Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4841
    Mustafa_87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2009
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Comet 250 olsa iyidi
    Öncelikle herkeze merabalar uzun zamandır motorsikletsiz kaldim ve suan arayıs içindeyim limitlerim 4,000-4,250 civari yazıların cogunu okumus bulunmaktayım ve yaptıgım arastırma sonrası comet 250 içime sindi gercekten
    sizden ricam sahibinden olan bu motor hakkında düsüncelerinizi almak isterim

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt-250-naked-enjeksiyonlu...makina-muhendisinden-temiz-133874342/detay


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4842
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı Mustafa_87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle herkeze merabalar uzun zamandır motorsikletsiz kaldim ve suan arayıs içindeyim limitlerim 4,000-4,250 civari yazıların cogunu okumus bulunmaktayım ve yaptıgım arastırma sonrası comet 250 içime sindi gercekten
    sizden ricam sahibinden olan bu motor hakkında düsüncelerinizi almak isterim

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt-250-naked-enjeksiyonlu...makina-muhendisinden-temiz-133874342/detay
    enjeksiyonlu model için fiyatı çok çok ucuz. eğer kafadan (ön takımdan) kazalı değil ve motoru aşırı zorlanmamışsa sanayi mahallesindeki servis kayalar motora ekspertiz yaptırıp satın alabilirsiniz.

  3. #4843
    Mustafa_87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2009
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Comet 250 olsa iyidi
    Puser cvp tessekkür ederim öncelikle sanayi bölgesi derken hangi sanayi oldunu söylersen sevinirim
    Daha öncesindn ben öyle düsünmemiştim kafadan kazası varmıdır diye söyledigin iyi oldu

  4. #4844
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı Mustafa_87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Puser cvp tessekkür ederim öncelikle sanayi bölgesi derken hangi sanayi oldunu söylersen sevinirim
    Daha öncesindn ben öyle düsünmemiştim kafadan kazası varmıdır diye söyledigin iyi oldu
    motor boyalı ve en azından sağa yatması var. sadece yatıp sürüklendi ise bu kesinlikle önemli birşey değil. ama önden kazalı ise amortisörler ve şase hasar görmüş olabilir. kayalar motor yetkili servis. hyosung.com.tr den adresini bulabilirsin.
    mahyo bunu beğendi.

  5. #4845
    Mustafa_87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2009
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Comet 250 olsa iyidi
    Yardımların için tessekkür ederim pulsar

  6. #4846

    Üyelik
    30 Ocak 2014
    selam sevgili arkadaslar.
    ilk vitesli tecrubesine gt 250 comet ile baslayacagım keyfime uygun temiz 2008 enjeksiyonlu 20binden az kmde hor kullanılmamıs fırıl fırıl bir makine buldum tanıdıktan bugun yarın alacagım muhtemeln.
    daha once scooterlar kullandım 15-20 bin km scooter tecrubem var az cok denge trafik kontrol vs konularında iyi sayılırım
    ancak motor biraz heybetli geldi bu heybetli goruntusu altında kullanıslı bir yapısı varmı ? yoksa kullanmak sizce bir xmax 250den cok daha mı zor ?
    ayrıca sormak istedigim bir kac soru daha var enjeksiyonlu modellerin kronikleri nelerdir.
    ve alırken ilk dikkat etmem gereken sey en onemli olabılecek seyi nedir sizce ?
    motorun motor kısmı pırıl pırıl dusme kalkma yatma boyama vs yok cok az kullanılmıs az cok ekzantrik ses muhabbetinden anlarım motorun sesinide dinledim herhangi bir skıntı hissetmedim.
    vereceginiz cevaplar icin simdiden tesekkur ederim saygılar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------

    Kusura bakmayın asıl soruyu sormayı unuttum boyum 1.82 bacaklarım biraz uzun kalıyor gibi selesi bana gore yere cok yakın amartisoru dusurulmus mu yoksa dusurulmemısmı bılmıyorum ancak seleyi yukseltmenin yolları nelerdir ?uzun olmanın zararları bunlar seleye oturup ayagımı ped e koyunca kendimi alaturka tuvalette gibi katlanmıs hissediyorum saygılar

  7. #4847
    mahyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    İzmir-Ankara
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250
    Alıntı Gtcomet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam sevgili arkadaslar.
    ilk vitesli tecrubesine gt 250 comet ile baslayacagım keyfime uygun temiz 2008 enjeksiyonlu 20binden az kmde hor kullanılmamıs fırıl fırıl bir makine buldum tanıdıktan bugun yarın alacagım muhtemeln.
    daha once scooterlar kullandım 15-20 bin km scooter tecrubem var az cok denge trafik kontrol vs konularında iyi sayılırım
    ancak motor biraz heybetli geldi bu heybetli goruntusu altında kullanıslı bir yapısı varmı ? yoksa kullanmak sizce bir xmax 250den cok daha mı zor ?
    ayrıca sormak istedigim bir kac soru daha var enjeksiyonlu modellerin kronikleri nelerdir.
    ve alırken ilk dikkat etmem gereken sey en onemli olabılecek seyi nedir sizce ?
    motorun motor kısmı pırıl pırıl dusme kalkma yatma boyama vs yok cok az kullanılmıs az cok ekzantrik ses muhabbetinden anlarım motorun sesinide dinledim herhangi bir skıntı hissetmedim.
    vereceginiz cevaplar icin simdiden tesekkur ederim saygılar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------

    Kusura bakmayın asıl soruyu sormayı unuttum boyum 1.82 bacaklarım biraz uzun kalıyor gibi selesi bana gore yere cok yakın amartisoru dusurulmus mu yoksa dusurulmemısmı bılmıyorum ancak seleyi yukseltmenin yolları nelerdir ?uzun olmanın zararları bunlar seleye oturup ayagımı ped e koyunca kendimi alaturka tuvalette gibi katlanmıs hissediyorum saygılar
    Hyosung GT 250 Comet ile doğru bir tercih yapıp aramıza hoş geldin diyelim
    Tanıdık birisinden alıyorsan muhtemelen motosikletin geçmişini biliyorsundur. Üzerinde durmaya gerek yok. Hyosung'ta kronik sorun var diyenlere aldırma sen onların kendilerinde sorun var. Emin ol çok keyifli bir oturuş pozisyonu ve sürüşü var. Depo bacakların arasında çok güzel sıkıştırılıyor ve göğsünün yarısına kadar geliyor. Dün KTM Duke 200 ün üstüne oturdum ve bir kez daha Hyosung dedim.
    xmax ten sonra biraz değişik gelebilir. zira scooterlarda bacaklarının arasında tutabileceğin ve hissedebileceğin bir motor yok. Belki arka freni kullanmaya alışman biraz zaman alabilir. onun dışında zorluk çekeceğini sanmıyorum. Çokta keyif alacağını düşünüyorum.
    Boyum 1.80 kilom 84 ben öyle tuvalette gibi hissetmiyorum kendimi
    Önce seleye oturur gibi yap ama (tabiri caizse) götünü koyma. Ayaklarının üzerinde dur. Sonra üstüne otur. Çok fazla aşşağıya iniyorsa amortisörü daha sert ayara getirirsin.Hatta bu işlemi bir kaç defa ve daha sert şekilde tekrarla. Amortisörün durumu hakkında fikir sahibi olursun. Patlak veya sağlam mı gibisinden.Çok fazla yaylanmaması gerekiyor. Ben arka amortisörü en sert ayarına getirdim. Ön amortisör yağınıda 10w ile değiştirdim. Bana göre acayip güzel oldu. Gerçi baya sert oluyor ama viraj kabiliyeti ve tepkisi benim için çok iyi oldu.

  8. #4848

    Üyelik
    30 Ocak 2014
    tesekkurler kardesim cevabın icin amortisor ne kadar sert olursa o kadar iyi viraj kabiliyeti sabit bi gorusmudur? ben motoru yatırmaktan acayip hoslanan biriyimdir tavsiyen amartisoru sertlestirmem mi olur ?

  9. #4849
    mahyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    İzmir-Ankara
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250
    Alıntı Gtcomet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tesekkurler kardesim cevabın icin amortisor ne kadar sert olursa o kadar iyi viraj kabiliyeti sabit bi gorusmudur? ben motoru yatırmaktan acayip hoslanan biriyimdir tavsiyen amartisoru sertlestirmem mi olur ?
    Hayır. Ne kadar verimli çalışan amortisör o kadar iyi viraj demektir. Amortisörün en verimli olduğu yer orta noktasıdır. Orta noktadan kastım yayın sertlik ayarının tam ortada olması değil. Kilona göre doğru ayarı yakalaman gerekir. Değişik kademelerde sürüşler yap sana en iyi his veren noktada kullan. Fabrikadan çıktığı gibi kullanan insanları anlamıyorum zaten. Kullanıcıya izin verilmiş ve değiştirilebilir ayarlar varken neden daha iyisi olmasın ki? Keşke bizim motosikletlerde tepme ve geri sekme ayarları da olsaydı.
    zenon bunu beğendi.

  10. #4850
    _SpartacuS_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yok Gibi Ama Çok Gibi
    Amortisörün çok sert ve çok yumuşak olması virajlarda aynı tepkiyi yani bırakma diğer tabirle zıplama yapar.

    @mayho ön amortisörün yağını değiştirmekle çok güzel bir iş yapmışsın. Değiştikten sonra ilk üstüne binip yol yaptığında aldığın hazzı ve mutluluğu tahmin edebiliyorum

    Arka amortisörleri genelde patlat oluyor. Motosikleti dik konuma getirip arka kuyruktan tutun. Aşağıya doğru yavaşça eze eze bastırın ve bırakın birden zıng diye yukarı çıkıyorsa amorsitör bütük ihtimalle patlaktır.
    Yavaş yavaş yükselmesi gerekiyor.

    Kronik sorunlara gelince hani köpekler için bir tabir var ya Kötü köpek yoktur, Kötü sahip vardır. Aynı Tabir bu motosiklet içinde geçerli. Bunu göz önünde bulundurarak seçimi yapabilirsin.

    Scooterden inip Gt ye binince gerçekten zevk alacağını ve kendini daha güvende hissedeceğine inanabilirsin.
    Boy kilo gibi durumları sorun etme. Fotolarda belki biraz fotojenik çıkmaya bilirsin ama bu durum pekte problem olacağını zannetmiyorum.

    Saygılar.

  11. #4851
    mahyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    İzmir-Ankara
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250
    @Spartacus Kesinlikle harika hissettim

    Bu arada arkadaşlar jant şeridi yapmayı düşünüyorum. Şöyle bir şekil çizdim. Her türlü öneriye açığım. Şunu şöyle bunu böyle yapsak daha mı iyi olurdu gibisinden.
    Şimdilik şöyle bir tasarım yaptım. Sarı reflektör folyo ile kesimi yaptım.

  12. #4852
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    amötisör yağı için içindekinin 5w olduğu söyleniyor. değiştirirken hangisi daha uygun olur 5w, 7w, 10w. ?

  13. #4853
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    7 En uygunu gibi ama hem pahalı hem zor bulunuyor :D

  14. #4854
    mahyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    İzmir-Ankara
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250
    3w - 5w ince
    7w ince orta
    10w orta
    15w orta kalın
    20w kalın

    Ben ipone 10w ile değiştirdim. Çok memnunum. 7w ile aralarında pek fiyat farkı yok. Tercih size kalmış. Ama yağı değiştirirken keçeleri de değiştirin. Yenilenmiş olur.
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...52091005/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...45860771/detay

  15. #4855
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    motul'un 7,5w'ı varmış. sanki bana daha çok uyacak gibi. http://www.motoplus.com.tr/urun/9998...M-7-5W-1-LITRE
    zenon bunu beğendi.

  16. #4856

    Üyelik
    30 Ocak 2014
    Selam arkadaslar verdiginiz cevaplar icin tesekkur ederim. peki bu motor icin en iyi yol tutuşunu saglayacak lastik hangisidir sizce fiyat sorun degil. Asfalt lastigi lazım stabilize yolla isim yok ıslak zemin le yolun ıslak olma durumu kadar işimiz var onun haricinde kuru ve asfalt burada genelde su ne diyorsunuz bilmiyorum ama parlak asfalt durumu varya ozelligini kaybetmis asfalt genelde o durumda yollar. dolayısı ile cok iyi lastiklere ihtiyacım var onerileriniz nelerdir tesekkur ederim simdiden.

  17. #4857
    alkadras - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul - Rize
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    Arkadaşlar bu motoru 2.elini alma durumum var. Bugün gittim motoru gördüm. Diri duruyordu. Ciddi bir kazası yok gibiydi. En son karar verirsem tabii ki bir ustaya göstereceğim ama benim gördüğüm temiz kullanılmış bir aletti. Sesinde can sıkıcı bir şey duymadım.

    İlk defa bir Hyosung GT 250'nin üstüne oturdum. Gidon depoya çok yakın geldi bana. oturuş pozisyonu biraz öne eğik. Alışırım diye umuyorum.
    Gayet sıkı bir motor. Vitesli motor tecrübeme güvenmediğim için satıcının arkasında bir tur attık. gayet atikti.
    Ne diyorsunuz kullanımı kolay bir motor mudur? yol tutuşu ve sürüş keyfi nasıldır?

  18. #4858
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    gidon ve ayaklık pegleri spor sürüşe göre konumlandırılmıştır. diğer vitesli motosikletler nasıl kullanılıyorsa, bunu da aynı zorluk ve/veya rahatlıkta kullanabilirsiniz.

  19. #4859
    necathan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2010
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Arora 200 Tiger
    https://m.sahibinden.com/classifiedD...ctive&rnd=7452
    Nakit ihtiyacımdan dolayı satılıktır.İlgilenen arkadaşlar telefon ve buradan ulaşabilirsiniz.

  20. #4860
    alkadras - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul - Rize
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    Evet spor bir oturuş pozisyonu var ama sanırım sıkıntı yaşamam.
    Öyle görünüyor ki bu motoru alacağım.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler