Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Eylül 2014, 12:31
#5041
puser adlı üyeden alıntı
son hız konusunda yolun eğimi, rüzgar ve havanın nem oranı önemli. nemli havalarda patlama kalitesi ciddi ölçüde düşer. motorun performansı normalin çok az birşey altında gibi ama bence önemsenecek bir durum yok. istiyorsanız karbüratör ayarına baktırabilirsiniz. hava filtresini değiştimediyseniz ona bakılabilir. bu arada 9500 devirden sonra motorun yıpranma hızı diğer devirlere nazaran çok daha fazladır.
Puser tesekkur ederim yanıtın icin.comet kullanıcıları genelde motorlarınin rahat 160 ı gordugunu soyluyorlar,bu yuzden sorunmu var acaba diye dusundum. Evet adana nemli bir bolge bunun etkisi varmış demekki .bunu dusunmemistim.hava filtresi temiz ve yeni.bahsettigim son hız zorlamayla oluyor ancak.tabiki 10000 devirler tehlikeli bolge.bunu kullanmak istemesmde motorumun bu gücü olmasını isterim acıkcası..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------
Arka disli kucultmek veya on dis buyultmek hızımı artırabilirmi acaba.(yukarda yazdıgım sebeplerden dolayı) ne dersiniz.
Reklamlar
-
11 Eylül 2014, 12:47
#5042
arka dişliyi büyültürsen son hız çok az artabilir ancak tork düşecek. bence tork son hızdan çok daha önemli.
-
11 Eylül 2014, 12:57
#5043
Arka disliyi kucultursen demek istedin dimi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------
Motorun kalkısı hızlanması guzel.soyle dusunuyorum.arka disli yi 2 dus kucultme veya ondisliyi 1 dis buyultme.nasil olur.daha once cg 200 kullandım bolca disli degistirirdim iyi performans yakalamak icin..
-
11 Eylül 2014, 13:58
#5044
[QUOTE=diversion;3440246]Arka disliyi kucultursen demek istedin dimi?[COLOR="Silver"]
aynen. yanlış yazmışım. dişliyi uygun fiyata ve kolay bulabilecksen dene derim. ben gt 650 arka dişlisi ile devir hız oranında +%5 lik fark yakalamıştım. enjeksiyonlu gt250 zincir genişliği 520mm, gt 650 525mm. arka dişli kullanılmış olduğundan biraz aşınmıştı ve bu fark sorun olmadı. sıfır alınırsa tam uyar mı bilmiyorum. karbüratörlü gt 250 sanırım 425mm zincir kullanıyor. ona uymayacaktır.
-
11 Eylül 2014, 15:25
#5045
Gt 650 on disli 15,bizim 250 ye uyuyormu bilginiz varmı
-
11 Eylül 2014, 16:09
#5046
gt 650 ön dişlisi uymuyor. mile oturan çıkıntıları farklı.
-
11 Eylül 2014, 16:57
#5047
puser adlı üyeden alıntı
gt 650 ön dişlisi uymuyor. mile oturan çıkıntıları farklı.
Tamam tesekkur ederim.yaptırıcaz artik..
-
14 Eylül 2014, 19:48
#5048
Askerden herkese selamlar.
Bende 2005 model var. Karbüratörlü. aynı zincir dişli takımını kullanıyor. 520 mm ve yanlış hatırlamıyorsam 112 bakla olması lazım.(520 olduğu konusunda eminim)
Ben öndeki dişliyi 15T ile değiştirdim. 100-120 Km/s hızlarda giderken devirden kazanmak için. Son hıza 8-10 Km bir katkısı oluyor. Dezavantaj olarak ise 1. viteste çok hissetmiyorsun ama şehir içinde 2. viteste eskisi kadar kıvrak olmuyor. 6000 devirden sonra yine çabucak toparlıyor kendini ama dediğim gibi 6000 devire kadar eskisi gibi tepki vermiyor.
Şahsi fikrimi sorarsan ben çok memnunum değiştirdiğime.
Toplam 40 Dolara mal oldu. 2 hafta içerisinde evime teslim edildi. Çok kaliteli bir metalden yapılma ve işçilik çok iyi.
http://www.ebay.com/itm/170868481636...%3AMEBIDX%3AIT
-
20 Eylül 2014, 23:47
#5049
arkadaşlar öncelikle paylaşımlar için teşekkürler bende 2005 model hyo var çok memnunum ama birkaç şikayetim var öncelikle usta sorunu yaşıyorum istanbulda bana hyolardan anlayan gerçek bir usta lazım tavsiyelerinizi bekliyorum ve benim motorda bazen arada boğulma sorunu var mesela kalkışta önce hızla kalkış yapıyor sonra boğuluyor ve bazen giderken gaz yemiyor bunların sebebi ne olabilir acam
-
20 Eylül 2014, 23:57
#5050
engbtp adlı üyeden alıntı
arkadaşlar öncelikle paylaşımlar için teşekkürler bende 2005 model hyo var çok memnunum ama birkaç şikayetim var öncelikle usta sorunu yaşıyorum istanbulda bana hyolardan anlayan gerçek bir usta lazım tavsiyelerinizi bekliyorum ve benim motorda bazen arada boğulma sorunu var mesela kalkışta önce hızla kalkış yapıyor sonra boğuluyor ve bazen giderken gaz yemiyor bunların sebebi ne olabilir acam
eğer 5.500 devirde yapıyorsa o beyinle alakalı ufak bir sorun.. usta arıyorsanız avcılar motoparkı öneririm. bizim gv 250 grubundan herkez orayı tercih ediyor
-
22 Eylül 2014, 12:55
#5051
selam cometçiler ön dişli 15 olarak sanayide yaptırdım bana maliyeti 40 tl.bugün son hız telefondaki gps göre 152 max km, 10000 rpm... yanlız tuhaf bir durum var düşük hızda örneğin gps 80 gösteriyor km saati 85. yüksek hızda ise gps 152 gösterirken km saati 147 civarı nedendir acep ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------
arkadaşlar bana bir takım karbüratör manifold lazım.elinde olan varsa irtibata geçebilirmi benle.mehmet 0507 523 0714
-
25 Eylül 2014, 00:09
#5052
Alınık Comet..
Motorum sattım ve nakit param hazır, uygun fiyatlı 2006-2008 model temiz masrafsız bir GT 250 almak istiyorum. Satılık motorunuz varsa ilgilenirim. Bursadayım yakın iller tercihtir (istanbul-izmir olabilir)
-
25 Eylül 2014, 17:51
#5053
Satılık 2012-10000km de
Tarz değişikliği sebebi ile satıyorum motorumu,3500 km de aldım,tüm bakımlarını yetkili servisinde yaptırdım ftr'lar mevcut.
benden evvelki sahibi tarafından çiziklerden dolayı benzin deposu boyanmış.
sınıfının en güçlü motoru,çift silindir,ön ve arka disk fren,yaygın servis ve yedek parça,radyatörlü yağ soğutmalı,enjeksiyonlu,şehir içi km de 20 krş yakıyor,şu anda işe gidip gelirken kullanıyorum günde 50 km yol yapıyorum km si artmakta bu yüzden,fakat yorgunlukdan motoru zaptetmek çok zor geliyor bu yüzden 200-250cc maxi scooter ve 250-300 cc çift silindir Chopper ile değiştireceğim,km si düşük servis bakımlı,yamaha honda sym ve muadili maxi scoterlar ile takas yapabilirim.
motor hiç zorlanmadan 170 km yi görmektedir,şehir içinde akıcı bir şekilde kullanılan otoyolda yarış motoru gibi performans veren bir motordur oturuş rahatlığı,motor sesi,görüntüsü sınıfındaki motorlar arasında en dikkat çekici durumdadır.
hyosung kanuni motor distiribitörlüğü ile Türkiyede satılmaktadır bu yüzden kanuni servisleri bakım ve yedek parça ihtiyacını karşılamaktadır.
GT 250 Naked
SAHİBİNDEN.COM LİNKİ
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-servis-bakimli,guclu,hizli,ekonomik,dinamik-177905926/detay/
İLAN NO:177905926
Hyosung GT 250 Naked
hyosung GT 250 Naked Ortalama Yakıt Tüketimi
3.4 – 4.0
lt / 100 km.
Teknik Özellikleri
Motor Hacmi
249 cc
Motor Özelliği 2 silindir, 5 vites
Motor Gücü 27 hp @ 10500 rpm.
Tork 22.69 Nm @ 8000 rpm.
Ağırlık 149 Kg.
Sele Yüksekliği 781 mm.
Yakıt Kapasitesi 17 Litre.
Ön Fren 2 x 300 mm disk.
Arka Fren 230 mm disk
Ön Lastik Ebatları 110/70 – 17
Arka Lastik Ebatları 150/70 – 17
-
31 Ekim 2014, 13:12
#5054
5 6 ay icinde 2010 ve ustu comet dusunuyorum fakat bu motorun pek ilani yok yani dandikmide ilani yok yoksa alan bidaha satmiyordani ilani yok goplasaniz istambulda 20 ilan anca var FF akay bi dunya kullanicisi var diye dusunuyorum bu ionuya aciklik getirebilirmisiniz birde enjekayonlu modeller kac lt yakit tuketiyor tam kesin bilgi pek yok cevaplarsaniz sevinirim
-
09 Kasım 2014, 00:06
#5055
Merhaba. Ben 2008 model enjeksiyonlu comet sahibiyim. Motorum 24.000 km de şehir içi işe gidip gelmek için kullandığım zamanlarda ölçüm yaptım. Benzinin litresi 5,10 TL iken 0,20 krş ile 0,25 krş arası yakıyordum. Yalnız hergün şehir içi ve 160 km ye kadar hızlanmalarımla ortalama yakıtımdır bu. Başkasını bilmem benim aracımda tüketimim böyle. Satış durumları bana göre alan kişiler satmıyor. Çünkü satınca 250cc klasmanında fiyatına ve gücüne göre denk bir motor yok diye düşünüyorum.
Kazasız sürüşler
-
19 Kasım 2014, 20:39
#5056
Merhaba askerden herkese selam phantom 180 im var askerliğim bitmek üzere ve biter bitmez 2008 altı bir gt250 alıp modifikasyon yapmak istiyorum fikirleriniz görüş ve Önerileriniz nelerdir .
-
20 Kasım 2014, 15:26
#5057
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Merhaba;
Motosikletinizin kullanım kılavuzu konunun ilk mesajına eklenmiştir.
Keyifli forumlar diliyorum.
-
11 Ocak 2015, 18:54
#5058
Merhaba arkadaşlar bende yeni aranıza katıldım 2.el aldım motorumu 40binde ufak tefek problemleri var ama zaten şuan kullanmıyorum ehliyetim olmadığından ehliyeti bekliyorum ancak ehliyeti alana kadar yavaştan yaza hazırlamak istiyorum motoru izmirde bildiğiniz iyi bir hyo ustası varmı yardımcı olursanız çok sevinirim
-
14 Ocak 2015, 17:08
#5059
Merhabalar arkadaşlar, sahibinden.com üzerindeki hyosung gt250 cometleri araştırıyorum, 1 ay içinde alma planım var.
Bajaj ın yeni motoru Pulsar ve gt250 comet arasında kaldım, tavsiyelerinizi ve fikirlerinizi almak istiyorum.
Kıyaslamalarda bulunabilirseniz ve bilgi paylaşımı yaparsanız çok sevinirim.
Özellikle comette karşıma çıkabilcek sorunlar hakkında
-
14 Ocak 2015, 20:04
#5060
sametayalti adlı üyeden alıntı
Merhabalar arkadaşlar, sahibinden.com üzerindeki hyosung gt250 cometleri araştırıyorum, 1 ay içinde alma planım var.
Bajaj ın yeni motoru Pulsar ve gt250 comet arasında kaldım, tavsiyelerinizi ve fikirlerinizi almak istiyorum.
Kıyaslamalarda bulunabilirseniz ve bilgi paylaşımı yaparsanız çok sevinirim.
Özellikle comette karşıma çıkabilcek sorunlar hakkında
dostum burası çok kullanılan bir başlık değil gv kullanıcısı olarak sana fikrimi söylemek istiyorum. gt250 de gv ler gibi uzun kmler kullanılabilecek bir motor az satılır, satın alan bir daha satmaz o tarz bir motosiklet. pulsarla yan yana koysan comet 600 lük gibi kalır. seside tok, gücü yerinde, motor bloğu ve malzeme olarak kaliteli bir motor.
ancak hor kullanılmışsa blokta bir sorun varsa en az 1000 liradan açar. ama bur düşük bir ihtimal. pulsar ise yeni güven veren bir motor ben sağlam olduğuna inanıyorum testine katılmıştım gidişi fena değildi.
hyosung tarz motoru pulsar ise fiyat performans ürünü olan bir motor tercih senin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler