ferrari_gani, teşekkürler
muzaffer1968, teşekkürler, bir an önce alıp keyfini sürmenizi dilerim, kazasız belasız...
ferrari_gani, teşekkürler
muzaffer1968, teşekkürler, bir an önce alıp keyfini sürmenizi dilerim, kazasız belasız...
Öldü gitti bizim başlık,arkadaşlar biraz hareket lütfen.
Mesela herkes yazsın bakalım VFR'lerimizde hangi lastikleri kullanıyoruz?
Memnun muyuz?
İlk ben yazıyim; şu anda üzerinde Metzeler M5 takılı.Yaklaşık 1000km oldu takalı hala alışamadım diyebilirim.Çünkü M5ler çok sivri lastikler V şeklinde oldukları için virajda stabil bir pozisyonda kalmakta zorlanıyorum.Çok çabuk devrilip içe kapanıyor.Tutuş konusunda herhangi bir problem yaşamadım,birbirimize biraz daha ısındıktan sonra daha keyifli olacağına eminim.
Bundan önce Pirelli Diablo Rosso Corsa kullanıyordum.Arkadaşlar şöyle diyim;hayatınızda daha yumuşak,tutuşu bu kadar mükemmel bir lastik daha kullanmamışsınızdır emin olun.E tabi bu özelliklerin bir dezavantajı var,ön-arka takım olarak neredeyse 1000Tl ücreti olan lastikleriniz max 5000km dayanınca biraz zorunuza gidebiliyor.
Saygılar sevgiler...
Memnuniyetle
Bende Dunlop Qualifier var fabrikadan öyle çıkmıştı 15bin küsurda şu an VFR'm, herhangi bir sorun yaşamadım, daha önce Hyosung 250R'da Shinko gibi yol tutuşu doğru düzgün olmayan ve her fırsatta kızaklayan lastiklerimle çok zorlandığım için Michelen almıştım Pilot Road idi sanırım... O da iyiydi ama bu da bence iyi, zaten pistte değiliz sonuçta belli bir yere kadar yatırıyoruz yatırdığımızda... Sonuçta VFR kullanıyoruz kalitesi çok düşük olmayan herhangi bir lastikle VFR'nin sorun yaratacağını sanmıyorum...
Merhaba gençler...
Sadece eşim rahat etsin diye gittim VFR aldım, ilk tecrübeme görede çok rahat ve keyifli bir motor. Çok hoşuma gitti, galiba bundan sonra VFR yi tercih edecem
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız keyifle kullanın...
hayırlısı olsun.. merak ettiğim, eşinizin yeni motorunuzdaki rahatsızlığı ve rahatı nelerdir.. Şehir içi, şehirdışı 150 Km/h üstü otoban sürüşünde v.s. gibi..Benimde kafamda bu konu netleşmedi.. yorunmlarını bekliyorum.muzaffer1968
Merhaba gençler...
Sadece eşim rahat etsin diye gittim VFR aldım, ilk tecrübeme görede çok rahat ve keyifli bir motor. Çok hoşuma gitti, galiba bundan sonra VFR yi tercih edecem
İZMİR
Teşekkür ederim, allah olmayanlarada nasip etsin
Benim eşim çok iyi artçıdır, ama Hayabusada uzun mesafeli yolculuklarda oturuş pozisyonu dik olmadığı için belli bir süre sonra çok yorucu olmaktadır. Bizim adana grubu gezmeyi sevdiği için ve mesafe gözetmemeksizin yol yaptığı için touring motor almaya karar verdim, daha önce CBF1000 ile çanakkaleye kadar gitmiştim, artçım ve benim için ne kadar rahat olduğunu gördüm ancak granajı olmadığından tekrar almayı tercih etmedim. Uzun araştırmalarımdan sonra VFR almaya karar verdim ve pazar günü eşimle tek motorluk bir test gezisi yaptım. Bir çok hızda kullandım ve eşimin CBF1000 deki rahatlığı olduğu söyle ve ayrıca geziden çok keyif aldığınıda belirtti. Umarım sorununa cevap verebilmişimdir.
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
teşekkürler... mesafe gözetmeksizin yaptığınız bu gezilerinizi bu topicte paylaşırsanız renk katarsınız.. VFR ye özel bir hayranlığım olması sebebiyle bu topici her zaman takip etmişimdir. Arada kaybolsada VFR sahipleri pek boş bırakmıyor.. Ama doğrusu VFR ile yapılmış gezi raporlarını merakla bekliyorum..
İZMİR
Elimden geldiğince gezi raporlarını sunmaya çalışacam...
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
Beyaz VFR bulursam kesin alırım diyordum ama fiyat biraz yüksek geldi Belki beyaz arayıpta bulamayan başka arkadaşların işine yarar ^^
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0819154/detay/
Ben Giderim O Gider, Altımda Tin-Tin Eder
Nihayet VFR aldım, ve bana soruyorsan çok keyfli ve rahat bir motor, ancak 2.el aldığım için türkçe kullanma kılavuzu yok o nedenle bir kaç soru sormak istiyorum.
- Devir saatin hemen altında bir düğme var ne işe yaradığını bir türlü çözemedim, sizde bir bilgi varmı?
- Henüz 9000 km olan VFR'em bana biraz fazla yakıyor gibi geldi 100 km de 6.5 litre gibi (sabit hız 150 km/h) sizinki şuan ne kadar yakıyor?
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
Teşekkür ederim sinan, allah daha iyilerini sana nasip etsin.
Senin verdiğin bilgilere göre 100 km ye 6.29 litre yakmış ancak 22 litrenin tamamını harcamadığına göre deponun içinde 2-3 litre kaldığını varsayar isek o zaman 5.7 litre yakmış oluyor. Peki bu motorlar için normalmı yoksa motorumun ayarlarına bir baktırmammı gerekiyor ?
Birde şu düğmenin ne işe yaradığını öğrensem süper olacak
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
Çok teşekkür ederim Muzaffer abi.
Bu verdiğim yakıt tüketimi benim bire bir test ettiğim bi değer değil maalesef
Fakat bir depo ile 350 kilometreden fazla gittiğine eminim.
3 aşşagı, 5 yukarı oynamalar olabilir tabiki.
O yüzden bu tüketimin normal olup olmaması konusunda net birşey söyleyip seni yanlış yönlendirmek istemiyorum.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
Merhabalar,hayırlı uğurlu olsun Maaşallah demeyi unutmayalım.....
Nefret ettiğimiz işlerde çalışıp,İhtiyacımız olmayan şeyler alıyoruz....
muzaffer1968 kusura bakmayın bir kaç zamandır girmiyordum yeni gördüm sorduğunuz soruyu... Tekrar hayırlı olsun öncelikle...
O düğme immoblizer ışığını kapatmak için kullanılıyor...
Yakıt durumuna gelince, ben şehir içinde 7lt, şehirler arası 5,1-5,3 gibi yakıyorum... Bu değerler; şehir içi çok yoğun trafik değil, şehirler arası da 140-150 ortalama sürat ve v-tech açılmadan...
Depo 23lt yazıyordu diye hatırlıyorum kitapçığında... Bir ara unutmaz uzun bir boşluk bulursam tarayıp size göndermeye çalışırım kitapçığı...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)