltaj dalgalanmalarından çok etkileniyor. Performans ampülü kullanıp üşenmeyeceklerin her motoru çalıştırmada uygulayabileceği bir yöntem. Faydalı buldum
Bilgi paylaştıkça güzel..performans ampulu kullananlar aklıma gelmemişti... Güzel bir nokta yakalamışsın... Ayrıca bu yöntemi düşünmeme ilhan veren Hasan ustama buradan saygılarımı ve selamlarımı sunarım
-
12 Şubat 2014, 12:59
#3669
Valla iyiymiş birşey daha öğrenmiş olduk Gerçi şuanki motosikletim de farlar açılmıyor sadece stoplar yanıyor ama ilerde vfr alınca lasım olur bu bilgiler
-
12 Şubat 2014, 16:04
#3670
Herkese merhaba kazasız belasız sürüşler yakında bir vfr sahibi oluyorum. 3 gündür bu forumu okuyorum kararımı kesinleştirmeme yardımcı oldunuz teşekkürler... 2. El vfr tavsiyesi ve uzak durmam gereken vfr bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim...
-
12 Şubat 2014, 18:45
#3671
marlox adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba kazasız belasız sürüşler yakında bir vfr sahibi oluyorum. 3 gündür bu forumu okuyorum kararımı kesinleştirmeme yardımcı oldunuz teşekkürler... 2. El vfr tavsiyesi ve uzak durmam gereken vfr bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim...
Selamlar,
Doğru karar vermişsiniz 2. el hakkında daha önce Ergin abi ve diğer forum sakinlerinin dediği gibi hırpalanmış bir vfr ye denk gelmen için baya bir şanssız olman lazım. Vfr yi kullanan kesim biraz daha sakin ve bilinçli. Bunlar benim gözlemlerim tabi. 2. elde tek yapacağın şey, motoru görmek, motor gözüne diri gözüküyorsa, motorun sesinde bir gariplik yoksa, sahibinin geçmişi hakkında verdiği bilgilerde mide bulandırıcı birşey yoksa motoru ekspertiz yapıp satın alabilirsin. Birde sahibinede dikkat etmekte fayda var. Apaçiye denk gelirsen canı çıkmış bir vfr satın alabilirsin ama dediğim gibi bu durum vfr de oldukça düşük.
-
13 Şubat 2014, 10:58
#3672
Günaydınlar...
-
13 Şubat 2014, 11:01
#3673
-
13 Şubat 2014, 11:26
#3674
Günaydın dostlar
-
13 Şubat 2014, 21:16
#3675
Arkadaşlar hava filtresi alacağım. Son zamanlarda hava filtresini değiştiren var mı? Şuan üzerinde orjinali var. Orjinal mi alsam farklı bir markamı tercih etsem karar veremedim. Önerilerinizi bekliyorum.
http://www.motoreyon.com/?main=urun_...20F%DDLTRES%DD
http://www.sepetist.com/338-kn-ha-8098.html
Birde her 2 filtrede aynı görünmesine rağmen biri diğerinden 2 kat daha pahalı...
-
13 Şubat 2014, 21:35
#3676
CoyoteVFR adlı üyeden alıntı
Bende hava filtresi alıcam. Linkteki ucuz kn hava filtresini bende gördüm ama %90 replika bir ürün olduğunu düşünüyorum. O fiyatlara 2. elini bile bulmak zordur diye düşünüyorum. Araştırmalarım sonunda Emgo marka hala filtresi almaya karar verdim. Sahibinden.com da bolca var. Yabancı forumlarda araştırdığım kadarıyla oem hava filtresi ile aynı speclere sahip ve kullananlar oldukça memnun.
-
13 Şubat 2014, 22:02
#3677
Emgo benimde dikkatimi çekti fakat onunda fiyat aralığı K&N filtrelerle aynı. Sahibindendeki ürünlere güvenemiyorum ben nedense. Sepetistdeki ürün 200 lira civarı kararsız kaldım. Alma durumun netleşirse paslaşalım dostum. Teşekkürler
-
14 Şubat 2014, 06:17
#3678
T R O E adlı üyeden alıntı
Günaydın
http://hizliresimyukle.com/images/2014/02/13/7mbs.jpg
Uğur paylaşımın için teşekkürler. Güzel faydalı bir bilgi.
Merhaba Marlox; "sahibi oluyorum","kesinleştirmeme yardımcı oldunuz" şeklinde cümle bitişleri zaten alacağınız makineye karar vermiş olduğunuzu düşündürdü bana... Ancak belli değilse arkadaşlarımızda var bi kaç VFR önerebileceğim.
Sonuçta VFR kararınızdan dolayı kutluyorum sizi...
Doğru karar.
Öncelikle herkese Günaydın arkadaşlar
Dostum senden birşey kaçmıyormuş bunu öğrenmiş olduk :-) ben antalyadaki fiyatı 15200 olan motoru almayı planladım tabiki bunun nedeni bütçeden dolayı yoksa motoru bildiğimden değil. sizler ne tavsiye edetsiniz bildiğiniz ilanlar varmı nelere dikkat etmeliyim bu konularda sizden yardım bekliyorum... Bu arada izmirde oturuyorum ve buradan herhangi bir alışverişiniz olursa seve seve yardımcı olurum...
-
14 Şubat 2014, 10:30
#3679
CoyoteVFR adlı üyeden alıntı
Emgo benimde dikkatimi çekti fakat onunda fiyat aralığı K&N filtrelerle aynı. Sahibindendeki ürünlere güvenemiyorum ben nedense. Sepetistdeki ürün 200 lira civarı kararsız kaldım. Alma durumun netleşirse paslaşalım dostum. Teşekkürler
Kn filtrelerle aynı değil? 60TL civarı emgolar. Zaten fiyatı bu kadar. Bir mağazadan bulup alırsanız yine bu fiyatlara alabilirsiniz. Motorumu minimum 30.000km daha kullanıcam diyosanız kn alın derim. Birde bmc hava filtreleri var. Onlarda pahalı ama kn den iyi gibi duruyor
-
14 Şubat 2014, 12:16
#3680
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 64 kullanıcı var. (0 üye ve 64 misafir)
Bu Konudaki Etiketler