gri vfr rüyalarıma giriyorsun.
gri vfr rüyalarıma giriyorsun.
@smerty
Hocam ben yaz kış bindiğim için belki sezonu bulmayabilir ama şu sıralar işe servisle gitmeyi tercih ediyorum. 5 ayda 7.000~ km yapmak biraz korkuttu beni
@ybalci
Hocam umarım en kısa sürede hayallerinize kavuşursunuz. Ben aslında daha çok enduro seviyorum öncesinde Bmw F650GS kullanıyodum. Valla araba gibi motordu. Tipsiz falan ama çok rahattı. Vfr öğrencilik zamanından beri hayalimde olan bir motordu ve denk gelince bu hayali gerçekleştirmek istedim. Kesinlikle kusursuz bir motor. Tek beğenmediğim yani Abs fren sistemi. Bmw nin Abs sinden sonra çok bayat geldi. Onun dışında rakipsize yakın diyebiliriz vfr için
Merhaba,
VFR 800ler çelik şasi mi yoksa aliminyum şasi mi?
Ufak tefek düşmelerde, yatmalarda falan hasar alabilme durumunu merak ettim.
Teşekkürler
"You Got a Dream.. You Gotta Keep It.."
@Torukojin,
Hocam sanırım çelik şasi. Bilenler daha iyi bilgi verecektir ama ağır motor olduğundan alışana kadar düşürme riski fazla. Ben dar alanda olduğum yerden 240 derece kadar sağa dönmeye çalışırken motoru yatırdım. Herhangi bir problem olmadı. Grenajda koruma takozu olmasına rağmen hafif çizik oluştu. Bir kerede yine durduğu yerde sol tarafa hafifçe düştü sağlı sollu ufak çiziklerim var Ama motorda en ufak bir problem yok. Trafik kazası dışında şasi si yamulacak motor değil onu söyleyebilirim.
Günaydınlar...
Bir de şasim siyah olsaydı...
Uploaded with ImageShack.com
Emrah, F650GS ile VFR'nin arasında ABS konusunda ne gibi farklar var? VFR'nin ABS sisteminin F650GS'e göre senin tabirinle bayat olmasının sebebini öğrenmek istiyorum...
Poyraz, şasi malzemesinin ne olduğunu bilmiyorum, Emre gelirse bir yorum yapar malzeme konusunda, ancak öyle ufak tefek düşmelerde yan yatırmalarda falan hasar alabilecek bir yapı olmadığından emin olabilirsin. Deforme olma ihtimalini geçtim, zedelenme ihtimali bile çok düşük gördüğüm kadarıyla...
Ergin Hocam,
Motora çin malı chopper ile 2005 de başladım. Sonrasındada 4 ay kadar bmw F650 ile devam ettim. Tecrübesiz dönemime F650 gibi bir motorun denk gelmesi iyi oldu benim için Abs ilede ilk tanışmamı gerçekleştirmiş oldum. Abs bana o kadar güven verdiki girdiğim virajlarda bile arka frene tüm gücümle basıp abs yi test ediyodum. Anında ve seri bir şekilde geri tepme olarak tepki veriyodu. Yani Bmw de frene bastığımda örneğin 1 saniyede 10 kere tır-tır-tır-tır şeklinde fren pedalında geri tepme meydana geliyodu ve lastik kesinlikle anlık bile olsa kitlenmiyodu.
Sonrasında Vfr ye geçince aynı şekilde sandım. Tabi hemen abs yi test etmek istedim. Aldığım motorun lastikleri 5 yıllıktı motor yolda zor gidiyodu. O lastiklerle bile fren yaptığımda abs bmw ye göre saniyede 3 kere geri tepiyodu(umarım anlatabilmişimdir demek istediğimi) ve lastik anlık kitleniyodu. Heralde lastikten vs.. dedim. Hemen lastikleri değiştirdim ama değişen bişey yok. VFR kesinlikle anlık lastikleri kitliyo. Sonrasında kitapçığında abs bölümüne bakim dedim. Motor dik konumdayken ve 10km nin üzerinde abs aktif olur yazıyodu. Bmw de motor 40 derece yatıkken bile devrede oysa ki. Bu yüzden Vfr nin abs si biraz kötü ama olaya fren olarak bakarsak F650 nin frenleri vfr den daha kötü. Vfr ye abs olmasa bile olurmuş o kadar iyi bir frenajı var. İyiki öncesinde bmw tecrübem olmuş. Yoksa aynı şeyleri vfr ile virajda denesem yere yapışmam kaçınılmaz olurmuş Dediğim örneği video da görebilirsiniz;
Emrah, sen deneyip test ettiğine göre söylediklerine güveniyoruz. Ayrıntıları da vermişsin zaten VFR'nin dik konumda olması gerektiği gibi...
Konu biraz sürüş sitiline bağlanıyor yine... Ben kendimi kaybetmediğim sürece viraja girmem gerektiğinden daha hızlı gireceğimi sanmıyorum. Verdiğin video da daha önce buraya koyulduğunda aynı şeyleri yazmıştım aşağı yukarı. Bu videodaki sistem yeni diye anlamıştım ilk gördüğümde, eskiden beri BMW'lerde kullanılıyorsa o şekilde açıklanabilir senin bindiğinin virajda frenlerinin o kadar iyi olabilmesi. Ya da videodaki sistem gerçekten yeni ise BMW'nin önceden beri buna yakın bir sisteminin olduğu ve çok da başarılı olduğu anlaşılıyor yazdıklarından. Gerçekten de virajda (ne kadar normal girsek bile) binde bir de olsa bir ihtimal var ise ani durmamızı gerektiren, o zaman da ne kadar güvenli ve kısa mesafede durursak o kadar iyi bizim açımızdan.
Ben kendi tecrübemi aktarırsam; VFR ikinci ve ilk ABS'li motorum. Eski motorumdan VFR'ye geçince ilk denediğim şey ABS idi (elbette dik pozisyonda) ve beni tatmin etti. Sadece bir kez gerçekten gerekli olduğu için devreye sokacak kadar sertlikle sıktığımda da, kar yağışı altında yolun kenarında birikmiş çamurun üzerinde güvenle motosikletimi durdurup beni olası bir yaralanmadan kurtardı. Aldığımdan beri en beğendiğim özelliklerinden biridir VFR'nin frenleri, hızlı giderken bazen o woffff şeklinde gelen sesini duyabilmek için frene bastığım olur öyle güven verici bir sestir ki o benim için...
Ergin Hocam,
Bu sistem yeni mi eski mi bilemiyorum ama 2006 model F650 ile virajda (ön freni denemedim o kadar tecrübem vardı ) arka frende abs çok efektif çalışıyodu. Dediğim gibi VFR nin frenleri gerçekten çok iyi ve lastikleri kitlemek için ya yolun çok kötü olması lazım yada çok uğraşmak lazım. Bazen iyi asfaltta uğraşsamda lastik kitleyemediğimi biliyorum. Abs olmasa bile olurmuş ama dik konumda vfr nin abs si her türlü hava koşulunda iş yapar onda hem fikirim. Bmw deki gibi bir sistem kullanılsa kötü olmazmış ama kullanılmadı diyede bu vfr yi kötü bir motor yapmıyor. Zaten vfr kullanıpta memnun olmayan birini tanımadım henüz
Merhaba arkadaşlar 18, 19, 20 Ekim tarihlerinde ART motoakademi eğitimine girdim. Eğitimin bir bölümü de panik fren üzerineydi. 80 - 90 km hız ile giderken sadece ön frene sonuna kadar basmak bile VFR'nin stabilitesini bozmuyor.Ayrıca aynı hızlarda VFR aynı anda hem ön hem arka frene sonuna kadar basma konforunu sağlıyor. Frenlerimiz gerçekten harika. İzninizle biraz eğitimden bahsedeyim; Eğitimden önce motosiklet kullandığımı sanıyormuşum, doğaçlama olarak yaptığım şeylerin aslında bir mantık çerçevesinde yapıldığını anladım. Uzun yol sürüşlerinde konumlanmanın önemini ve ileri görüş ile bir çok kazayı engellemenin püf noktalarını öğrendim. Aslında o kadar çok şey var ki yazılacak hangi birini anlatayım bilemiyorum. Eğitim almamış arkadaşlara tavsiyemdir mutlaka ART motoakademi paket eğitimini almalılar. Uğur ERTEKİN hoca gerçekten bu işte profesyonel, bir çok ünlüye birebir ders vermiş olmasına rağmen zerre kadar kaprisi yok. EĞİTİM AL HAYATTA KAL... (eğitim fotolarını en kısa zamanda paylaşıcam)
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------
Önce viraja girip de sonra nasıl çıkacağını düşünen aptallardan olma...
Herkese Merhabalar........
Bir süredir yoğunluk ve buna bağlı yorgunluktan yazılanları okusam da yazamadım.
Öncelikle,nereden başlasam?
Evet,Emrah öncelikle aramıza hoşgeldin. Allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin resimlerden de oldukça güzel görünüyor.
Ufak tefek boya çizikleri olarak pek kafana takma hepimizde benzer hadiseler yaşanmış yada çok yaklaşılmıştır ki kaza olmasın yeter ki. Ben en son bakımımı Esengül'de yaptırdım aslında memnunum ama yedek parça fiyatları biraz pahalı geldi bana ama neticede bu motosiklet. Gold arka fren balatayı 90 tl işçilik dahil fiyat değiştirmiştim.
Yağı 4 lt olarak hesaplıyorlar ama aslında yağ deposu 3,3 lt alıyor haberiniz olsun ama hesaplarken 4 lt ücreti alıyorlar.
Fren balatalarını yurt dışından getireceğim bundan snra ingiltere'den verdiğim siparişler Türkiye yerine ABD'ye gitmiş elime ulaşamadı ama bujileri istediğim de ABD'den aldığım satıcı mükemmel hızlı bir şekilde bjileri 7. gün kapımda teslim etti. Aynı satıcıdan şimdi fren balatalarnı alacağım. Yurt dışında komple fren balataları 130 TL gbi bir rakama kapı teslim oluyor.
Abdullah,canın sağolsun umarım bundan sonra ki günlerde veya aylarda buluşamk kısmet olur hatta ki önümüzde ki sene Manavgat,eğirdir ve Eskişehir festivallerine katılmayı çok istiyorum kısmetse de katılacağı inşallah.
Hatta ve hatta Manavgat festivaline yolu uzatıp, Adana yakınlarında buluşup sizlerden gidenler olursa onlar ile buluşup da gitmeyi dahi aklımdan geçiriyorum (amaç varmak değil ki önemli olan yolda olmak o yüzden yol uzatılabilir.)
Murat,umarım biraz daha iyi olmuşsundur önemli bir durum olmamıştır inşallah ki hatırladığım kadarı ile diznde çatlak vardı ameliyatlık durum yoktur umarım.
Ergin,bizim motorun şasisi çelik başka da söze gerek yok ama alaşımını bilemiyorum bakmak lazım. Kısaca ağır kaza olmadığı müddetçe şasiyi yan devirerek esnetemezsiniz, eğmekten bahsetmiyorum.
Emrah,evet BMW'nin fren sistemi VFR ve CBF'e göre farklı çalışıyor bildiğim kadarı ile BMW Integral adlandırıyor sistemini BMW sistemi VFR'ye göre farklı biraz daha BMW'de ön fren manetini sıkınc arka freni de sıkıyor. Ama arka freni sıktığınızda sadece arka fren sıkılıyor ki bu ani tepkimenin nedeni bu yüzden olabilir. Ama F650'de bu sistem varmıydı tabii ki sen bizden çok daha iyi bilirsin.
Mert, merak edip aradığın için çok teşekkür ederim canım.
Sugar boy, hah şöyle yaaa... foruma katıl,ara sor iki kelam edelim yavv... Beyefendi,bayram haftasında ki yazında benim ciddiyetimden kuşkun olduğuna dair şüphe sezinledim yoksa bana mı öyle geldi . Ben bu sene yani 2014 yılında eğitime gideceğim ama hangisi olması gerektiği konusunda karasızım Uğur Ertekin'mi,Honda yada Murat hocamı olması konusunda karasızım. Ama şu eğitimde neler öğrendiğin hakkında senden çok detaylı bir yazı bekliyorum, yazarsan emin ol çok makbule geçecek. Arayı uzatma seni burada görmek istiyorum. O kadarrr!!!(çok haşin gördüm kendimi)
Muzaffer abi nerelerde yavvv... Tamam herhalde son paylaştığım 4 VFR'li Şile gezisinden sonra kahır etmiş olabilir ama insan bu kadar da kendini özletmez ki??
Burak,zehir vereyim demiş ardından mukemmel bir yol resimi paylaşmış. Eee be kardeşim bu zehirin panzehiri yok ki en iyisi oralara gelip o zehiri adrenalin patlamasıyla vücuttan atmak gerekli.
Son olarak kısa bir haberim var ki bir çok VFR sever olarak hepimizin tahmin ettiği gibi, Honda VFR 800'den sonra ürettiği dandik ve şebelek Crossrunner'ı üretiminden ve satışlarından o kadar memnun kalmış ki crossrunner modelini üretimden kaldrıp yeni bir 800'lük üretmeye karar vermiş.
Vay Emrecim, beni unutmamışsın baktımki burda CBF1000 için talip az bende topiği az ziyaret etme kararı aldım ama senin bu güzel yazının hatırı için Murat hocanın çektiği biriki fotoda ekleyiverim bu arada Murat hocamın dizine amaliyet gerekiyormuş, şuan Doktor beğenmece oynuyor doktordan elektriği alır almaz amaliyat olacakmış
Muzaffer abi hazır resimleri görmüşken sorayım dedim.
Egzos ne marka ve sesi nasıl?
Bu arada CBF arka lastk bildiğim kadarı ile 160'lık Ozan'ın da arka lastik takıntısı var iki lastik ebadı arasında kullanımda ne gibi avantj veya dezavantjar olur?
Egzos Yoshimura R77 ses bir harika Arka lastikler 160 lik motorun kıvraklığını ve viraj kabiliyetini buna borçlu (birde bana tabikii) eğer 180 lik lastik olsaydı bu kadar rahat yatmazdı ve yakıtı olumsuz etkilerdi bazı arkadaşlar 170 lik lastik takıyor ama ben orjinalinden şaşmayım dedim ve yeni aldığım lastiklerde orjinal ölçüdedir
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
Muzaffer Abi motorunu gerçekten çok şık duruyor. Vfr almadan önce cbf düşünüyordum ama yeni kasası o kadar güzel geldi ki gözüme o yüzden eski kasa cbf i eledim. Yeni kasayada bütçem yetersik kalmıştı. Oturuş pozisyonu neredeyse bir enduro kadar rahat, motoru neredeyse bir racing kadar güçlü, şehir içinde neredeyse bir scooter kadar kıvrak. Bence çok ideal bir motorsiklet. Lastik konusundada bence çok doğru bir karar. İnsanlar neden 170-180 lik lastiğe takılıyor anlamıyorum. Honda mühendisleri 160 lık lastik taktı ise vardır bir bildikleri. 180 lik lastik belki frenajda etkili olabilir onun dışında her şekilde 160 lık lastiğin cbf de daha avantajlı olduğunu düşünüyorum. 180 lik lastiğin motoru virajlarda güvensiz hale getirdiğini söyleyen yorumlarda okumuştum. Kazasız belasız sürüşler dilerim.
Darısı senin başına tespitlerin hepsi doğru aslında lastiğin sadece viraj ve frenajdan ibaret değildir, alet uzun yol motoru olduğundan ekonomikde olmak zorunda, bilindiği gibi ince lastikli araçların yakıt tüketimide düşüktür. Belkide lastiğin 160 lık olması nedenlerden bir taneside yakıttır ortalam 120 km/h ile 100km de 4,5 litre
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
@emre valla eğitim olayında bende çok kararsızdım ama ibreler hep Uğur hocayı gösterdi. Art akademinin şöyle bir tarafı var bazen Uğur hoca dışında uğur hocanın yetiştirdiği öğrencilerde gelebiliyor eğitime (yoğun adam ) ) fakat ısrarla uğur hocayı istersen bir de 6-8 kişi arası bir grup oluşturursan geleceğini sanıyorum. Bana direk Uğur hocadan eğitim almak nasip oldu. (birde Emir ATAŞEN hoca vardı. Kendisi eski yarışcı.)Anlatabildiğim kadar anlatayım eğitimi, zira o kadar çok şey var ki kaçıracağım bir çok detay olacak;
1.gün 18 Ekim: brifing; akşam brifing vardı küçük küçük örnekler, yaklaşma istikametleri, dikkat edeceğimiz noktalar (bu bölüm biraz daha sohbet tarzında geçti)
2.gün 19 Ekim: kapalı alan eğitimi; sabah başladık kapalı alan eğitimine burada önce motorun ivmelenme ve topaç kuvvetinden örnekleme olsun diye bir kaç hareket yaptık elimizi ayağımızı bıraktık motorun üstüne çift ayakla oturduk gibi (bu arada bir oturuş pozisyonunu yanlış seçmem sonucu dengemi yitirdim ve sağ grenajı kaldırım taşına sürttüm alt kısmında yaklaşık 10 cmlik derin bir çizik meydana geldi fakat hocanın bir gün önceki verdiği direktifler sonucu düşmeden durdurabildim motoru "ileri bakış") "ileri bakış" ; işin en büyük kısmı ileri sürüş tekniklerinde %70 lik dilimi oluşturuyor. Nereye bakarsan oraya gidersin teorisinin bir üst versiyonu gibi... daha sonra kukalarla dar bir geçit yaptılar ve kukalara bakmadan buradan geçmemizi istediler. Burada VFR en şansız motor seçildi gidon açısından dolayı 2 defa gaz açamadım ve sağ tarafa düşürdüm motoru (sağ manet yamuldu grenajlarda sıkıntı yok çok şükür) çünkü bu tarz manevralarda yüksek gaz ve en düşük debriyaj seviyesi istiyor motosiklet. En şanslı motorlar BMW 650 gs ve BMW 1150 gs di. Fazerda gidonun yüksek olmasından dolayı kurtardı kendini. dar geçitten sonra engelden kaçma eğitimi vardı yine kukalar dizildi onun önüne bir sıra daha kuka dizdiler iki kuka arası mesafe yaklaşık 1 metre falandı ve hoca biz ilk kukaya girdiğimizde karşıdan el işareti ile gitmemiz gereken yeri gösterdi kontra tekniği ile kaçışı öğrendik bu kısımda en şanslı motor VFR 800 dü ben birkaç defa yaptıktan sonra hoca beni dinlenmeye gönderdi karizmayı biraz düzelttik )) sonraki etap slalomdu; kukaların arasından kontra tekniği ve eşlik eden birkaç teknik ile geçme gösterildi. (kalça ile, diz ile, ayak ile peg'e basma gibi) bunların içerisinden en çok beğendiğim kalça ile yatırmaydı gerçekten çok iş yapıyor. hatda eğitim bittiği gün bir kaç virajda deneme yaptım mükemmel dönüşler elde ettim. Bir sonraki eğitim panik fren eğitimiydi, yıllardır sert basmaya korktuğum hatda hiç kullanmadığım ön frenin ne kadar zararsız ve ne kadar gerekli olduğunu farkettim. Meğer motosikleti durduran ön frenmiş... (Honda VFR lerde ABS olması nedeni ile herhangi bir ani frende yapmamız gerek debriyaja sonuna kadar basıp arka ve ön frene aynı anda Allah ne verdiyse basmak ve tabi bunları yaparken sadece ileri bakmak, çünkü ileri değilde yere veya başka yöne bakarsak düşme olasılığımız veya motosikletin sallama olasılığı çok yüksek) Bundan sonraki eğitim sadece fikir edinmemiz bakımından uygulanan motor ile birlikte yatma, motoru yatırıp sürücünün dik pozisyonda kalması ve hangoff teknikleri öğretildi ve uygulatıldı.
3. gün 20 Ekim: uzun yol eğitimi; burada geçen 2 günde öğrendiklerimizin uygulaması ve puanlama vardı. Öncelikle herkes sırayla en önde seyehat etti birinci sürücü istasyon noktasına geldiğinde Uğur hoca onun eksiklerini, yapması gerekenleri ve nasıl yapacağını anlattı ve eksikleri ile ilgili ödevler verdi, en son sürücüye kadar böyleydi son sürücüden sonra uğur hoca ilk sürücüye kulaklık bağladı ve arkasında giderken yoldaki detayları neyi nasıl yapması gerektiğini anlattı. (Benim önümde giderken yaklaşık 20 dakika hiç susmadı 3-4 km ötedeki virajı orada olabilecek tehditleri bunlardan nasıl korunacağımı anlattı ve biz o noktaya gelmeden yine 3- 4 km ötedeki sıkıntıları ve yapılması gerekenleri anlattı durdu." Beyin 3 saniye önce gidecek motosiklet arkasından o noktada olacak" diye bir cümlesi var uğur hocanın ve gerçekten uyguluyor bu yöntemi. dinleme sırası da bitince iş puanlamaya geldi ve 3 gün boyunca öğrendiğimiz her şeyi uygulattı ve puan verdi (henüz puanımı öğrenemedim bu hafta sonu inşallah) puanlama konusuna pek takılmadım çünkü öğrenmem gerekenleri öğrendiğimi düşünüyorum. bütün sürücülerin eğitimi tamamlandı biraz sohbet edildi. ART motoakademi Stickerlarımız motosikletimize yapıştırmamız için dağıtıldı (bu kısımda çok duygulandım)
ve gece 24:00 motosikletimde ufak tefek çizik ve manetimin bükülmesi, yorgunluk, menüsküsümün azması ve diz ağrım, hiç biri umrumda değildi. Motosiklet kullanmayı gerçekten yeni öğrendim ve artık daha önce yaptığım 25 - 30.000 km 0 km ile yeniden başladı. bu arada tüm dünyada “slow in-fast out" (yavaş gir, hızlı çık) adı verilen teknik öğretildi. Bunun ... ideal sürüş çizgisi “dıştan gir -içe kapan - tekrar dışa açıl" şeklinde olduğunu öğrendim. eğitim esnasında yanımızdan 2 tane honda cbf 1000 geçti biri çok dar bir virajda tam tersini yaparken beni geçtiğini sanıyordu sonra çıkışta tokatladım ))) işin özü EĞİTİM AL HAYATTA KAL, EĞİTİM AL EĞİTİMSİZLERİ YOLDA VE VİRAJLARDA TOKATLA ))
Uzun bir yazı oldu anlatımda kusurlarım olmuş olabilir, yanlış yazdığım şeyler varsa lütfen düzeltiniz...
İmza; Şugar Boy )
Önce viraja girip de sonra nasıl çıkacağını düşünen aptallardan olma...
Öncelikle herkese iyi akşamlar iyi geceler.
Emrah aramıza hoşgeldin. VFR'n ile keyifli sürüşler zevkli yolculuklar diliyorum.
Emrecim eğer öyle birşey yaparsan hatta yaparsanız (Ergin'de Mersin'e uğrayabilir meselaaa) çok mutlu oluruz, çooook isteriz.
Sakatlığıma gelince; İlginiz için teşekkür ederim.
Salı günü alçı çıkarıldı, Bilgisayarlı Tomo ve MR tetkikleri yapıldı. Doktor sağ dizimde arka çapraz bağlarımın alt kemik (Tibia üst uc kısmında) kırık ve iç yan bağlarda yırtık tespit etti. Biran önce ameliyat diyor. Kırık yeri vida ile tespit edecekmiş. Bi düşüneyim dedim xray,tomo ve mr yüklü CD mi alıp diz açı ayarlı full bacak dizlik ve iki koltuk deyneği ile doktor doktor gezmeye başladım. Arkadaşlarımın sayesinde iki doktora daha gösterdim cd ve bacağımı ilk doktorum gibi onlarda ameliyat diyorlar ancak beraberinde şunu da belirtiyorlar Ameliyat olmadan da günlük hayatını konforlu bir şekilde idame ettirebilir VFR'ne binebilir , temel görevlerini rahatlıkla yapabilirsin ancak extrem sporlar yapamaz fazla zorlayamazsın , Dizinde boşa çıkıyor kayıyormuş hissi oluşur ancak spor geçmişinin faydasını görürsün bacak kaslarını biraz daha güçlendirip bu hisside büyük ölçüde bertaraf edebilirsin dediler. Sonuç olarak ameliyat olmayı pek düşünmüyorum. Bir iki ay daha sabredip VFR'me binerim diye düşünüyorum. 11 gündür ayrıyız gözümde tütüyor, çoooook özledim anlatamam.
Orhan eğitim ile ilgili paylaşımların çok güzel senin adına çok sevindim. İmkanlar dahilinde bu eğitimleri almanın çok faydaları olduğunu düşünüyorum. Ayrıntılarını bizimle paylaşman da çok hoş Bol miktarda teşekkürlerimi sunarım...
Triumph Tiger 800 , Suzuki GSR 600 , Honda VFR 1200 X Crosstourer , Yamaha X City 250 , Honda VFR 800 , Yamaha XT 660 R , Ymaha DRAGSTAR 650 , BMW K 1200 LT , Honda ST 1300 PAN EUROPAN , Suzuki GSX 1300 R HAYABUSA , Kawasaki VN 800
Abi çok büyük geçmiş olsun bende de sağ diz yan bağlarda yırtık var şu sıralar 7 gün istirahat 2 ayda spordan muaf raporu aldım. Doktorlar bana da ameliyat diyorlar ( Adamlar kesecekler ) fakat bu operasyonu geçirip sonra tekrar yırtılan çok arkadaşım var bu sebeple bende senin gibi ameliyatı düşünmüyorum. Sadece zorlamamam gerekiyor. 3 günlük eğitimde çok yordum ondan yırtık kanama yaptı farkındayım. Fakat diz olayı sıkıntılı hiç ameliyat işine bulaşmamak lazım...
Önce viraja girip de sonra nasıl çıkacağını düşünen aptallardan olma...
Bu arada yeni VFR'nin ismi değşiyor malesef..
VF 800 olarak çıkacak piyasaya ve naked tarzda çıkacak. Yabancı haber sitelerinde motorun biraz Ducati Monster'a bezeyebileceği söyleniyor.
Bir kaç sitede ben motorun teknik çizimlerini gördüm ama muhtemelen benzetme çalışmalardır çünkü resimde ki benzetme de CBF'e benziyor ve arka yine tek maşa.
Üzerinde ki motor Crossrunner'da ki gibi olmayacak şu anda halen güncel olarak kullandığımız karizmatik VFR 800'ler de ki mtor olacak.
Zurnanın zırt dediği nokta ise MCN sitesinde ki haberin arkasından şunu söyledi; Honda NC700'ü çalışmalarına başladığı zaman motoru ancak 2 sene sonra piyasaya çıkardı demesi idi. Crossrunner ile hayal kırıklığından sonra elini çabuk tutmalı.
Sport touring modelinin de üretilmesi için avrupada ki müşterilerden yoğun istek olduğu belirtiliyor ki. Sport-touring.net adlı sitede de özellikle sport-touring'in üetilmesini istiyorlar.
Sanırım kullandığımız VFR'ler bir nevi Honda'nın başına bela oldu.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)