Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Aralık 2012, 17:05
#801
Syanur adlı üyeden alıntı
VFR'lerde kuru tip yada motordan ayrı yağlama sistemine sahip debriyaj/vites sistemi mi var?
Buarada TROE de motoru sizden aldı dimi yanlış anlamadıysam?
Diğer motorlardada olduğu gibi, motor yağı ve şanzuman yağı tek hazneden kullanıyor, yani motor yağı ile şanzumanda yağlamış oluyor, ama soruyla nereye varacağını bildiğim için hemen yanıtlayayım. BOR bir kaydırı değildir o yüzden debriyaj balatalarına zarar vermiyor.
Evet kıymetli arkadaşım TROE motorumu satınaldı, güle güle kullansın
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
Reklamlar
-
06 Aralık 2012, 17:47
#802
yorumu beğendiğiniz için ben teşekkür ederim sayın Troe
-
06 Aralık 2012, 18:31
#803
-
07 Aralık 2012, 03:08
#804
Bor konusu şüpheli,bazı otomobil sitelerinde motor yaktıklarını söyleyenler var.
-
07 Aralık 2012, 11:41
#805
drtayfun adlı üyeden alıntı
Bor konusu şüpheli,bazı otomobil sitelerinde motor yaktıklarını söyleyenler var.
Evet, öyle söyleyenler de var. Ama burada o konulara girersek çıkmamız biraz zor olur. Muamma bir konu. Muzaffer bey faydasını gördüğünü söylüyor kimisi de motor yaktığını Hiç bulaşmayalım bence...
-
07 Aralık 2012, 11:59
#806
Muzaffer ağabey ben bor'un ne avantajini nede dezavantajini gordum duydum. Yaglarin uzerinde yazar kesinlikle katki maddesi ilave etmeyin diye ama dunyaca unlu katki madderi vardir (stp cynco armor all wurth rom gibi) bunlarin arasindan wurt haric hepsi amerikan mali ve emin olun amerikada bos is yapan olmaz.
Bende 17.000 devirleri goren bu grupta (motorsiklet) viskotize oranlari yuksek devirlere uygun, ısı hararet durumlarindan minimum etkilenecek ( bir marka bunu formula1 diye adlandiriyor ) safkan bu motorlar icin formule edilmis bir yağ tercihim olur her zaman. Markasi ne olursa olsun yuksek devir kodunu yada bir motorsiklet siluetini bidonun üzerinde görün derim ben ağabeyler.
-
07 Aralık 2012, 14:07
#807
Ben kimseye BORu kullansın anlamında yazmadım, ancak ben koydum bir fark gördüm sadece tavsiye edebilirim.
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
-
07 Aralık 2012, 23:08
#808
Kıymetli VFR ciler...
Benim için BOR herşey...
-Memleket Niğde - BOR ...
-Motosikletimin plakası 01 BOR ... ...
-Motosikletimin kalbinde var BOR ...
Valla Muzaffer abi ne diyim... Allah gönlüne göre versin. Çok motor aldım sattım. Şimdiye kadar bindiğim en zevkli, en bakımlı, en güzel motor bu...
Dediğin gibi vites geçişleri çok rahat ( pammık gibi ) metal gürültüsü çok az hatta yok...
Nitekim daha önce Hayabusa ya binerken Goldwing i olan bir abimle beraber kullandık motosikletlerimizde BOR u , ikimizde çok memnun kaldık.
Fayda aynı; Daha az metal sesi (sürtünme), daha rahat vites, daha az hararet, daha hızlı ivmelenme...
Kaydırıcı özelliği olmayan kaliteli katkılar kullanılabilir motosiklette. Bu katkıların moleküller sayesinde metale tutunarak, motorun can düşmanı ilk çalıştırma anındaki aşınmayı, sürtünmeyi en aza indirgemesi görünmeyen ama en temel faydasıdır. Sürtünme azaldığı için hararet, yakıt, performans ve sessizlik konularındaki faydaları zaten görür, duyarız, hissederiz...
-İyi sürüşler... Tekerimiz düz bassın...
Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800
-
08 Aralık 2012, 20:47
#809
Sayin troe motorunuz kac km de birde model ne acaba. Vfr mizin resimlerini bekliyoruz
-
09 Aralık 2012, 03:29
#810
2006 Model 16500 km de Phenoma... Fotoğrafları atmayı beceremedim. Uygun bir zamanda tekrar deneyeceğim...
Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800
-
10 Aralık 2012, 18:04
#811
güle güle kullanırsınız inşallah. nice nice gezmelere ağabey.
-
10 Aralık 2012, 22:12
#812
Teşekkürler Phenoma...
Hep beraber kazasız belasız inşallah...
Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800
-
16 Aralık 2012, 20:42
#813
İyi akşamlar VFR ci dostlar...
Hafta sonu Cumartesi Adana - Bor(Niğde) Pazar dönüş olmak üzere toplam 340 km sürüşüm boyunca hava sıcaklığı +5 ile -6 arasında, motor sıcaklığı 59 - 63 arasında, ortalama hızım 120 - 160 km arasında (5-6 kez vtec devreye girdi) gerçekleşti... Yola çıkarken ve dönüşte aynı petrolden hatta aynı pompadan her iki seferinde de orta sehpada olmak üzere depo dolumu yaptım... Bu şartlar altında 340 km de tam 19 lt. benzin harcamışım... Bu da 100 km de 5,6 lt. diğer bir değişle 1 lt. benzinle 17,9 km yol anlamına geliyor...
Ancak çok soğuktu ekipmanlarım iyi olmasına rağmen üşüdüm biraz...
Paylaşmak istedim... Herkese iyi akşamlar iyi sürüşler...
Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800
-
17 Aralık 2012, 01:44
#814
Paylaşımın için çok teşekkür ederim. Bu şekilde tüketim konusunda bilgilendirmen de çok güzel olmuş.
Umarım keyifli bir yolculuk da olmuştur
-
17 Aralık 2012, 02:14
#815
Beğendiğinize sevindim Syanur...
Sürüş zevki mükemmel... Çok sevdim ben bu makinayı...
Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800
-
17 Aralık 2012, 15:36
#816
Sevgili abilerim kardeşlerim. Kusura bakmayın lafınıza girer gibi oldum ancak BOR sohbetinizi duyunca katılmak istedim.
Elbette fikirlere saygım sonsuz. Gerçi bilgilerim pek fazla motorsiklet hakkında değil ama genede bildiklerimi paylaşmak isterim. Uzun süreler BOR vs gibi pek çok katkı maddesini bende inceledim araştırdım sordum soruşturdum. Özellikle bu tarz katkı maddelerini koyarken servis yada konu hakkında bilgili en az teknisyen yada mühendis gibi arkadaşlara danışmanızı öneririm.
Kullandığım araçlarda bu tarz katkı maddelerini araştırdığımda pek çok kişi bana (ki bunların içinde örneğin Ford fabrikası mühendisti bir arkadaşım ve motor teknisyeni öğretim görevlisi bir abimizde var) bana kesinlikle kullanmayı önermedi. bahsi geçen uygulamalarda sessizlik daha ii çalışma gibi durumlar söz konusu ancak motorun ömründe ve yağın ömründe azalmalara sebep olabliyorlar ve ayrıca pek çok aracın bu maddelerden dolayı zarar görüp garanti dışı kalmışlığı mevcut.
Dediğim gibi motorsikletten anlayan bu tarz işilere danışıp bilgi alırsanız daha iyi bir hamle olacağı kanısındayım.
-
19 Aralık 2012, 01:41
#817
Bende dogru bulmuyorum abiler
-
19 Aralık 2012, 10:54
#818
ANTHYPATHY adlı üyeden alıntı
Sevgili abilerim kardeşlerim. Kusura bakmayın lafınıza girer gibi oldum ancak BOR sohbetinizi duyunca katılmak istedim.
Elbette fikirlere saygım sonsuz. Gerçi bilgilerim pek fazla motorsiklet hakkında değil ama genede bildiklerimi paylaşmak isterim. Uzun süreler BOR vs gibi pek çok katkı maddesini bende inceledim araştırdım sordum soruşturdum. Özellikle bu tarz katkı maddelerini koyarken servis yada konu hakkında bilgili en az teknisyen yada mühendis gibi arkadaşlara danışmanızı öneririm.
Kullandığım araçlarda bu tarz katkı maddelerini araştırdığımda pek çok kişi bana (ki bunların içinde örneğin Ford fabrikası mühendisti bir arkadaşım ve motor teknisyeni öğretim görevlisi bir abimizde var) bana kesinlikle kullanmayı önermedi. bahsi geçen uygulamalarda sessizlik daha ii çalışma gibi durumlar söz konusu ancak motorun ömründe ve yağın ömründe azalmalara sebep olabliyorlar ve ayrıca pek çok aracın bu maddelerden dolayı zarar görüp garanti dışı kalmışlığı mevcut.
Dediğim gibi motorsikletten anlayan bu tarz işilere danışıp bilgi alırsanız daha iyi bir hamle olacağı kanısındayım.
PHENOMA adlı üyeden alıntı
Bende dogru bulmuyorum abiler
Fikirlerinize tamamen katılıyorum, ancak defalarca denedik, test ettik (kendimizce tabii) herhangi bir sorun çıkma BORu koyduğumuz motosikletlerin hepsi halen faal ve çalışır durumda. Endişelenecek bir şey yok. Diğer katkı maddelerine bende karşıyım ancak BOR için aynı şeyi söyliyemem. Tabiiki herkesin kendi tercihi koyar koymaz kendi bilir
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
-
19 Aralık 2012, 15:00
#819
muzaffer1968 adlı üyeden alıntı
Fikirlerinize tamamen katılıyorum, ancak defalarca denedik, test ettik (kendimizce tabii) herhangi bir sorun çıkma BORu koyduğumuz motosikletlerin hepsi halen faal ve çalışır durumda. Endişelenecek bir şey yok. Diğer katkı maddelerine bende karşıyım ancak BOR için aynı şeyi söyliyemem. Tabiiki herkesin kendi tercihi koyar koymaz kendi bilir
Ben test etmeye devam ediyorum... Muzaffer abime katılıyorum tercih meselesi...
Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800
-
19 Aralık 2012, 15:45
#820
Bence bu bor meselesi bu başlık için fazla geniş. Yani koyulup koyulmaması kişisel bir tercih. Zarar gördüğünü söyleyen de var, buradaki gibi uzun süredir bir sıkıntı yaşamadığını söyleyen de. Bence burada hiç bu tarz konulara girmeyelim derim
Video yok mu video ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler