Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Aralık 2013, 22:48
#4781
Arkadaşlar cometlerimizin orjinal aküleri ve konjektörleri nasıldır ? Bilen birileri yardımcı olabilir mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------
Doğru diyorsun özellikle cometlere iyi bakınca herhangi eski bi japondan daha iyi verim alabiliriz.
Reklamlar
-
23 Aralık 2013, 02:10
#4782
yani?
v twin'den anlamaz ve en ufacık zamanla ayarında motorun ellerinde kalacağını bilirler bu yüzdende önermezler.
derken tam olarak neyi kastettiniz? yani en ufacık zamanla ayarında motorun ellerinde kalacağını bilirler cümlesinden nasıl bir anlam çıkaracağım bilemedim.
haklı mıdır yani? yoksa bilmediği bi'şeyden dolayı mı yanlış yorumlayıp önermiyor. ayrıca kanuni, hyosung vs. sertifikaları filan var servis çalışanlarının. yetkili personel yani.
Chronix adlı üyeden alıntı
genelde o usta dediklerimiz v twin den pek anlamaz ve en ufacık zamanla ayarında motorun ellerinde kalacağını bilirler bu yüzdende önermezler.
Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.
-
23 Aralık 2013, 10:18
#4783
hissizadam adlı üyeden alıntı
yani?
v twin'den anlamaz ve en ufacık zamanla ayarında motorun ellerinde kalacağını bilirler bu yüzdende önermezler.
derken tam olarak neyi kastettiniz? yani en ufacık zamanla ayarında motorun ellerinde kalacağını bilirler cümlesinden nasıl bir anlam çıkaracağım bilemedim.
haklı mıdır yani? yoksa bilmediği bi'şeyden dolayı mı yanlış yorumlayıp önermiyor. ayrıca kanuni, hyosung vs. sertifikaları filan var servis çalışanlarının. yetkili personel yani.
Motorunda sorun oldugunda bu iyi dediğin ustaya gidersin yada giderler ama usta bu motorun ustası değildir ve motoru yapamaz motor bozuluncada motor kötü olur. Motor ustalığı var gt250 ustalığı var gibi birdurum var. gt250 ustası adam bulmak ciddi zor bir cok ozelikle benim genelde gördüğüm Comet sahibi ustalardan daha uste :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
23 Aralık 2013, 15:10
#4784
iggokmen adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cometlerimizin orjinal aküleri ve konjektörleri nasıldır ? Bilen birileri yardımcı olabilir mi?[COLOR="Silver"]
motorunuz enjeksiyonlu mu, karbüratörlü mü? bir de merak ettiğiniz tam olarak nedir? konuyu biraz aha açabilirseniz belki yardımcı olabilirim.
---------- Post added at 13:10 ---------- Previous post was at 12:55 ----------
hissizadam adlı üyeden alıntı
yani?
v twin'den anlamaz ve en ufacık zamanla ayarında motorun ellerinde kalacağını bilirler bu yüzdende önermezler.
derken tam olarak neyi kastettiniz? yani en ufacık zamanla ayarında motorun ellerinde kalacağını bilirler cümlesinden nasıl bir anlam çıkaracağım bilemedim.
haklı mıdır yani? yoksa bilmediği bi'şeyden dolayı mı yanlış yorumlayıp önermiyor. ayrıca kanuni, hyosung vs. sertifikaları filan var servis çalışanlarının. yetkili personel yani.
v titip motorlarda silindir başları iki ayrı noktada konumlanır.bu da sübapları açıp kapatan egzantrik millerinin, silindir başları ile ayrı olarak konumlandırılmasını gerektirir. yani paralel silindirde, emme için bir, egzos sübapları için ayrı bir egzantirik mili koyarsanız bu silindirlerin hepsi için yeterli olacaktır. böylece emme için ve egzos için birer milin zamanlamasını yapmak yeterli gelir. v twin yapılı motorlar her silindir için ayrı zamanlama gerektirdiğinden işi kitabına göre yapmayan usta başarılı olmaz.
-
23 Aralık 2013, 21:23
#4785
çok teşekkürler,
bir acemiye göre oldukça teknik detaylar içeren bilgiler.
benim merakım Hyosung Gt 250 Naked'ın var 2008 model 17.000'de.
İlk motorum o nedenle kıyas yapma şansım yok ama seviyorum.
Genel olarak Hyosung'lara karşı bir önyargı var gibi sanki.
sonuç olarak motosikletim iyi midir? kimseye kulak asmadan gönül rahatlığıyla
binebilir miyim? yoksa değiştirip japon motoru mu almak gerekli ki bunu hiç istemiyorum aslında.
Zira alıp hemen satayım gibi bir düşüncem olmadı en azından 2 sene kullanmak istiyorum. O nedenle
bakımlarına vs. ciddi özen göstermekle beraber, aksesuar olsun, diğer ekipmanlar olsun
hepsini tek tek elden geçirip motoru daha güzel hale getirmeye devam mı etmeliyim?
Bu arada ebay'den deneme amaçlı ayna sipariş etmiştim yaklaşık 15-20 günde sorunsuz elime ulaştı.
çin'den bir firmadan geldi. Eğer düşünenler varsa bilgilendirmek istedim.
Saygılar
puser adlı üyeden alıntı
motorunuz enjeksiyonlu mu, karbüratörlü mü? bir de merak ettiğiniz tam olarak nedir? konuyu biraz aha açabilirseniz belki yardımcı olabilirim.
---------- Post added at 13:10 ---------- Previous post was at 12:55 ----------
v titip motorlarda silindir başları iki ayrı noktada konumlanır.bu da sübapları açıp kapatan egzantrik millerinin, silindir başları ile ayrı olarak konumlandırılmasını gerektirir. yani paralel silindirde, emme için bir, egzos sübapları için ayrı bir egzantirik mili koyarsanız bu silindirlerin hepsi için yeterli olacaktır. böylece emme için ve egzos için birer milin zamanlamasını yapmak yeterli gelir. v twin yapılı motorlar her silindir için ayrı zamanlama gerektirdiğinden işi kitabına göre yapmayan usta başarılı olmaz.
Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.
-
24 Aralık 2013, 09:59
#4786
hissizadam adlı üyeden alıntı
çok teşekkürler,
bir acemiye göre oldukça teknik detaylar içeren bilgiler.
benim merakım Hyosung Gt 250 Naked'ın var 2008 model 17.000'de.
İlk motorum o nedenle kıyas yapma şansım yok ama seviyorum.
Genel olarak Hyosung'lara karşı bir önyargı var gibi sanki.
sonuç olarak motosikletim iyi midir? kimseye kulak asmadan gönül rahatlığıyla
binebilir miyim? yoksa değiştirip japon motoru mu almak gerekli ki bunu hiç istemiyorum aslında.
Zira alıp hemen satayım gibi bir düşüncem olmadı en azından 2 sene kullanmak istiyorum. O nedenle
bakımlarına vs. ciddi özen göstermekle beraber, aksesuar olsun, diğer ekipmanlar olsun
hepsini tek tek elden geçirip motoru daha güzel hale getirmeye devam mı etmeliyim?
Bu arada ebay'den deneme amaçlı ayna sipariş etmiştim yaklaşık 15-20 günde sorunsuz elime ulaştı.
çin'den bir firmadan geldi. Eğer düşünenler varsa bilgilendirmek istedim.
Saygılar
Ben kendi Cometi mi 30.000 km kullandım Sende gönül rahatlığı ile kullanabilirsin bakımlarını aksatma her ustaya oynatma Hiçbir olmaz allah kaza bela vermesin TR cok yok aslinda varda yok, yurt dışında 100.000-150.000 km lerde cometler mevcut birde varda yok demem de alan km cekiyor alan km cekiyor 20 bin üzeri motor yok neredeyse satılık benim moroeum 2010 model 2011 nisan trafiğe cıktı gectiğimiz ay sattığımda 35000 km deydi. Mekanik olarakta ilk günden farklı değildi.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
24 Aralık 2013, 20:47
#4787
Eyvallah,
o zaman motorla uğraşmaya devam.
Bu arada 2 konu da yardıma ihtiyacım var.
1. GT 250 Naked Gidon arıyorum. Elinde olan ve satmayı düşünenler varsa ilgilenebilirim. veya uyacak başka bir gidon da olabilir.
2. Motoru kullanıyorum, genelde trafik olduğundan genelde düşük viteste kullanmak durumunda kalıyor insan, motorun hararet
yapma olasılığı nedir veya nasıl anlarız hararet veya benzeri bir sorun olduğunu.
Selamlar
Bu arada ebay'den sipariş ettiğim aynalar geldi. Denemek için sipariş vermiştim ama 15-20 günde çin'den sorunsuz geldi.
zenon adlı üyeden alıntı
Ben kendi Cometi mi 30.000 km kullandım Sende gönül rahatlığı ile kullanabilirsin bakımlarını aksatma her ustaya oynatma Hiçbir olmaz allah kaza bela vermesin TR cok yok aslinda varda yok, yurt dışında 100.000-150.000 km lerde cometler mevcut birde varda yok demem de alan km cekiyor alan km cekiyor 20 bin üzeri motor yok neredeyse satılık benim moroeum 2010 model 2011 nisan trafiğe cıktı gectiğimiz ay sattığımda 35000 km deydi. Mekanik olarakta ilk günden farklı değildi.
Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.
-
24 Aralık 2013, 23:01
#4788
hissizadam adlı üyeden alıntı
2. Motoru kullanıyorum, genelde trafik olduğundan genelde düşük viteste kullanmak durumunda kalıyor insan, motorun hararet
yapma olasılığı nedir veya nasıl anlarız hararet veya benzeri bir sorun olduğunu.
Selamlar
Bu arada ebay'den sipariş ettiğim aynalar geldi. Denemek için sipariş vermiştim ama 15-20 günde çin'den sorunsuz geldi.
sıkışık trafikte yazın en sıcak zamanlarında kullandım daha sonra inip motoru ellediğimde normal sıcaklığından çok daha fazla sıcaktı.. ama bunun performansa bir etkisi olmadı, zararlıdır muhakkak ama uzun vadede.. sonuçta trafik sıkıştığı zaman mecburuz kullanmaya yapacak birşey yok..
bu arada getirttiğiniz aynaların malzeme kalitesi nasıl aynısından bende alıcamda..
-
25 Aralık 2013, 06:50
#4789
Merhaba forumu devamlı takip ediyorum ama kafamda bir kaç soru işareti kaldı öncelikle ben üniversite öğrencisiyim biraz param var yaza kadar da çalışıp part time işlerde falan anca 4 4,5 milyar limit yapabilirim kendime şimdilerde ise sahibinden o fiyatlarda motorlar var ama genellik le 2007 2008 modeller de acaba o modelde motor satın alsam bana her hangi bir problem yaşatırmı sonuçta öğrenciyim veya da onun haricinde başka motor önere bilir misiniz ?? yanlız şu da var aldığım motorla memlekete gitmeyi düşünüyorum ona göre motor önere bilirmisiniz ?
-
25 Aralık 2013, 17:53
#4790
Slmlar arkadaşlar gt 250 'sine 'Sava' marka yada 'Unilli' marka lastik kullanan var mıdır??
-
25 Aralık 2013, 19:02
#4791
Sava'nın fiyat performans iyi.
Unilli çok berbat bir lastik. Hiç bulaşma.
-
26 Aralık 2013, 02:55
#4792
malzeme kalitesi normal gibi geldi bana. çin malı sonuçta ama gena değil bu arada aynalar ufak. dediğim gibi denemek için almıştım. taktım fena durmadı. orijinal aynalar duruyor nasılsa. istediğim zaman değiştiririm.
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
sıkışık trafikte yazın en sıcak zamanlarında kullandım daha sonra inip motoru ellediğimde normal sıcaklığından çok daha fazla sıcaktı.. ama bunun performansa bir etkisi olmadı, zararlıdır muhakkak ama uzun vadede.. sonuçta trafik sıkıştığı zaman mecburuz kullanmaya yapacak birşey yok..
bu arada getirttiğiniz aynaların malzeme kalitesi nasıl aynısından bende alıcamda..
Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.
-
26 Aralık 2013, 11:29
#4793
UNdocab adlı üyeden alıntı
Sava'nın fiyat performans iyi.
Unilli çok berbat bir lastik. Hiç bulaşma.
Sava'nın radial lastiklerinde karar kıldım gibi ama bakalım bir yanım hala michelin diyor kısmet artık....
-
26 Aralık 2013, 12:04
#4794
Zafer_16 adlı üyeden alıntı
Sava'nın radial lastiklerinde karar kıldım gibi ama bakalım bir yanım hala michelin diyor kısmet artık....
Gerçekten çok agresif kullanan biriysen yumuşak hamur olduğu için michelin al.
Yoksa Sava lastiği kullanan bir sürü comet kullanan arkadaş oldu sıkıntı çıkan olmadı.
-
26 Aralık 2013, 13:59
#4795
-
26 Aralık 2013, 22:18
#4796
cbf 150'lerin gidonu naked'lara uyuyor diye duydum. Bu konuda bilgisi olan var mı acaba?
Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.
-
27 Aralık 2013, 10:52
#4797
hissizadam adlı üyeden alıntı
cbf 150'lerin gidonu naked'lara uyuyor diye duydum. Bu konuda bilgisi olan var mı acaba?
evet uyuyor
bu sekilde oluyor...
-
27 Aralık 2013, 17:47
#4798
çok teşekkürler,
az önce honda servisine gittim cbf 150'nin gidonu naked'lara uygun mu diye sordum? usta genelde ölçüler standarttır sorun olmaz dedi. Gidon'un fiyatı gayet makul ancak alırsam sorun yaşar mıyım bilemiyordum. Sanırım artık sorun kalmadı. Gidon'u alabilirim herhalde. Sanırım Honda servisi olduğundan montajı yapamayız dedi, montajı kendim yapabilir miyim yoksa ustaya mı göstermeli?
zenon adlı üyeden alıntı
Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.
-
27 Aralık 2013, 22:23
#4799
afyonlu003 adlı üyeden alıntı
Merhaba forumu devamlı takip ediyorum ama kafamda bir kaç soru işareti kaldı öncelikle ben üniversite öğrencisiyim biraz param var yaza kadar da çalışıp part time işlerde falan anca 4 4,5 milyar limit yapabilirim kendime şimdilerde ise sahibinden o fiyatlarda motorlar var ama genellik le 2007 2008 modeller de acaba o modelde motor satın alsam bana her hangi bir problem yaşatırmı sonuçta öğrenciyim veya da onun haricinde başka motor önere bilir misiniz ?? yanlız şu da var aldığım motorla memlekete gitmeyi düşünüyorum ona göre motor önere bilirmisiniz ?
O fiyatlara 2007-2008 model temiz Comet bulursan hiç düşünmeden al. Bu motorun karbüratörlü olanını millet değersiz olarak görüyor herhalde ki o fiyatlara alınabiliyor? İlginç..
Bak güzel kardeşim, model yılına o kadar fazla takılacağına gerçekten "TEMİZ" bir motor almaya bak. Benim motorum 2007 model, karbüratörlü ve kazasız belasız tertemiz bir motor. İşim icabı pek kullanma şansım olmadığından daha orjinal 6000 küsür kilometrelerde. Bu yaz 5750TL verdiler yine de vermedim ve o fiyatlara kesinlikle vermem de. Dolayısıyla birkaç ay daha motorsuz kal, biraz daha fazla para biriktir ve sonra TEMİZ bir motor bulup üçe beşe bakmadan o motoru al. Ölmüş, bitmiş bir motoru da ucuz diye alıp sakın başına bela alma.. Emin ol ister karbüratörlü ister enjeksiyonlu olsun TEMİZ bir comet seni tahmin edemeyeceğin kadar memnun edecektir. Ben daha önce büyük motorlar kullanmış olmama rağmen beni tatmin ediyor ve motorumdan son derece memnunum. Sana da söylediğin rakamın üstüne çıkıp TEMİZ ve parasını hakeden bir motor bulana kadar beklemeni tavsiye ederim kardeşim.
---------- Post added at 20:23 ---------- Previous post was at 20:15 ----------
hissizadam adlı üyeden alıntı
çok teşekkürler,
az önce honda servisine gittim cbf 150'nin gidonu naked'lara uygun mu diye sordum? usta genelde ölçüler standarttır sorun olmaz dedi. Gidon'un fiyatı gayet makul ancak alırsam sorun yaşar mıyım bilemiyordum. Sanırım artık sorun kalmadı. Gidon'u alabilirim herhalde. Sanırım Honda servisi olduğundan montajı yapamayız dedi, montajı kendim yapabilir miyim yoksa ustaya mı göstermeli?
Gidon montajı çok zor birşey değil, kendin de yapabilirsin aslında. Ancak dikkat etmen gereken şey eldeki kumandaların (fren ve gaz kolunun) hortumlarının yüksekliğe yetip yetmeyeceği ve boru kesit profilinin kalınlığı olmalı. Ben daha önce gidonu yükseltmek için ybr gidonu aldım ve montajı da kendim yaptım. Ancak kumanda hortumlarının boyları kurtarmasına rağmen orjinaline göre daha dar oldu. Bunun yanında kesit boru profil kalınlığı orjinalinden daha az olduğu için sabitleme konusunda sorun yaşadım. Birkaç gün kullandıktan sonra da gidonun o dar görüntüsü pek hoşuma gitmediği için çıkarttım. o gidon hala da evde durur, belki bir gün yeniden takarım diye..
Bildiğim kadarıyla cbf150 gidonu ybr gidonundan daha yüksek, eğer kesit profil kalınlığı orjinal gidonla aynıysa ve yükseklik hortumlar açısından sorun yaratmayacaksa çok rahat bir şekilde montajını yapabilirsin diye düşünüyorum. Bir alıp deneyebilirsin bence..
-
06 Ocak 2014, 00:04
#4800
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler