Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Eylül 2008, 23:46
#101
kingman30 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun arkadaşım.Ben de senin gibi cbf 150 kullanıcısıyım.2 ayda 5500 km yaptım.Çok ekonomik bir motor.Ancak dediğin gibi 100 km max. hız olmıyo.Hatta rüzgara karşı 80'i geçemediğim zamanlar oldu.Benimde artık motorumu değiştirme zamanım geldi.Transalp mi alayım,Vstrom mu alayım diye forumları gezerken kendimi burda buldum.Bence hem spor hem turing özelliği ve yüksek performansıyla vfr 800 hepsine 10 basar.Ancak beni en çok düşündüren 4 silindirli bu motorun yakıt tüketimi.Cbf 150 ile kısa menzilli gezilerde ve şehir içinde 10 lt ile 400 km giderken şimdi 20 litreyle 250 km gitmek koyar bize.Vstromla 100 km de 4 Lt. yakıyolarmış.Bence VFR 800 le 5 lt yakmak bu motor için fazla değil.Ancak 7-8 lerden bahsediliyo.Sen ne durumdasın yakıt tüketimi konusunda.Yakıt tüketimi hakkında bilgi verebilir misin?
Sana güzel bi site vereyim, aklına gelebilecek her vasitanın yakıt tüketimi mevcut. http://www.spritmonitor.de/en/ Burda her motorun veya arabanın kullanıcısı kaç litre benzinle ne kadar gittiğini yazmış, istatistiki olarak ortalamalar alımış ve sonuçlar gösterilmiş.
Ben baya bi trafikte kaldım 7,5 litre yaktı. 2 ayda 5500km çok fazla, ben 3 ayda 2000km anca yapmıştım. DL 650 ABS alman en mantıklısı kardeşim. Özellikle sarı siyah rengi şahane...
Reklamlar
-
23 Eylül 2008, 00:05
#102
overrider adlı üyeden alıntı
Sana güzel bi site vereyim, aklına gelebilecek her vasitanın yakıt tüketimi mevcut.
http://www.spritmonitor.de/en/ Burda her motorun veya arabanın kullanıcısı kaç litre benzinle ne kadar gittiğini yazmış, istatistiki olarak ortalamalar alımış ve sonuçlar gösterilmiş.
Ben baya bi trafikte kaldım 7,5 litre yaktı. 2 ayda 5500km çok fazla, ben 3 ayda 2000km anca yapmıştım. DL 650 ABS alman en mantıklısı kardeşim. Özellikle sarı siyah rengi şahane...
Bu siteye göre vstrom 4-6lt\100 km.VFR 800 5-7lt\100 km.Aradaki fark sadece 1 lt.Olsun bir litre fazla yaksın 100 km de.Sonuçta yol tutuşu güvenliği performansı daha iyi bir motor.Bence içimde kalacağına VFR 800 alıyım daha iyi.
-
23 Eylül 2008, 00:06
#103
sen inanma öyle sitelere, bu başlığın ilk mesajını okursan 10 lu rakamlara ulaştığını görebilirsin VFR'nin
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
23 Eylül 2008, 00:15
#104
Prometheus adlı üyeden alıntı
sen inanma öyle sitelere, bu başlığın ilk mesajını okursan 10 lu rakamlara ulaştığını görebilirsin VFR'nin
10'lu rakamlara nasıl ulaşmasın.Videolarını izledim adam 250 basıyo bu motorla.Bu kadar yüksek hızlarda 10 bile az sayılır.Benim sorduğum şehirler arası yolda 110-120 , otobanda 150-160 hızlarında nasıl bir yakıt tüketimi oluyo.
-
23 Eylül 2008, 00:22
#105
kingman30 adlı üyeden alıntı
10'lu rakamlara nasıl ulaşmasın.Videolarını izledim adam 250 basıyo bu motorla.Bu kadar yüksek hızlarda 10 bile az sayılır.Benim sorduğum şehirler arası yolda 110-120 , otobanda 150-160 hızlarında nasıl bir yakıt tüketimi oluyo.
V-Tech açılınca VFR daha çok yakıyor. 8 subaptan 16 subaba geçiyor çünkü makina.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
23 Eylül 2008, 19:05
#106
Prometheus adlı üyeden alıntı
V-Tech açılınca VFR daha çok yakıyor. 8 subaptan 16 subaba geçiyor çünkü makina.
Bu motoru alınca ben hiç V-tech açmam sakin kullanırım demek yalan olur.Ama kaç devirden sonra giriyo V-tech ya da kaç km hızın üstüne çıkınca giriyo devreye?
-
24 Eylül 2008, 11:53
#107
kingman30 adlı üyeden alıntı
Bu motoru alınca ben hiç V-tech açmam sakin kullanırım demek yalan olur.Ama kaç devirden sonra giriyo V-tech ya da kaç km hızın üstüne çıkınca giriyo devreye?
Gördüğüm kadarıyla benim motorda Vtech 6800 devirden sonra giriyo, pek vtech açacağını sanmıyorum gerek kalmıyo, 160km/s vtech siz çıkıyo, yarışta yapmıyoruz sonuçta. Bugün e5te bi düzlükte 1-2 saniyeliğine 194'e çıktım. Sen de istanbuldaysan ulaşım için kullanacaksan vtech açmana pek gerek kalmayacak.
Yanlışım varsa düzeltsinler ama sırf ses duaycam diye gereksiz gaza abanmazsan istanbul trafiğinin tüm sınırlarını zorlayıp performanslı gittiğinde 8,5litrenin üstüne çıkman pek mümkün değil. Aynısını DL için düşünürsen onunla da 6,5 üstüne çıkman pek mümkün değil. Yani 100 km için arada 2 litre fark var.
VFR'a henüz aşık olmadıysan bence DL alman senin gibi çok gezen birisi için daha mantıklı olacak. Yakından inceleme fırsatı buldun mu bilmiyorum ama ABSli sarı bir DL650 görmüştüm acayip şık bi motordu. DL'ye koruma demiri falan a takabilirsin, düşersen falan masrafın olmaz. Sonuçta 150ccden geçeceksin. Ağır gelecek motor. Bence DL ile ağırlığa ve yüksek cc'ye güzel bi alış, sonra hala hevesin olursa vfr alırsın. O zamana zaten yeni kasa 2009lar çıkar, şu anki modeller iyice ucuzlar.
-
24 Eylül 2008, 12:07
#108
Bu ne muhteşem makinadır!Hayalimdeki tek motor şu anda.
-
24 Eylül 2008, 16:56
#109
overrider adlı üyeden alıntı
Gördüğüm kadarıyla benim motorda Vtech 6800 devirden sonra giriyo, pek vtech açacağını sanmıyorum gerek kalmıyo, 160km/s vtech siz çıkıyo, yarışta yapmıyoruz sonuçta. Bugün e5te bi düzlükte 1-2 saniyeliğine 194'e çıktım. Sen de istanbuldaysan ulaşım için kullanacaksan vtech açmana pek gerek kalmayacak.
Yanlışım varsa düzeltsinler ama sırf ses duaycam diye gereksiz gaza abanmazsan istanbul trafiğinin tüm sınırlarını zorlayıp performanslı gittiğinde 8,5litrenin üstüne çıkman pek mümkün değil. Aynısını DL için düşünürsen onunla da 6,5 üstüne çıkman pek mümkün değil. Yani 100 km için arada 2 litre fark var.
VFR'a henüz aşık olmadıysan bence DL alman senin gibi çok gezen birisi için daha mantıklı olacak. Yakından inceleme fırsatı buldun mu bilmiyorum ama ABSli sarı bir DL650 görmüştüm acayip şık bi motordu. DL'ye koruma demiri falan a takabilirsin, düşersen falan masrafın olmaz. Sonuçta 150ccden geçeceksin. Ağır gelecek motor. Bence DL ile ağırlığa ve yüksek cc'ye güzel bi alış, sonra hala hevesin olursa vfr alırsın. O zamana zaten yeni kasa 2009lar çıkar, şu anki modeller iyice ucuzlar.
Şöyle basit bir hesapla senede 30.000 km gezsem.Vstrom yerine Vfr800 alsam 100 km de 2 litre fazla yaksam.Senede toplam 2 milyar gibi fark çıkıyo.Ki 30.000 km yi bi sende gezmek kolay değil.İş güç zaten o kadar gezemeyiz.15.00 km gezsem senede zararım 1.000 Ytl.Değer mi VFr 800 den vazgeçmeye.Aklın yolu bir.Vstrom 3 kuruş az yakıyo diye VFR 800 den vazgeçmek akıllıca bi iş değil.Ancak böyle hızlı bir motora geçiş için mutlaka eğitim almalıyım.
-
24 Eylül 2008, 17:11
#110
bence mukemmel bir motosiklet
inşallah sahip olmak nasip olur
-
24 Eylül 2008, 17:14
#111
eğer Honda VFR'nin yeni kasasında i-Vtech kullanırsa daha iyi olur
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
24 Eylül 2008, 17:38
#112
kingman30 adlı üyeden alıntı
Beni en çok düşündüren 4 silindirli bu motorun yakıt tüketimi.Cbf 150 ile kısa menzilli gezilerde ve şehir içinde 10 lt ile 400 km giderken şimdi 20 litreyle 250 km gitmek koyar bize.
kingman30 adlı üyeden alıntı
Şöyle basit bir hesapla senede 30.000 km gezsem.Vstrom yerine Vfr800 alsam 100 km de 2 litre fazla yaksam.Senede toplam 2 milyar gibi fark çıkıyo.Ki 30.000 km yi bi sende gezmek kolay değil.İş güç zaten o kadar gezemeyiz.15.00 km gezsem senede zararım 1.000 Ytl.Değer mi VFr 800 den vazgeçmeye.Aklın yolu bir.Vstrom 3 kuruş az yakıyo diye VFR 800 den vazgeçmek akıllıca bi iş değil.Ancak böyle hızlı bir motora geçiş için mutlaka eğitim almalıyım.
Dostum mesajların birbiriyle çelişiyo. Senin 3 kuruş dediğin bir işçinin 4 ayda eline geçen, kirasıyla, faturasıyla 4-5 kişilik aileyi geçindirdiği para. Kazanan var kazanamayan var. Belki mobiletine benzin parası bulamayan var sitede. Ekonomiyi düşündüğün için sana ekonomik bir öneri sundum sadece. Madem kafana koydun benim gibi kimseye bişey sormadan git al.
Şimdi de eğitim almalıyım yazmışsın, ben şimdi sana eğitim adına tavsiyelerde bulunsam sen yarın bu mantıkla yine çıkışıp; ne gerek var nası olsa herkes bir gün ölecek falan dersin.
Sordurduklarının, söylediklerinin arkasında dur, ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.
-
24 Eylül 2008, 18:12
#113
overrider adlı üyeden alıntı
Dostum mesajların birbiriyle çelişiyo. Senin 3 kuruş dediğin bir işçinin 4 ayda eline geçen, kirasıyla, faturasıyla 4-5 kişilik aileyi geçindirdiği para. Kazanan var kazanamayan var. Belki mobiletine benzin parası bulamayan var sitede. Ekonomiyi düşündüğün için sana ekonomik bir öneri sundum sadece. Madem kafana koydun benim gibi kimseye bişey sormadan git al.
Şimdi de eğitim almalıyım yazmışsın, ben şimdi sana eğitim adına tavsiyelerde bulunsam sen yarın bu mantıkla yine çıkışıp; ne gerek var nası olsa herkes bir gün ölecek falan dersin.
Sordurduklarının, söylediklerinin arkasında dur, ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.
Çelişen ben değilim.Çelişen tüketim oranları.20 lt ile 250 km demek.100 km de 8 litre demek.Elbette kullanıma göre değişir.Sürekli v-tech açıp devirli kullanılırsa 200 km hızlarda gidilirse 8 litre çok değil bence.Ancak hiç v-tech açmadan sakin bir kullanımda 6 litreyi geçmiyosa bence 5 litre ortalaması olan Vstorma tercih edilebilir.Bilmem anlatmak istediğimi anlatabildim mi?V-tech ekstra performans gerektiğinde kullanılmalı ve kullanan da benzin tüketimi olarak da faturasını öder.VFR 800 ile Vstromu kıyaslamak için VFR 800 kullanan biri bana v-tech hiç açmadan ortalama yakıt tüketimini yazarsa fikir sahibi olabiliriz.
-
24 Eylül 2008, 20:43
#114
kingman30 adlı üyeden alıntı
Çelişen ben değilim.Çelişen tüketim oranları.20 lt ile 250 km demek.100 km de 8 litre demek.Elbette kullanıma göre değişir.Sürekli v-tech açıp devirli kullanılırsa 200 km hızlarda gidilirse 8 litre çok değil bence.Ancak hiç v-tech açmadan sakin bir kullanımda 6 litreyi geçmiyosa bence 5 litre ortalaması olan Vstorma tercih edilebilir.Bilmem anlatmak istediğimi anlatabildim mi?V-tech ekstra performans gerektiğinde kullanılmalı ve kullanan da benzin tüketimi olarak da faturasını öder.VFR 800 ile Vstromu kıyaslamak için VFR 800 kullanan biri bana v-tech hiç açmadan ortalama yakıt tüketimini yazarsa fikir sahibi olabiliriz.
Dostum vtech açmadan 160'a çıkabilirsin ama topu topu kaç saniye gidebileceksin o hızda? Vtech açmadan devamlı 160 ile gidersen 8,5 civarı yakar, sen bi de devamlı vtech açık gidersen 10-11 lt'yi gözden çıkar. Trafiğin akışına uyacam (istanbul trafiği) 100km'de 1-2 km vtech açacam diyosan 7,5 civarı yakarsın.
Bunları yanlışım varsa arkadaşlar düzeltsin diye söyledim. Sana bi etkisi olmaz çünkü senin gözün VFR'den başkasını görmüyo artık. Alınca çok dikaktli sür, imkanın varsa tenha yerlerde dolaş, kasların motora alışsın. CBF150'den inip VFR800'e binebilmek çok büyük itina ve verilmiş yüklü miktarda sadaka gerektiriyor.
-
24 Eylül 2008, 21:07
#115
overrider adlı üyeden alıntı
Vtech açmadan devamlı 160 ile gidersen 8,5 civarı yakar
Heh işte benim de öğrenmek istediğimi bu zaten.Vstormla devamlı 160'da gidince 4 litre yakacağını hiç sanmam.Bence o da en az 7.5 lt yakar.Devirli kullanmak ve yüksek hızlara çıkmak ne kadar pahalıya patlasa da benim içim yakıt tüketimi yönünden rahat sayılır.Olsun 100 km de 1-2 litre fazla yaksın.
-
25 Eylül 2008, 10:50
#116
rüya gibi bir makine yaa..
alev alev yanıyor kırmızısı..
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
25 Eylül 2008, 12:35
#117
kingman30, lütfen makineyi denemeden almayın. İlk önce "ben MT03'e hayranım! mutlaka alacam!" diye girdiniz foruma. Ardından "MT03'ü yakından gördüm berbat ötesi bi makineymiş sakın kimse almasın! az kalsın hiç bakmadan alacaktım iyi ki almamışım" diye MT03 başlığını karıştırdınız. Önceki motorunuz olan cbf150'yi de hiç test etmeden sadece internetten okuyarak almışsınız ve pişman olmuşsunuz. Hala aynı hataya devam ediyorsunuz. İki gün önce MT03 başlığında "MT03 alacağıma Vstrom alırım, babalar gibi gezerim" dediniz. Sonra birden "yeni gözdem VFR800!" demeye başladınız. Saydığınız makinelerin hiçbirini kullanmışlığınız yok. Böyle internetten resmine ve yakıt tüketimine bakıp da motosiklet alınmaz. Eğer gerçek bir alıcı iseniz, sadece bir saatinizi ayırarak bir bayiye gidip test sürüşü talep ediniz. Saygılar.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
-
25 Eylül 2008, 15:33
#118
ketchup adlı üyeden alıntı
kingman30, lütfen makineyi denemeden almayın. İlk önce "ben MT03'e hayranım! mutlaka alacam!" diye girdiniz foruma. Ardından "MT03'ü yakından gördüm berbat ötesi bi makineymiş sakın kimse almasın! az kalsın hiç bakmadan alacaktım iyi ki almamışım" diye MT03 başlığını karıştırdınız. Önceki motorunuz olan cbf150'yi de hiç test etmeden sadece internetten okuyarak almışsınız ve pişman olmuşsunuz. Hala aynı hataya devam ediyorsunuz. İki gün önce MT03 başlığında "MT03 alacağıma Vstrom alırım, babalar gibi gezerim" dediniz. Sonra birden "yeni gözdem VFR800!" demeye başladınız. Saydığınız makinelerin hiçbirini kullanmışlığınız yok. Böyle internetten resmine ve yakıt tüketimine bakıp da motosiklet alınmaz. Eğer gerçek bir alıcı iseniz, sadece bir saatinizi ayırarak bir bayiye gidip test sürüşü talep ediniz. Saygılar.
Hani diyolar ya yüksek cc'ye geçmeden önce düşük cc motorla tecrübe kazanın.Ben anladım ki o iş palavraymış.Ben şimdi 4.000 Ytl den fazlaya mal ettiğim motoru kaça satacam.En fazla 3.000 Ytl belki 2.500.Keşke hiç almsaymışım diyorum cbf 150.Gerçi bana çok şey kazandırdı ancak kazandırdığı şeyler tuzluya patladı.Evet kararsızım.Ancak o kadar paralar veriyosak bence bi test sürüşü istemek hakkımız.Bundan sonra kullanmadan hiç bir motoru almam.İyiyi aramak suçsa evet suçluyum hakim bey.Bu arada sizin motorunuza kötü dediğim için kusura bakmayın.Ancak en iyiyi ararken kendimi burda buldum.
-
25 Eylül 2008, 16:36
#119
sevgili kingman30 eger CBF 150 den( ilk kullandığım motordur bu arada) VFR 800'e geçmeyi planlıyorsan yakınlarınla vedalaş ve helallik iste. bu makina sport touring model olarak yazıyor Honda sitesinde ama aslında bence RR kategorisi gibi. komşumda var, bir arkadaşımda bunu kullanmış ve satmış birisi, çok kuvvetli bir motordur, fiyatıda yüksek, kendine hakim olamayıp birhayli hızyapabilirsin, kontrol edebilecek tecrüben olduğundan emin değilim, kızmasan bence yanlış düşünüyorsun, mutlaka düşük CC ile başla ve bu tip motorlara 10-15,000km tecrübe kazanmadan geçme. imkanın varsa Honda fabrikasında 4 kur şeklinde çok kaliteli sürüş kursları var, inan yılların motorcuları bile o hareketleri yapamıyor ben de katıldım o kursa ve çok düşen tecrübeli motorcu oldu kursta, oraya git 500 ve 1000cc motorları hocalardan izin iste ve CBF 150 ile yüksek CC ler arasında ne fark var bir gör, kazasız belasız günler dilerim, Allah gönlündeki motoru nasip etsin. sevgilerimle
-
25 Eylül 2008, 21:14
#120
CALM RIDER adlı üyeden alıntı
sevgili kingman30 eger CBF 150 den( ilk kullandığım motordur bu arada) VFR 800'e geçmeyi planlıyorsan yakınlarınla vedalaş ve helallik iste. bu makina sport touring model olarak yazıyor Honda sitesinde ama aslında bence RR kategorisi gibi. komşumda var, bir arkadaşımda bunu kullanmış ve satmış birisi, çok kuvvetli bir motordur, fiyatıda yüksek, kendine hakim olamayıp birhayli hızyapabilirsin, kontrol edebilecek tecrüben olduğundan emin değilim, kızmasan bence yanlış düşünüyorsun, mutlaka düşük CC ile başla ve bu tip motorlara 10-15,000km tecrübe kazanmadan geçme. imkanın varsa Honda fabrikasında 4 kur şeklinde çok kaliteli sürüş kursları var, inan yılların motorcuları bile o hareketleri yapamıyor ben de katıldım o kursa ve çok düşen tecrübeli motorcu oldu kursta, oraya git 500 ve 1000cc motorları hocalardan izin iste ve CBF 150 ile yüksek CC ler arasında ne fark var bir gör, kazasız belasız günler dilerim, Allah gönlündeki motoru nasip etsin. sevgilerimle
Adamı motordan soğuttunuz be
Şaka şaka
Kızmak ne demek.Sizin fikirleriniz tavsiyeleriniz benim için çok önemli.Her türlü yorumlarınız için teşekkürler.Yakınlarınla vedalaş diye çok ağır konuşmuşsun.3 yaşında kızım geldi hemen aklıma.Sanırım haklısın.Ben bi 600 cc ye geçiş yapıp 180 leri göreyim de yetmezse bir iki sene sonra daha üst cc lere çıkarım.Sanırım Vstrom tatmin edici olacaktır.Bu türkiye yollarında zaten daha hızlısına da ihtiyacım olacağını da sanmam.Her yerden çukur tümsek çıkabilir.Arabamla bir keresinde radara yakalanmıştım 116 ile.Polis eğer bi puan daha hızlı olsaydın mahkemeye sevk edilecektin demişti.Cezası büyük.Ben de arabamla normal yolda 110,Otobanda 150 sınırını koymuştum kendime.Motorla da aynısını yapmak lazım.Vstrom yetecektir bana sanırım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler