Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #941

    Üyelik
    16 Şubat 2013
    Valla bu yil bole geziler yapalim onumde viraj almasini bilen kisilerle gezip tecrubemi ve yeterliligimi arttirmak istiyorum istanbulda bole klip yokmu toplanti yapan birlikte gezilen falan


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #942
    T R O E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Şehir
    ADANA - Murat Koral
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA
    Alıntı ihakanvardal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düşük devirlerde gidiyorum bu sefer boğuluyor gibi oluyor acaba en ideal devir aralığı nedir? Bana 4.000-5.000 arası gibi geliyor. Bu devirlerde kullanırım hep ve elde ettiğim veriler 9 lt. Bilemedim valla. Varsın olsun yaksın 10 litre cunku çok bağlıyım motoruma ama herkes 5,6,7 litre yakarlen koyuyor valla
    Doğru... 4000-5000 devir arası motorun en rahat olduğu en az yaktığı devirler. Ama hangi viteslerde? Şehir içinde 1.,2.,3. bilemedin 4. viteslerde 4000-5000 devirlerle gidip az yakmasını isteyemezsin. Uzun yolda 5. ve coğunlukla 6. viteslerde 4000-5000 devir gidince gerçekten az yakar (5 lt.)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------

    Gezimizin tüm fotolarını görmek isterseniz link aşağıda... Muhteşem bir gezi oldu... VFR virajları çok seviyor...

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...ml#post2943506
    Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800

  3. #943
    ihakanvardal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800, Suzuki Hayabusa gsxr 1300
    Alıntı akira2012 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazım da bir kaç yerde anlatım da eksiğim var kusura bakmayın. Biraz düzeltmiş olduğum şekli budur;
    Düşük devirlerde gittiğinizde aslında motorunuz aslında boğulmuyor. Düşük devir de giderken gaza yüklendiğinizde motorunuz silkeleme yapar bu V motordan kaynaklanır aslında titreşim yapar bu titreşimi düz sıralı 4 silindirli motorlarda hissedemezsiniz nedeni silindir kollarının kısalığından kaynaklanır. Silindir kolları kısa olduğu için çabuk sıkıştırır ve enerjiyi hızlı açığa çıkarır. V motorlarda ise ilk başta titreşim yapar ancak gerek krank milinin açıları gerekse egzantrik milinin açıları nedeni ile düz sıralılara göre biraz daha geç tork eğrisi vardır ancak motor dayanıklılık, yüksek devirlerde ki(burası önemli) sağladığı güç daha avantajlıdır.

    Sizin benzin yakışınız bana normal geldi. Bende çok agresif kullanmamama rağmen 280-320 aralığında benzin almak zorunda kalıyordum ki 320 km'yi ancak Sakarya/Karasu geçen sene şenliğe gidiyorken gördüm . Bujiler etken mi dye sormuşsunuz elbette etken hatta en büyük etkenlerinden birisidir, benzinle havayı sıkıştrdınız ve bujiniz tam ateşleme yapmıyor ve bunu dakika da binlerce sefer yapamadığını düşünürseniz büyük bir kayıp olduğu aşikardır.

    Benzin yakışını etkileyen birden fazla parametre mevcut hava sıcalığı,rakım ve hava filtresinin temizliği lastiklerin deseni,lastik basınçları vb. ; siz anladığım kadarı ile kışın da motora biniyorsunuz düşük hava sıcaklığında yakıt harcaması her zaman artar, motora gelen hava düşük sıcaklıkda girer ve bu yakmasını etkiler.

    Ama bence yakıtınız normal geldi bana gerçi bende ekim ayından beri motora binmiyorum o yüzden ben yakışını hatırlamıyorum ama bence normal. Şahsi fikrim balatalarınız için 400-600 arasıkm arası daha beklemeniz eğer aynı şikayetleriniz devam ediyorsa bir hal çaresine bakmak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------

    Ağva mı?

    Eski ormanlık ve virajlı yoldan mı gittiniz? İlk 5-10 km'si hariç en sevdiğim yoldur yol biraz bozuk olduğu için. Motorla bütün oluyorsunuz, ben virajlı yolda kullanmayı o yolda gide gele öğrendim. Motor ile tek vücut oluyorsunuz virajdan önce vites düşür, aynı anda frenle yolda konumlan virajı dön ve bir sonraki viraj için hazırlan ardın düzlük bulursan hızlan.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

    Valla iyiki de paylaşmışsınız. Ellerinize ve emeğinize sağlık. Ben de gezmişim kadar oldum.
    dediğim gibi yeni aldığım zamanlar (kasım) da gitmek oldu ilk işim ama -2 dereceleri gördüm ve çok üşümüştüm. çok da tat alamadım biraz işkenceye dönüştürdüm olayı ama bu zamanlar tekrar gitmeyi düşünüyorum. en azından daha sıcak hava daha cok zevk alırım diye düşünuyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------

    T R O E evet motor 4-5 bin devirlerde bunu hissettiriyor daha rahat ettiği.

    Az önce bir arkadaşımla riva tarafına gittim onda 600rr vardı motorumu çok beğendi ve yolda motorları değiştirdik. ben 120 kg biriyim ve altımda 600rr bisiklet gibi durdu desem yalan olmaz. daha önceden de 600rr kiralamıştım ve binmiştim. 5 km sonra motorumu geri istedim ve rabbime şükürler ettim. gerçekten bizim motorlar her bakımdan daha üst seviyede. 600rr tabi ki harika bir motor tartışılmaz ama vfr daha iyi virajlarda vfr'yle girdiğim gibi 600rr la giremedim (alışkanlık da büyük bir unsur tabi). uzun lafın kısası iyiki almışım gorilimi 4.000km oldu alalı
    T R O E bunu beğendi.

  4. #944
    akira2012 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2012
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    VFR 800
    Herkese Günaydın...

    Sabah sabah net'de biraz dolanayım dedim. Aklıma yurt dışında ki Honda sitelerine bakmak geldi, 2010 yılında VFR için görüşmeye gittiğimiz bayiler artık VFR'nin üretilmeyeceğini söylüyorlardı ki herhalde dangalaklar internetin dünyayı ne kadar küçülttüğünü fark etmemişler.

    Yurt dışında baktığım Honda sitelerinde;Fransa,İngiltere,İspanya,İsveç,İsviçre ,Rusya,Avustralya,Brezilya,Ukrayna,İrlanda ve şu anda hatırlamadığım ülkelerde hala VFR adı altında satılıyor. Nitekim Transalp'de göya ürteimden kaldırılıyormuş idi ama o model hala satışı var.

    VFR'nin 2012 ve 2013 modelini neden getirmediklerine dair herhangi bir bilginiz var mı? VFR 1200 ve VFR 800x'in satış rakamını etkilemesin diye getirmeyeceklerini zamanında düşünmüştüm ama gördüğüm o ki bu iki model için oldukça başarısız bir satış grafiği gerçekleşti.

    Yılların modeli olan CBF 1000 hala yakışıklı ve VFR'de aynı şekilde hala da satış konusunda başarılı gerçekten de. Honda hata yaptığını ne zaman anlayacak merak ediyorum, buna benzer macerayı CBR 600F 'de denedi yıllar sonra ürettikleri model düdük gibi bir model ürettiler.

    Sizce VFR'yi tekrar getirirler mi? Bence getirmeliler!!

  5. #945
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    800 lüğün üretimi 1200 lüğün üretimi ile birlikte durduruldu. Yani bir nevi 800lüğün yerini aldı. Yurt dışında satış rakamları çok olduğu için ellerinde kalan modelleri hala satıyorlar. Ancak 2013 model bir VFR800 yok benim bildiğim. Ya en sonr 2011 de yad 2012 de üretildi. Ama durdurulacağı önceden biliniyordu. TR deki satıcılar 1-2 sene erken kestiler getirmeyi. T.A. için ise çok daha erken davrandılar getirmemek için. Halbuki çok satıyordu T.A. ülkemizde.

    Uzun lafın kısası TR ye yeni model yani 0km VFR800 gelmesi söz konusu değil artık ne yazıkki. Honda da +1000cc kategorisinde(enduro-cruise-touring) sidik yarışına kaptırdı kendini, VFR1200ü üretti. Rekabete katılması normal ama keşke 800'lüğü hala üretimde tutsaydı
    #sürenadam

  6. #946
    akira2012 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2012
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    VFR 800
    Evet,1200'lük de çok şık makine.

    Çok beğendiğim bir makine ama başarılı olmadı bence ülkemizde gerek çok yakması gerek fiyatından ötürü bir anda çok üst fiyat aralığına çıktı motor ve satamadı. BMW mesela hala 800'lük sportouring modelini üretiyor. Bence VFR800X'i çıkardılar karaktersiz arada sıkışmış asfalt mı,enduro mu,naked mı ne olduğu belli olmayan araya sıkışmış modeli çıkarttılar ama bence ülkemizde çok satılmadı motorun VFR gibi karizması albenisi yok.

    Ben kendi adıma ileride motor değiştirmek istesem fiyat/performans orantısında Honda'nın kombine ABS sisteminden ötürü ilk tercihim CBF1000 olur ondan sonra diğer modellere bakabilirm, ancak şöyle de bir durum var arka tek maşa'nın görüntüsene'de aşığım.

    Geçen sene sonuna doğru mutluhan yanlış bilmiyorsam VFR 1200'ü 32000 Tl'ye kadar düşürdü rakamı son 2 tane diye ve sattı da ve gerek sahibinden.com'da ne de diğer yerlerde daha 0 km'sini görmedim.

    Bakalım bu işin sonu nereye varacak merak ediyorum. Herkes bir BMW müşteri kitlesi hesabına sisk yarışına abüdik gubidik modeller çıkartıyor. Bir de Kawasaki'de sporttouring modeli ama hem renkleri koyu hemde bu VFR'nin arka tek maşa olayına aşığım,ben aslında asflt motoru seviyorum hele bir de tek maşalı ise

    Evet,haklısın 2012 modelleri var 2013 daha görmedim.

  7. #947
    ihakanvardal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800, Suzuki Hayabusa gsxr 1300
    Güzel Yol. Güzel Hava. Güzel Müzik. Güzel Motor.

    http://www.youtube.com/watch?v=MPrUTLoVLJ4
    T R O E bunu beğendi.

  8. #948
    T R O E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Şehir
    ADANA - Murat Koral
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA
    Alıntı akira2012 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet,1200'lük de çok şık makine.

    Çok beğendiğim bir makine ama başarılı olmadı bence ülkemizde gerek çok yakması gerek fiyatından ötürü bir anda çok üst fiyat aralığına çıktı motor ve satamadı. BMW mesela hala 800'lük sportouring modelini üretiyor. Bence VFR800X'i çıkardılar karaktersiz arada sıkışmış asfalt mı,enduro mu,naked mı ne olduğu belli olmayan araya sıkışmış modeli çıkarttılar ama bence ülkemizde çok satılmadı motorun VFR gibi karizması albenisi yok.

    Ben kendi adıma ileride motor değiştirmek istesem fiyat/performans orantısında Honda'nın kombine ABS sisteminden ötürü ilk tercihim CBF1000 olur ondan sonra diğer modellere bakabilirm, ancak şöyle de bir durum var arka tek maşa'nın görüntüsene'de aşığım.

    Geçen sene sonuna doğru mutluhan yanlış bilmiyorsam VFR 1200'ü 32000 Tl'ye kadar düşürdü rakamı son 2 tane diye ve sattı da ve gerek sahibinden.com'da ne de diğer yerlerde daha 0 km'sini görmedim.

    Bakalım bu işin sonu nereye varacak merak ediyorum. Herkes bir BMW müşteri kitlesi hesabına sisk yarışına abüdik gubidik modeller çıkartıyor. Bir de Kawasaki'de sporttouring modeli ama hem renkleri koyu hemde bu VFR'nin arka tek maşa olayına aşığım,ben aslında asflt motoru seviyorum hele bir de tek maşalı ise

    Evet,haklısın 2012 modelleri var 2013 daha görmedim.
    Yazdıklarınıza katılıyorum. Ek olarak 1200 ün motoru 1200 cc den büyük vergi dilimi de artıyor TR için dezavantaj...
    Örneğin GS 1200 BMW 1200 cc den küçük...
    Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800

  9. #949
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Yani o motorları alanlar vergileri çok düşünmez diyecektim ki, bir yıl içinde tam 1249 - 517 = 732 TL fark yapıyor!
    T R O E bunu beğendi.
    #sürenadam

  10. #950
    T R O E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Şehir
    ADANA - Murat Koral
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani o motorları alanlar vergileri çok düşünmez diyecektim ki, bir yıl içinde tam 1249 - 517 = 732 TL fark yapıyor!
    ARADAKİ FARK YILLIK BİR TAKIM LASTİK PARASI...
    Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800

  11. #951
    akira2012 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2012
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    VFR 800
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    800 lüğün üretimi 1200 lüğün üretimi ile birlikte durduruldu. Yani bir nevi 800lüğün yerini aldı. Yurt dışında satış rakamları çok olduğu için ellerinde kalan modelleri hala satıyorlar. Ancak 2013 model bir VFR800 yok benim bildiğim. Ya en sonr 2011 de yad 2012 de üretildi. Ama durdurulacağı önceden biliniyordu. TR deki satıcılar 1-2 sene erken kestiler getirmeyi. T.A. için ise çok daha erken davrandılar getirmemek için. Halbuki çok satıyordu T.A. ülkemizde.

    Uzun lafın kısası TR ye yeni model yani 0km VFR800 gelmesi söz konusu değil artık ne yazıkki. Honda da +1000cc kategorisinde(enduro-cruise-touring) sidik yarışına kaptırdı kendini, VFR1200ü üretti. Rekabete katılması normal ama keşke 800'lüğü hala üretimde tutsaydı
    Şu anda ütopyadan bahsediyoruz ama ileride VFR'ye denk makine araştırsak seçenek yok yahuuu?

    Diğer markaları frenlerinden ötürü eliyorum, race makine sevmiyorum, bana göre de VFR de ki bu karizmada çoğu motorda yok.

    Beyler galiba ben depresyona giriyorum bu Honda yüzünden

  12. #952

    Üyelik
    16 Şubat 2013
    Arkadaslar bildiginiz uzere bende yeni vfr sahibi olmus bir kullaniciyim bundan onceki motorlarim saftliydi onun icin zincir olayini bilmiyorum 1000 km bir yaglaniyormus siz nasil yapiyosunuz acaba her 1000 km bir ustaya gitmiyim diyorum zincir yaglatmak icin

  13. #953
    tolgatumlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2009
    Şehir
    kocaeli-izmit
    Motosikleti
    Yamaha Fazer8 2014
    Alıntı smerty adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar bildiginiz uzere bende yeni vfr sahibi olmus bir kullaniciyim bundan onceki motorlarim saftliydi onun icin zincir olayini bilmiyorum 1000 km bir yaglaniyormus siz nasil yapiyosunuz acaba her 1000 km bir ustaya gitmiyim diyorum zincir yaglatmak icin
    Ben 500 km de bir yada her yağmurdan sonra zinciri önce gaz yağı yada balata spreyi ile temizleyip kurumasını bekledikten sonra volvoline zincir yağı yada mobil zincir yağı ile yağlıyorum.gaz yağını zincire boş camsil şişesine doldurup spreyliyorum ve eski bir diş fırçası aracılığıyla iycene fırçalıyorum.ancak zincirin üzerinden akan yağ ve pislik tüm etrafa yayılıyor ve uzun süre çıkmıyor.tüm komşular zinciri temizlediğimi anlıyorlar

    ---------- Post added at 00:47 ---------- Previous post was at 00:44 ----------

    zincir temizlenip yağlandığında hem ses çok azalıyor hemde vites geçişleri daha yumuşak oluyor.gerçi vfr de vites zaten çok yumuşak...
    2006 Honda CBR600F,2005 Suzuki V strom dl650, 2005 Yamaha fz6fazer,2006 Honda VFR800abs,2005 Suzuki GSX-R600,Honda CBF1000abs,Yamaha fz6fazer,Suzuki GSX-650F,SuzukiGSR600,Honda CBF600abs,Suzuki SFV650 abs gladius,Honda VFR800abs,Suzuki GW250 inazuma, Yamaha Fazer8

  14. #954

    Üyelik
    16 Şubat 2013
    Otomatik sistemler var kullanan varmi 250 tl gibi bir rakam alip onu taksam nasil olur acaba birde ben simdi 700 km civari bir yol yaptim ancak vfr nin bakimi hakkinda hic bir bilgim yok neresine bakmaliyim ne yapmaliyim yedek su deposunu bile goremedim:d

  15. #955
    ihakanvardal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800, Suzuki Hayabusa gsxr 1300
    Arkadaşlar bazılarınıza komik gelebilecek bir sorum var.

    Motor üstünde tecrübem 1 yıl yani hemen hemen 20.000km (Honda CBF150-Honda CB125-SYM GTS 250-BMW F650 GS-Honda VFR 800)

    Bindiğim motorların üstünde sürüş pozisyonu olarak hiç sıkıntı çekmedim (dirsekler kırık, gidon hanım elciği misali sıkılır,dizler tankı sarıyor, tankla aramızda bir yumruk kadar mesafe v.s) ama VFR de sıkıntı çekiyorum. Boyum 1.75 kilo 120 civarında. Öyle yapıyorum olmuyor,böyle yapıyorum olmuyor birtürlü kendimi rahat hissetmiyorum VFR de. Alışman gerek herhalde diyorum ama her gün libadiye-küçükyalı iş yerime yaz kış git gelde kullanıyorum ve 5.000 km oldu VFR ile. Uzun yol olarak ağva,riva,rumeli feneri v.s gittim ve uzun mesafelerde de 'ohhh rahat rahat gidiyorum' moduna hiç giremedim. sizler nasıl rahat ediyorsunuz, sürüş pozisyonuz dediğim gibi yosa siz farklı mı yol deniyorsunuz? Tamam BMW F 650 bir enduro ve VFR ye göre daha rahat ama bu kadar fark olmamalı herhalde?

  16. #956
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Alıntı smerty adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otomatik sistemler var kullanan varmi 250 tl gibi bir rakam alip onu taksam nasil olur acaba birde ben simdi 700 km civari bir yol yaptim ancak vfr nin bakimi hakkinda hic bir bilgim yok neresine bakmaliyim ne yapmaliyim yedek su deposunu bile goremedim:d
    Ben çift enjektörlü scottoiler otomatik zincir yağlama sistemi taktım, zincirli olduğunu unuttum diyebilirim... 6000km. ve katlarında bakım yapılıyor... Kullanım kılavuzunuz yok mu elinizde?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------

    Alıntı ihakanvardal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bazılarınıza komik gelebilecek bir sorum var.

    Motor üstünde tecrübem 1 yıl yani hemen hemen 20.000km (Honda CBF150-Honda CB125-SYM GTS 250-BMW F650 GS-Honda VFR 800)

    Bindiğim motorların üstünde sürüş pozisyonu olarak hiç sıkıntı çekmedim (dirsekler kırık, gidon hanım elciği misali sıkılır,dizler tankı sarıyor, tankla aramızda bir yumruk kadar mesafe v.s) ama VFR de sıkıntı çekiyorum. Boyum 1.75 kilo 120 civarında. Öyle yapıyorum olmuyor,böyle yapıyorum olmuyor birtürlü kendimi rahat hissetmiyorum VFR de. Alışman gerek herhalde diyorum ama her gün libadiye-küçükyalı iş yerime yaz kış git gelde kullanıyorum ve 5.000 km oldu VFR ile. Uzun yol olarak ağva,riva,rumeli feneri v.s gittim ve uzun mesafelerde de 'ohhh rahat rahat gidiyorum' moduna hiç giremedim. sizler nasıl rahat ediyorsunuz, sürüş pozisyonuz dediğim gibi yosa siz farklı mı yol deniyorsunuz? Tamam BMW F 650 bir enduro ve VFR ye göre daha rahat ama bu kadar fark olmamalı herhalde?
    Sanırım oturuş pozisyonunun biraz daha spora yakın olmasından dolayı yani diğer motorunuza benzememesinden dolayı vücut biçiminizin aldığı şekilden kaynaklanan bir sıkıntı yaşıyorsunuz... Selenin etkisi de olabilir...

  17. #957
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı ihakanvardal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bazılarınıza komik gelebilecek bir sorum var.

    Motor üstünde tecrübem 1 yıl yani hemen hemen 20.000km (Honda CBF150-Honda CB125-SYM GTS 250-BMW F650 GS-Honda VFR 800)

    Bindiğim motorların üstünde sürüş pozisyonu olarak hiç sıkıntı çekmedim (dirsekler kırık, gidon hanım elciği misali sıkılır,dizler tankı sarıyor, tankla aramızda bir yumruk kadar mesafe v.s) ama VFR de sıkıntı çekiyorum. Boyum 1.75 kilo 120 civarında. Öyle yapıyorum olmuyor,böyle yapıyorum olmuyor birtürlü kendimi rahat hissetmiyorum VFR de. Alışman gerek herhalde diyorum ama her gün libadiye-küçükyalı iş yerime yaz kış git gelde kullanıyorum ve 5.000 km oldu VFR ile. Uzun yol olarak ağva,riva,rumeli feneri v.s gittim ve uzun mesafelerde de 'ohhh rahat rahat gidiyorum' moduna hiç giremedim. sizler nasıl rahat ediyorsunuz, sürüş pozisyonuz dediğim gibi yosa siz farklı mı yol deniyorsunuz? Tamam BMW F 650 bir enduro ve VFR ye göre daha rahat ama bu kadar fark olmamalı herhalde?
    Depo yanı stickerları var, bacaklarınızı yasladığınızda epey tutuculuk görevi görüyorlar. Tahminim size baya yardımcı olacağı yönünde.

    Alıntı erginturhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben çift enjektörlü scottoiler otomatik zincir yağlama sistemi taktım, zincirli olduğunu unuttum diyebilirim... 6000km. ve katlarında bakım yapılıyor... Kullanım kılavuzunuz yok mu elinizde?
    Bakım derken? Zincir bakımı mı? Zincir bakımı ise nasıl bir bakım yapılıyor?

    Şu yüzden soruyorum, bu ve bundan önceki motorumda sürekli ş.içi kullanmama rağmen zincir bir süre zarfında bildiğin kirleniyor. Toz, kir vs, vs, yapışıyor zamanla. Bu durumda sürekli yağlayan bir sistemin faydası elbet olur ama ~1000 km de felan zinciri güzelce temizlemek gerekmez mi diye düşünüyorum hep.
    #sürenadam

  18. #958
    akira2012 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2012
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    VFR 800
    Hakan,motora tutanımıyormuş gibi mi hissediyorsun ve bu yüzden de sürekli kollarına mı yük biniyor?

    Sol bileğin de biraz ağrı mı yapıyor?

  19. #959
    ihakanvardal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800, Suzuki Hayabusa gsxr 1300
    [QUOTE=Syanur;2946844]Depo yanı stickerları var, bacaklarınızı yasladığınızda epey tutuculuk görevi görüyorlar. Tahminim size baya yardımcı olacağı yönünde.



    Teşekkürler Syanur. Almayı düşünüyordum fakat o stickerların sürüş komforuyla ne gibi bir yararı olur?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

    Alıntı akira2012 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hakan,motora tutanımıyormuş gibi mi hissediyorsun ve bu yüzden de sürekli kollarına mı yük biniyor?

    Sol bileğin de biraz ağrı mı yapıyor?
    evet aynen hocam. dirseklerim kırık kullandıgım halde oluyor bu. bazende bir bakmışım dirseklerım dikleşmiş.

  20. #960
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Depo yanı stickerları var, bacaklarınızı yasladığınızda epey tutuculuk görevi görüyorlar. Tahminim size baya yardımcı olacağı yönünde.



    Bakım derken? Zincir bakımı mı? Zincir bakımı ise nasıl bir bakım yapılıyor?

    Şu yüzden soruyorum, bu ve bundan önceki motorumda sürekli ş.içi kullanmama rağmen zincir bir süre zarfında bildiğin kirleniyor. Toz, kir vs, vs, yapışıyor zamanla. Bu durumda sürekli yağlayan bir sistemin faydası elbet olur ama ~1000 km de felan zinciri güzelce temizlemek gerekmez mi diye düşünüyorum hep.
    Hayır zincir bakımı değil, VFR'nin bakım aralığından bahsettim.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler