Bana pazar olur birtek o gun bosum
Bana pazar olur birtek o gun bosum
Hakan, yola çıkmadan önceki mesajım da hanım Voltan'ı oluşturmuş demiştim ya.
Evin kapısını çaldığımda(dikkat çaldım diyorum,yıkmaya k.....m yemedi) beni ışın kılıcı ile karşıladı.
Bu hafta sonunu ona ayırayım diyorum ondan sonra ki hafta sonu olabilir eğer sizin için sakıncası olmaz ise.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------
Bende 175 TL'lik benzin yakmışım ve hala 2 çizgi var depoda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------
Uğur,bak ben sana ismin ile hitap ediyorum. Boş ver bey'i. Gezimiz gerçekten çok keyifli idi. Zaten resimlerden anlamışsındır ama motorlar biraz enduro'ya döndü yağmurun ardından yolda çamur falan inanılmaz kirlendi.
Tebrik ediyorum kutluyorum üçünüzüde. VFR ye yakışır Marmara bölgesinin en mükemmel rotasını yapmışsınız.
Ayrıca tatlısu motorcusu olmadığınızı da ispatlamışsınız. Daha nice gezilerde tekerimiz hep düz bassın inşallah.
Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800
Tatlı? Su ? Motorcusu? bizim lügatımızda öyle kelimelere yer yok T R O E Şaka bir yana çok güven veren bir motor olduğunu tekrar ıspatlamış olduAyrıca tatlısu motorcusu olmadığınızı da ispatlamışsınız.
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
Dr. Seuss
Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800
Ya arkadaşlar bizim başlık niye bu kadar cansız hareketsiz
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
Dr. Seuss
İşin aslı ben bu forumda sadece bu topic'i takip ediyorum. Belki de forumun arayüzünün bana karışık gelmesi de olabilir.
Belli de olmuyor gerçi bir bakıyorsun çok hareketleniyor bir bakıyorsun biraz durulmuş.
Nasıl memnun musun? Nereden aldın? Kime taktırdın?
Çok mu soru sordum ne?
Hoşgeldin bu arada. Umarım tatil kısa da olsa güzel geçmiştir.
Gayet memnunum, Ali ustada vardı orada da taktırdım. 30000 servisinde arkayı da Gold taktıracağım yine. Eski motosikletimde de kullanmış memnun kalmıştım zaten.
Olur mu hiç
Yüzüm gülüyor bugün işe gelmeme rağmen iyi geçti valla 2 gün güzel dinlendim...
Valla dün ben işteydim biz bir tek pazar günü yol yaparak dinlenebildik.
Son yaptığımız Adana-Antakya gezisinden 3 tanecik VFR min fotosu
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/04/16/5intf.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/04/16/8vrOY.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/04/16/BJFgR.jpg
Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800
Günaydın arkadaşlar...
Gezinirken buldum belki daha önce paylaşıldı ise affola
Uploaded with ImageShack.us
Uğur,Günaydın ve Merhaba...
Forumun ilk sayfalarında sanırım bu muhteşem makinanın fotoları vardı ama hala bir motorun iç şeklini gösteren fotolara bayılırım oturayım inceleyim severim mekaniği.
Sen ne yaptın motoru,sıkntısız halledebilmişsindir umarım.
Günaydınlar...
Ara sıra eskiden kalma da olsa daha önce paylaşılmış da olsa fotoları paylaşmak güzel fikir olabilir diyerek, bugün için sevdiğim fotoğraflardan birini ekleyeyim...
Masaüstü resmim...
Uploaded with ImageShack.us
Günaydın Emre.. parayı denkleştirdim dün akşam itibari ile.. bugün sahibi ile zamanı kararlaştırıcam .. bu cuma olmassa hftaya..: arkadaşım benden hevesli 600 F almıştık onada gezelim gezelim diyip duruyor
Bu arada Ebayda APE marka manuel egzantirik gergi aparatları var kullanan varmıdır. yoksa hondadan otomatik olanınımı tavsiye edersniz alınca gergi değiştirmem gerekecek..
Ve ayrıca 2006 model kullanıcı kılavuzu linki ihtiyaç olan varsa İngilizce tabi.. http://dfiles.eu/files/4ikrqrqvo
Uğur,
vfrdiscussion ve vfrworld sitelerinde bu konuda çeşitli yorumlar var, manuel ape alıp kendi değiştiren var, serviste orjinal parça ile değiştirten de var... Forum sitelerinde farklı farklı yorumlar olabileceği ve kime inanılıp kime inanılmayacağına karar vermek zor olduğundan, en iyisi bu işleri en iyi bilen olduğunu düşündüğümüz kişilere sormaktır diyorum... Benim için bu işleri en iyi bilen olarak gördüğüm kişi Ali ustadır, gergi sorunum olursa kendisine danışırım, inşallah olmaz amin
Yukarıda ki resimde ki gibi virajlarda ve kaçınma manevralarında kontra tekniğini yeni yeni refleks halinde düşünmeden uygulamak için pratik yapıyorum ki bu sürücü burada ağırlığını kullanmadan kontra ile motoru çok rahat kaldırabilir.
Ama kafamı karıştıran bir şey var aslında, Honda'nın eğitimlerinde viraj dönmek için kontradan bahsetmediler.
Viraj için prensip basit,dönmek için ileri bak dönemediğini hissediyorsan virajın çıkış noktasına bak istesende istemesende motoru zaten yatıracaksındır gazı çok ama çok az aç ve çıkışta motor kendiliğinden doğrulucaktır.
Bu hafta sonu viraj girişlerinde kontra tekniği ile girdim ama ben bir fark göremedim acaba ben mi yapamıyorum ki virajda yatmaktan yana hiç sıkıntı yaşamadım yada ben bu virajı dönemem diye hiç düşünmedim ki virajları gayet tempolu döndüm.
Şehir içinde önümüze bir büyükbaşın(hayvan eti yemiş insancıklardan bahsediyorum) çıkması durumda kontra versem bile arkada akan trafiğe yem olmaktan çekiniyorum sanırım en doğrusu TATKU .
Fikirleriniz nedir?
Kontra tekniği kullanmadan viraj dönülmez
Ben bu işi anlamadım ya ben bilmeden uygılayarak dönüyorum ki viraj içinde uyguluyorum ama viraj girişte farkında değilim belki de.
Japon tekniğinde en azından bize dönmek için kontradan bahsetmemişlerdi kaçınma manevrasında bahsetmişlerdi kontradan.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)