Bende fazer ve VFR arasında kalmıştım ama ama ama iyiki VFR almışım bu motor harika bi dostum yaksın benzini hıc sorun değil hakkını veriyor ya ama trafikte cok fazla fan acıyor kışın güzelde yazın nasıl olucam cok merak ediyorum. :D
Bende fazer ve VFR arasında kalmıştım ama ama ama iyiki VFR almışım bu motor harika bi dostum yaksın benzini hıc sorun değil hakkını veriyor ya ama trafikte cok fazla fan acıyor kışın güzelde yazın nasıl olucam cok merak ediyorum. :D
Selamlar,
800 cc 4 silindir bir makina için 7lt bence çok değil. Gerçi Ergin abinin makina biraz fazla yakıyo ama Ergin abide basıyo yani Ben %80 artçılı kullanıyorum kışın 6.7LT yazın 6.2LT istanbul trafiğinde yakıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:10 ----------
Birde 12.000KM dir aynı hava filtresiyile gidiyorum. 6.000km de temizlendi sadece. Şimdi hava filtremi değiştirince sıcak havalarda 6LT ye düşer mi diye düşünüyorum bakalım
Emrah bence de hakkıdır yaksın
Şehir içi tüketim trafik sıkışıklık durumuna ve güzergaha, şehir dışı tüketim de aslında tamamen kullanıma bağlı...
El kitabı 12000 der zaten hava filtresi için, 6'da da kontrol der... Normaldir yani 12'de değiştirmen... Ancak yine güzergaha bağlı olarak (sürekli kullandığın yerler tozlu topraklı ise ki Türkiye'de yaşıyoruz) bizim ülkede eminim ki çabuk kirleniyordur...
valla ilk hamlem oydu, pazarlık anlaştık derken noterde hacizli çıktı 5 sene öncesi başka bi işlemden doalyı..sahibi de amerikaya yerleşeceği için 45 gün içinde halledemedi, amerikaya gitti biz de arkasından baktık...o fiyata başka bi vfr olmadığı için de ikinci tercihim fazera yöneldim mecburen, bak anılarım canlandı geçen sene bu aralardı
VFR fazerdan üstün bi çok mevzuda...fazerın avantajı şehiriçi kullanımının fiziksel olarak (ağırlık, gidon turu vs) rahat olması ve dediğin fan olayı...şehiriçi çok fazla motor kullanmadığım(ız) için aslında çok dert edilecek mevzular değil benim ve bi çok kişi
Hatırladım hocam sizi. Bende fazer bakıyordum tam alacakken motorda bazı hatalar olduğu ortaya çıktı ekspertizde. Sonra şansıma ve bütçeme uygun vfr denk gelince hemen aldım. Siz sanırım diyarbakırdan almıştınız fazer ı. Güzelde bir konunuz vardı okumuştum. Fazerda bence şahane motor. Ne demişler en iyi motor ruhsatta adının yazılı olduğu motordur Keyifli sürüşler
biraz komik olucak ama bunu sormam gerekiyor motorun durduğu yer esiyor bildiğin buz gibi esiyor aksam bırakıyorum sabah geldiğimde benzin bitmiş gibi naz yapıyor çalışıyor gazı bırakırsam çat susuyor motor 20 sn gazda tutarsam elimi düzeliyor. bu normal mi bunu en son vn800 de yapardım
Aynı durum bendede söz konusu. Sabahları 10sn kadar karbüratörlü motor muamelesi yapıyorum vfr me Sonra kendine geliyo 2.300 civarı bir devirde çalışmaya başlıyo. Motor 35C yi bulduğundada devir yavaş yavaş düşmeye başlayıp 1.200-1.500 devir arasında çalışmaya başlıyo.
bir an cok korkmuştum tek bende mi var diye. sebebi ne cok merak ettim ? ve ve gelelim en güzel soruya ben motoru 31.01.14 te aldım ve ozamanlar motoru çalıştırmadan farlar yanmıyordu calısınca yanıyordu 3 gün önce akü değiştirdim. honda dan 400 kâğıt girdi her neyse bu sefer kontağı çeviriyorum ışıklar yanıyor niçin niçin niçin ilk defa beyni ve fikri olan motor biniyorum ahh nerde o eski makinalar naparsan yap gidenler
Normal çalışma devri 1000-1100 devir aralığıdır. Soğukta jikle açınca da 2100-2200 devir aralığında çalışır, jikle gerekli işi yapıp bitirince tekrar 1000-1100 devir aralığına inmelidir zaten gözle görülür bu durum, motor ısındıkça devir düşmeye başlar normal devir aralığına geldiğinde de jikle kapanır. Jikle kapandığında devir aralığınız 1000-1100 arasında değil ise rölanti ayarı yapın (el kitabında nasıl yapılacağı yazar)veya yaptırın. Yaşadığınız sorunu havaların oldukça soğuk olmasına bağlıyorum, bunun bir problem olduğunu düşünmüyorum çünkü aldığım günden beri zaman zaman ben de yaşıyorum bunu ve bu durum hep çok soğuk havalarda başıma geliyor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------
Böyle bir far sorunu ilk kez duydum, akü azalsa bile kontağı açınca yanması gerekir bence servise bir danışın...
danıstım hatta elektrik beyin ne varsa bastan asagı kontrol etirdim. hic bir sıkıntısı olmadığını söyledi eski akü şarj almadığını ve akü az olduğu için farı yakmadığını söylediler ama garip geldi suan için hic bir sıkıntım yok makine harika tek takıntım motorun fazla ısınması İstanbul trafiği malum tek korkutan o.Bu veletin ideal az yakması için hız sınırları kaç? mesela vn de 80 ile 120 aralığı gibi şimdiden teşekkür ederim herkese
Akü farı yakamayacak kadar azaldıysa marş motorunu hiç çalıştırmıyordu sanırım??? Eğer öyle ise sorun görünmüyor... Değil ise hangi servise gidiyorsunuz merak ettim...
6800 deviri geçmemeye çalışırsanız normal sınırları içerisinde yakıt tüketecektir, malum 6800 sonrası v-tech.
Garip calısıyordu motor ondan sonra far açılıyordu.Ama acık söylemek gerekiyorsa yeni akü takılınca fark ettim. şimdi daha canlı bir calısması var eski aküyle can cekismeli calısıyordu.Pendik gungor motor Honda. V-tech açmamaya çalışıyorum. ama tutamıyorum desem daha dün doldurdum ağzına kadar 81 tl tuttu.100 km oldu. 4 çizgi kaldi arada bir 5. çizgi gelip gidiyo yani bunu sakin sürmeye başara bilen varmı? uzun yol hariç 40-50 km yollarda.
HoytTemeVfr hoşgeldiniz diyelim ki zaten arkadaşların bir çoğu sizleri karşılamış zaten...
Herneyse, Vfr ile kaç km en fazla gittiğim yol 346km idi. Eskişehir'e giderken; Ergin,ben ve bir arkadaşımız ile yapmıştım. Aslında o kadar riske girmemem gerekirdi ama yol boyunca benzin istasyonu bulamayınca,resmen kendimi benzin istasynuna attım.Tabii bu giderken yaptığım kilometre idi, ve çok çok usturuplu gitmiştik. Dönüşte ise hızlı geldiğimiz için o menziller yalan oldu.
Akü olayı ise benimde btik durumda, ancak VFR'de kontağı çevirdiğin anda farlar yanar ve kapatmanın da bir yolu yok. Kısaca senin motorunda benim açımdan bir sorun gözükmüyor.
Kisama ve novablue, cam sormuşlar. HoytTemeVFR'nin tur camını kullanmış biri olarak bence en iyi tur camı o diyeblirim. Türkiye'de kaldı mı bilmiyorum ama ebay'den getirtebilirsiniz.
Emrah,Ergin,şokella çocuk bu hafta sonu icraat var mı?
Poseidon pazar yağmur yok diyor, DMİ sağanak diyor. Ben her iki güne de kendimi uydurabilirim ama pazar çıkılmayacaksa bugünden söylensin ki ben cumartesi binebileyim...
Bundan sonra da buluşma işini burada kararlaştıralım ki belki gelmek isteyen arkadaşlar olur yenilerden...
Ben dediğim gibi cumartesi uygun değilim ama pazar olursa gelirim. Benim için planı değiştirmeyin hangi gün katılımcı sayısı fazla ise o güne organize edilsin derim. Bu hafta olmaz haftaya gelirim en kötü. Bu arada akü olayı mantıklı geldi. Aküden gelen voltaj düşük ise vfr çalışana kadar farları yakmıyo olabilir sonuçta akıllı bir alet. Yeni aküde sorun düzeldiyse bencede sorun yok gibi duruyor. Beyinde yada diğer elektronik aksamda sorun olsa problem devam ederdi diyor mantığım.
Akira2012 hosbulduk bu siteyi bana kisama tavsiye etmişti.Gercekten burdaki herkes cok iyi yardım severler herhangi bir sorunda yardımcı oldular bu yüzden herkese teşekkür ederim.Gelelim tur camına camdan son derece memnunum rüzgar fazla yemiyorum.Gayet hos dusuk hızlarda 40-60 gibi hafif titreşimlerde camdan cok ince gıcırdama sesi var okadar onun dışında hic bir eksi yanını görmedim.Tur camından isteyenler KADIKOY KIZILTOPRAK HONDA arayıp sorabilirler.benimki ordan alınmadır.
İstanbul da buluşma,toplantı,gezi vs. gibi organızasyonlara katılmak isterim.Hafta içleri classic 8-4 calısan biriyim hafta sonları müsait olabiliyorum. Yagmur kar çamur dinlemem gezerim ama yeni olduğu için kıyamıyorum. suan için tatlı su motorcusuyum. bence böyle organızasyonlar için whatsapp dan gurup kurulması taraftarıyım.
evet hocam aynen diyarbakırdan alıp geldim...motordan memnunum ama o zaman ilk tercihime değil de ikinci tercihime yöneldiğim için VFR aklımda kalmadı değil gerçi VFR alsam bile bu sefer de fazer aklımda kalacaktı illaki...
neyse adam akıllık problemsiz binelim de gerisi dert değil..
Zeus'la nasıl irtibat kuruyorsun canım sen?
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)