Tutamaklar olmalı.
Tutamaklar olmadan bana çıplak geliyor.
Tutamaklar olmalı.
Tutamaklar olmadan bana çıplak geliyor.
Ben bundan istiyorummmmm
http://www.riffgmbh.com/HONDA/LED-TA...-09::1761.html
Ergin bu Led-Rücklicht iyi güzel hatta çok güzel ve hoş duruyor.
Yalnız fiyatı;"ich bin frucklich,gel bana bir arkadan körüklich" gibi yavv
Cok yazmiyorum ama ailecek severek takip ediyoruz yazilarinizi uzun yol programi olsun bak ben nasil yaziyorum valla ben hep diyorum temmuz agustos 3 gunluk turlar organize edelim diye ben senelik iznimi osekilde degerlendiricek ve kacicam rotalar cizip kendime fotograflarlada herkesi catlaticam bu boyle bilene sozum ustune soz soylenmiye:d bende forumun kapisi kirdim daldim iceri:p
Herkese Günaydın...
Baktım Bugün Ergin'den resim yok. Bende bir resim patlatayım dedim.
Hafta sonu çalışmıyorum, illa resim isterseniz fazla mesai ücretimi alırım.
Sevgili dostlar selamlar,
Daha evvel birkaç yerde okumuştum ama tamamen netleşmek için bir de size sormak istiyorum. VFR800 gibi bir motosiklet için belli bir fiziki yapı gerekiyor değil m? 1.70 boyunda 70 kg biri olarak bu motosiklet bana büyük gelecektir değil mi?
Parmak ucu basarsin yere agirligini hissetmezsin cok ben 3 km hizda ayagimi koymadan gidebiliyorum denge nerkezi cok iyi konumlanmistir
Selam Nathan...
Aslında göreceli bir durum bence!!
Her motor gibi yürümeye başladıktan sonra biliyoruz ki motor hafifler ve sizin komutlarınızı dinlemeye başlar.Bu sefer sizin nasıl sürdüğünüz ile alakalı.
Eğer durduğu yerde ayaklarınız yere değmeyecek diye tereddüt ediyorsunuz da arka amortisörleri yumuşatıp biraz daha alçak hale gelebilir.
Benimde boyum,1.75 yani öyle sırma boylu değilim. İlk başlarda zorlanmıştım,gerçi hala sehpadan indirirken tırsıyorum.
Tamam VFR sınıfında hayvansal bir ağırlığa sahip olsa da bunu ağırlığı size yolda güvenlik olarak veriyor hep söylediğimiz şey var bu meret sen nasıl gitmek istersen öyle gider; ister azgın boğa, ister yolda kuğu gibi tercih senin fizik yapınla alakalı olacağını sanmıyorum.
Dışarıdan bakıldığında motosikletin size büyük geleceğini sanmıyorum.
Ama bunlar benim şahsi fikrim diğer arkadaşlarında fikirlerini sormak lazım o zaman.[COLOR="Silver"]
Bir de şöyle bir örnek vereyim doğru mudur bilemiyorum ama, Goldwing kullanacılarının SHREK ebatlarında olması lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:52 ----------
]Vay vay...
Mert'den iki gündür katılım görüyoruz.
Ne mutlu ne mtlu...
Hoşgeldin arkadaşım tekrar aramıza.
Arada yaparim oyle seyler:d
Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800
Arkadaslar cevaplariniz icin tesekkur ederim. Emre ustad detayli aciklaman icin ayrica tesekkur ederim. Ozellikle goldwing icin soyledigin cok mantikli
Bana aslinda daha cok racing cazip geliyor 600rr dusunuyorum ama racing ile uzun yol yapilmaz diye okuyorum o canimi sıkıyor. Bir de 600luk racing alip sehir ici kullanacaksan benzin parasina gunah diyolar, uzun yol dediginde de racingle uzun yol cok zorluyor diyolar. Benim de kafam karisti iyice. 600luk racing makinalar hangi kullanicilara uygundur arkadas? yaris pisti mi?
Neyse bunun yeri burasi degil heralde. VFR icin deneyip gormek de fayda var.
600rr en rahat SS lerden.400km uzun yolda hıc bel agrısı cekmedım.soguk oldugu ıcın ellerım dondu sadece.elcık ısıtma olsa o da olmayacaktı
yakıt olarak 4.6-8.0 arası degıstı sımdıye kadar.8.0 ıcın olumcul trafık dıyelım.4.6 da 100-110kmh sabıt 260km ortalaması.
ıstanbul-kadkoy yakasındayım.uygun vakıtte bıraya gelırsek detaylı olarak konsuruz.
bu arada yarın bulusmamız var.ufaktan sıle yapalım dıyoruz.
başta nathan olarak hepınızı beklerım
10.00
bostancı e5 shell
ıletısım : barış 543 220 32 7sekiz
Davetin icin tesekkur ederim wolrath. Pazartesi gunu sinavim var ama bir dahaki sefere icin sozum olsun bilgilerini aldim ilk firsatta seni rahatsiz edecegim tekrar tesekkur ederim.
Slm arkadaşlar.. herkeze iyi pazarlar dilerim... hatırlarsanız egzantrik gergi sıkıntım varıdı.. motoru ustama bıraktım ve gergi siparişi için ustadan haber beklerken ebaydan aldığım iridym bujiler gelince ustaya bırakayım diye gittim birde baktım motoru yapmış;-)) gerginin kırık olan yayını sağlam bir yayladeğiştirip beni yeni gergi almaktan kurtardı sağolsun..ayrıca amortisör keçesini ve yağlarınıda yeniledi .. motor yağı ve filtresin alınca motor tamamdır.. dün birz gezdim bu vfr çok güzel bişi Allah cc olmayanada versin inşallah.. aklınızda olsun arkadaşlar.. eğer gergide sorn yaşarsanız ve sorun sadece yayında ise yenisini almadanda halledebilirsiniz görüşmek üzere..
Herkese günaydın, iyi haftalar diliyorum...
Uploaded with ImageShack.us
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------
Nathan merhaba,
Bir iki söz de ben söylemek isterim sorduğun soruya cevaben...
Bence kilon ve boyun biraz düşük VFR gibi bir motosiklet için. Ancak bu açığı tecrüben var ise kapatman olası. Yine de tam olarak kapatabileceğini düşünmüyorum. Çünkü ister şanssızlık diyelim ister dikkatsizlik bazen insan tecrübeli de olsa zor durumlarda kalabiliyor. Misal bir gün sağ tarafına öyle bir açıyla yattı ki benim VFR, düşürmemek için var gücümü kullandım ve o gün için düşmekten kurtarabildim, boyum 183 kilom 84. Senin tecrüben ne kadar bilemiyorum, CBR250'nin ağırlığını da bilemiyorum, benim daha önce kullandığım motosiklet GT250R kalıplı ve ağır bir motosikletti, üzerinde 3 sene gibi bir zaman geçirdim ve onunla 36500km. yaptım. Dolayısıyla yeterli tecrübeyi kazandığımı düşünüp geçtim VFR'ye (yaşım dolayısıyla sağ elime hakim olma ihtimalimin de yüksek olması bir etkendir mutlaka).
Ha bu arada boyu kısa olan kilosu az olan insanlar neler neler yapıyor o da ayrı bir konu. Örneğin ben bir gün köprü çıkışı ufak tefek bir kızı hayabusa üzerinde gördüm.
Diyeceğim o ki tamamen kendimize kalmış bir seçimdir bu, kendimizi ne kadar iyi tanıyorsak verdiğimiz kararlar da o derece doğru olabiliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------
Uğur, bence bu tip bilgileri paylaşırken gittiğimiz ustaların ya da servislerin isimlerini de paylaşalım ki diğer arkadaşlarımız da işinin ehli kişilerden yararlanabilsin.
Haklısın Ergin bu ayrıntıyı atlamışım.. Daha önceki tüm motorlarımı götürdüğüm, benim olduğu kadar diğer arkadaşlarımında memnun kaldığı Hasan Ustadır kendisi.. babası ile birlikte Küçükçekmece tepeüstünde Sultan Murat ilköğretim okulu yanında dükkanı var googlea 40.999326,28.785907 yazarsanız size haritadaki yerini çıkarır..
NOt: Şu alıntı yapmayı beceremedim gitti yahu
Kırık olan yay ile ilgili olarak. Sanayi sitelerinde yay imalatçıları var.
Anadolu yakasında oturanlar için İmes san. sitesinde yay imalatçısı var. Stoklarında var mıdır bilemiyorum ama elinde belki vardır.
Sanayi makinaları için envayi çeşit yay üretiyorlar,böyle bir durum olursa. Tarif verebilirim.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)