selamlar,
vfr yi anlatmak yerine cb 600f hornet le karşılaştırmalı özetlemek daha mantıklı olacak sanıyorum,
vfr nin eksi yönlerinden başlayayım:
-ağır,durduğunuz yerde zemin bozuk ya da eğimli ise işiniz zor.yerinden oynamıyo meret.
-hornet e göre biraz daha fazla yakıyor (çok fazla fark yok+vfr nin keyfi için o kdar fark seve seve verilir)
_direksiyon turu hornet e göre daha az,durduk yerde manevra kabiliyeti düşük(hornet e göre)ben zorlanmadım pek.
-motoru mutlaka ısıtmak gerekiyor(aslında her makine için geçerli)
-nazar değme ihtimali çok yüksek
)
artı yönleri
+rüzgar fazla yemiyorsunuz,cam koruması başarılı,140 tan sonra vurmaya başlıyor.
+hornet e göre virajı daha kabiliyetli,limitlerinizi zorlayabilirsiniz.oturaklı
+hornet te abs liydi ama vfr nin frenleri çok daha başarılı.
+debriyajı çok sert diye şikayetleri çok okumuştum forumda ama ben hiç sertlik farketmedim,gayet normal.
+v-tech açtırmadan dahi 6. viteste 6000 devirlerde 150 km hızla çok rahat yol alabiliyorsunuz.
VFR 800 BEYAZ tek geçiyorum....
zevk meselesidir tartışılmaz ama ben vfr nin orjinal egzos sesine bayıldım.düşük devirlerde sakin,sessiz(fırtına öncesi sessizlik gibi) v-tech açınca çok hoş bir ses çıkıyor,altımda vahşi bir at varmış gibi hissediyorum.
umarım herkes birgün hayalindeki motoruna kavuşur,kazasız belasız
vfr ile ilgili merak ettiğniz şeyler olursa yardımcı olmaya çalışırım.resim eklemeyi bilmiyorum,nasıl konulduğuna bi bakayım birkaç foto ekleyeceğim.görüşmek üzere...