Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3501

    Üyelik
    16 Şubat 2013
    Tamamen kisisel gorusum ben olsam 12 bin liraya 2004 model bir motor alicagima nekadar temiz olursa olsun ya birkac ay daha beklerdim yada 5000 bin kredi cekerdim ayda 200 tl taksit vsrirdim 16-17 bine 2008 -2007 model bir motor alirdim satacagim zamanda zorlanmazdim hemde guzel birseye binerdim tamama men benim dusumcem tabi 10 yildir beklemissiniz 6 ay daha bekleyin bence birde alacaginiz motorun lastigi bakimi onemli lastik alsaniz bugun bin lira motor oldu 13 bin tl birde bakim oldumu 13500
    novablue bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3502
    ozy01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    2008 SUZUKİ HAYABUSA
    vfr benim gibi uzun boylu yapılı biri için biçilmiş kaftan. onun için içime sine sine biniyorum.
    T R O E ve maximus_01 bunu beğendiler.

  3. #3503
    CoyoteVFR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2013
    Motosikleti
    HONDA VFR 800
    Valla ben VFR alıp pişmanım diyen adam görmedim henüz. Evladiyelik bu motosiklet :D
    T R O E ve maximus_01 bunu beğendiler.

  4. #3504
    novablue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VFR 800 A
    Kesinlikle pişman olmadım ben de
    T R O E ve maximus_01 bunu beğendiler.

  5. #3505
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Günaydınlar, iyi haftalar...

    maximus_01, initial-D, T R O E ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #3506
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    bu foto bana mıydı abi

    benimki sarı olacak olursa eğer

    erginturhan, T R O E ve wolrath bunu beğendiler.

  7. #3507
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu foto bana mıydı abi

    benimki sarı olacak olursa eğer

    http://i884.photobucket.com/albums/a...d/DSC_0001.jpg
    Aklımda sen vardın fotoğrafı eklerken ama o an sarı renk denk gelmedi, sen halletmişsin
    initial-D ve T R O E bunu beğendiler.

  8. #3508
    T R O E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Şehir
    ADANA - Murat Koral
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA
    Günaydın...

  9. #3509
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Günaydınlar...

    T R O E ve wolrath bunu beğendiler.

  10. #3510
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Günaydınlar!!!

    wolrath ve T R O E bunu beğendiler.

  11. #3511
    novablue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VFR 800 A
    Arkadaşlar selam, aranızda laser veya devil marka egzoz kullanan var mı? Şu aşağıdaki iki egzozdan birini alabilirim ne dersiniz;
    İkisi de farklı marka motorlar ile uyumlu görünüyor. Ara borularını kendim yaptırarak VFR'ye takarsam motorumda teknik sıkıntıya yol açar mı?
    Sonuçta bu açık, performans egsozlarının (tru flow) içinde delikli sac'dan yapılmış boru ve bunun etrafına sarılmış taş yünü elyafı var. Tüm marka egsozlarda hatta two brothers'dan akrapovic'e kadar bunun aynı olduğunu biliyorum. Youtube'da da içlerini gösteren videolar çok. Dolayısıyla geçenlerde sorduğum soruya cevap veren arkadaş gibi teknik hiç bir sıkıntıya sebep olmayacagını düşünüyorum. Ama yine de fikriniz almak istedim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-yamaha-fazer-fz6-laser-egzoz-antalya-egzost-136746252/detay/

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cift-devil-egzoz-ayri-ayri-satilik-orjinal-full-carbon-cok-temiz-141594062/detay/

  12. #3512
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Günaydınlar...



    Mustafa, bildiğim kadarıyla şu aralar başlığa gelip gidenler arasında orjinal olmayan tek egzoz sahibi Ozan, hatta geçen gün Murat ile çektikleri videoyu paylaşmışlardı...
    Teknik sıkıntı konusuna gelince; uzmanı değilim ama şu ana kadar okuduğum güvenli kaynaklardan edindiğim izlenim, her motorun egzozu o motora göre tasarlanıyor, bunun yanında değiştirilmesi halinde power commander ve beyin düzenlemesi de gerekiyor... Orjinali ile oynamayı sevmeyen biri olarak ben sıcak bakmıyorum bu tip modifikasyonlara...

  13. #3513
    T R O E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Şehir
    ADANA - Murat Koral
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA
    İyi hafta sonları herkese...
    Mustafa ben de Ergin'le aynı görüşteyim. Orjinalinin oynanmasını pek sevmem...
    Hele hele motor bloğunu ilgilendiren kapak piston biyel kolu krank işlemlerine külliyen karşıyım.
    Ancak hava filtresi ve egzoz gibi bence daha soft uygulamaları daha önce başka motosikletlerde de yapmıştım.
    Ozan'a verdiğim VFR800'e de yaptım. Teknik açıdan hiç bir sıkıntı yaşamadım. Aksine ses, ara hızlanma (ivmelenme)
    konularında çok güzel sonuçlar aldım. Sadece egzoz varken pek fark yoktu K&N hava filtresi ile beraber egzoz harika oluyor.
    Zaten V motordan etrafı veya uzun yolda sürücüyü rahatsız eden ses çıkmıyor. Tok hoş (Corvette) bir ses alıyorsun.
    6800 devirden sonra zaten ses çok lezzetli oluyor...
    Herkesin merak ettiği yakıt konusuda göreceli; Örneğin 120-130 gibi sabit uzun yol kullanımlarında yakıt düştü filtre egzoz uygulamasından sonra.
    Ama performanslı red line kullanımlarda biraz arttı totalde yakıt değişmemiş oluyor.
    After-before bir depoyla uygulama öncesi ve sonrası aynı km leri yaptım.
    Şahsi fikrim-sonuç; İyiki yapmışım sürüş zevkim kat ve kat arttı...

  14. #3514
    novablue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VFR 800 A
    Verdiğiniz cevaplar için çok teşekkürler öncelikle. Ben de seninle aynı sonucu alacağımı düşünerek sadece son susturucuyu değiştirme fikrindeyim, bir yandan orjinalliği hiç bozulmasın diyorum. Aşırı kararsız kaldım. Diğer taraftan gidip marka bir egzoz almak da istemiyorum. Önceden dediğim gibi hepsinin (tru-flow olanların) içinde düz boru ve bunun etrafına sarılı taş yünü var. Sesi etkileyen şey içteki borunun genişliği, elyaf kalitesi ve döşeme sıklığı. Ama ben gidip bunu marka olmayan bir egzozda yaptırsam da aynı sonucu almaz mıyım? Şimdi herkes diyecek ki, üst sınıf bir motora böyle adi işlem yapılır mı? paradan kaçılır mı? Ben de diyorum ki değeceğini bilsem gözümü kırpmadan marka susturucuya para öderim, ama hepsinin içinde gerçekten düz boru ve elyaf var. Aşağıda örnekleri var

    http://youtu.be/6ZizsVhuBUkhttp://www.youtube.com/watch?v=DPalKe6nYIk

    http://www.youtube.com/watch?v=btprce4zqCY

    http://www.youtube.com/watch?v=6ZizsVhuBUk

    Tüm bunları gördükten sonra bu markalara para veresim gelmedi cidden. Ya gidip orjinal bir vfr egsozu daha alıp, onunla oynayarak istediğim sesi elde edeceğim, ya da adi bir egsoz alıp taksak noolur, Örneğin

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...49973146/detay

    Yada gidip orjinal yamaha r1 çift tüp egzozu satılıyo 250 TL'ye, onu alıp içinde oynama yaptırsak ne olur, bu konularda var mı fikriniz?

  15. #3515
    T R O E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Şehir
    ADANA - Murat Koral
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA
    Alıntı novablue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Verdiğiniz cevaplar için çok teşekkürler öncelikle. Ben de seninle aynı sonucu alacağımı düşünerek sadece son susturucuyu değiştirme fikrindeyim, bir yandan orjinalliği hiç bozulmasın diyorum. Aşırı kararsız kaldım. Diğer taraftan gidip marka bir egzoz almak da istemiyorum. Önceden dediğim gibi hepsinin (tru-flow olanların) içinde düz boru ve bunun etrafına sarılı taş yünü var. Sesi etkileyen şey içteki borunun genişliği, elyaf kalitesi ve döşeme sıklığı. Ama ben gidip bunu marka olmayan bir egzozda yaptırsam da aynı sonucu almaz mıyım? Şimdi herkes diyecek ki, üst sınıf bir motora böyle adi işlem yapılır mı? paradan kaçılır mı? Ben de diyorum ki değeceğini bilsem gözümü kırpmadan marka susturucuya para öderim, ama hepsinin içinde gerçekten düz boru ve elyaf var. Aşağıda örnekleri var

    http://youtu.be/6ZizsVhuBUkhttp://www.youtube.com/watch?v=DPalKe6nYIk

    http://www.youtube.com/watch?v=btprce4zqCY

    http://www.youtube.com/watch?v=6ZizsVhuBUk

    Tüm bunları gördükten sonra bu markalara para veresim gelmedi cidden. Ya gidip orjinal bir vfr egsozu daha alıp, onunla oynayarak istediğim sesi elde edeceğim, ya da adi bir egsoz alıp taksak noolur, Örneğin

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...49973146/detay

    Yada gidip orjinal yamaha r1 çift tüp egzozu satılıyo 250 TL'ye, onu alıp içinde oynama yaptırsak ne olur, bu konularda var mı fikriniz?
    orjinal VFR egzozu yada R1 egzozunu modifiye etmen daha akıllıca olur.
    Son verdiğin sahibinden ilanındaki egzoz daha küçük cc ler için basınca dayanmayabilir...
    novablue bunu beğendi.

  16. #3516
    novablue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VFR 800 A
    Şimdi anladım, gayet ince malzemeden olduğu için zaman içinde kendini bırakır sanırım bu küçük cc'ler için olanlar. Kafama şimdi yattı işte

    350 TL vererek linkteki R1 egzozunu mu alsam, yada forumda orjinal egzozunu satan arkadaş var mı?
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...6581058/detay/


    Bu arada smoke head gibi bir egzozun maliyeti nedir?

  17. #3517
    T R O E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Şehir
    ADANA - Murat Koral
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA
    Alıntı novablue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi anladım, gayet ince malzemeden olduğu için zaman içinde kendini bırakır sanırım bu küçük cc'ler için olanlar. Kafama şimdi yattı işte

    350 TL vererek linkteki R1 egzozunu mu alsam, yada forumda orjinal egzozunu satan arkadaş var mı?
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...6581058/detay/


    Bu arada smoke head gibi bir egzozun maliyeti nedir?
    Smokehead egzozların modele göre değişir fiyatları çifti 1000-1500 arası tahminen...

    http://www.ercanmotorcycle.com/img/honda/750vfr.html

    http://www.ercanmotorcycle.com/

    0 532 611 97 46 Bence bi telefon et sor tüm kafana takılanları. Kişiye özel egzoz imalatı da yapıyorlar.

  18. #3518
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Günaydınlar, iyi haftalar...


  19. #3519
    novablue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VFR 800 A
    Sana da günaydın Ercan, orada olsak da hep beraber sürsek o yollarda...

  20. #3520
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Günaydınlar...

    T R O E bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler