Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
05 Şubat 2015, 10:00
#4281
Vfr nin son üretim senesi 2009 diye biliyorum ama Türkiye de 2010 model diyede satıldı. Jantları sarı olan vfr lerin hepsi 2009 model. Tabi sahibi sonradan boyatmadıysa. Bu arada kırmızı, vişne çürüğü, bordo falan tehlikeli ifadeler :D Ergin abi duymasın :D Vfr candy glory red dir
Reklamlar
-
05 Şubat 2015, 11:42
#4282
Emrah candy glory red yani türkçe görkemli şeker kırmızısı'mı diyelim? :D Türkiye'ye vfr800 en son 2010 model geldi. yurtdışında 2011-2012 falan da üretilip satılmaya devam edildi ama Türkiye'ye getirilmedi. zaten 2002'den itibaren 10 sene boyunca aynı kasayı üreten ve güzel satışlar elde eden başka bi marka modeli hatırlamıyorum hâla bence çok hoş duruyor.. bak hatırlattınız şimdi gidiyim süriyim biraz keretayı
-
05 Şubat 2015, 12:25
#4283
"Candy glory red" nasıl fena bir isim koymuşlar. Bildiğimiz kırmızı işte Bende siyah aldım ama umarım yazın popo, el, bacak/arası, nakli gerekmez Aynen öyle diyorum "Akşam olsada bende ufaktan dolaşsam".
Bu arada orta sehpaya almayada alışabilecekmiyim acaba :( Geçen kendi kendime alayım dedim bir şekilde aldım ama indiremedim, dinlendim sonra tekrar uğraştım indirdim. Bildiğiniz hımbılmışım.
-
05 Şubat 2015, 12:41
#4284
Biz kısaca cgr diyoruz kendi aramızda Bu arada 2002 den beri aynı kasa olsada motorlar arasında bazı revizyon farkları var. Örneğin 2007 sonrası ve öncesi fren balataları farklı. Parça alırken aldığınız markanın katalog listesinden sizin motorunuza uygun olup olmadığına emin olduktan sonra sipariş vermenizi öneririrm.
Orta sehpa olayı basit aslında. Motoru ve gidounu tam dik pozisyona getiriyoruz. Tüm ağırlığımızı sağ ayak ile orta sehpaya verip motoru yavaşça geriye doğru çekiyoruz. Ben gidondan ve arka tutamaçtan tutarak yapıyorum bunu. Tabi zemin düz olacak eğimli zeminde yapamıyorum 1.70 boy 68kg olunca :D İndirirken yine aynı noktalardan motoru tutup geriye esnetip ileri ittiriyorum. Orta sehpaya almaya çalışırken yada indirmeye çalışırken motoru düşüren çok ben henüz bu şekilde düşürmedim ama durduğu yerde iki defa sağa yatırmışlığım var Sağa yatmayan vfr var mıdır bilmiyorum malum 250kg :D
-
05 Şubat 2015, 19:10
#4285
marlox adlı üyeden alıntı
şu an vfr800F Türkiye'ye henüz giriş yapmadı.
söylentilere göre nisan mayıs gibi gelecekmiş deniliyor.
piyasada en yüksek modelli 2009 yada 2010 bulabilirsin
honda 2010 dan sonra vfr1200f getirdi Türkiye'ye
O da 2 sezon doğru düzgün satmayınca şimdi tekrar 800f e dönüyorlar.
Teşekkür ederim Marlox
-
06 Şubat 2015, 09:04
#4286
dostum kısaca sana kolay bir tarif yapayım
orta sehpadan indirme : motor çalışmıyorsa vitesi 1 e al yan ayaklığı aç motoru ileri yani orta sehpa dan inecekmiş gibi iktir. emret sahip atla gidelim deyip önüne çökecektir.
motorun orta sehpada çalışır durumdaysa iki seçeneğin var ilki boyun kurtarıyorsa bin üstüne vites boşta olsun koy ayakları yere kendini motorla ileri iktir
ikinci seçenek motoru stop ettir ve ilk seçeneği yap :D
orta sehpaya alma : motoru çift ayağa alırken de beline dikkat et dik dur motorun sağına soluna bakma karşıya bak gücünü kollara verip motoru kaldırmaya çalışma gücünü ayağına ver. vücut dik ve bakış karşıda bir şekilde daha rahat kaldıracaksın
Allah kolaylık versin
-
06 Şubat 2015, 09:52
#4287
marlox adlı üyeden alıntı
dostum kısaca sana kolay bir tarif yapayım
orta sehpadan indirme : motor çalışmıyorsa vitesi 1 e al yan ayaklığı aç motoru ileri yani orta sehpa dan inecekmiş gibi iktir. emret sahip atla gidelim deyip önüne çökecektir.
motorun orta sehpada çalışır durumdaysa iki seçeneğin var ilki boyun kurtarıyorsa bin üstüne vites boşta olsun koy ayakları yere kendini motorla ileri iktir
ikinci seçenek motoru stop ettir ve ilk seçeneği yap :D
orta sehpaya alma : motoru çift ayağa alırken de beline dikkat et dik dur motorun sağına soluna bakma karşıya bak gücünü kollara verip motoru kaldırmaya çalışma gücünü ayağına ver. vücut dik ve bakış karşıda bir şekilde daha rahat kaldıracaksın
Allah kolaylık versin
Şimdi wc üzeri yazıyorum. 15 dakika sonra ile gideceğim aynen uygulayacağım 😊 ama o ayak çıkıntısını aşağılık vermek için olduğunu bilmiyordum. Onu sadece açmak ve orada sabit tutmak için sanıyordum. Meğerse kaldıraç mış. Çok teşekkürler. Bu arada Pazara havalar soğuyormuş bir iki gün bindik bindik ona göre 😊
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:10 ----------
Marlox abi üstad dünyamı değiştirdin. İndirmede sıkıntı ettim biraz ama kaldırırken 88 kilonun verdiği lüksü kullandım :D Kendi kendine çıkıyormuş meğerse ayaklığa :D
-
06 Şubat 2015, 15:05
#4288
Emrah Düzgit adlı üyeden alıntı
Biz kısaca cgr diyoruz kendi aramızda
Bu arada 2002 den beri aynı kasa olsada motorlar arasında bazı revizyon farkları var. Örneğin 2007 sonrası ve öncesi fren balataları farklı. Parça alırken aldığınız markanın katalog listesinden sizin motorunuza uygun olup olmadığına emin olduktan sonra sipariş vermenizi öneririrm.
Orta sehpa olayı basit aslında. Motoru ve gidounu tam dik pozisyona getiriyoruz. Tüm ağırlığımızı sağ ayak ile orta sehpaya verip motoru yavaşça geriye doğru çekiyoruz. Ben gidondan ve arka tutamaçtan tutarak yapıyorum bunu. Tabi zemin düz olacak eğimli zeminde yapamıyorum 1.70 boy 68kg olunca :D İndirirken yine aynı noktalardan motoru tutup geriye esnetip ileri ittiriyorum. Orta sehpaya almaya çalışırken yada indirmeye çalışırken motoru düşüren çok ben henüz bu şekilde düşürmedim ama durduğu yerde iki defa sağa yatırmışlığım var
Sağa yatmayan vfr var mıdır bilmiyorum malum 250kg :D
geriye niye çekiyosun,yukarı çekince daha kolay kalkmıyormu orta sehpa üstüne?
-
06 Şubat 2015, 15:23
#4289
-
06 Şubat 2015, 16:29
#4290
indirmeyi tekrar basitçe anlatıyorum.
şimdi motor orta sehpa da
vitesi 1 e al
yan ayağı aç
debriyaja basmadan motoru ileri it
ve kendine hafiften çek
bir ara video çekip koyayım bu sefer de yapamazsan...
-
06 Şubat 2015, 19:19
#4291
-
06 Şubat 2015, 19:41
#4292
-
06 Şubat 2015, 21:34
#4293
Emrah Düzgit adlı üyeden alıntı
Çavuşum yukarı ve geri yapıyorum işte
Sehpaya yüklenince o kalkıyo zaten gerisi çok önemli değil
Askerlik nasıl
İzindeyim evde.askerlik askerlik işte,ne denilebilirki
-
07 Şubat 2015, 10:48
#4294
Üstadlarım pantolon ve bot önerisi yapabilir misiniz?
Venom olmasında nefret ettim venomdan. Montun neredeyse tüm fermuarları atıyor her binişimde onları aç kapa ile kapatmaya çalışıyorum... :( Su geçirmez yazıyordu; azcık yağmurda bile içimden motorun deposu daha kuru kalıyor :(
Motor aşkımız büyük ama bütçemiş küçük malesef :( Canımız paramızın çokluğu ile paralel değerde olmamalı, mutlaka iyi görünmesede işini iyi yapan malzemeler olmalı diyorum (umuyorum)...
Herkesin bütçesi 3-4bin lik kıyafet parasına yetmiyordur eminim.
İlk cbr125 motorumu aldığımda LS2 kask almıştım tamam iyi birşey değil ama 90 dan sonra sanki arabanın arka camı açık kalmış gibi boynumun orasında hava sıkışıp pat pat patlıyor resmen. İki parmağımı kulağımın altına gelen yere koyduğumda ses kesiliyor. Çok mu zordu oraya bir bezcik bişey koymak. Soğukta 90 km/h dan aşağı hızlarda buhulanması neyse azcık yağmurda bile dışından çok camın içine su geçiyor :(
Bu dünyada yeniyim ya; üzerinde yazanlara inanmayacak mıyız yani? Resmen dandik çin malı şeyler. mont+kask+dizlik 750 tl gibi bir para tutmuştu tamam az gelebilir ama ne bilim en azından yazdığı kadar satıcının satarken övdüğü kadar olsun :(
Şimdi yaz geliyor mont ile idare ederim ama bot+pantolon+kırmızı ışıkta nereye gidelim denildiğinde kaskı çıkarmadan konuşabileceğim ve azcık görüş açısı geniş olan birşeyler almak istiyorum.
Dediğim gibi aşkı büyük bütçesi çok olmayan bir sevdalıyım. Neler önerirsiniz?
-
07 Şubat 2015, 12:03
#4295
pantolon veya kaskı bilemem ama bot olarak ben yds kullanıyorum gerçekten tavsiye ederim kışlık goretex (yazlık seçeneğide var)
http://www.ydsshop.com/?urun-113-DIABLO-7-2-GTX.html
-
07 Şubat 2015, 23:51
#4296
Schizophren adlı üyeden alıntı
Eski bir yunus abim var o bize verdiklerinden sıfır var elimde sana hediye edeyim demişti. Yok abi tenkyü demiştim. Onu alsam nasıl olur? :D
-
08 Şubat 2015, 00:02
#4297
pantolon olarak prohel kullanıyorum hem ucuz hemde kaliteli bence.şüphesiz tüm motor ürünlerinde oldugu gibi ücretine göre kıyaslama yapmak lazım.pahalı ürünler kötü değil tabiki ama benim ihtiyaçlarımı fazlasıyla karşılıyor.mesela su geçirmez yazıyor geçirmiyor.yagmura yakalndıgım turlarım oldu ve beni üzmedi.ayrıca rüzgar vs geçirmiyor çok rahat bir şekilde yıllardır kullanıyorum.tek sıkıntısı iç astarı kaliteli değil ağ kısmı cabuk yırtılıyor özellıkle bende oyle oluyor.terziye tamir ettirip bir iki sezon kullanıyom sonra aynen devam. bot olarak dıadora kullanıyorum.kaymaz taban ve deri su geçirmez ürün.daha önce belirttiğim gibi yagmurlu turlarımda beni üzmedi.çok rahat ve kullanıslı.turlarımda şehir gezilerinde normal bir ayakkabı bot gibi rahat ve görüntüsüde standart bir bot gibi.botumu 5 yıl önce almıstım hala ilk günkü gibi.sıfır deformasyon.cok cok memnunum dıadora botumdan.umarım yardımcı olabilmişimdir.kazsız belasız kullanmanızı dilerim...
-
08 Şubat 2015, 12:11
#4298
_RoMeO adlı üyeden alıntı
pantolon olarak prohel kullanıyorum hem ucuz hemde kaliteli bence.şüphesiz tüm motor ürünlerinde oldugu gibi ücretine göre kıyaslama yapmak lazım.pahalı ürünler kötü değil tabiki ama benim ihtiyaçlarımı fazlasıyla karşılıyor.mesela su geçirmez yazıyor geçirmiyor.yagmura yakalndıgım turlarım oldu ve beni üzmedi.ayrıca rüzgar vs geçirmiyor çok rahat bir şekilde yıllardır kullanıyorum.tek sıkıntısı iç astarı kaliteli değil ağ kısmı cabuk yırtılıyor özellıkle bende oyle oluyor.terziye tamir ettirip bir iki sezon kullanıyom sonra aynen devam. bot olarak dıadora kullanıyorum.kaymaz taban ve deri su geçirmez ürün.daha önce belirttiğim gibi yagmurlu turlarımda beni üzmedi.çok rahat ve kullanıslı.turlarımda şehir gezilerinde normal bir ayakkabı bot gibi rahat ve görüntüsüde standart bir bot gibi.botumu 5 yıl önce almıstım hala ilk günkü gibi.sıfır deformasyon.cok cok memnunum dıadora botumdan.umarım yardımcı olabilmişimdir.kazsız belasız kullanmanızı dilerim...
Şimdi bakıyorum sadece mont fiyatını bildiğimden onu kıyaslayabiliyorum; gerçekten hoş ve ucuz diğerlerine göre venom ile aynı fiyatlarda. Çok pişman oldum ya bu montu aldığıma çok.
Mesela şu nasıldır?
En çok korktuğum virajda kaydırdım diyelim totomun üzerinde kayıp doku kaybı felan yaşamak. linktekini alsam o sırada pantolonun toto bölgesi erimez totomu korur değil mi?
http://www.ozenmotor.com.tr/HUMURGAN-PANTOLON_1690.html#0
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------
Günaydın
-
09 Şubat 2015, 09:20
#4299
günaydın hayırlı haftalar vfr ailesi...
-
09 Şubat 2015, 13:05
#4300
Pantolon için gelebiliyorsanız fuara gelip oradan alın derim ben. Geçen sene aşağıdaki pantolonu 180TL gibi bir fiyata fuardan temin etmiştim. Rüzgar ve su geçirmezlik konusunda memnunum.
http://www.n11.com/armode-pantolon-free-4-mevsim-P30425088?cid=604001&gclid=CjwKEAiA0uGmBRDwj7mE1v-LlCYSJADxH16OkKagOpn6i2YVqYj_Ki-L2W9KfwRkRW-K16jqC5QDzhoCP1nw_wcB
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler