bana da uyar.yarın sabah 10. tekırdag mı yanı ?
bana da uyar.yarın sabah 10. tekırdag mı yanı ?
Bana uyar...
yalnz yarın sema'nın dogumgunu.benım en gec 19.00 gıbı evde olmam lazım
10.00gıbı kesın cıkalım. po'da bulusuruz yıne.
Lem manyak mısın olmaz o zaman sen eşinle ilgilen... Pazar müsait olursak pazar çıkarız...
yok yok gıtcem zaten 3-4gıbı uyanıyorum tatılde 2-3 saat rotar olcak :D
Sabah konuşuruz...
ben 08.30'da cıkcam bostancıdan.garajın onunde hafıf cızık ve parlatma ısıne gırıcem.sonra 09.45 civarında maltepe e-5 PO'da olacagım
Arkadaşlar merhaba,
VFR'ye alarm taktıran oldu mu acaba, ya da VFR'sinde aramı olan var mı?..
Emrenin motorunda vardi diye hatirliyorum bugun cvp verir yaziniza buyuk olasilikla
360km lik ufak(!) gezımızı kaza-bela sız bıtırdık
köfte piyazz sonrası peynir tatlısı ... oh miss
bi de donuste ruzgardan ucmayaydık ıyıydı :D
Fotoğraflar çok güzel harika görünüyorsunuz...
Sildim......
Herkese merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım henüz bir VFR kullanıcısı değilim ama en yakın zamanda kesinlikle bir tane alıp aranıza katılmak istiyorum. Forumda yazılanları ilk sayfadan bu yana okudum. ve görsel olarak aşık olduğum aracın bu kadar güzel özelliklerinin olması ve tüm kullanıcıları tarafından sevilmesi beni bir kere daha evet doğru motor bu cevabına yönlendirdi. sport touring bir motor almayı düşünüyordum aslında son 2 güne kadar aklımda fazer 6 s2 ABS vardı. daha önce fazer kullanmamın bunda etkisi büyüktü tabi ki. Fakat 2 gün önce gördüğüm bir VFR bütün düşüncelerimi değiştirdi. Öncelikle 2 sorum olacak beni en çok korkutan şeylerden birincisi 40.000 50.000 ve veya 80.000 - 90.000 km'lerde ne gibi sorunlar yaşarız 2. sorumda şu; Bu motorun lacivert rengi var mı? şuan almaya niyetlendiğim aracın rengi lacivert ve forumda renk seçeneği olarak siyah kırmızı gümüş denmiş. Henüz satıcı ile görüşmedim araçta ne var ne yok sormadım fakat araç 40.000 km'de 2005 model ve rengi lacivert. 16.000 tl bütçem var araca 15.500 gibi bir rakam istenmiş. Almak istediğim araçta ilk aradığım özellik 20.000 km yi geçmemiş olmasıydı çünkü artık motor değiştirmekten yoruldum. uzun süre en azında 4-5 yıl sorunsuz binebileceğim bir motor arıyorum ve sanırım VFR uzun süre keyifle binilebilecek bir motor gibi görünüyor. Şehir içi neredeyse hiç binmiyorum genelde en düşük 100 km lik yolculuklar yapmaktan hoşlanıyorum. Alacağım motor konusunda deneyim ve tecrübelerinize ihtiyacım var sonuçta vereceğim paranın çöpe gitmesini ve pişman olmayı istemiyorum. Bu hafta içinde satıcı ile görüşüp aracı almayı düşünüyorum sizin tecrübelerinizin ışığında bu görüşmeye gitmek istediğimden henüz satıcı ile görüşmedim. 2005 model 40.000 km'de olan VFR (hiçbir sıkıntısı, yatması kalkması yok ise) ne kadara alınmalı? Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...28712032/detay
diğer bir seçenek de bu hangisini almalıyım ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...28933485/detay
Ben laciverti yakistiramiyorum acikcasibu modele en cok yakisan rengin bordo oldugu kanisindayim gumusude siyahida yakindan gordum benim size onerim eger aceleniz yoksa kis aylarini bekleyin o rakamlarin ustune 2 bin yada 2500 tl fazla koyup 2007-2008 model bile dusurmeniz mumkun aa yok cok acelem var derseniz forum sayfalarini okuduysaniz turumuzu falanda gormussunuzdur orda ve daha oncesindede yazilari olan hakanin motorunu inceleyebilirsiniz burda yazan kisilerin motorlarini nerde nasil kullandigini en azindan sahitler huzurunda goruyorsunuz nerde bakim yaparlar ederler km gercekmi degilmi anlarsiniz dedigim gibi ilk tavsiyem kisi beklemeniz bir diger sorunuzda herhalde 80-90 binlerde baski biter bi debriyaj yapilir gibi geliyor kronik hastaligini duymadik biz hic vfr nin su olur diyemeyiz ama kullanima bagli olarak parca omru var sonuc olarak her makinenin birde eger ist teyseniz hangi motoru alirsaniz alin ali ustaya gosterin umarim yardimci olabilmisimdir biraz sabah arkaaslarda yazarlar mesajiniza cevap belki benden farkli fikirde olanlarda vardir
Günaydınlar...
Uploaded with ImageShack.com
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------
Yazdığımı
Barış, bir Riva yapıp gelelim mi işin yoksa? Gibisinden bir şey yazmıştım ama sonra benim işim çıktı sildim
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:09 ----------
Hoşgeldiniz CyoteVFR... Kendinizi tanıtsanız isminizle hitap etsek daha güzel olur. Bir an önce sizin de VFR ile aramıza katılmanızı dileriz. Sorduklarınıza Mert (smerty) yanıtlar vermiş çoğunu ben de paylaşıyorum. Siz de bu başlığı okuduğunuza göre olabildiğince doğru bilgileri almışsınız demektir. Şimdiden hayırlı olsun VFR'niz.
Günaydın herkese ...
CoyoteVFR hoşgeldin şimdiden aramıza...
VFR sana işlemiş daha kurtuluşun yok alıp o hazzı yaşamadan kurtulamazsın.
Bence renk ve kilometre olayına boşuna takılırsın... VFR'nin her rengi ayrı güzel...
40 50 60 bin km deki VFR'lere diğer motosikletlerle karşılaştırdığında sıfır gözü ile bakabilirsin...
Benim bildiğim kronik bir problemi yok. Zaten VFR kullanıcılarının hemen hemen hepsi titiz bilinçli kullanıcılardır.
Makinayı üzmeden ve bakımlarını aksatmadan kullanırlar... Sonuç olarak size ben de Hakan'ın VFR'sini öneriyorum.
Merhaba benim motorumda alarm var.
Alarmın neyini merak ediyorsunuz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------
Merhaba abartmıyoruz çünkü ABD'de kendi gözümle gördüm eski VFR 750'nin 210.000 km'den fazla olduğunu ve hiç tamir görmediğini.
Zaten şöyle de bir durum var,Honda'nın sport touring modellerinde ki motorların dayanıklılığı ile zaten biliniyor. Bunun için özel bir şey yapmaya gerek yok. VFR aslen çok yüksek devir çevirmek için yapılmış bir motor mekaniği yok üzerinde yani piston kolları(piston kolları honda modelleri içinde en uzunlardan bir tanesidir)ve krank mili açıları ve aktarma sistemleri bir SS sınıfı gibi değildir.
V motor düşük devirlerde biraz sarsıntılıdır ama devirini aldıktan sonra da yüksek tork eğrisi çizer zaten motoru dayanıklı kılanda bu. Mercedes motoru gibi düşünün alt devirlerde hantal ama devirini yakaldıktan sonra oldukça rahat devirlenir. Hızlanma konusunda ki açığını da VTECH ile kapatır. Her ne kadar bazıları SS'lere kafa tutabilirsin dese de belli bir süre arkasından gidersin sonra onlar uzayıp gider. Bu arada silindirlerinde ki 0.01 mm kalınlığındaki plazmayı unuttum söylemeyi. Normal olarak plazma granül halinde bulunan metal alaşımıdır seramiktan sağlam olmasının sebebi ise pistonların üzerine plasma tabancasındaki sıcaklığı 2200 derecede püskürtülmesi ile oluşur ama metalin üzerine kaç derecede yapışıyor bilemiyorum ve plasma kaplama değildir metalin yüzeyine nitrasyon dediğimiz benzer bir işlem ile sertlik ölçüm cihazları ile ölçülebilecek bir aşınma dayanımı gerçekleştirir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------
Arkadaşlar bu hafta çok istememe rağmen kısmet olmadı malesef.Üzgünüm ve özür dilerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------
CoyoteVFR hoşgeldin.
Ben arkadaşların aksine lacivert rengide yakıştırıyorum.
Emre babaaaaa
Şu teknik bilginden her zaman faydalandır bizi ara sıra olmaz
Eski kasa VFR'de (hani şu egzantrik işini dişlilerle halleden) 500.000'i geçmiş olanlar bile var vfrdiscussion ve vfrworld sitelerinde kullanıcılar bunlar hakkında yazıp çiziyorlar. Bizim kasada egzantrik gergi tansiyoneri ara sıra su koyuyor ama çok büyük sorun değil... Hatta Uğur arkadaşımız önemsenmeyecek bir paraya yay değiştirip halletti...
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)