Him bende alarm yok duserim falan deviririm diye bide aklim kalmasin diye yaptirdim kasko ben
Him bende alarm yok duserim falan deviririm diye bide aklim kalmasin diye yaptirdim kasko ben
Hangi firmadan kasko yaptırdın bir de kasko ücreti ne kadar tuttu.
Hersey dahil kasko cebimden anahtari calip motoru calsalar bile gecerli sair sigorta altunizadede derideni gecince 1600 tl anadolu 3500 istedi birde muafiyetleri vardi bunda hic yok
Arkadaşlar size bir sorum olacak;
VFR yi aldığımdan beri bir depo da 300 km görmedim fakat forumlarda araştırdıgım kadarıyla 280-300 km gören çok. Şimdi az evvel 210 km yaptım ve son çubuk yanıp sönmeye başladı ve 86 TL ye fullendi. Bu da km de 0.40 krş yapar yani 9 litre! Moturum 2006 model ve 42.000 kmde. Bakımlarını (yağ, yağ filtresi, hava filtresi v.s) hepsini yaptım. Sizin şehir içinde yakıtınız nasıl? Bana fazla geldi 9 litre. Bujilerle yakıtın bir alakasi varmıdır yada başka bir etken? Çok sert kullanan biri olsam diyeceğim ki o yüzden bu kadar yaktı. Ama bu depoda v- tec belki 5 kere açmışımdır o kadar. Fikirleriniz için şimdiden teşekkürler.
benim motor 17500 km de 35 tl ye 100 km yaptım hızım sabit 110 km idi.ayrıca iki kişiydik.
---------- Post added at 02:35 ---------- Previous post was at 02:32 ----------
lastik hava basınçları uygun mu,lastik inikse yakıt sarfiyatı artar,performans egzosu var mı?balatalarda bir sorun varmı çok yakın ve diske sürtüyor mu?yakıtın temiz mi?kavraman tam ayırıyor mu? hepsini bir kontrol etmenizi tavsiye ederim.
2006 Honda CBR600F,2005 Suzuki V strom dl650, 2005 Yamaha fz6fazer,2006 Honda VFR800abs,2005 Suzuki GSX-R600,Honda CBF1000abs,Yamaha fz6fazer,Suzuki GSX-650F,SuzukiGSR600,Honda CBF600abs,Suzuki SFV650 abs gladius,Honda VFR800abs,Suzuki GW250 inazuma, Yamaha Fazer8
beyler yok mu 14000 tl ye motorunu satan...temiz olursa iyi olur 2005 model ve üzeri... tiko...
Ya bence benzin hesabi yapilmamali hic bu motorun ustunde ne yakiyosa hakkidir hep motora suc atiyosunuz benzin pompasinin tam verdiginden eminmisiniz:d
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------
Ben motorumu almadan beyaz bir tanelartde vardi 15 bine anlasmistik simdi ilani 18.500 ali ustaya plakayi soledim 2 pert bir nirmal kazisi var dedi alma dedi:d 14 bine anca ole motorlari alirsin 14 binin ustune 2-3 bin daha ekle temiz bisey alip gonlun rahat etsin bence 14 bin veren 17 binde verebilir:d
2006 Honda CBR600F,2005 Suzuki V strom dl650, 2005 Yamaha fz6fazer,2006 Honda VFR800abs,2005 Suzuki GSX-R600,Honda CBF1000abs,Yamaha fz6fazer,Suzuki GSX-650F,SuzukiGSR600,Honda CBF600abs,Suzuki SFV650 abs gladius,Honda VFR800abs,Suzuki GW250 inazuma, Yamaha Fazer8
leo vince performans egzosu var. her gün kullandigim bir motorun 9 litre yakmasi koyar adama. balatalar yeni degisti 600 km oldu. kavramasi da normal. acaba anormal olan benmiyim
Smerty; 2004 model kazasız 37 bin km el sıkıştım ama sarışa engel durumu vardı ve 1,5 aydır sahibi çözmeyeupraşıyo, onu bekliyorum ama karşıma başka çıkrsa yapıştıracam, ya da fazera kayacam, olmadı 600 hornet
Bu konuda okumuştum, 1-2 sayfa kadar önceydi. Bir arkadaş sürekli sabit değil belki ama ortalama 120 ile giderek 5 yada 6 küsür bişeyler yaktığını hesaplamıştı. O açıdan sizin sürekli 110 ile giderek 7-7,5 yakmanız bana abes geldi. Hatta başkasının verilerine bakmadan da söyleyebilirim ki, 1000lik ss ler dışında bu hız için 7 nin üstünde bir rakam bana normal görünmüyor(ss motorların yakıt tüketimi sakin kullanmaya çalışsanız da çok fazla aşağı inmeyebiliyor, o yüzden öyle dedim).
#sürenadam
Bence anormal değilsiniz. Ben Adana'da günlük biniyorum Depoyu her dolduruşumda orta sehpada dolduruyorum 18-20 litre ile şehir içinde 230 - 260 km yapabiliyorum. Mesafeler kısa, Motor daha tam ısınmadan geri stop ediyoruz zaten şehir içinde genelde küçük vitesleri kullandığımız için çok yakması için en mükemmel ortamı sağlamış oluyoruz...
Bugün grup olarak Adana'dan çıktık Ceyhan-Kadirli-Andırın Yolundan Başkonuş yaylasına çıktık (Virajlar mükemmeldi ) Bazen hızlı bazen yavaş 80-200 km aralığında yan çantalarımda takılı vaziyette biraz da kapıştık virajlarda ( sağlam viraj için devir 7000-10000 arası), Performans egzozumda var. Dönüşte Adana'ya indirirdi benzinim ama Garanti olsun diye Kadirli'de tekrar doldurdum depoyu 245 km de 12,5 lt. (60 TL.) benzin tüketti.
Bu makina şehir içinde yakıyor biraz ama uzun yolda azalıyor yakıt... Ama hem şehir içinde hem uzun yolda hem de virajlarda hakkını veriyor. Bugün bir kere daha aşık oldum VFR'ye iyi ki almışım. Zevk diyarında uçuruyor insanı bu Hırçın Beyefendi...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------
Adana da var bir tane zevk için beyaza boyatılmış kazası yok. 2004 model herhalde sahibinden. com da ilanı var. Beraber gezilere gittiğimiz arkadaşın. Lastikler (Metzeller M5) balatalar zincir yeni 38000 de herhalde sorunsuz harika bir makine beyaz da çok yakışıyor. Pişman olmazsın bir değerlendir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-adana-motor-dan-tertemiz,full-bakimli-107655274/detay/
Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800
Düşük devirlerde gidiyorum bu sefer boğuluyor gibi oluyor acaba en ideal devir aralığı nedir? Bana 4.000-5.000 arası gibi geliyor. Bu devirlerde kullanırım hep ve elde ettiğim veriler 9 lt. Bilemedim valla. Varsın olsun yaksın 10 litre cunku çok bağlıyım motoruma ama herkes 5,6,7 litre yakarlen koyuyor valla
Ben ali ustaya sordum4500 6000 devir arasi kullanin dedi zaten motor 6 vitesde 125 km 5500 devirde ulasiyor ideal devri 5500 demektir ben iki haftadir baya gezdim vtech bolcana aciyorum hala 3 dis benzinle biraktim bu aksam bagdat caddesinden benzin aldim altunuzida uskudar fethipasa camlicadan tem bostanci ordan ev yaptim o hafta ole biraktim dun aksam kucukualidan 9 palmiyeye ordan bagdat caddesi ykmden dondum sonra gene bostanci gosteri merkezinde kokorec:d sonra maltepe gulsuyu koprusunden sahil kucukyali finish:d bugunde kavacik acarlar kavacik acarlar kavacik acarlar( arkadaslara yeni motor gezisi:d) sonra polonezkoy sonra acarlar ve kavacik kucukyali suratlarim duz uzun yollarda e5 tem 110 125 ara ara170 ve 140 aralarda 5000 devir viteste kaca denk gelirse 75 tl lik benzin almistim 3 cizgi kaldi gezdigim yerleride sunun icin bukadar ayrintili yazdim asfaltini virajlarini bilir arkadaslar bu yollarin ve bu benim motorumla ilk tanismalarim nacizane fikrim suki motoru aldigim gune lanet ediyorum cok cok onceden bu motoru almaliymisim ve bu gune kadar ben motor kullanmamisim viraj donmenin frene basinca durmanin keyfini anladim:d
VFR'li arkadaşlar VFR'nin hakkıdır yakacak elbette
Ben 28000km. boyunca çeşitli defalar benzin ölçümü yaptım ama artık sıkıldım yapmıyorum, hakkıdır yaksın diyerek hesaplama işine bir son verdim. Bana göre fazla yakmıyor 800cc'lik muhteşem bir alete biniyoruz bu değerler gayet normaldir diye düşünüyorum. Bu değerler diyerek bahsettiğim değerler kendi ölçümlerim sonucunda ulaştığım değerler...
Şehir içinde 7lt (çok sıkışık olmayan trafikte ve kısa mesafelerde)
Şehirler arasında 5lt (genellikle 140-150km. hız, ara sıra VFR'nin ne kadar hız yapacağını anlamaya çalışarak ve elbette kavşak yaklaşımlarında, meskun mahallerde gerekli hızlara inerek)
Düşük devirlerde gittiğinizde aslında motorunuz aslında boğulmuyor.
Düşük devir de giderken gaza yüklendiğinizde motorunuz silkeleme yapar bu V motordan kaynaklanır aslında titreşim yapar bu titreşimi düz sıralı 4 silindirli motorlarda hissedemezsiniz nedeni silindir kollarının kısalığından kaynaklanır. Silindir kolları kısa olduğu için çabuk sıkıştırır ve enerjiyi hızlı açığa çıkarır. V motorlarda ise ilk başta titreşim yapar ancak gerek krank milinin açıları gerekse egzantrik milinin açıları nedeni ile düz sıralılara göre biraz daha geç tork eğrisi vardır ancak motor dayanıklılık, yüksek devirlerde ki(burası önemli) sağladığı güç daha avantajlıdır.
Sizin benzin yakışınız bana normal geldi. Bende çok agresif kullanmamam rağmen 280-320 km aralığında benzin almak zorunda kalıyordum. Bujiler etken mi dye sormuşsunuz elbette etken hatta en büyük etkenlerinden birisidir, benzinle havayı sıkıştrdınız ve bujiniz tam ateşleme yapmıyor ve bunu dakika da binlerce sefer yapamadığını düşünürseniz hava filtresinin dahi etkisi büyüktür.
Benzin yakışını etkileyen birden fazla parametre mevcut, siz anladığım kadarı ile kışın da motora biniyorsunuz düşük hava sıcaklığında yakıt harcaması her zaman artar, motora gelen hava ve oksijen düşük sıcaklıkda girer ve bu yakıtı etkiler.
Ama bence yakıtınız normal geldi bana gerçi bende ekim ayından beri motora binmiyorum ama bence normal. Şahsi fikrim balatalarınız için 400-600 arasıkm arası daha beklemeniz eğer aynı şikayetleriniz devam ediyorsa bir hal çaresine bakmak.
Dün yaptığımız 350 km lik Adana-Ceyhan-Kadirli-Başkonuş Yaylası Gezimizden kareler sizlerle paylaşayım dedim...
http://i717.photobucket.com/albums/ww173/BEK_011/0.jpg
http://i717.photobucket.com/albums/ww173/BEK_011/010.jpg
http://i717.photobucket.com/albums/ww173/BEK_011/0106.jpg
http://i717.photobucket.com/albums/ww173/BEK_011/014.jpg
http://i717.photobucket.com/albums/ww173/BEK_011/033.jpg
http://i717.photobucket.com/albums/ww173/BEK_011/042.jpg
http://i717.photobucket.com/albums/ww173/BEK_011/064.jpg
http://i717.photobucket.com/albums/ww173/BEK_011/066.jpg
http://i717.photobucket.com/albums/ww173/BEK_011/088.jpg
Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Kar'da bile motor üstündeydim ,dediğim gibi motor üstünden hiç inmem o yüzden çok yakması battı bana. Şöyle uzun yol gittim dediğim tek yer ağva o da bir depoyla 280 km görmüştüm. bujilere bi baktırsam iyi olcak. bunun dışında hava filtresi daha yeni değişti. olmadı binmeye devam edeceğiz varsın yaksın 9 litre
Yazım da bir kaç yerde anlatım da eksiğim var kusura bakmayın. Biraz düzeltmiş olduğum şekli budur;
Düşük devirlerde gittiğinizde aslında motorunuz aslında boğulmuyor. Düşük devir de giderken gaza yüklendiğinizde motorunuz silkeleme yapar bu V motordan kaynaklanır aslında titreşim yapar bu titreşimi düz sıralı 4 silindirli motorlarda hissedemezsiniz nedeni silindir kollarının kısalığından kaynaklanır. Silindir kolları kısa olduğu için çabuk sıkıştırır ve enerjiyi hızlı açığa çıkarır. V motorlarda ise ilk başta titreşim yapar ancak gerek krank milinin açıları gerekse egzantrik milinin açıları nedeni ile düz sıralılara göre biraz daha geç tork eğrisi vardır ancak motor dayanıklılık, yüksek devirlerde ki(burası önemli) sağladığı güç daha avantajlıdır.
Sizin benzin yakışınız bana normal geldi. Bende çok agresif kullanmamama rağmen 280-320 aralığında benzin almak zorunda kalıyordum ki 320 km'yi ancak Sakarya/Karasu geçen sene şenliğe gidiyorken gördüm . Bujiler etken mi dye sormuşsunuz elbette etken hatta en büyük etkenlerinden birisidir, benzinle havayı sıkıştrdınız ve bujiniz tam ateşleme yapmıyor ve bunu dakika da binlerce sefer yapamadığını düşünürseniz büyük bir kayıp olduğu aşikardır.
Benzin yakışını etkileyen birden fazla parametre mevcut hava sıcalığı,rakım ve hava filtresinin temizliği lastiklerin deseni,lastik basınçları vb. ; siz anladığım kadarı ile kışın da motora biniyorsunuz düşük hava sıcaklığında yakıt harcaması her zaman artar, motora gelen hava düşük sıcaklıkda girer ve bu yakmasını etkiler.
Ama bence yakıtınız normal geldi bana gerçi bende ekim ayından beri motora binmiyorum o yüzden ben yakışını hatırlamıyorum ama bence normal. Şahsi fikrim balatalarınız için 400-600 arasıkm arası daha beklemeniz eğer aynı şikayetleriniz devam ediyorsa bir hal çaresine bakmak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------
Ağva mı?
Eski ormanlık ve virajlı yoldan mı gittiniz? İlk 5-10 km'si hariç en sevdiğim yoldur yol biraz bozuk olduğu için. Motorla bütün oluyorsunuz, ben virajlı yolda kullanmayı o yolda gide gele öğrendim. Motor ile tek vücut oluyorsunuz virajdan önce vites düşür, aynı anda frenle yolda konumlan virajı dön ve bir sonraki viraj için hazırlan ardın düzlük bulursan hızlan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------
Valla iyiki de paylaşmışsınız. Ellerinize ve emeğinize sağlık. Ben de gezmişim kadar oldum.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)