Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
Bence de muzaffer beyin tercihleri doğru.Eşinle binip biraz daha rahat bir sürüş istiyorsan Pan ya da FJR düşünebilirsin...
1100 xx vfr den çok daha ağır. hissettiriyor...
His Flower on His Nose VFR 800 Owner
Abi ya sanki 1100 xx ağır abi işi.
VFR 800 favorim benim. Zate motorumuda sattım canım acıyo. Dönüp dolaşıp konuyu okuyorum.
:D
Bir şeyi kabedince kıymet biliyoruz, onun için varken kıymetini bilmek lazım
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
Abi ne demezsin kış heryer buz ama orda olması bile farklı bişeydi. ZAten baya bir süre aradan sonra ailemin bile haberi olmadan almıştım. Alınca içim bi değişik olmuştu çocuk gibiydim desem yeridir.
:D
Nasip ama şartlar böle gerektiriyordu inşallah daha iyisini alıcaz...
1100 xx e çok bakındım. Hatta bir ara 6 ay kadar internette başka motor bakmadım. Sahibinden.com da bütün XX leri favorilerime ekledim. Muhasebeci olduğumdan tabiri caizse XX'lerin stok devir hızına baktım (İlana verenlerin ortalama satış süresine) Ama çok dengesiz bir fiyat politikası var. Biri 13.000 TL isterken diğeri 18.000 TL istiyor. Gidip bakıyorum motorlara üç aşağı beş yukarı aynı kilometrede ve aynı kalitede. Tek fark biri 2 yıldır ilanda ( 18.000 olan) diğeri 1 aylık (13.000). Bu 6 ay zarfında 13.000 TL de satan birkaç kişiyi de görünce tutup 15.000-16.000 veresim gelmedi. Şimdiki en düşük fiyatlar bunlar -ki benim baktığım 13.000 TL lik bunlardan çok daha iyiydi. Bekledim bu fiyatlara da bir daha ilan gelmiyor vazgeçtim bende. Motorla ilgili Ali Esengül ile konuştum. Çok güzel bir motor VFR 800'den VFR 1200'e geçmek isteyen para o kadar para vermek istemeyenler için tam ideal bir motor demişti. Bana biraz da demode geliyor.
Bu arada ben motoru aldım. Ama VFR 800 olmadı. FZ1 Fazer aldım. Dün aldığım için alışma evresindeyim. Söyleyebileceğim tek şey FZ6 ve VFR 800'e göre oturuş pozisyonu daha dik. Dolayısıyla arkanızda artçı varsa kollarınız kopmuyor. Diğer taraftan FZ6'ya göre biraz daha yere yakın. Boyum 1.78. FZ6 da ayaklarımı tam yere basamazdım. Bunda daha rahatım. Virajlarda VFR 800 kadar rahat olmasa da ( alışma evresinden sonra ne olur bilmem) FZ6'dan çok çok daha iyi. Aldığım motorda Yoshimura egsoz var. Sokak aralarında alarmları öttürmek güzel bir duygu. VFR'deki egsoz sesi malum. Uzun bir yol alamadığımdan performansı hakkında birşey diyemeyeceğim.
---------- Post added at 19:49 ---------- Previous post was at 19:11 ----------
1100 xx e çok bakındım. Hatta bir ara 6 ay kadar internette başka motor bakmadım. Sahibinden.com da bütün XX leri favorilerime ekledim. Muhasebeci olduğumdan tabiri caizse XX'lerin stok devir hızına baktım (İlana verenlerin ortalama satış süresine) Ama çok dengesiz bir fiyat politikası var. Biri 13.000 TL isterken diğeri 18.000 TL istiyor. Gidip bakıyorum motorlara üç aşağı beş yukarı aynı kilometrede ve aynı kalitede. Tek fark biri 2 yıldır ilanda ( 18.000 olan) diğeri 1 aylık (13.000). Bu 6 ay zarfında 13.000 TL de satan birkaç kişiyi de görünce tutup 15.000-16.000 veresim gelmedi. Şimdiki en düşük fiyatlar bunlar -ki benim baktığım 13.000 TL lik bunlardan çok daha iyiydi. Bekledim bu fiyatlara da bir daha ilan gelmiyor vazgeçtim bende. Motorla ilgili Ali Esengül ile konuştum. Çok güzel bir motor VFR 800'den VFR 1200'e geçmek isteyen ve o kadar para vermek istemeyenler için tam ideal bir motor demişti. Bana biraz da demode geliyor XX.
Bu arada ben motoru aldım. Ama VFR 800 olmadı. FZ1 Fazer aldım. Dün aldığım için alışma evresindeyim. Söyleyebileceğim tek şey FZ6 ve VFR 800'e göre oturuş pozisyonu daha dik. Dolayısıyla arkanızda artçı varsa kollarınız kopmuyor. Diğer taraftan FZ6'ya göre biraz daha yere yakın. Boyum 1.78. FZ6 da ayaklarımı tam yere basamazdım. Bunda daha rahatım. Virajlarda VFR 800 kadar rahat olmasa da ( alışma evresinden sonra ne olur bilmem) FZ6'dan çok çok daha iyi. Aldığım motorda Yoshimura egsoz var. Sokak aralarında alarmları öttürmek güzel bir duygu. VFR'deki egsoz sesi malum. Uzun bir yol alamadığımdan performansı hakkında birşey diyemeyeceğim.
Hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin zekerya, sıralı dörde binmek harika bir duygudur. Egsoz sesi adamı olmadık işlere sevk eder. Eğer olgun biri değilsen kendi kedini gaza getirirsin. umarım uzun süre binersin
Bir arkadaşımda FZ1 vardı sürekli yakıtından şikayet ediyordu
Kullandıkca bizlere tecrübelerini ve deneyimlerini bizimle paylaşırsan seviniriz
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
VFR'm 20000km. olunca haliyle lastik arayışımız hızlandı, kendisine Dunlop Sportmax Roadsmart, Metzeler Roadtech Z6, Metzeler Roadtech Z8 ve Pirelli Angel bakıyoruz, uygun fiyatlar bilenler beni haberdar ederse sevinirim...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...67466951/detay
Avustralya'dan 2007 model VFR 800'üm için özel olarak getirttiğim "Staintune" marka eksozlarımı 1,5 yıl kullandım ve sesine hayran oldum.Satmak zorunda kaldığım motorumun bu değerli parçalarını artık evimde muhafaza edemeyeceğimden VFR seven bir arkadaşa keyifle kullanması için satıyorum.
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
Teşekkürler, darısı 200000 li km.lere
Fuarda aradım taradım ama alamadım... M5 için 750TL fiyat verdiler ancak M5 almak istemiyorum sport touring klasmanında olan bir lastik almak istiyorum...
Ergin bir ara bende senin gibi düşünüyordum ama gerek yagışlı havadaki sürüşün toplam sürüşün %2'sini geçmemesi ve sürüşün %99'nının kaliteli asfaltta olması nedeniyle M5 karar verdim. Tabiki M5 seçiminde lastigin ortasının set hamurdan imal edilmiş olması nedeniyle st lastikleri kadar uzun ömür olması,ayrıca yanaklarında kademeli olarak yumuşak hamurlu lastikten imal edilmesi seçimde etkili oldu. Bakalım öünümüzdeki ay almayı planlıyorum. İzmirde 700 civarına varmış.M5 düşünürsen aklında olsun...
Bu arada bu araştırdıgın z6,z8,angel'ların normal kullanımda lastik ömrü nekadar, bilgin var mı?
Aslında M5 düşünmüyorum derken az önce M5 reviewlerine bakmaya başladım Kararsızım biraz... Öyle agresif bir sürüş sitilim yok malum yaş ilerledikçe insan daha da duruluyor... Fuarda metzeler standında M5 için taksitli 750/6 fiyat aldım, şimdi acaba alsam mı diye düşünmeye başladım...
Ömürleri hakkında bir bilgim yok benim üzerinde gelen lastikler (roadsmart) ile bu km.ye kadar geldim, onlarla da gelirim diye düşünüyorum, olmadı 15'de değiştiririz bilemiyorum kullanınca anlayacağım...
Bir de avon marka lastikler var reviewleri hiç fena değil, avon storm 2 onun için de 650/6 fiyat aldım...
Bu arada bana ıslakta iyi olan bir lastik lazım, çünkü ıslak sürüşüm ortalamadan kesinlikle çok daha fazladır, yağmur çamur demeden biniyorum...
Ergin bey selam,konu lastik olunca bir iki tavsiyem olabilir sanırım size.Bu güne kadar kullandığım motorlarda hep yumuşak lastik tercih ettim,malum ülkemizde asfalt kalitesi diye bir durum söz konusu değil.Cam gibi kaygan bir zemin üzerinde gidiyoruz,bu nedenle tutuşu max düzeye getirmekti amacım.Ancak max 6000km de bir 900-1000TL lastik masrafı haliyle beni yormaya başlamıştı ki en son kullandığım lastikler Pirelli Diablo Rosso Corsa idi.Bu lastikler bugüne kadar kullandığım en yumuşak lastiklerdi,yol tutuş performansı inanımazdı.Ama dediğim gibi çok kısa sürede bitiyorlar.Bunun üzerine bende M5 aldım.Konuda geçmiş,okumuşsunuzdur mutlaka,M5 3 hamurlu bir lastik,ortası sert,yan orta sert,yanaklar yumuşak hamur.4000kmdir kullanıyorum son derece memnunum.Tek dezavantajı alışana kadar yatışlarda sert hamleler yapıyorsun çünkü lastik diğer lastikler gibi ''U'' şeklinde değil ''V'' şeklinde.İlk başlarda sert yatışların önüne geçebilmek için arka lastiğe 42 yerine 40 bastım rahat ettim.Bence M5 min 12-13000km dayanacaktır.Tabi bu sürüş şeklimizle alakalı bir durum,ben 12000km görsem yeter.
Sonuç olarak diğer tercihlerinizin yanında M5 i üst sıraara yerleştirmenizi tavsiye ederim...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)