Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Mayıs 2013, 17:45
#1501
Nathan, umarım azda olsa yardımcı olabilmişimdir.
Ancak "üstad" kelimesi kullanmışsın teşekkür ama benim haddime değil üstad olmak.
Bende daha yeni sayılırım burada benden çok daha tecrübeli sürücüler var.
Ben sadece kendi görüşlerimi yazdım. İltifatın içinde teşekkür ederim.
Reklamlar
-
21 Mayıs 2013, 09:56
#1502
Herkese Günaydınnn....
VFR'nin abisini bugün yormayalım
-
21 Mayıs 2013, 10:40
#1503
Vayyy hızlı Gonzales Günaydın, sağol bugün seçim derdinden kurtardın
-
21 Mayıs 2013, 11:51
#1504
Günaydın hepiciğinize...
-
21 Mayıs 2013, 13:58
#1505
Ergin,kazdağlarına gidecek misiniz?
Karar verebildiniz mi?
-
21 Mayıs 2013, 14:02
#1506
akira2012 adlı üyeden alıntı
Ergin,kazdağlarına gidecek misiniz?
Karar verebildiniz mi?
Hala netleşmiş değil Emre. Bizimkiler Haziran'da falan gidelim gece soğuk sorunu olmaz falan diyorlar. Bir türlü karar veremediğimiz için benim açımdan zevki kaçtı zaten...
-
22 Mayıs 2013, 10:19
#1507
Günaydınlar...
Uploaded with ImageShack.us
-
22 Mayıs 2013, 10:55
#1508
Günaydın Herkese,
Dün ilk kez yolda kaldım arkadaşlar. Seyir halinde iken ABS ışığı yanıp sönmeye başladı hemen ilk benzin istasyonuna girip durdum. Motoru durdurduktan sonra ne yazık ki tekrar çalışmadı. Marş basmadı Korna çalmadı. Aklıma ilk gelen Akü oldu ancak Akü yü yeni almıştım. Daha yılı bile dolmadı. Neyse bir şekilde Akü yü değiştirince çalıştı. Ustaya götürdüm orda kontrol ederken Motorun Aküyü şarj etmediğini fark ettik. Voltajda düşüktü. Motoru kaldırdığımızda tahmin edebileceğiniz gibi Sargı Yanmıştı. Regülatör den de şüpheleniyoruz. Dışardan görüntüsünde Sıkıntı yok. Ancak bugün sargı sarıldıktan sonra deneyip bakıcaz son duruma.
Sizin fikrinizi de almak istedim.? Benzer bir sıkıntı yaşayan var mı? Alternatif sorun ne olabilir? Birde Regülatör bulmam da bana yardımcı olurmusunuz? Her ihtimale karşı şimdiden tedbir almak istiyorum.
-
22 Mayıs 2013, 11:03
#1509
Ustunalper adlı üyeden alıntı
Günaydın Herkese,
Dün ilk kez yolda kaldım arkadaşlar. Seyir halinde iken ABS ışığı yanıp sönmeye başladı hemen ilk benzin istasyonuna girip durdum. Motoru durdurduktan sonra ne yazık ki tekrar çalışmadı. Marş basmadı Korna çalmadı. Aklıma ilk gelen Akü oldu ancak Akü yü yeni almıştım. Daha yılı bile dolmadı. Neyse bir şekilde Akü yü değiştirince çalıştı. Ustaya götürdüm orda kontrol ederken Motorun Aküyü şarj etmediğini fark ettik. Voltajda düşüktü. Motoru kaldırdığımızda tahmin edebileceğiniz gibi Sargı Yanmıştı. Regülatör den de şüpheleniyoruz. Dışardan görüntüsünde Sıkıntı yok. Ancak bugün sargı sarıldıktan sonra deneyip bakıcaz son duruma.
Sizin fikrinizi de almak istedim.? Benzer bir sıkıntı yaşayan var mı? Alternatif sorun ne olabilir? Birde Regülatör bulmam da bana yardımcı olurmusunuz? Her ihtimale karşı şimdiden tedbir almak istiyorum.
Günaydın Alper,
Konjektör işlevini görmüyorsa arıza ışığı yakması normaldir diye düşünüyorum mutlaka onu algılayacak bir sensörü vardır. Siz de ustan ile akünün şarj olmadığını anladığınıza göre demek ki sıkıntı konjektörün bozulmasında.
Yeni konjektör Antalya'daki servislerde yok mu? Yoksa da sipariş verince getirirler diye düşünüyorum...
-
22 Mayıs 2013, 11:22
#1510
Burda sadece tek bir adet yetkili servis var. Oda pek yeterli olmuyor. Rekabet olmayınca her zaman tüketici zarar ediyor ;)
Bu arada su türkce kılavuz vardı onu mail adresime atma şansınız var mı ?
ustunalper@gmail.com
-
22 Mayıs 2013, 11:24
#1511
Ustunalper adlı üyeden alıntı
Günaydın Herkese,
Dün ilk kez yolda kaldım arkadaşlar. Seyir halinde iken ABS ışığı yanıp sönmeye başladı hemen ilk benzin istasyonuna girip durdum. Motoru durdurduktan sonra ne yazık ki tekrar çalışmadı. Marş basmadı Korna çalmadı. Aklıma ilk gelen Akü oldu ancak Akü yü yeni almıştım. Daha yılı bile dolmadı. Neyse bir şekilde Akü yü değiştirince çalıştı. Ustaya götürdüm orda kontrol ederken Motorun Aküyü şarj etmediğini fark ettik. Voltajda düşüktü. Motoru kaldırdığımızda tahmin edebileceğiniz gibi Sargı Yanmıştı. Regülatör den de şüpheleniyoruz. Dışardan görüntüsünde Sıkıntı yok. Ancak bugün sargı sarıldıktan sonra deneyip bakıcaz son duruma.
Sizin fikrinizi de almak istedim.? Benzer bir sıkıntı yaşayan var mı? Alternatif sorun ne olabilir? Birde Regülatör bulmam da bana yardımcı olurmusunuz? Her ihtimale karşı şimdiden tedbir almak istiyorum.
Geçmiş olsun umarım çabuk ve en az masrafla halledersiniz...
bu arada motorun yağı ve yağ filtre değişiminide hallettim Otosever şirinevlerden filtre ve 4*1 Lt Castrol (formul 1veya power 1 di sanırım) yağı 120 TL ye aldım ustama götürdüm far ayarı zincir ayarı ve yağ değişimi 20 TL ye hallettim... Eşimede Sirkeci Özen den LS2 CELTIC modelini 200TL ye aldım... V motorun özelliğimidir trafikte 1. viteste rölenti devrine düşünce motor çok akıcı gitmiyor..debriyaj gazla silkelemeyi topluyorum.. sıralı 4 silindirlerde sanki biraz daha derli toplu gidiyor rölenti devrinde? doğrumudur arkadaşlar..
-
22 Mayıs 2013, 11:32
#1512
Ustunalper adlı üyeden alıntı
Burda sadece tek bir adet yetkili servis var. Oda pek yeterli olmuyor. Rekabet olmayınca her zaman tüketici zarar ediyor ;)
Bu arada su türkce kılavuz vardı onu mail adresime atma şansınız var mı ?
ustunalper@gmail.com
Gönderdim. İstersen service manual de var onu da gönderebilirim yalnız biraz büyük dosya (209MB).
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------
gama adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun umarım çabuk ve en az masrafla halledersiniz...
bu arada motorun yağı ve yağ filtre değişiminide hallettim
Otosever şirinevlerden filtre ve 4*1 Lt Castrol (formul 1veya power 1 di sanırım) yağı 120 TL ye aldım ustama götürdüm far ayarı zincir ayarı ve yağ değişimi 20 TL ye hallettim... Eşimede Sirkeci Özen den LS2 CELTIC modelini 200TL ye aldım... V motorun özelliğimidir trafikte 1. viteste rölenti devrine düşünce motor çok akıcı gitmiyor..debriyaj gazla silkelemeyi topluyorum.. sıralı 4 silindirlerde sanki biraz daha derli toplu gidiyor rölenti devrinde? doğrumudur arkadaşlar..
Uğur senin usta da çok ucuzcuymuş... Doğrudur, 1. viteste çok düşük hızlarda debriyajla biraz fazla haşır neşir olmak gerekiyor. Ama bu V motor özelliği midir onu bilmiyorum.
-
22 Mayıs 2013, 11:33
#1513
Ergin günaydın servis manuelini bana atabilirmisin hancavinca@hotmail.com
doğrudur Ergin usta hem iyi hemde çok basit işlere para bile almaz .. Allah bozmasın ben çok memnunum kendisinden..
-
22 Mayıs 2013, 11:39
#1514
gama adlı üyeden alıntı
Ergin günaydın servis manuelini bana atabilirmisin
hancavinca@hotmail.com
doğrudur Ergin usta hem iyi hemde çok basit işlere para bile almaz .. Allah bozmasın ben çok memnunum kendisinden..
Uğur dosya büyük olduğu için mail ile gönderemiyorum wetransfer'e yüklüyorum şu anda... Yükleme bitince mail adresine indireceğin link gelecek...
-
22 Mayıs 2013, 11:39
#1515
Teşekkürler Ergin.. kolay gelsin
-
22 Mayıs 2013, 15:14
#1516
Herkese Merhaba ...
Ustunalper geçmiş olsun... Benzer arıza arkadaşlardan birinin CBF 1000'ninde meydana geldi. Onlarda ilk önce akü değiştirdiler. Şarj olmadığını görünce heryeri dağıttılar. Sonuçta sargı ile işi bitirdiler...
-
22 Mayıs 2013, 17:48
#1517
Teşekkürler arkadaslar
Bizde inşallah sargı ile çözeriz bu sorunu. Bu tarz bir sorun kullanımdan mı kaynaklanır yoksa zamanla karşılaşılan bir durum müdür. Teknik bilgisi olan arkadaslar yardımcı olabilirler mı
-
22 Mayıs 2013, 18:20
#1518
Heil Spellcheck
-
22 Mayıs 2013, 18:25
#1519
umurcan adlı üyeden alıntı
Resme bayıldım ve akabinde çaldım
Ve hatta Ankara grubunun Facebook sayfasında da paylaşıyorum. Sonta yok benim haberim yoktu, yok telif hakkı falan gibi muhabbetler dönmesin
Tepe tepe kullanın umuma mahsus oldu çoktan... Telif muhabbeti olursa ben yanmışım
-
22 Mayıs 2013, 23:45
#1520
[QUOTE=Ustunalper;3039504]Günaydın Herkese,
Dün ilk kez yolda kaldım arkadaşlar. Seyir halinde iken ABS ışığı yanıp sönmeye başladı hemen ilk benzin istasyonuna girip durdum. Motoru durdurduktan sonra ne yazık ki tekrar çalışmadı. Marş basmadı Korna çalmadı. Aklıma ilk gelen Akü oldu ancak Akü yü yeni almıştım. Daha yılı bile dolmadı. Neyse bir şekilde Akü yü değiştirince çalıştı. Ustaya götürdüm orda kontrol ederken Motorun Aküyü şarj etmediğini fark ettik. Voltajda düşüktü. Motoru kaldırdığımızda tahmin edebileceğiniz gibi Sargı Yanmıştı. Regülatör den de şüpheleniyoruz. Dışardan görüntüsünde Sıkıntı yok. Ancak bugün sargı sarıldıktan sonra deneyip bakıcaz son duruma.
Sizin fikrinizi de almak istedim.? Benzer bir sıkıntı yaşayan var mı? Alternatif sorun ne olabilir? Birde Regülatör bulmam da bana yardımcı olurmusunuz? Her ihtimale karşı şimdiden tedbir almak istiyorum.[/QUOT
Çok geçmiş olsun.Bi ara benim başıma da akü şarj problemi gelidi.Fakat bende farklı olarak sağ granajın içinden dumanlar yükseliyordu.Akü boşalana kadar eve ulaştım.Granajı sökünce 3 ad. sarı renli kablonun kavrulmuş olduğunu gördüm.Servisi arayıp durumu anlattım.Kabloların tamir olmayacagını tesisatı uçuk bi paraya değiştireceklerini söylediler.Bende elektronikci oldugumdan kabloları ekleyip makaronla sardım total maliyet 5tl ye halletmiş oldum.Uzun lafın kısası o 3ad sarı kabloyu bi kontrol edin.Soketlerinden çıkmış olabilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler