Bende geliyorum. Bende Bende....
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:54 ----------
Merak etme yanıma fazla şeffaf akrilik aldım. Gösteririm beğenirsen sende kullanırsın.
Bende geliyorum. Bende Bende....
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:54 ----------
Merak etme yanıma fazla şeffaf akrilik aldım. Gösteririm beğenirsen sende kullanırsın.
En ucuzuna kacmissin ya akrilik calibre marka policarbon olmazsa hayatta kullanmam:d
Keşke ben de gelebilsem.Meslek otelcilik olunca gecen gündüzün çorba oluyor.
Aaa sen havaleyi yap ben hemen bi torba yolliyim cocuklarla sana dert ettigin seye bak:d evet ideal sayiya ulasmaya yaklasirdik ozaman 4 5 motor en iyi sayi zaten turda
Tekrar selam arkadaşlar.. dün motoru ustaya gösterdim.. söylendiği gibi gergi sesi (motor ısınınca rölentide iken yapıyor gazı verince kesiyor) dışında motorda bir aksaklık gözükmedi... kaporayı verdim inşallah haftaya satışını alıcam.. muayenesi bitmiş (ruhsat çıkmadan muayene yapamam herhalde)ne kadara yapılıyor bilgisi olan varmı, ayrıca 2005 model için sigorta masrafı ne kadar tutar .. teşekkürler.
Hayırlı uğurlu olsun şimdiden. Muayene bildiğim kadarı ile 87.5 TL Tüv-Türk'e yatırıyorsun. Eğer muayeneden sıkıntısı geçerse başka da bir masrafı yok diye biliyorum. Sigorta masrafı şirketten şirkete değişebiliyor bazı şirketler astronomik rakamlar çıkartabiliyorken bazıları daha uygun fiyat verebiliyor.
Uğur motoru sen cumartesi mi gösterdin?
Dün'ki turumuz inanılmazdı,keşke sende gelebilseydin. 800 km kadar yol yaptık belki bir kaç km'de fazlası vardır. Zorlu,heyacanlı,eğlenceli bir gezi idi. Ben foto çekemedim benim telefondan ötürü ama diğerleri resimleri ekleyecektir.
Emre Bey umarım keyifli olmuştur geziniz.. ewet cumartesi ustaya gösterdim... dediğimgibi ısınınca gergi sesi( rolentide.. gaz verince kesiliyor) var soğukken yapmıyor.. muayene bittiği için cezalı yptıracağım fakt sahibi muyene parasını satıştan düşecek... hayırlısı bakalım..
İlk önce muayeneyi yaptırın sonra satışı alın derim ben.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------
Dün yolda da fark ettiğim üzere fren balatalarım bitmesine az kaldı ve değiştirmem lazım.
Ergin,sen fren balatalarını ne yaptın? Yurt dışından siteden mi getirttin yoksa burada orjinali ile mi değiştirdin.
Hakan EBC'de memnun değilim diyor. Orjinali de pahalı,hangisi doğru fikir lütfen.
Uzun yolculugun bir neferi olarak bu forumda bilgi arayan herkesin ihtiyaci olan cevaplari yazayim dedim 3 adet vfr ile gerceklesen 810 km lik gezimizde 2006 2007 ve 2008 model 40000 altinda 30000 altinda ve 20000 altinda kmlelerdeki motorlarimizla km de 24 krs 22 krs ve 23 krs olmak uzere birbirine cok yakin degerlerde yakit tuketimi gerceklestirdik bu demek oluyorki motorun km arttikca yada daha yeni daha az km makine arasinda ucurum bir yakit farki yok uzun yol yapicaklar i inde soliyelim 320 km gibi bir yol yapabilirsiniz rahatlikla bu foruma bakan herkesin merak ettigi ve cok korktugu motorun agirligi ve fanlardan dolayi olan sicaklik konusuna ben motor sicakliginin 82 den yukari ciktigini gormedim tur icin dizayn edilmis bir motorda olmasi gerektigi gibi trafik icin yapilmis bir motor degil cunku ozaman cok devreye giriyor fan tabiki agirlik icin konusursak canakkale sonrasi yedigimiz ruzgarlarda makinenin yolda durmasinin tek nedeni bence bu agirlikti ben 73 kilo oan bir surucu oldugumdan agirlik merkezimi one tasimak zorunda kaldim hafif bile kaldi anlayacaginiz motorlarimizda degisik amartisor sertlikleri vardi ama hepimiz gayet rahat yol aldik virajlarda uyumumuz bozulmadi yagmur ve ruzgar nedeniyle 90 km ilede gittik 120 km ilede gunesli havalarda 150 170 sabit hizli surusler yaptik gayet rahat ilerledik peki bu kadar hava sarti bukadar km ve 15 saat suren yolculuk oturus pozisyonu yordumu hayir ama motor kullanmak tabikide yordu 15 saat baska ne yaparsaniz yorulacaginiz kadar bir yorgunluk vardi hepimizde sonuc vfr gercekten bir keyif ve mutluluk makinesi:d
Mert;kısa,net ve güzelce özetlemişsin. Dün dönüşte özellikle feribotta iken yorulduğumuz belliydi. Bazı yerlerde oldukça tempolu bazı yerlerde ise dediğin gibi düşük süratli sürüşler de üzmedi kesinlile bizleri ki zaten virajlarda hızına göre dönüşleri çok iyi. Korkutucu bir tüketimi yok zaten bu motoru alayım da arkadaşlarıma hava atayım diyenler uzak dursun. Tur için yapılmış motordan 250cc gibi yakması bekleniyor. Dün kar haricinde bütün hava koşullarında kullandık ve itiraf edeyim beni en çok tedirgin eden Çanakkale'den sonra yediğimiz yandan esen çok sert rüzgarlardı. Daha hafif bir motor olsa yoldan çıkıp kaza yapmak içten bile değildi.
Bu meretin viraj dönem kabiliyetine hastayım zaten... Sanki kendisi dönüyor...
Aynen o ruzgarda resmen deponun ustune cikmis kedi gibi hissettik kendimi her ruzgar vurdugunda 20 30 cm saga gidiyorduk kisa yazdim abi bilinmesi gerekenleri yoksa surda durduk kahvalti soyleydi yol boleydi bir ara kadrana baktim 218 deydi onumde iki motor hala daha benden uzaklasiyodu falan boyle seyleri yazmadim yani .birde lutfen ben motoru almadan once forumlari okurken bizim gibi bilgi paylasan abilerimize vay seref...... Vay adi.... Adamlar geziyor birde buraya yazMislar gibi yaklasimlarda bulunmayalim unutmayin bir gun sizde buraya birseyler yazicaksiniz:d
Çok keyifli ve çok tatmin edici bir rotaydı. Hepimiz memnun kaldık ve arkadaşlığımızı ilerletmiş olduk. Kah yagmur Kah çamur derken dillere destan bir yoldu
Rotamiz şu şekilde gerçekleşti
Gelsin resimler
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
Dr. Seuss
Wallahi süper olmuş elinize, yüreğinize, gaz telinize sağlık... verdiğiniz verilere göre gayet ekonomik geldi 810km için 175 - 195 Tl arası...
Tam 170 tl lik benzin tukettim ben ve gayet tempoluyduk keyif ala ala kullandik zorlasak cimrilik yapsak 140 kadar inerdi belki
http://www.aoyama.ru/moto/20/ bu makinanın 0 km si neden Türkiyede bulunmaz.. .Kayınçom Moscowa da ve bu linki o yolladı.. 565,500ruble tl ile 33,000tl yapıyor yaklaşık...
Aslında avrupa'da İngiltere,Fransa,İsveç,İspanya,Avustralya ve bir çok avrupa ülkesinde satılıyor halen senin dediğin gibi Rusya,Ukrayna ve Polonya da satışta ve oldukça da iyi adetler satılıyor.
Sanırım bu ülkelerde ki motosiklet kültürü ile alakalı.Bu ülkelerde ki insanlar motosiklet ile gezmeyi,tur yapmayı seviyorlar.
Bizde ise,motorun şekline bakıp abi kaç basıyor bu zihniyeti var. Adam kullanım amacından çok motorun kaç bastığına bakıp ona göre motor alıyor. Amacının ne olduğunu bilmeden motosiklet alan çok kişi var.
Aslında bu motorun paralel ithalatını yapmak lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------
Abiler biz ne yapmışız yaa...Dün yağmurla başladık yola sonra rüzgar ile donduk sonra tekrar ıslandık. Sonra güneş açtı güzel yol adık güneşle birlikte sonra Çanakkale'den sonra az da olsa yine yağmur ve sonra ciddi sert yan rüzgarlar ki yolda yengeç gibi kontra vermekten feleğim şaştı ardından gece sürüşü. Ev'e geldim bir duş aldım sonra hanımla çıktık Kahve dünyasına gittim. Ne gündü ama...
Aynı yorumu face'te de yapmıuştım ama bir daha burada yazayım istedim.
Bu arada Cumartesi günü iyi akıl edip kulak tıkacı almışım. Gerçi o kadar parayı verdikten sonra her yerimi tıkaması lazımdı. Hakan senin dediğin gibi dillere destan bir gezi idi
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------
Evet,bugün yeni bir rota baktım. Kısa ama bol virajlı.
İstanbul-Şile-Ağve-Kerpe-Kandıra-Karasu dönüş yine aynı yol olabilir yada direkt otoban dönüşüde olabilir.
Bana uyar bilirsiniz:d
Abi bende varım, önümüzdeki pazar günü yaparız yine yada cumartesi fark etmez bana. Hava da 20 derece gösteriyor bakalımEvet,bugün yeni bir rota baktım. Kısa ama bol virajlı.
İstanbul-Şile-Ağve-Kerpe-Kandıra-Karasu dönüş yine aynı yol olabilir yada direkt otoban dönüşüde olabilir.
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
Dr. Seuss
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)