Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Şubat 2015, 10:26
#4261
Herkese Günaydın,
Öncelikle yeni vfr sahiplerine motorlarının hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Allah cc kimsenin tekerine taş değdirmesin.
forumu okuduk okuduk sonuna geldik başka bir aksiyon kalmadı. Neredesiniz vfr ci arkadaşlar. Biraz daha anlatın şu motorları da (özellikle yeni kullanıcıların ilk izlenimleri)aşkımızı tazeleyelim yaw. Birde cbf1000 kullanmış arkadaşlar varsa kıyas yapmasını rica ederim.
İyi forumlar,
Reklamlar
-
03 Şubat 2015, 14:14
#4262
amastris adlı üyeden alıntı
Herkese Günaydın,
Öncelikle yeni vfr sahiplerine motorlarının hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Allah cc kimsenin tekerine taş değdirmesin.
forumu okuduk okuduk sonuna geldik başka bir aksiyon kalmadı.
Neredesiniz vfr ci arkadaşlar. Biraz daha anlatın şu motorları da (özellikle yeni kullanıcıların ilk izlenimleri)aşkımızı tazeleyelim yaw.
Birde cbf1000 kullanmış arkadaşlar varsa kıyas yapmasını rica ederim.
İyi forumlar,
Teşekkürler,
Ben hiç sıkılmadan tekrar tekrar yazarım valla
cbr125r (2 ay)
cbr250r (6 ay)
sonrasında vfr;
ilk binmek başka, ikinci binmek bambaşka... Tanıdıkca güven geliyor, tanıdıkca kaliteyi mühendisliği farkediyor insan... Trafikte ki firenden dolayı oluşan tırsaklığım geçiyor yavaş yavaş. Hızlanma durmaya birşey diyecek adam yoktur sanırım. Yakıta gelince 90-120 arası uzun yollarda araba gibi yakıyor. Bizim ki gibi ufak şehirlerde ve biraz sıkışık trafikte 8-10 litreleri çok rahat görür gibi. 3. vitesi göremiyorsunuz çünki... Ama gidilecek mesafede kısa olduğu için gün hesabına vurursak yine az yakar gibi. Böyle bir motora binerkende pek yakıt düşünmemek lazım zaten... Egsozun içini boşaltın derim. Hiç abartı bir ses çıkmıyor. Mustang gibi çalışıyor çok hoş çok. Tek derdim soğuk memleketteyim nefret ederdim soğuktan şimdi motora binemediğim için iki kat ediyorum. Havaların ısınmasını canla başla bekliyorum. Herkese tavsiye etmenin bir anlamı yok sanırım. Parça fiyatlarına felan baktımda sakın düşürmeyin derim
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------
Ya sormaya korkuyorum ama soracağım. 0, -4 gibi derecelerde motoru çalıştırınca stop felan etmeden gaz desteği istemeden devam ediyor ve 15-20 saniye sonra devir yükseliyor. Youtube hiç 2008 cold start bulamadım. Kendi kendime şöyle bir hastalık olmadığını düşünmek ve kendimi iyi hissetmek için mantık yaptım. Dedim ki motor aşınması ilk çalıştırmada olduğu için jıpın mühendisler önce düşük devirde tam yağlama olduktan sonra yüksek devirde çalışmasına programlamışlar... Ne dersini yanılıyor muyum? Yada bu bir sorun mu?
-
03 Şubat 2015, 14:22
#4263
-
03 Şubat 2015, 14:41
#4264
Bu arada VFR isminin açılımıyla ilgili çok farklı alakasız yorumlar okudum.
VFR bir yarış teknolojisidir. İlk jenerasyonlara bakabilirsiniz.
V-4 750 R mesela. VF 750 R dır.
V-Four-Racing dir açılımı. VFR olarak tam isim haline gelmiştir zamanla.
Hani touring filan ama, yerinde durmaz yani
-
03 Şubat 2015, 15:06
#4265
VFR zaten touring değildir arkadaşlar sport touring dir. kendi çevremde de "bu nasıl touring" diyenler oldu :D komik gelmeye başladı
-
03 Şubat 2015, 15:57
#4266
marlox adlı üyeden alıntı
VFR zaten touring değildir arkadaşlar sport touring dir. kendi çevremde de "bu nasıl touring" diyenler oldu :D komik gelmeye başladı
Bencede touring ile alakası yok. Konforlu karakterli güvenli ve asfaltta kimseye karşı seni üzmeyen bir asfalt motoru işte Birde belimi ağrıtmadan bileklerimi uyuşturmadan binmeyi öğrensem şu aletlere
-
03 Şubat 2015, 16:25
#4267
yanakadam stompgrip almanı tavsiye ederim.dizlerinle güzelce sıktığında ellerin ve dolayısıyla omuzların boşa çıkmış rahatlamış olucak. (tabi dirseklerini düm düz kasmadığını, gidonı sımsıkı tutmadığını farz ederek söylüyorum bunları öyle tutuyosan zaten baştan yanlış )
-
03 Şubat 2015, 17:37
#4268
Arkadaşlar yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.
Yanakadam;
90-120 ile araba gibi yakması bana fazla gibi geldi. Çünkü benzinli araçlarda bu hızlarda 6 litreden aşağı düşemedim.
Yabancı sitelerde 4 litre yakıt değerleri elde edenler var! Bu arada motorunla çekilmiş olduğun fotoğrafını her gördüğümde yüzümde tebessüm oluşuyor. Herhâlde motoruna olan sevgini en iyi bu şekilde anlatırdın.
Schizophren;
hava çıkışları demişken bacakları haşlıyor mu yani! herkes ondan şikayet ediyor. Kışın belki avantaj olabilir ama yazın.....
ayrıca dünkü yağmurda scooterimle Anadolu yakasından bahçelievlere gitmek zorunda kaldım. Trafik çok yoğundu aradan dereden geçmek durumunda kaldım. Her nekadar vfr yi sadece gezi amaçlı istesem de ister istemez böyle durumlar yaşanıyor. Özellikle iş amaçlı karşıya geçmem gerektiğinde scooterimi kullanıyorum. (en fazla ayda 1-2) Onun haricinde vfr yi genelde İstanbul çevrelerinde gezi amaçlı planlıyorum. Sizce bunla ilgili sıkıntı yaşar mıyım? Bu arada motosiklet fiyatları sezon olmamasına rağmen çok yüksek! hep aynı ilanlar ama satılan motorda yok sanırım yanılıyor muyum?
-
03 Şubat 2015, 18:19
#4269
ayağım yandı çekiyim kenara bi yarım saat motor soğusun diyecek kadar değil tabiki ama biraz ısıtıyo yani.. istanbulda aralardan geçme konusuna gelince tabi ki scooter ile karşılaştırılamaz ama diğer 4 silindir vitesli makinaların çoğuyla yan genişliği aynı. (yan çantaları takmadığınızı farz ederek söylüyorum) istanbul ve istanbula yakın yerlere gezi amacıyla çıktığınızda bi problem yaşamazsınız.. zaten gezicekseniz yola erken çıkıcaksınızdır genelde ve istanbulun belirli yerlerindeki standart trafiği aştıktan sonra bi probleminiz kalmicak. zaten gezi motoru, kullanınca anlıyacaksınız yol olsada gitsek diyen bi motor uzun yolda tekrar aşık olucaksınız. virajları kendisi alıyor, nereye bakıyosan virajda ordasın kâhin gibi.. öyle salınmalar yolu aramalar falan yok. fiyat konusuna gelince, sıfırı eğer türkiye'ye gelirse belki düşer ama belki aynı da kalabilir çünkü cbr600r'dan daha pahalı olucağını düşünüyorum. ne kadar bi bütçe ayırdınız bilemem ama hem temiz hem az km'li hem biraz model yılı yüksek olsun ama 16-17 bin tl olsun olmuyo malesef
-
03 Şubat 2015, 18:57
#4270
Schizophren adlı üyeden alıntı
ayağım yandı çekiyim kenara bi yarım saat motor soğusun diyecek kadar değil tabiki ama biraz ısıtıyo yani.. istanbulda aralardan geçme konusuna gelince tabi ki scooter ile karşılaştırılamaz ama diğer 4 silindir vitesli makinaların çoğuyla yan genişliği aynı. (yan çantaları takmadığınızı farz ederek söylüyorum) istanbul ve istanbula yakın yerlere gezi amacıyla çıktığınızda bi problem yaşamazsınız.. zaten gezicekseniz yola erken çıkıcaksınızdır genelde ve istanbulun belirli yerlerindeki standart trafiği aştıktan sonra bi probleminiz kalmicak. zaten gezi motoru, kullanınca anlıyacaksınız yol olsada gitsek diyen bi motor uzun yolda tekrar aşık olucaksınız.
virajları kendisi alıyor, nereye bakıyosan virajda ordasın kâhin gibi.. öyle salınmalar yolu aramalar falan yok. fiyat konusuna gelince, sıfırı eğer türkiye'ye gelirse belki düşer ama belki aynı da kalabilir çünkü cbr600r'dan daha pahalı olucağını düşünüyorum. ne kadar bi bütçe ayırdınız bilemem ama hem temiz hem az km'li hem biraz model yılı yüksek olsun ama 16-17 bin tl olsun olmuyo malesef
Duymak istediğim kelimler bunlardı
Motosiklet bakımlı olduğu sürece km takıntım yok hatta boya takıntım bile yok diyebilirim. Benim için önemli olan bakımlı olup hor kullanılmış olmamasıdır.
Sonuç olarak kapalı bir kutu ve bende motor işinde pek tecrübeli değilim. Kendi motorumu satıp sezona vfr ile girmek istiyorum.
Sizlerin bildiği tavsiye ettiği vfr ler var ise paylaşmanızı rica ederim.
-
04 Şubat 2015, 01:24
#4271
Merhaba Arkadaşlar
Öncellikle vfr lerini yeni almış arkadaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum. Allah kaza bela vermesin. Sakin kullanın alışana kadar. Dikkatli gidelim.
Aklımda bu Cumartesi hava müsade ederse çıkıp biraz turlamayı düşünüyorum. Var mı katılmak isteyen arkadaşlar. ufak bir tanışma yapsak. Ben avcılarda oturuyorum. Amacım gezi değil biraz turlamak ve tanışmak. Belki balık ekmek yemek
Herkese iyi akşamlar...
-
04 Şubat 2015, 01:54
#4272
nightshift açık konuşmak gerekirse şuan çalışmıyorum para durumunu biraz yola koyarsam bende gazlamak isterim
-
04 Şubat 2015, 04:32
#4273
-
04 Şubat 2015, 12:43
#4274
Merhaba,yeni gelen arkadaşlar hoş gelmişler,biraz gec oldu anca fırsat bulabildim.
Hepinize selamlar
-
04 Şubat 2015, 13:55
#4275
vfr de motor bacaklarımı yakıyor diyen arkadaşlar siz motora şortla biniyorsanız bu vfr nin suçu değil. motora korumalı ekipman ile binerseniz her türlü hava mualefetinde "Kötü hava yoktur Uygunsuz ekipman vardır" cümlesini hatırlayın :D
-
04 Şubat 2015, 22:12
#4276
-
04 Şubat 2015, 22:37
#4277
İyi akşamlar,uzun zamandır bu motoru inceliyorum.Bu motorun kırmızı renginin tam olarak tonu nedir acaba? İlanlara bakıyorum kimisi vişne renginde kimisi de bordo rengi anımsatmakta.Böyle görünmesinin nedeni gün ışığı farkı mıdır acaba? Yani kırmızı diye geçiyor ama öyle kan kırmızısı renginde değil.Acaba diyorum Vfr bir bordo renginde bir de kırmızının tonu şeklinde iki tip rengi mi var? Bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim.
-
05 Şubat 2015, 00:59
#4278
esd, 2002-2005 kırmızı 2006 ve yukarısı vişne çürüğü. ama bordo diyenlerde vişneden bahsediyolar, iki farklı renk yok yani. bide 2009-2010'da jantlar altın sarısı
-
05 Şubat 2015, 08:37
#4279
Teşekkür ederim Schizophren,şimdi aydınlandım. Peki son olarak Vfr800 Türkiye'ye en son kaç modeli geldi? 2009 mu yoksa 2010 mu? Bildiğim kadarıyla Vfr800F dedikleri motor zaten Türkiye'ye gelmedi
-
05 Şubat 2015, 09:05
#4280
şu an vfr800F Türkiye'ye henüz giriş yapmadı.
söylentilere göre nisan mayıs gibi gelecekmiş deniliyor.
piyasada en yüksek modelli 2009 yada 2010 bulabilirsin
honda 2010 dan sonra vfr1200f getirdi Türkiye'ye
O da 2 sezon doğru düzgün satmayınca şimdi tekrar 800f e dönüyorlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler