Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #401
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    s den bahsediyorum ve yeni 2012 ve 11 touring modellerinden 750s bendede vardı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #402
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Merhaba,
    Vfr1200 ile ilgili birşeyler yazıldığını görünce bende yorumlarımı eklemek istedim.
    5 sene kadar Bandit 1200 kullandıktan sonra yaklaşık 9 aydır Vfr yi kullanıyorum.
    Evet motorun sıcağı eğer düşük hızlarda gidiyorsanız özellikle yazın çok geliyor ayaklara.Ama bu motor öyle 100 le 90 la kullanılacak bir motor değil uzun süre.Ben bu yaz 10 günde 2000km kadar yol yaptım,rotam ise İstanbul-Antalya-Olympos-Kaş-Kalkan-Fethiye-Dalyan-İst. idi.Tarih ise 15-25 Temmuz idi.Finike de 45C sıcağıda gördüm,%70 nem oranını da.Deri pantolon ve mont ile kullandım.(Siyah renkte).Zaten bir kere bu motor touring değil,eğer touring düşünüyorsanız cbf serisini seçmelisiniz Honda da.
    Oturma pozisyonu alışkanlık gerektiriyor,ilk zamanlar Bandit ten sonra zor oldu daha eğik oturmak,ama zamanla alıştım.Hiçbir yerim de ağrımıyor.Bu birazda kondisyon ve vücut yapısı ile ilgili.(1.76 boy ve 78kg dayım)
    Bana göre tek kötü yanı küçük benzin deposu.Ama frenleri,viraj dengesi ve aktarma sistemi(şaft var biliyorsunuz) çok çok iyi.
    Bu gezide 2 yan çanta takılıydı(Givi E35)
    Tüketimine gelince:Eh hangi motora yüklenirseniz o da o oranda fazla yakacaktır.Ama Vfr ile 6.Vites 5500 devirde 150 ile gidiyorsunuz,130 a filan düşerseniz tüketim daha da makul,çünkü motorun torku yüksek fazla abanmanıza gerek yok kasayı rahatça ilerletiyor.Mesela eski motorum 1200 Bandit,aynı tempo ve hız ile gittiğimizde uzun yolda eski kasa Transalp ile 100 km. de aynı benzini (lt. olarak) tüketmişti.Büyük motor fazla tüketim demek değildir,bilakis kullandığınız makinenin ideal tork ve hp devirlerini biliyor ve bu aralıkta kullanıyorsanız inanın daha küçük cc. motorlar ile aynı tüketimi yaparsınız.Ama tek bir şartla,uzun yolda!Şehir içinde büyük cc,dur-kalklar ile çok daha fazla yakar küçük cc den.
    Gs ile karşılaştırmak çok mantıksız,birisi elma diğeri armut.Fiyat olarak karşılaştırırsanız bu sefer konun içine renkler-zevkler girer.Çünkü tarzları çok farklı.Ben gs daha ucuz olsa bile gene almazdım,çünkü tarzım s-touring.
    9 ay ve yaklaşık 5500 km kadar kullanan birisi olarak,kendi görüşlerimi böyle ifade etmek isterim.Umarım biraz daha aydınlatmışımdır sizleri.
    Herkes hakettiğini yaşar.

  3. #403
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Alıntı Potenza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,
    Vfr1200 ile ilgili birşeyler yazıldığını görünce bende yorumlarımı eklemek istedim.
    5 sene kadar Bandit 1200 kullandıktan sonra yaklaşık 9 aydır Vfr yi kullanıyorum.
    Evet motorun sıcağı eğer düşük hızlarda gidiyorsanız özellikle yazın çok geliyor ayaklara.Ama bu motor öyle 100 le 90 la kullanılacak bir motor değil uzun süre.Ben bu yaz 10 günde 2000km kadar yol yaptım,rotam ise İstanbul-Antalya-Olympos-Kaş-Kalkan-Fethiye-Dalyan-İst. idi.Tarih ise 15-25 Temmuz idi.Finike de 45C sıcağıda gördüm,%70 nem oranını da.Deri pantolon ve mont ile kullandım.(Siyah renkte).Zaten bir kere bu motor touring değil,eğer touring düşünüyorsanız cbf serisini seçmelisiniz Honda da.
    Oturma pozisyonu alışkanlık gerektiriyor,ilk zamanlar Bandit ten sonra zor oldu daha eğik oturmak,ama zamanla alıştım.Hiçbir yerim de ağrımıyor.Bu birazda kondisyon ve vücut yapısı ile ilgili.(1.76 boy ve 78kg dayım)
    Bana göre tek kötü yanı küçük benzin deposu.Ama frenleri,viraj dengesi ve aktarma sistemi(şaft var biliyorsunuz) çok çok iyi.
    Bu gezide 2 yan çanta takılıydı(Givi E35)
    Tüketimine gelince:Eh hangi motora yüklenirseniz o da o oranda fazla yakacaktır.Ama Vfr ile 6.Vites 5500 devirde 150 ile gidiyorsunuz,130 a filan düşerseniz tüketim daha da makul,çünkü motorun torku yüksek fazla abanmanıza gerek yok kasayı rahatça ilerletiyor.Mesela eski motorum 1200 Bandit,aynı tempo ve hız ile gittiğimizde uzun yolda eski kasa Transalp ile 100 km. de aynı benzini (lt. olarak) tüketmişti.Büyük motor fazla tüketim demek değildir,bilakis kullandığınız makinenin ideal tork ve hp devirlerini biliyor ve bu aralıkta kullanıyorsanız inanın daha küçük cc. motorlar ile aynı tüketimi yaparsınız.Ama tek bir şartla,uzun yolda!Şehir içinde büyük cc,dur-kalklar ile çok daha fazla yakar küçük cc den.
    Gs ile karşılaştırmak çok mantıksız,birisi elma diğeri armut.Fiyat olarak karşılaştırırsanız bu sefer konun içine renkler-zevkler girer.Çünkü tarzları çok farklı.Ben gs daha ucuz olsa bile gene almazdım,çünkü tarzım s-touring.
    9 ay ve yaklaşık 5500 km kadar kullanan birisi olarak,kendi görüşlerimi böyle ifade etmek isterim.Umarım biraz daha aydınlatmışımdır sizleri.
    Kıymetli yorumlarınız için teşekkür ederim Demekki VFR1200 alınabilirmiş [COLOR="Silver"]
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  4. #404
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    cross runnerdan yanayım ben biraz daha sporttouring bir motor hatta touringi öne basıyor diyebilirim

  5. #405
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Alıntı harleytamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cross runnerdan yanayım ben biraz daha sporttouring bir motor hatta touringi öne basıyor diyebilirim
    Crossrunner bence sadece touring, spor tarafı pek yok o yüzden yeni kasa VFR hiç hoşuma gitmedi
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  6. #406
    t_erel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    honda VFR
    Herkesın kendı zevkı kendı görüsüdür üzerıne yorum yapılmaz ancak o çırkın GS ıle VFRyı kıyaslamak ta abesle ıstıgaldır
    cross runner la sporttourıngın ne alakası var hala anlamıs degılım honda bunu boyle tanıtıyorsa o hondanın saçmalıgıdır enduro olmus o motor bızım VFRlerımız ıle uzaktan yakından alakası yok
    VFRler zaten oldum olası sport tarafı agır basan tourınglerdır o yuzden 1200 bence gayet keyıflı bır motor

  7. #407

    Üyelik
    08 Nisan 2010
    Şehir
    Ataşehir - Levent İstanbul
    Motosikleti
    2006 R1 ;)
    Herkese selamlar. 600f kullanıcısıyım. Yaza doğru motor değiştirim 600RR almayı düşünüyordum. Fakat vfr800 de kafamı kurcalamakta. Çok tatlı makine aşırı hoşuma gidiyor. Tasarım olarak ta far ve kuyruk egzoz kısmı hariç çok farklı değil gibi. Birazda ağırlık farkı var sadece, biri 170 kg biri 218 kg sanırım. İstanbul da olan bir arkadaşımızla bir gün buluşup çay içip laflamak ve aynı zamanda motor hakkında bilgi alıp incelemek isterim. Yada gezi yaptığınız bir gün motorumla size katılıp motorunuzu yakından görüp incelemek isterim. İnternet'te malum araştırarak bir yere kadar öğrenebiliyorsunuz.

  8. #408
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    bigün 600 rr kiraladığımda vfr 800ü olan biri ile bi 10 dklık takas edecek bi vfrli arıyorum

    performansını merak ediyorum ona göre hayallerime yön vericem

    vfr alsam mıııı almasam mı

  9. #409
    t_erel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    honda VFR
    performans???

    sakın 600rr ile vfr yi karşılaştırmayın,eğer performans istiyorsanız 600rr alın.Vfr bir performans makinası değil,keyif aracıdır!

    Yanlış anlaşılmasın kesinlikle yavaş bir makina demiyorum ama asıl amacı keyif ve viraj olan,15.000km olunca ''Artık satmam gerek yoksa elimde kalacak'' diye düşünmeyeceğiniz Honda'nın bana göre en özel modelidir.

  10. #410
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    t-erel'e katılıyorum, ses olsun performanslı olsun canavar olsun diyen almasın, güven dolu insanı rahat ettiren gerçekten çok hoş bir motor, insanın bindikçe binesi geliyor, 15 ay oldu 18000 km. olmak üzere benimki, hiç kaşındırmıyor beni, yeni bir şey baksam mı diye aklımdan geçirmiyorum, daha uzun seneler beraberiz kendisiyle... Hatta elden çıkartılacak bir motor değil bence (devamının da olmadığı düşünülünce), ilerde bir enduro alırım VFR'me de sadece hafta sonları uzun uzuuun asfaltlarda binerim diyorum...
    VFR'ye binen yanlış anlamaz zaten süratini bilen biliyor ;)

  11. #411
    t_erel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    honda VFR
    Birbirimizin ne demek istediğini çok iyi anlıyoruz bence...

  12. #412
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    şöyle söyleyeyim.

    RR seviyorum ama hiç kullanışlı gelmiyo. Eşim ile beraber kullanıcaz ve genelde uzun yol giderim.

    VFR de ki grenajlar çok hoşuma gidiyo. Çanta takılabilmesi yolcum için çok iyi olacak.

    Vtec motor olması benim için güzel çünkü hantal makine svmem güçlü birşey olması lazım.

    normal çalışırken rolantide ses çıkartıp etrafı rahatsız etmesin ama gazı açınca bi kükresin

    sanırım bu istediklerime VFR 800 cevap veriyo

    performans dediğim bu kadar performans 200 bana yeter üstünde gözüm yok uzun yol gidicez

  13. #413

    Üyelik
    03 Mayıs 2009
    Şehir
    didim
    Motosikleti
    vfr800 a
    Ve sonunda oldu..) bugun izmir motorcu göçmenden 2006 model vfr mi aldım )) artık burada siz arkdaşlar ile deneyimlerinizdende faydalanarak bol bol sohpet ederiz

  14. #414
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    cepforum, hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız keyifle kullanın, fotoğraflarını da görmek isteriz...

  15. #415
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Alıntı cepforum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ve sonunda oldu..) bugun izmir motorcu göçmenden 2006 model vfr mi aldım )) artık burada siz arkdaşlar ile deneyimlerinizdende faydalanarak bol bol sohpet ederiz
    Hayırlı olsun, Allah kaza bela göstermesin, umarım sende bizim gibi VFR den keyif alırsın
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  16. #416

    Üyelik
    03 Mayıs 2009
    Şehir
    didim
    Motosikleti
    vfr800 a
    Bu pazar ilk uzun gezimi yaptım cok eylenceli ve bir okadar yorucuydu ama sanırım kendimi çok kasmamdan dolayı bilek ve boynumda ağrılar oluştu birde ilk cc kullandığım motor olması ve almadan önce herkezin aman önce ufak motor al sonra büyüğe gecersin yoksaaaa şeklindeki felaket seneryolarıyla dolu bilgi arşivimde etkili olsa gerek ) saatte 100 km gecmeden 150 km lik gezimi bitirdim... Ve bu motoru aldığım için kendime teşekkür ederim) yakıt konusundada oldukca cimri bir motor olduğunu bu gezimde gosterdi... Fotograflarimidamyarin işyerime geçince ekleyeceğim ..vfr almayı düşünen herkeze tavsiye ederim...

  17. #417
    mustafaat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Aprilia RST1000 Futura (şu an motosikleti yok)
    [QUOTE=cepforum;2516273]Bu pazar ilk uzun gezimi yaptım cok eylenceli ve bir okadar yorucuydu ama sanırım kendimi çok kasmamdan dolayı bilek ve boynumda ağrılar oluştu
    Bunun sebebi omuzlarınızın kasılı kalmasıdır. Sık sık kendinize omuz düşürmeyi hatırlatınız. Özellikle virajlardan önce omuz düşürür ve depoya, topuk dayama parçasına tutunursanız, sırt ve boyun ağrılarınız hızlıca kaybolurlar.
    "Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"

  18. #418
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    16.11.2011 tarihinde 18000km. bakımı yapıldı... Debriyaj ve fren hidrolik yağları değiştirildi, motor yağı değiştirildi toplam 170TL ödendi...

  19. #419
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı erginturhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    16.11.2011 tarihinde 18000km. bakımı yapıldı... Debriyaj ve fren hidrolik yağları değiştirildi, motor yağı değiştirildi toplam 170TL ödendi...
    Hidrolik değişimi aracın periyodik bakım listesinde varmıydı yoksa sadece ustanın tercihiylemi değişti. Çok erken değilmi ?
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  20. #420
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    oocan, bana da erken geldi aslında...
    Kitapçığında 2 yılda bir ya da gerektiğinde değiştirin deniyor. 1 sene 4 ay geçti aldığımdan beri, dolayısıyla hem 1,5 sene gibi bir süre değiştirilmesi için makul bir süre gibi geldi, hem de rengi sararmış olduğu için değiştirilmesini uygun buldum. Yeni hidrolik sıvısı konulduğunda eskisinin renginin sararmış olduğunu farkettim. Bir de servisime (Esengül) güveniyorum, değiştirilmesi gerekli dediklerini değiştiriyorum.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler