Motorcalisiyirsa yan cantalarda motora bagliysa rtuk kapatabilir siteyi kirmizi nokta gerekebilir:d peki motorda herhangi bir degisiklik varmi silindir capi olsun vtech olsun tek ik bilgiler sorumlusu emre bey :d
Daha önce yazılmışmıydı hatırlayamadım ama;
Yeni kasa 10kg hafiflemiş
V-4 motorun düşük ve orta devirdeki performansı arttırılmış.
Motoru 106 beygir bu arada.
https://www.youtube.com/watch?v=_7Fk_irzUaY&feature=youtube_gdata_player
Arkadaşlar selam yeniden,malum bu bizim bitmeyen SAP eğitimi yüzünden sap a dönmüş bulunmaktayım,birde benim gibi bilgisayar özürlü olunca iş daha da zorlaşıyor.
Emre saol ilgin ve alakan için,okudum önceki mesajları,Ergin sana da teşekkür etmek isterim,w.up tan yazdığın için.Çok şükür iyiyim,biraz akşam geçe kalıyor eğitimler..
Daha da bitmedi,sanırım herkesinki bitecek benimki en sona kalacak
Bu son mesajlarda yeni Vfr yi gördüm ama ben beğenmedim,önden bakılınca gagası alınmış Ducati multistrada,az biraz da 2004 damla göz banditi andırıyor,o nedir arkadaş,madem bu kadar rezil bir dizaynla çıkacaktınız,hiç çıkmasaydınız..Eksozu da 600f ten emanet mi aldınız naptınız arkadaş,nerde vfr nin arkadan çıkan o göz alıcı eksozları
Askere gidecek vfr gibi olmuş sanki...Ben daha yırtıcı birşeyler beklerdim...Olsun sizlerin kullandığı vfr lerin kıymeti bir kat daha arttı bence.İnsan bir egzotik bişeyler koymaz mı...
Çizdik oldu,sonuna doğru uykumuz geldi bir eksoz takalımda bilgisayarı kapatım gibi bişey olmuş..Yok genel olarak beğenmedim.Vfr serisi çok özel bir motordur,bu kadar kolay olmamalı yeni vfr yi yaratmak..??
Onun dışında neler yapıyorsunuz pazar program var sanırım? :/
https://www.youtube.com/watch?v=hCN69ZEiZtg&feature=youtube_gdata_player
Korhannnn!!!!
Pabucu yarık çık dışarıya oynayalımmmm....
Evet,pazar günü bir aksilik olmazsa programımız var Korhan valla seni de görmek isteriz.
oooooo... TCS de varmış. Ben beğendim ne yalan söyleyeyim. Hemen egzoz değişikliği ister şu küçük pegin hemen yanında biten egzozlardan... Muzaffer abi sen bilirsin bizim doktor Murat'ın 600F deki egzoz nası olur ama Yeni VFR'ye hem jant ortaya çıkar hem de muhteşem ses alınır. İyidir iyi ben beğendim...
Şimdi arkadaşlar,
Aslında teknik bilgi olarak motosikletimizde kullanmakta olduğumuz motorlardan çok büük farkları yok.
Silindir çapı& Strok,Motor hacmi,Motor açıları ve soğutması,ateşlemesi bir çok şeyi aynı.
Ama sıkıştırma oranları farklı yeni kasanın sıkıştırma oranları bizimkine göre bi tık yukarıda.
Bizim Kasa Yeni Kasa
Sıkıştırma Oranı 11,6:1 11,8:1
Max. güç(ps@dev/dk) 109/10500 104.5/10250
Max.tork(nm@dev/dk) 58/8000 75/8500
Motora ait benim görebildiğim en büyük değişiklik yada farklar bunlar. Bunun haricinde önemli bir olay olan TC mevcut ki viraj içinde çıkışa doğru gazlamada en azndan yusuf'u çağırmamız gerekmeyebilir.
VTECH olayı ise halen var. Vtech geçişini biraz daha yumuşatmışlar.
Diğer yandan ben şaşırdım ama bu motor bizim kasadan büyük. u*g*y
Bizim kasa; 2120*735*1195 iken yeni kasa 2134*748*1203 mm olarak bizim kasadan az da olsa büyük.
Tekerlerk arası mesafe aynı; 1460 mm
Sele yüksekliği bizimkinde 805mm yeni kasa da ise 789-809 mm arasında.
Yerden yükseklikte hemen hemen aynı,125 ve 126 mm.
Egzos tasarımı değiştirmeleri ile birlikte 6 kg civarı tasarruf edilmiş ve toplamda 10 kg kadar hafif.
Ön çatal geometrisi değiştirilmiş.
Frenler güncellenmiş bizim kasa da ön frenler 3 kaliperli yeni kasa da 4 kaliperli.
Lastik ebatları aynı,yol bilgisayarı ve elcik ısıtmalar standart. Vites göstergesi
Okuduğum makalelerde ki en tuhafıma giden şey egzost ile ilgili olan kısmı.
Honda bu modeli yapmadan önce, avrupa'da ki müşteri istekleri doğrultusunda dizayn ediyor ve müşterilerin büyük kısmı yandan egzoslu model olan ve benimde dün resimlerini koyduğum 3. ve 4. jenerasyon VFR talep ediliyor ki. Ben ilk başta inanmamıştmm ama son bir kaç zamandır vfrworld sitesine bakıyorum orada da beğnenlerin büyük kısmı eski jenerayonu andırmasına seviniyorlar egzost'u ise bazıları çok beğenmiş ve bizim egzostları beğenmeyende çok.
Zaten Ergin'in koyduğu videoda da avrupa çapında 75.000 adet kullanıcı var ki avrupada eski bir modele ait en büyük kullanıcı ve hayran kitlesi diyerek ne kadar ciddiye aldıklarını gösteriyor Honda'nın.
Resimlerde gördüğümüz ve tanıtımı yapılan model ABD'de satılmayacak, VFR world'de 2015 senesinde satışa çıkabileceği söyleniyor ki kasa ve renklerde değişiklikler olabilir deniyor. Beğenenelerde var beğenmeyenler de,beğenmeyenler bizim gibi motorun tasarımı insan da heyecan uyandırmıyor diye eleştiriyorlar.
Ben kendi adıma alında beğendim ve resimlerden fark edemediğimiz bir sürü detayı canlı olarak görürsek çok daha iyi olucak.
Ama ne olursa olsun o egzosta bir çözüm bulmak gerekecek. custom ile yine sele altına alınamaz mı acep yada daha küçük susturucu olmaz mı?
Kısaca ben çok beğendim aslında.
Valla videoda bende begendim ama egsoz degisir bencede bu arada janti cok begendim teknolojik donanim her zaman guzeldir bencede farlar falanda guzel stop ampulunun altinada anahtar girisi koymuslar acaba egsozlari cikartinca o alana bagaj gibimi yaptilar bizim yandaki anahtar girisini oraya almislar biseyler koyacak yer cikabilir supriz olarak
Mert hayır.
DL650'de de bagaj kilidini oraya koymuşlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------
Muzaffer abi az sabır o işi de halledeceğiz.
Biz sizlr için varız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------
Yeni kasanın grenajı ilk başta düz gibi geldi bana ama sonradan videoları inceleyince grenaja hareket vermişler çift katmanlı gibi yapmışlar.
Yok yok sevdim sevdim.
emre
Max.tork(nm@dev/dk) 58/8000 75/8500
yazmıssın. 58 degıl 78 olması lazm szn tork ;)
bu arada hersey aynı sadece sıkıstırma artınca guc ve tork dusmesı ımkansız.muhtemelen blok ıcınde ufak farklar vardır.ya da yapısal olarak.
Yeni Vfr' nin motor tasarımında honda tamamen en alt ve orta devirlere odaklanmış, yani 2000 ile6-7000 devir arası eskiye göre daha kuvvetli olacak.
"The VFR800F’s 782cc, liquid-cooled 16-valve DOHC 90° V4-VTEC engine has received significant development – mainly focusing on cam timing and valve duration/overlap – to deliver the required increase in low-to midrange power and torque. Peak power of 77.9kW is delivered at 10,250rpm, with peak torque of 75.1Nm arriving at 8,500rpm. "
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
Neysee daha öncede yazmıştım Ben Emre'ye katılıyorum. Yanii beğendim. Küçük bir son susturucu ve duble füme cam ile harikalar yaratılabilir.
Ama şimdi konuyu değiştireyim biraz işte benim yeni jantlar çantalarda boyanıyor yakında onlarıda paylaşırım...
Bu arada gün ışığında daha bi güzel duruyor. Acaip hoşuma gitti valla Algen usta boyadı güzel boyadı ellerine sağlık...
Murat Abi süpppppeerrrrr gözüküyor =)
sağol Abdullah senle jant kardeşliği yaptık sayılır...
Murat, seni pek heyecanlı gördüm Cumartesi günü motoru canlı görme şansına sahibin, diğerleri resimlerle avutsun kendini
Herkse Günaydınlar....
Murat valla çok güzel olmuş benim hoşuma gitti ki zaten VFR'nin kül gri renkli hali de çok güzel gelirdi hep gözüme.
Allah'tan bir aksilik olmazsa önümüzde ki sezonda canlı olarak göreceğim zaten.
Hööönnnkkkk,58'mi yazmışım ben yavvv... Yaşlanıyoruz artık ne yapalım.
Düşük devirlerde ilk titremeyi biraz isteksiz hızlanmayı Koray'ında dediği gibi orta ve alt devirlere odaklandıkları için biraz çözmüş olabilirler.
Bu motora ait herhalde benim tek sevemeyeceğim şey VTEC olayı olucaktır herhalde yumuşatmışlar VTEC geçişlerini.
Ben HARD seviyorum arkadaş. Hemde en HARD'ından.
Videolardan screenshot olarak aldım o yüzden biraz orantısız gözükyor ama yine koyalım.
Koray bu arada hoşgeldin tekrar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------
Sen ondan da heyecanlısın Muzaffer abi anlaşılan bakayım da biraz daha pişman olayım der gibisin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:23 ----------
Muzaffer abi maşayı aksesuar olarka kullanmışlar.
Maşa bahane çanta şahane anlayacağımız üzere
Zaten sadece maşa görüntüsü yeter yok far falan ne gerek var. Değil mi yani?
Yokbe Emre, ne demişler "Kahve Bahane Muhabbet Şahane" aslında Muradı özledim, birkaç gündür görüşemiyoruz
İşte bekarlık sultanlıktır diyenlerin hali...
Adam dün motoru beğnememişti bugün ise yok amatör foto bahanesi ile bir anda motoru beğenesi geldi arkadaşın. Neden acabaaa??
Cık cık cık.... Başımıza taş yağdıracaksın bre zındıkk..
O fotolara manken olarak beni koysalardı acaba halen amatörr fotolarda motosiklet güzel falan diyebilecek misin?
Kendimi bir an düşündümde fuar da konu mankeni olarak ben bile iğrendim yani... Göbekli bir manken ohaa yani.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)