Günaydın herkese...
Gecikmeli de olsa Ergin ve Murat'a Günaydınlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------
Bugün için ise tüM başlık müdavimlerimize ve beraberliğimize gelsin.
"GÜNAYDINLARR...."
Aha...!!! bu da plakayı silmiş...
@ Murat
Herhalde kilometre yaptığımız belli olmasın.
Yavvv Muzaffer abi,
Bu kadar gezdiğimiz anlaşılırsa yeni kasa VFR almak için satarken zorlanırız.
Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800
1986 yılında yollara çıkan efsane tam üretimden kalktı denirken yeniden yollara döndü. Geri dönmesine çok sevindim yalan yok. Honda'nın en demlenmiş, damıtılmış ve oturmuş motosikletlerinden biri olan VFR 800'de öne çıkan yenilikler;
• azaltılmış kilosu,
• yeni süspansiyonlar ve arka maşa,
• yeni cantlar, yandan tek egzoz sistemi,
• oynanmış güç/tork oranları,
• çekiş kontrol sistemi,
• dikiz aynalarına adapte edilmiş sinyaller,
• velhasıl kelam 5. jenerasyona ait eski kasa görünümü, yeniden dizayn edilmiş grenajlar, X dizaynı ile günümüze uyarlanmış 5.jenerasyon farlar ve eski ön cam.
Kaynak: http://oppositelock.jalopnik.com/vfr...cma-1458376907
.
Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS
al işte :D
bugun ben sunu gordum.rr ın ılanını verdık ama taksım-dolmabahcede oyle bır trafıgı gırıorum kı...o trafıkte 250-260kg lık makıneler benı benden alır yahu...gıdıoruz bı yola ama bakalım hayırlısı
@ Burak
Hayırlı uğurlu olsun diyeyim mi?
Neden scooter out oldu?
abi hiç bişey olmaz,ben biniyorsam sen hayli hayli binersin korkulacak birşey değil kilo.zaten o güçle onu hissettirmiyor bile.
Canım benim...
250-260 kiloluk makinalar trafikte sıkıntı yaratır kabul ama yol konforuda o oranda fazla.
Hani Tekirdağ'a gittiğiniz zaman ben detayları bilmesemde birileri tarafından az da olsa dile getirilmişti.
abi scooter bana göre değil.motosikletten sonra çok garip geldi hiç alışamadım.uzun olduğumdan cam işime yaramadı,gitmesini zaten beklemiyordum ama keyif için biniyoruz sonuçta, e alışmışım 130 hp ye,gitmemesinede alışamadım.viraj desen zaten yok.artçı konforu iyi ama e ben artçı değilim
scooter olarak burgman 400 çok iyi alacak olana tavsiye ederim,heryer bagaj,2 kask alıyor,3,5 lt yakıyor, 160a kadar çıkabiliyor ama bir motosiklet değil sonuçta ve motosiklet isteyen adamı kesmiyor.takasta almıştım zaten kışı onunla geçiririm diye ama alışamadım.e bitaraftada hayabusa cezbetti
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------
abi kilo trafikte sıkıntı ama
600lük racingle trafikte 150lik 250lik ufak motorlar kadar hareketli ve rahatmısın?600lük ss ile bir 150lik kadar rahatsan yada bir inazuma gibi ozaman tamam.ama trafikte 200 kilo altı motorlar senin kullandığın ss ten kıvraksa ozaman ha 600rr ha hayabusa başkası yazsa anlıycam ama 1 senede ss e geçebilecek kabiliyette adam kilodan korkuyorum yada kilo beni düşündürüyor demesin
İşte budur....
Hayırlı uğurlu olsun.
Allah kazasız belasız kullanmayı ağız tadı ile kullanmayı nasip etsin.
Şahsen ben senden 1100xx beklerdim ama nasip Hayabusa imiş
Ben hep söyledim hiç bir zaman bir scooter bir motosiklet olamaazzz...
Burak,ABS var mı peki?
goren de yarım kadar adam sanacak.ulen 2katım adamsın :D hehe
tekrar hayırlı olsun.bır araya gelırsek 1 tur ıstıyorum. agır makıne gorelım
---------- Post added at 20:09 ---------- Previous post was at 20:06 ----------
hıcbır fark yok suan benım ıcın 250lıkten sonra.gıdon capı elbette bıraz daha dar ama bu sadece bı arabanın arkasından saga sola gecerken dar yerlerde 1yerıne 2manevra yapmana yol acıyor.yoksa arlardan gecerken yokusta kaldıgında ya da baska bır emercensı durumunda cok daha rahat gucunden dolayı.
benım tek korkum mesela yokuş.hele ters ıstıkamette ımkanı yok suankı kadar rahat olamam.benımkının dolu agırlıgı bıle 185 yanı arada 65-70kg fark var. az degıl. suan yokus asagıyken bıle rotayı begenmeyıp gerı gerı bıle gıdebılıyorum.he elbette bunu yapmasan da olur ama agırlıktan dolayı da bu kıvraklıgı ve rahatlıgı kaybetmek dusundurucu.o trafıkte bundan dolayı dusmeyı felan dusunemıyorum...
Yalnız konu dışı ama başlığımız da Muzaffer abimiz var ya...
Muzaffer abi zamanında Hayabusa'da kullanmış ve sonra satmış eğer Burağın Hayabusa da ileride kaza bela Muzaffer abinin çıkarsa var ya...
Benden çekeceği var....
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
Barış,RR gerçekten şık makine.
Dediğin doğru manevra açısından haklısın ama ne bileyim; ağırlık olarak değil de, daha çok konforun geri dönüşü olarak düşündüm.
F motorlar hep ağır oldu ama bir o kadar da yol konforu oldu hep.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------
Valla bende 1 tur isterim Burak.
bu arada elbette bilenler vardır ama cok sevdıgım bır hıkaye madem ısmını andık paylasayım dedım
"Hayabusa 隼 is Japanese for Peregrine Falcon, a bird that often serves as a metaphor for speed due to its vertical hunting dive, or stoop, speed of 180 to 240 miles per hour (290 to 390 km/h), the fastest of any bird. In particular, the choice of name was made due to the fact that the peregrine falcon preys on blackbirds, which reflected the intent of the original Hayabusa to unseat the Honda CBR1100XX Super Blackbird as the world's fastest production motorcycle."
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)