güle güle kullanın. orta sehpa ve renkli manet takımını nereden, kaça aldınız?
güle güle kullanın. orta sehpa ve renkli manet takımını nereden, kaça aldınız?
Teşekkür ederim.
Orta sehpayı 75 TL ye almıştım fakat yılbaşından sonra zam yapacaklarını söylemişlerdi. 95 TL olmuş.Birkaç tane kalmıştı.
http://www.deltamotorluaraclar.com/i...roduct_id=3617
Konya'ya ziyaretimde tanışmıştık.Açıkçası ben şaşırdım bu kadar zamandır HYOSUNG kullanıyorum ve elinde bu kadar çok orjinal parça depolayan görmedim.Oturup uzun uzun konuştuk muhabbet ettik.Bir çok motorcuya onlar parça gönderiyormuş. Telefonda Mehmet Beyi istersen sana yardımcı olur. Sehpayı alacaksan burç,somun cıvata falan da lazım. Telefonda söyle uygun bir şeyler ayarlayıp öyle göndersinler.
Renkli manet takımını ebay den 90 Dolara aldım. Sadece manet takımını aldığınızda bana göre uydurma oluyor. Taşlamanız falan gerekiyor. Boşluk falan kalıyor. O yüzden fren merkezi ve debriyaj kütüğü ile birlikte satılan ürünlere yöneldim. İşin büyük kısmı fren merkezinin uyumluluğunu araştırmakla geçti. Uzun hikaye ama ZX 10 ve 636 için uyumlu bir tanesini sipariş verdim. Bakalım sonuçları gelince yazarım.
orta sehpanın yayını nasıl uydurdunuz. sanırım ellerinde yokmuş.
Hayırlı olsun, güle güle kullanın.
gidon u nereden ve kaça aldınız. ben de ebay'den filan sipariş etmek istiyorum ama özelliklerini bilmediğim için sormak istedim.
Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.
Ellerindeki bütün somun,cıvata ve yayları koliye doldurmuşlar. O yüzden ayırt etmek zor. Ben çeşitli uzunlukta ve kalınlıkta yay alıp o şekilde uydurdum. Motorun üstünde yayın takılacağı yer var. Fotoğraf çekip eklerim buraya fikir edinmeniz açısından. Uyacak yayı mutlaka bulursun o konuda şüphen olmasın. Çok sıradışı bir şey değil. Ama inan bana yayı yerine takmak zor
Teşekkür ederim.
Gidon normal gidondan 1,5 - 2 cm kadar daha alçak. ve 2,5 - 3 cm yanlara doğru daha uzun. Alçak olması işe gelmiyor tabi ama uzun olması kontrol açısından iyi. Alçak olmasının sürüşe etkisini ben çok olumsuz bulmadım. Tabi tercih meselesi.
Oldukça sağlam bir gidon fakat üzerindeki boyayı ben çok beğenmedim. İlanda da sarı demişler ama turuncuya yakın bir tonu var. Amortisörler ile aynı renk değil bilginiz olsun biraz daha koyu. Birde o gidonun ortasındaki çentikler orjinaldeki gibi tamamı kelepçelerin altına denk gelmiyor. Fotoğrafa dikkatli bakarsanız görürsünüz. 22 mm lik Gidon
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...8501353/detay/
öncelikle merhaba arkadaşlar ben de hyo 250 aldım görüntü olarak tatmin edici(düşük bütce ile)aldığımda dağınık bir vaziyette tamircide yatıyor du motor aldığım arkadaş nasıl becerdi ise silindir çizilmiş vesaire vesaire.silindir rektefiye edildi 400cc oldu egzantirik zincirleri siboblar gergiler,debriaj balataları değişti.yani bir japon gibi değil ama yinede o hazzı yaşatıyor.ben kullanan arkadaşlar dan fikirlerini almak istiyorum şöyle ki 3 viteste 4500 devirden sonra titreme oluyor zincir hırıltısı gibi ama oluyor.gazi bırakınca patır patır exsoz sesi oluyor,5 viteste gazı bırakıp tekrar gaz verdiğimde tepki vermiyor belli bir devire düşene kadar sonra yine normale dönüyor.genel olarak bunların dışında gördüğü yola gitmem demiyor,sizden ricam bu saydığım titreme ve eksoz patırdamasını nasıl kesebilirim? teşekkürler
Öncelikle gt 250'niz hayırlı olsun umarım kazasız keyifli sürüşlerde kullanırsınız.Titreme problemiyle alakalı yorum getiremesem de egzoz patırtısı muhtemelen karbüratördeki ayarsızlıktan kaynaklıdır.İşin ehli bir tamirciye yaptıracağınız bir temizlik ve hava ayarı ile muhtemelen egzoz patırdaması sorununuz giderilecektir.
teşekkür ederim zafer kardeşim tekrar baktıracağım ama bursa da 1 tane adam var bunu adam gibi yapan tekrar kontrol ettireceğim sanırım sende gt 250 kullanıyorsun tecrübenden faydalanmak ve konuşmak isterim
Ben de daha yeniyim açıkçası tecrübe konusunda çok fayda sağlayamam ancak birgün tanışma fırsatı yaratırız inş.
Buyrun resmi yan sehpanın yayı görülecek şekilde çektim. Boyut olarak bir kıyaslama yapabilirsiniz. Resimde de görüldüğü gibi ben çekme kuvvetini arttırmak iç içe geçe bilen iki tane yay kullandım.
[IMG][/IMG]
---------------------------------------------------------
Bu gün filtre ve sıvıları da değiştirdim. Epey bir bakım oldu
[IMG][/IMG]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aramıza hoş geldin. Kazasız belasız keyifli sürüşler.
Öncelikle motosikletinizin 400 cc ye çıkması uygulamada silindir yapısı ile neredeyse imkansızdır.
Subap şimlerinin hepsini yenisi ile değiştirseydiniz. Zaten ucuz bir malzeme.
İşinin ehli bir usta karbüratörü güzelce temizleyip iyi bir avans ayarı yapmalı.
Motosikletiniz rektefiyeden yeni çıkmış. Fazla zorlamamalısıznız. en az 1000 KM rodaj süresi olacaktır. Bu esnada hızlı gaz açma kapama, yüksek devir, sürekli sabit devirlerde kullanmayın. Forumda aratırsanız rodaj dönemi için bir çok bilgi bulabilirsiniz.
Titremeyi de ben muhtemel iyi ayarlanmamış hava-yakıt karışımına bağlıyorum. Tabi bir usta baksa daha iyi olur.
Bizim motosikletler 5000 ile 6000 arasını pek sevmez. Her motosikletin vardır böyle sevmediği devir aralığı. Ama 7000 deviri çok sever ve gaz koluna çok güzel tepki verir. Sizinkinde de 6000 devirden sonra titreme kesiliyorsa normal bir durumdur.
dostum bende (2007) gt 250 alalı 1 ay olcak alır almaz baska sehırden getırdım 600 km yol yaptım tıtreme namına bırsey duymadım 1 ay ıcındede yaklasık 2.500 km yı bulmustur egzoz patlaması dıye tabır edılen gaz kesınce gelen sese bende cozum bulamadım ama baska bır olayla karsılastım acemlıgımden dolayı az daha ustaların kucagına oturacaktım sagolsun baska bır motorcu arkadasım ıse el atıp benı sarsana kadar! arka amortısorun maşa ıle baglandıgı kısım gıcırdıyıp duruyordu o gt 250 nın hayvanımsı durusunu rezıl rusva edıyordu ustaya goturdum dedı mafsal yaglancak nekadar dedım sokulcek takılcak bıcılcek 150 kagıt ayarlarda yapılcak 100 de o 250 tl bende arastırmaya basladım fıyat tuzlu gelınce arkadaslarla konustum ettım yok amortısor patladı yok sole oldu yok bole oldu sonunda baska bır arkadas pıslık bırıkmıstır sakın ustaya fılan elletme dıyerek wd40 onerdı ( hem temızleyıcı hemde yaglı degısık bısey ) butun eklem yerlerıne sık hıssedıceksın zaten ne ıse yaradıgını bosa paralar verme en kalıtelı olanına es deger dedı karpex marka zıncır yagı al kastrolle fılan es deger yag ( kendısınde v storm kullandıgı urunler ) dedıgını yaptım benı 250 tl den kurtardı mumkunde ustaya goturmek yerıne abı elınızden gelıyorsa yapmaya calısın ben 1 aylık bır motorcuyum komple motorumu soktum taktım bakımını kendım yaptım ılk alırken ustaya goturdum ondada yag degısımı yaptı usta balataları degıstırdı tamamdır dedı. bu motorlardan anlıyan usta fazla malesef yok nadır var onlarda kucaga oturtuyor 1 ay ıcınde motorun bakımlarını kendım kurcalıya kurcalıya ogrendım tabı ınce ayarları daha ogrenemedım :D bılgısı olupta paylasmak ıstıyen arkadaslar olursa msjlarınızı beklıyorum
teşekkürler. cumartesi günü montajını yaptık. ancak yayı oturtması çok güç bir işmiş ortadan geçirecek yay uyduramadığımızdan tek yay ile yaptık montajı. zaten orjinalinde de kalın tek bir yay ile yapılıyor galiba. zincir yağlarken ve lastikte çivi var mı diye kontrol ederken çok işe yarıyor.
Arkadaşlar basamak bağlantı demirlerini takıp ayaklıkların pozisyonlarını değiştiren oldu mu hiç ? Sürüşe etkisi nasıldır?
GT 250R da var ama cometlerde yok. Taksak nasıl sonuç alırız acaba?
benim gördüğüm kadarıyla GT 250r'ın ayaklıklarını ne kadar önde getirirseniz getirin gt 250 nin ayaklık duruşundan daha geri mesafede kalıyor. bence gt 250 nin standart ayaklık duruşu bile fazlasıyla geride. gidonu r modelindeki gibi iyice aşağı seviyeye almayacaksanız fayda sağlıyacağını düşünmüyorum.
Benimde düşüncem o yönde zaten. Ayaklıkları daha geri alarak vücudun üst kısmını öne doğru eğmek. Gidona daha yakın pozisyonda oluruz ve dizler ile depoyu daha rahat kavrarız diye düşündüm.
Bu arada orta sehpanız hayırlı olsun. O iki borunun birleştiği yerde yaklaşık 3mm çapında bir delik var. Oraya lastik takoz taktınız mı? Ben uydurdum bir tane resimde görebilirsiniz. Sehpanın arka amortisöre çarpıp ses yapmasını engelliyor.
Benim ustam Beymoto'da Erdal ustadır, kesinlikle tavsiye ederim sıkı bir ustadır gönül rahatlığıyla hyonuzu emanet edebilirsiniz.
teşekkür ederim. bana gönderdikleri kargonun içinden bahsettiğiniz takozdan mevcuttu. kalınlığı (derinliği) yaklaşık bir santim kadar. bu da orta sehpanın kapalılık durumunun biraz aşağıda sonlanmasına neden oluyor. kasiste ve kaldırımda sorun çıkartırsa belki daha kısa olanı ile değiştirebilirim. yaklaşık bir haftadır günlük olarak kullanıyorum. şimdilik problem teşkil etmedi.
hocam o renkli gıdonu nerden aldığını oğrenebiir miyim ? link vs var mı?
Merhaba hyosung almayı düşünüyorum limit kısıtlı o yüzden yaz gelmeden bitane almak istiyorum örnek olarak şu var sizce nasıl http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-bu-fiyata-en-iyi-hyosung-gt250-naked-145390691/detay cevap verirseniz çok sevinirim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)