Hayırlı olsun PHENOMA, Allah kaza bela göstermesin
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
Muzaffer ağabey teşekkür ederim. sizde kazasız belasız kullanırsınız inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:52 ----------
değerli pistolpitt;
aslında yazılarım iç içe girmiş, o değerleri forumun başlarında bir başka bey yazmış. ben ise kopyala yapıştır yaparak en altına yorum yazdım, ancak beceremedim
bu sürat değerlerinin kesinlikle vfr'ye ait olduğunu düşünmüyorum. vfr 6. vites'te 90km hızın altında sürüleceğini düşünmüyorum, çünkü çok düşük devirde vibrasyon başlıyor. bir yanlışlık var
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------
24 kasım cumartesi düzce'de şirket ile ilgili bir iş vardı ve ben vfr ile gittim. hep standart 120km sürat ile seyir ettim ve 4.4 litre yaktım. bilgilerinize
Evet radyatörden sıcak hava geliyor ama ben yazın ortasında bile rahatsız olmadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------
sheltox dün tesadüfen satılık ilanını gördüm. Fotograflar hakikaten müthişti.
Hani bu motorda öncelikli olarak yakıt tüketimini dikkate aldığımı düşünmeyin ama şu söylediğin rakam muazzam bir rakam bence. Biraz yanlış hesap yapmış olabilir misin acaba? Ben F650 ile oralama 120~130 civarı gitmiştim ve neredeyse 6 litre yakmıştı. Tamam VFR daha güçlü, daha rahat gidiyor ama 4,4 fazlasıyla iyi bir rakam 120 için
#sürenadam
Topcase satın almak isteyen olursa...
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...6772070/detay/
otoyolda yokuş aşşağı inişlerde hiç sürat arttırmadım ancak forumu okuyanları yanıltmak ta istemiyorum, hesabımda iyidir ancak tek soru işaretim, motor ilk yakıtı alırken sehpadamıydı yan ayakta mıydı ? gerçi 1 litre fark ediyor oda 4.4'den 4,8 e çıkması demektir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------
xciting 500'den az yakıyor
Beyler yakıt konusu kişiye göre değişir, kilo boy ve hava şartları etkili oluyor. Ben bugüne kadar 5.0 litrenin altına düşüremedim, çünkü sabit gazla gitmeyi bir türlü beceremiyom
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
Phenoma aramıza hoşgeldin.
Bu muhteşem makineyi tercih ettiğin için tebrik ederim seni.
Bende bu sene motorsiklet kullanmaya başladım ve başlangıç motorum VFR 800 idi.
Tabii böyle bir makina ile başlamamın ssebeplerini forumda anlatmıştım.
Bu arada resimlerini bekleriz gerçi ben ve ortağım ile resim ekledik ama bakıyorum da bizden sonra resim ekleyen hiç olmamış. Yüksek vites alt devirlerde V motor olması özelliğinden dolayı titreşim çok fazla oluyor.
Yakıt konusu insanın aldığı haz ile doğru orantılı eğer için içine sığmıyorsa birazcık yakabilir, ama bu makine buna değer(en azından bence).
Ergin bu arada sen nasılsın neler yapıyorsun?
Emre iyidir sen nasılsın? Kayboldun... Görüşelim... Ben buralardayım hava açsa da biraz tadına varsam diye bekliyorum... Yağmur çamurda binmemeye karar verdim de artık...
Birkac resim cektim ancak cep telefonundan atamadim buraya(yada beceremedim) yarin resimlri bilgisayardan atacagim.
Saat ayarını nasıl yapabilirim,
Anahtarın en sağ S konumu ne işe yarıyor,
Çalıştırırken marşa biraz uzun basarak çalışıyor (2 sn gibi) normal mi ?
Saygılar.
Saat ayarını iki düğmeye aynı anda basarak yapabilirsiniz. İki düğmeye aynı anda bastığınız zaman saat yanıp sönmeye başlayacak arkasından sağdaki düğmeye basarak saati ayarlayabileceksiniz, saati ayarladıktan sonra kontağı kapatıp yeni saati kaydetmiş olacaksınız.
Anahtarı en sağa aldığınızda dörtlüyü yakabilirsiniz.
Normal değil.
[IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------
[IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------
[IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------
buda benim yavrum beyler
PHENOMA, tekrar hayırlı olsun, kazasız belasız zevkli sürüşler...
Güzelmiş motorunuz, hayırlı olsun Jant şeritlerini siz mi yaptınız?
Givi topkase aparatı da şık duruyor. Bazıları anlamsız derecede yukarıda kalıyor ama bunun sehpası aşağıda. Hatta biraz daha aşağıda olsa daha da güzel olurmuş.
#sürenadam
Hayırlı olsun Efe... Kazasız belasız zevkli sefalı sürüşler diliyorum...
Tekerimiz hep düz bassın ...
Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800
sağolun ağabeylerim. çok teşekkür ederim tekrar tekrar iyi dileklerinize.. inşallah birgün tanışma şerefine de nail olurum sizler ile.
şeritler orjinal değil ağabey
Şu an itibariyle ben de VFR li oldum. Makinayı; Motosiklet sürüşü, bakımı titizliği kadar mükemmel kişiliği ve karakteri olan bir abimden satın aldım... Eve kadar 9-10 km civarında olan yolu uzatarak 25 km olarak ilk sürüşümü yaptım. Şimdilik şunu söyleyebilirim beklentimin de üstünde zevkli bir motosiklet.
Kazasız belasız sürüşler hepinize... Tekerimiz düz bassın...
Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800
hayırlı olsun sayın TROE
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)